2020 شورلت کامارو در مقابل 2020 فورد موستانگ

رقابت های اجرا و یکی از بین Chevy Camero و فورد موستانگ از این قاعده مستثنی است. پس از دهه 1960 این دو خودرو

توسط DOSTEMANSALAM در 22 اردیبهشت 1399

رقابت های اجرا و یکی از بین Chevy Camero و فورد موستانگ از این قاعده مستثنی است. پس از دهه 1960 این دو خودرو باید مبارزه را به نفع تاج از بهترین, آمریکایی, ماشین های ورزشی. آن را حتی بیشتر شدید در حال حاضر از آن بود چرا که هر دو خودرو بهتر از همیشه.

شورلت Camero اجرا می شود یک مسابقه بزرگ بودن قیمت فقط تحت موستانگ اگر چه دومی اغلب ارائه ویژگی های بیشتر و گزینه های. قدرت و عملکرد حکومت در هر دو خودرو بدون در نظر گرفتن که مدل شما را انتخاب کنید. بیایید مشغول به تفاوت در این ماشین.

ویژگی های تکنولوژی

اتومبیل های عضلانی را بدست دقیق در سال های اخیر است. فورد بالا برده و بهره تکنولوژی هنگامی که آن را به موستانگ اواسط چرخه به روز رسانی برای سال 2018 است. زمانی که دستور به طور کامل لود آن ارائه می دهد یک راننده با قابلیت تنظیم 12 اینچ دیجیتال خوشه ابزار یک 8.0 اینچ صفحه نمایش اجرا می شود که فورد آسان برای استفاده از همگام سازی 3 سیستم اطلاعات و سرگرمی و صدا-کنترل ناوبری. دوست داران واقعی موسیقی را درک موجود شاکر های صوتی حرفه ای سیستم صوتی. فورد نمی کم در رانندگی ایدز یا نه. خریداران می توانید سفارش تطبیقی کروز کنترل رو به جلو و برخورد هشدار قبل از برخورد کمک به تشخیص عابر پیاده و معکوس سیستم سنجش. توجه داشته باشید که بسیاری از این امکانات هزینه اضافی.

کامارو ارائه می دهد کمی کمتر tech — آن را در دسترس به طور کامل با خوشه ابزار دیجیتال برای مثال. لیستی از ویژگی های فن آوری با اینحال شامل یک ابر متصل سرگرمی سیستم شارژ بی سیم, پد یک سر تا صفحه نمایش یک راننده نوجوان تابع یک راننده نمایش اطلاعات است که یکپارچه به خوشه ابزار پارک عقب کمک به تغییر خط هشدار و طرف کور منطقه هشدار. دوباره, شما باید تیک چند جعبه ها بر روی گزینه های لیست و صرف کمی بیشتر به یک مدل صحبت می کند که با تکنولوژی روان هر چند 2SS و ZL1 مدل های استاندارد با یک ترفند دوربین عقب آینه. شورلت عملکرد ضبط اطلاعات و 4G LTE Wi-Fi ارائه شده بیش از حد.

عملکرد و مصرف سوخت

موستانگ و کامارو هر پیشنهاد گیج کننده انتخاب موتور. بیایید شروع با فورد. پایه موستانگ می آید با یک توربوشارژ 2.3 لیتری چهار سیلندر موتور است که باعث می شود 310 اسب بخار در 5,500 دور در دقیقه و 350 پوند-فوت گشتاور 3000 دور در دقیقه. این همان پایه موتور موجود در حال حاضر بازنشسته فوکوس RS و رنجر وانت. در این نرم افزار چرخش چرخ های عقب از طریق یک شش سرعت انتقال کتابچه راهنمای کاربر. فورد نیز ارائه می دهد 10-سرعت خودکار در هزینه اضافی اما شما نمی توانید موستانگ با تمام چرخ دیسک — حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

اتومبیل های عضلانی و سوخت اقتصاد صدا مانند آنها متقابلا منحصر به فرد اما این که لزوما این چنین نیست.

هیچ V6 بنابراین بعد موتور تا موستانگ GT 5.0 لیتری V8. آن را تولید 460 اسب بخار در از 7000 دور در دقیقه و 420 lb-ft. گشتاور در 4,600 دور در دقیقه. هشت سیلندر می آید با همان گزینه های انتقال به عنوان توربو چهار. تلنگر نوار بکشید حالت و فورد وعده آن را به 60 مایل در هر ساعت از توقف در کمتر از چهار ثانیه است.

فورد طراحی میله های داغ از موستانگ با صف ورودی از تیونر معروف آمریکایی شلبی. این GT350 و GT350R دریافت 5.2 لیتری موتور V8 با 526 اسب بخار و 429 lb-ft. گشتاور. هر دو آمده منحصرا با شش سرعت انتقال کتابچه راهنمای کاربر; شما از شانس هستید اگر می خواهید به صورت خودکار. R مدل نیز دریافت مجموعه ای جالب از ارتقاء از جمله چرخ ساخته شده به طور کامل از فیبر کربن برای کاهش وزن. آن را بالا موستانگ ، که افتخار می رود به GT500 مدل با فک انداختن 760 اسب بخار و 625 lb-ft. گشتاور بین گلگیر.

اجازه دهید راه رفتن به شورلت و اتمام کامارو. پایگاه مدلها با یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر موتور است که باعث می شود 275 اسب بخار در 5,600 rpm و 295 پوند فوت. گشتاور بین 3000 4,500 دور در دقیقه. عقب چرخ و شش سرعت انتقال کتابچه راهنمای کاربر استاندارد آمده در حالی که هشت سرعته خودکار ارائه شده است در هزینه اضافی. لیستی از گزینه های همچنین شامل یک 3.6 لیتری V6 با 335 اسب بخار و 284 lb-ft. گشتاور. آن را نیز می آید استاندارد با سرعت شش, چوب, اما می توان آن را با زوج اختیاری 10-سرعت انتقال خودکار.

کامارو اس اس, یو پی اس حول و حوش با یک تزریق مستقیم 6.2 لیتری موتور V8 امتیاز در 455 اسب بخار و 455 lb-ft. گشتاور است که به اندازه کافی قدرت برای یک 4.1 ثانیه با حداکثر سرعت دویدن از صفر به 60 مایل در ساعت. سلسله مراتب می کند پایان ندارد وجود دارد. به طور خاص طراحی شده برای آهنگ کامارو ZL1 یک سوپر نسخه 6.2 لیتری از اس اس که پمپ کردن یک جامد 650 اسب بخار و 650 lb-ft. گشتاور. هر دو V8-صفحه می آیند با شش سرعت انتقال کتابچه و آنها را در دسترس با یک 10-سرعت انتقال خودکار در هزینه اضافی.

اتومبیل های عضلانی و سوخت اقتصاد صدا مانند آنها متقابلا منحصر به فرد اما این که لزوما این چنین نیست. آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) گزارش کارآمد ترین موستانگ (با توربو چهار و اتوماتیک) بازگشت 21 مایل در هر گالن در شهر و 32 mpg در بزرگراه و 25 mpg در یک سیکل ترکیبی. حداقل تشنه کامارو (همچنین با چهار سیلندر و اتوماتیک) نوشته های چهره های 22, 31 و 25 بود.

داخلی و خارجی طراحی

2020 فورد موستانگ هنوز هم می پوشد هود بلند, کوتاه عرشه نسبت به مدل اصلی معرفی شده در آوریل 1964. طراحان ایجاد چندین بصری ارتباط بین این دو مدل اما نه کامل در یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند مینی Hardtop و فولکس واگن سوسک. ما فکر می کنم این یکی از بیشترین به دنبال 'Stang مدل به تاریخ اما شاید این فقط ما. گام در داخل و شما پیدا کردن یک میراث-سه رنگ و لعاب صحبت فرمان دور دریچه های هوا و قد مرکز کنسول. آن را از لحاظ فنی یک four-seater اما صندلی های عقب هستند بهترین راه حل مناسب برای حمل مواد غذایی و یا کودکان کوچک است.

ما فکر می کنم این یکی از بیشترین به دنبال 'Stang مدل به تاریخ اما شاید این فقط ما.

شورلت در زمان 2020 کامارو در طراحی مشابه جهت. مدل فعلی می پردازد ادای احترام به پیشینیان خود بدون تشبه خود را در یک ظاهر طراحی شده. آن را هنوز هم دارای سنتی بطری شکل ساخته شده است که صدها هزار نفر از آمریکایی رانندگان سقوط در lust با ماشین اصلی. آن front-end طراحی از مدل به مدل متفاوت است اما در هر وضعیت دریافت Led ها یکپارچه به چراغهای یک پنجره مشبک و چهار چراغ های عقب. باز بلند درب لغزش در پشت چرخ و شما احساس می کنید مانند شما در حال نشستن در یک ماشین ورزشی فقط به دنبال در اطراف شما. طراحی شده است بخشی از درخواست تجدید نظر خود را.

ایمنی

هر موستانگ بدون در نظر گرفتن موتور و یا اصلاح سطح می آید با دو جلو و جانبی و پرده و ایربگ برای سرنشینان جلو یک زنگ و یک تایر فشار سیستم مانیتورینگ. این جای تعجب مجهز در این راستا; برخی از خودروها که هزینه دو برابر به عنوان یک ورودی در سطح موستانگ را ارائه نمی دهد یک زانو کیسه هوا اجازه دهید به تنهایی دو.

کامارو می آید با یک سطح مشابه از تجهیزات. انتخاب مدل پایه و شما دوگانه جلو و جانبی و پرده ای کیسه هوا به همراه ایربگ برای سرنشینان جلو. لیستی از ویژگی های استاندارد شامل پنج سال اشتراک به پایه o'reilly strata سرویس نوجوان درایور تابع و تایر فشار سیستم مانیتورینگ.

قیمت گذاری

اگر آن را یک موستانگ شما پس از طرح در صرف حداقل $26,670 برای پایه hardtop با 2.3 لیتری EcoBoost موتور. V8-صفحه GT شروع می شود در $35,630. رفتن بی انتها به شما هزینه خواهد شد $32,170 برای چهار سیلندر و $45,130 برای یک V8. این رقم مکان V8-طراحی قطره-top عمیق به ماشین لوکس خاک. فورد قیمت شلبی-badged GT350, GT350R و GT500 مدل در $60,440, $73,435 و $72,900 بود.

Camaro vs Mustang ford desert
2018 فورد موستانگ GT
توربو چهار-صفحه کامارو شروع می شود در $25,000. انتخاب V6 برجستگی این رقم تا $27,095 در حالی که V8 مدل شروع می شود در $34,000. شورلت قیمت این سوپر ZL1 مدل در $62,000. تبدیل مدل شروع می شود در $31,500 برای یک موتور چهار سیلندر و صدر در $69,595 برای یک سوپر ZL1 با سرعت 10-به صورت خودکار.

توجه داشته باشید که قیمت فوق را شامل نمی شود اجباری مقصد اتهام است که مانند حمل و نقل و دست زدن به ماشین. شورلت اتهامات $995 در حالی که فورد به تازگی افزایش یافته و هزینه آن به $1,195.

کلید رقبا

2019 Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye Widebody

موستانگ و کامارو صورت جدی رقابت از یکپارچهسازی با سیستمعامل مدل دهید دوج چلنجر. آن را بزرگتر و سنگین تر از آن دو رقیب پس از آن رسیدگی نخواهد شد تقریبا به عنوان به خوبی در یک پیچ خورده جاده به علت رد پای بزرگتر. تجارت کردن است که آن را بسیار نزدیک تر به روح اتومبیل های عضلانی که rumbled در سراسر آمریکا در دهه 1960 است. و نه موستانگ و کامارو مطابقت چلنجر Hellcat از نظر قدرت خام هر چند GT500 می آید نزدیک.

وجود دارد بسیاری از گزینه های دیگر. پایه convertibles زمین در همان قیمت پایه به سادگی مجهز مزدا MX-5 Miata هر چند آنها البته دو کاملا متفاوت حیوانات. خریداران همچنین می توانید در نظر بگیرید فیات 124 Spider, the Miata را, ایتالیایی, دوقلو. در حال حرکت در محدوده گران تر V8-طراحی مدل مربع خاموش در برابر ماشین های آلمانی مانند آئودی A5, مرسدس بنز C-Class کوپه و BMW سری 4.

ویراستاران' توصیه های



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن