2021 تویوتا RAV4 نخست XSE نقد و بررسی: جدید عادی

2021 تویوتا RAV4 نخست XSE نقد و بررسی: A new normal "این 2021 تویوتا RAV4 نخست باعث می شود در آینده

توسط DOSTEMANSALAM در 11 تیر 1399
2021 Toyota RAV4 Prime

2021 تویوتا RAV4 نخست XSE نقد و بررسی: A new normal

"این 2021 تویوتا RAV4 نخست باعث می شود در آینده به نظر می رسد طبیعی است."
  • آن را سریع
  • خرد اسطوره گاز guzzling SUV
  • رقابتی در حمل و نقل فضایی
  • خودآموز سیستم اطلاعات و سرگرمی
  • تصفیه شده با کیفیت سوار
  • کم-اجاره داخلی
  • قیمت

با هیبرید پریوس و پلاگین هیبریدی Prius نخست تویوتا پیچیده فناوری های سبز در برونگرا یک ظاهر طراحی شده با استفاده از طراحی به صور دستاوردهای خود را. این 2021 تویوتا RAV4 نخست طول می کشد یک رویکرد متفاوت است.

نخست به نظر می رسد مانند مردم عادی RAV4 تویوتا پرفروشترین مدل. اما مانند پریوس نخست این RAV4 نخست است یک پلاگین در ترکیبی مباهات مسافت پیموده شده گاز بهتر از زمان RAV4 مدل ترکیبی. در عین حال نخست نیست فقط بیشتر سوخت کارآمد RAV4. آن را نیز قدرتمند ترین و سریعترین شتاب RAV4 ،

این RAV4 نخست می آید در دو سطح تر و تمیز. SE شروع می شود در $39,195 در حالی که XSE مدل مانند ما تست ماشین در شروع $42,500. این بدان معناست که پایه SE شروع می شود در حدود 2000 دلار بالاتر از گران قیمت ترین RAV4 هیبریدی. اما بر اساس آن بسته باتری اندازه تویوتا انتظار دارد نخست به واجد شرایط برای یک 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال که باید پاک کنید که تفاوت.

2021 Toyota RAV4 Prime

طراحی داخلی و

بر خلاف Prius نخست که می شود به طور قابل توجهی متفاوت یک ظاهر طراحی شده از استاندارد Prius های RAV4 نخست به نظر می رسد مانند هر دیگر RAV4. بیرونی سیاه و سفید تر و تمیز یک پنجره مشبک مختلف مدل خاص چرخ و badging نخست تنها شناسه. این RAV4 خود را مدل دهید به مانند یک ناهموار خارج از roader اما سهام آن همان تویوتا جدید جهانی معماری (TNGA) پلت فرم به عنوان اتومبیل مانند کرولا و کمری.

فضای داخلی است که عملا بدون تغییر نیز هست که چیز بدی نیست. دلپذیری, دستگیره و استراتژیک قرار داده شده لاستیک مدتها به داخل ناهموار احساس می کنید در حالی که افزایش قابلیت استفاده. مستقل سرگرمی صفحه نمایش لمسی آسان است برای رسیدن به از صندلی راننده است اما یک بیت از یک کشش و جلو-صندلی مسافر. صندلی های جلو بودند نسبتا راحت اما صندلی های عقب پایین بالشتک صاف و unsupportive.

دلپذیری, دستگیره و استراتژیک قرار داده شده لاستیک مدتها به داخل ناهموار احساس می کنید در حالی که افزایش قابلیت استفاده.

در حالی که تویوتا میخ طراحی داخلی مواد با کیفیت سقوط کرد. نخست شاخص از RAV4 صف اما در داخل کشور به نظر نمی رسد مانند یک گام از کمتر-مدل های گران قیمت. این صندلی های چرم نگاه مانند آنها را خارج شده از یک تاکسی و تر و تمیز قطعه ظاهر شده اند به منابع از Rubbermaid.

تویوتا ادعا می کند باتری است که نصب شده در زیر کف نمی کند تاثیر فضای داخلی. که نمی توان برای بخش پیشرو در فضای داخلی به عنوان RAV4 شد و در حال حاضر در پشت بسیاری از رقبا. این RAV4 نخست دارای عقب تر از سقف فورد فرار و میتسوبیشی Outlander پلاگین هیبرید اما فرار به عقب تر legroom نیست با تشکر کشویی دوم-ردیف صندلی. تویوتا نیز ارائه می دهد بیشتر حمل و نقل فضایی از فورد و میتسوبیشی. این RAV4 و Outlander نیز 120 ولت رسانه ها در محموله خود را در مناطق به ابزار قدرت و تجهیزات کمپینگ و یا هر چیز دیگری که شما ممکن است بخواهید به در پلاگین بر روی بروید.

2021 Toyota RAV4 Prime

فن آوری اطلاعات و سرگرمی و کمک راننده

پایه RAV4 نخست SE می شود 8.0 اینچ صفحه نمایش لمسی با CarPlay اپل و Android Auto و ساخته شده است در و Wi-Fi. این XSE اصلاح سطح یک 9.0 اینچ صفحه نمایش لمسی — بزرگترین موجود در هر RAV4. اختیاری حق بیمه بسته بندی برای XSE می افزاید: سر تا صفحه نمایش. این تنها راه شما می توانید این ویژگی در یک RAV4.

سیستم سرگرمی آسان برای استفاده است با تشکر در قسمت پشتیبان گیری آنالوگ برای کنترل مهم ترین توابع. دیجیتال خوشه ابزار نمایش آشنا خواهد بود به هر کسی که رانده یکی دیگر از تویوتا هیبرید. آن را ریز زیادی از اطلاعات را در فضای نسبتا کوچک اما بسیار آسان است به هوای جدید خو گرفتن به. به طور کلی تجربه سرگرمی را ارائه نمی دهد هر چیزی خاص اما کار خود را می کند در یک راه ساده.

سیستم سرگرمی آسان برای استفاده است با تشکر در قسمت پشتیبان گیری آنالوگ برای کنترل مهم ترین توابع.

این RAV4 نخست می آید استاندارد با Toyota Safety Sense 2.0 که شامل: مستقل ترمز اضطراری (با عابر پیاده و دوچرخه سوار تشخیص), جاده, نشانه به رسمیت شناختن لین خروج هشدار تطبیقی کروز کنترل و ردیابی خط کمک فراهم می کند که کوچک فرمان ورودی به نگه داشتن خودرو در محور آن ،

استاندارد بسته نرم افزاری از راننده ایدز است که قابل مقایسه با دیگر جریان اصلی برندها اگر چه خط ردیابی کمک نباید به اشتباه با تهاجمی تر فرمان-کمک امکانات ارائه شده توسط امثال فورد, نیسان و سوبارو. تویوتا نسخه بیشتر از یک به روز رسانی لین کمک به نگه داشتن از ویژگی های واقعی فرمان کمک.

2021 Toyota RAV4 Prime

تجربه رانندگی

این RAV4 نخست تلاش می کند به اکسل در دو رشته های مختلف: عملکرد و بهره وری. آن را با استفاده از یک نسخه به روز رسانی از RAV4 هیبریدی انتقال قدرت برای رسیدن به برخی از قابل توجه تعداد.

2.5 لیتری بنزینی چهار سیلندر موتور باعث می شود همان 176 اسب بخار مانند قبل اما با اضافه خر خر از دو موتور الکتریکی کل سیستم خروجی را افزایش می دهد به 302 اسب بخار. که 83 اسب بخار بیشتر نسبت به RAV4 هیبریدی و قابل ملاحظه ای بیشتر از فورد فرار یا میتسوبیشی Outlander پلاگین هیبرید است. فرار نیز در جلو (front-wheel drive تنها در حالی که این دو وسایل نقلیه درایو تمام چرخ ها.

این RAV4 نخست می توانید انجام دهید صفر به 60 مایل در ساعت در 5.7 ثانیه با توجه به تویوتا تعدادی که قبلا متعلق به ماشین های ورزشی. که همچنین باعث می شود RAV4 نخست سریعترین چهار درب تویوتا در حال حاضر در ایالات متحده فروخته شده (تنها مافوق ورزشی ماشین سریعتر است).

تمام چرخ دیسک سیستم ترکیبی شبیه به دیگر وسایل نقلیه تویوتا. آن را با استفاده از یک اختصاص داده شده موتور الکتریکی به قدرت به چرخ های عقب بدون هر گونه اتصال مکانیکی به چرخ های جلو. همانطور که در RAV4 هیبریدی که عقب موتور نیز استفاده می شود برای گشتاور بردار, شانت قدرت یک سمت به سمت برای بهبود در جاده حمل و نقل و افزایش کشش در سطوح لغزنده. یک "دنباله" حالت رانندگی کمک می کند تا با دومی نیز هست.

این RAV4 نخست سریعترین چهار درب تویوتا در حال حاضر فروخته شده در ایالات متحده است.

در جاده RAV4 نخست احساس به عنوان سریع که این تعداد نشان می دهد. این بود که فقط از قدرت فوق العاده آن بود که چگونه است که قدرت تحویل داده شد. نخست احساس مانند یک ماشین الکتریکی تحویل فوری افزایش گشتاور در هر prod از سمت راست پدال. این صاف فوری شتاب رخ داده است بدون در نظر گرفتن باتری را در حالت شارژ. کمی همهمه بود و تنها نشانه ای که بنزین موتور بود.

مانند میتسوبیشی Outlander های RAV4 نخست به دست و پا زدن شیفت است که می تواند مورد استفاده برای تنظیم سطح احیا کننده ترمز کمک به کاهش سرعت خودرو را بدون استفاده از braked پدال و بازیابی انرژی به بوت. این اثر احساس نمی به عنوان نمایشی در تویوتا به عنوان آن را در میتسوبیشی و شما باید برای ارتقا از SE به XSE برای دریافت آن به پایان می رسد.

تویوتا همچنین سعی نخست تصفیه شده بیشتر از دیگر RAV4 مدل دادن به آن ضخیم تر شیشه های چند لایه بیشتر صدا کشنده و تعلیق های مختلف تنظیم. نخست آیا احساس می کنید خیلی آرام تر و راحت تر از دیگر RAV4 مدل ها اما شاید تویوتا باید دست در جهت مخالف با تعلیق اسپرت راه اندازی. به عنوان شاسی نمی تواند سرمایه گذاری در آن 302 اسب بخار.

2021 Toyota RAV4 Prime

مسافت پیموده شده گاز محدوده های الکتریکی و ایمنی

این RAV4 نخست نشان میدهد که قدرت ندارد به آمده در هزینه های بهره وری. تویوتا به نقل از 42 مایل از محدوده های الکتریکی با یک امتیاز بهره وری 94 MPGe. که بیشتر طیف برق از اول نسل شورلت ولت با یکسان امتیاز بهره وری. زمانی که این عرضه در سال 2010 ولت یک هدف ساخته شده خودرو در نظر گرفته جنرال موتورز "moonshot" پس از دیدن چهره های مشابه در عادی متقاطع قابل توجه است. این RAV4 نخست نیز ارائه می دهد نزدیک به دو طیف برق از تویوتا پریوس نخست و البته با بهره وری بسیار پایین تر.

نخست ضربان فورد فرار و Mitsubishi Outlander در محدوده های الکتریکی اگر چه فورد کارآمد تر است و در 100 MPGe. تویوتا نیست باید سوخت بنزین و رتبه بندی اقتصاد های در دسترس در زمان انتشار, اما ما به طور متوسط 42.5 mpg با توجه به ماشین کامپیوتر سفر.

با استاندارد 3.3-کیلووات پردازنده شارژر شارژ کامل طول می کشد تا 12 ساعت از یک خانواده 120 ولت خروجی یا 4.5 ساعت از 240 ولت سطح 2 ایستگاه شارژ. یک 6.6-کیلو وات شارژر موجود در XSE اصلاح سطح کاهش سطح 2 زمان شارژ 2.5 ساعت است. که به خوبی به عنوان آن می شود به عنوان تویوتا ارائه نمی DC شارژ سریع در RAV4 نخست (این استاندارد در Mitsubishi Outlander).

ایمنی رتبه نخست در دسترس نیست اما استاندارد RAV4 دریافت "ایمنی بالا انتخاب" امتیاز را از موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه (IIHS) گم شده را در بالاترین رتبه با توجه به ضعیف چراغهای جلو. ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت (زیادی از NHTSA) به استاندارد RAV4 پنج ستاره رتبه بندی به طور کلی.

تویوتا ارائه می دهد سه سال از 36000 مایل پایه گارانتی و پنج سال با 60000 مایل انتقال قدرت و گارانتی و همچنین رایگان تعمیر و نگهداری برنامه ریزی برای دو سال یا 25,000 مایل است. نخست را بسته باتری خود را 10 سال 150,000 مایل گارانتی و دیگر ترکیبی اجزای سیستم دریافت هشت سال 100,000 مایل گارانتی می باشد. این RAV4 خوبی دارد و به طور کلی شهرت برای قابلیت اطمینان و با بسیاری از مدل هیبرید پایدار خسته کننده تاکسی سرویس بدون مشکل.

چگونه DT خواهد پیکربندی این ماشین

ترین تکنولوژی-دوستانه تجسم RAV4 نخست است XSE با اختیاری حق بیمه بسته است. این XSE می شود چند ویژگی های فن آوری پایه SE اصلاح سطح نمی کند, از جمله یک بزرگتر 9.0 اینچ صفحه نمایش لمسی و بیسیم Qi شارژ تلفن. بسته حق بیمه ($3,765) می افزاید: سر تا صفحه نمایش قوی تر 6.6-kW پردازنده شارژر محموله منطقه قدرت خروجی تصویری یکدفعه آینه 360 درجه دوربین و سیستم کمک پارک جلو و عقب به صورت خودکار ترمز.

نخست خود را به بهترین RAV4. فقط به عنوان RAV4 هیبریدی outclasses بنزین در قدرت و پالایش و همچنین مسافت پیموده شده گاز نخست می افزاید: عملکرد این متقاطع رزومه همراه با بهره وری و حتی بیشتر. اگر شما پول اضافی نخست افزایش RAV4 از خیلی ماشین خوب به جهان-beater.

ما را

این 2021 تویوتا RAV4 نخست نشان میدهد که آینده ندارد به نا آشنا. این پلاگین در ترکیبی شکسته زمین جدید در حال عادی است. به جای تلاش برای توان فقط به یک بیانیه نخست سبز به ارمغان می آورد فن آوری به مردم ماشین در حال حاضر خرید. با 302 اسب بخار در شیر RAV4 نخست نشان می دهد آینده ندارد به خسته کننده ،

این RAV4 نخست نیز کلاس (مسلما کوچک) میدان رقابتی. آن را به بیت Mitsubishi Outlander در حمل و نقل فضایی, عملکرد و بهره وری در حالی که ارائه ویژگی های فن آوری. فورد فرار پلاگین در ترکیبی می افتد کوتاه از RAV4 نخست در محدوده های الکتریکی, اما ارائه می دهد بهره وری بیشتر. فورد نیز قیمت زیر تویوتا با شروع در فقط کمتر از $35,000. اما فرار از خود است که مورد علاقه ما متقاطع کوچک و پلاگین در ترکیبی ندارد تمام چرخ دیسک.

به دنبال فراتر از Suv ها سوبارو Crosstrek Hybrid و Kia Niro PHEV نمی تواند مطابقت با تویوتا تهدید سه گانه قدرت طیف برق و حمل و نقل فضایی. کیا در دسترس نیست با تمام چرخ دیسک یا.

شما باید دریافت کنید ؟

بله. این RAV4 نخست درست است همه کاره.

ویراستاران' توصیه های



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن