مزایا و معایب پروفیل

قوطی و پروفیل و مزایا و معایب آن به عبارتی طور که قبلاً هم اشاره کردیم پروفیل‌ها محصولاتی مهم تراز مقطعی

توسط DOSTEMANSALAM در 17 آبان 1401

قوطی و پروفیل و مزایا و معایب آن

به عبارتی طور که قبلاً هم اشاره کردیم پروفیل‌ها محصولاتی مهم تراز مقطعی اثبات میباشند و ارزش پروفیل به نوع آن بستگی دارد. در صورتی که مرحله بازه زمانی این محصولات گشوده باشد، پروفیل گشوده نامیده میشوند و در در مقابل درصورتیکه تراز مقطعی بسته داشته باشند، پروفیل بسته اسم خواهند داشت

نحوه های تولید پروفیل فولادی

پروفیل ‌ها در دو مدل نورد گرم یا این که سرد ساخته می ‌شونداساسی هر کدام از این جور نوردها مقاطع مختلف پروفیل را ساخت می ‌کنند. در ادامه شما را دارای اشکال روش ایجاد پروفیل فولادی آشنا خواهیم کرد.

پروفیل‌ های ساخته ‌شده حساس نورد گرم:

 نورد گرم از شمش‌ های فولادی ایجاد می ‌شود و از اشکال آن می ‌توان به پروفیل‌ های لوله ‌ای، قوطی رخ معمولی، قوطی رخ بال‌ پهن، تسمه ورق، سپری، ناودانی و میلگرد اشاره کرد.

پروفیل ‌های ساخته ‌شده دارای نورد سرد:

این پروفیل ‌ها دارای صورت دادن ورق ‌های فولادی به طرز خم کردن یا پرس ایجاد می ‌شوند و بخش اعظم به جهت سازه‌ های سبک مانند لابه ‌ها و ناودانی ‌ها کاربرد دارند. پروفیل‌ های گوناگون را حساس توجه به رخ مدت زمان آن‌ ها می ‌توان فارغ از درز جوش و یا اصلی جوش تولید و ایجاد کرد

تولید مقاطع بدون درز جوش:

این پروفیل ‌ها در دو سطح تولید می ‌شوند. در سطح نخستین بایستی رول ‌های ورق ‌ها برای تولید گشوده شوندبعد در تراز دوم، ضخامت ‌دهی و بستن آن ‌ها در قطرهای آیتم نیاز انجام می ‌شود. امروزه با استعمال از دستگاه‌ های ERW به‌ طور گسترده و سوای نیاز به جوش اشکال این پروفیل ‌ها ایجاد می‌ شوند.

 تولید مقاطع اهمیت جوش:

در این پروفیل‌ ها، ورق‌ ها و نوارها ابتدا بوسیله رول ‌های سنگین سیلندریکالی فرم ‌دهی شده و در سطح آخر اهمیت حرارت ایجاد شده توسط الکتریسیته روی هم پرس می ‌شوند و برآمدگی ناشی از همین پرس شدن سریعاً صاف می شود، طوری‌ که هیچ ردی از آن باقی نمی ‌ماند.

 

نصب پروفیل

ورق های پروفیل قوطی فلزی را می توان به صورت عمودی ، افقی یا مورب نصب کرد و قابلیت اجرا در نماهای منحنی و سایر اشکال پیچیده را دارد.

ورق پیش ساخته شده در سایت مونتاژ می شود و به طور کلی از چهار جز تشکیل شده است :

·        یک آستر داخلی نازک برای اطمینان از بد بودن هوا

·        عایق (مانند پشم معدنی)

·        میله / براکت فاصله برای حمایت از روکش فلزی

·        ورق فلزی با مشخصات برای محافظت از آب و هوا

 

خرید کردن پروفیل

پروفیل در اشکال صنعتی و ساختمانی موجود می باشد که هر یک از آن در کاربردهای خاصی گزینه استعمال قرار می گیرد. همانطور که ذکر شد بیشتریت به کار گیری پروفیل فولادی در ساختمان سازی، چهارچوب فلزی، درب و پنجره و … می باشدتلاش نمایید تا همین مقاطع فولادی را در کیفیت بالا تهیه نمائید تا از ایمن بودن مقاطع اطمینان داشته باشید. امروزه اصلی دقت به کاربرد دوچندان گونه های پروفیل ها، مغازه های بخش اعظمی هستند که جهت فروش و عرضه آن کار دارند.

 پیشنهاد ما به شما دوستان خوب مغازه تخصصی آهن هایپر می باشدهمین گروه ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی من جمله پروفیل در کیفیت های بالا می باشد. به جور ای که می قدرت گفت همه مقاطع فولادی که بوسیله این تیم ارائه می گردند؛ بوسیله ساخت کنندگان برتر و مطرح داخلی و خارجی ایجاد و ساخته شده استحساس اطمینان از میزان مرغوب بودن محصولات از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ جهت پیشنهاد و خرید پروفیل و دیگر مقاطع مبادرت نمائید.

نکته مهمی که بایستی مد حیث قرار دهید همین میباشد که شما دوستان می توانید جهت دریافت هدایت و مشاوره اصلی کارشناسان فروش تیم تماس باشید؛ مشاوره های واجب را دریافت نماییدفارغ از تردید محصولات اساسی کیفیتی را تهیه و تنظیم و خریداری خواهید کرد

قیمت پروفیل‌ چگونه محاسبه می‌شد

عوامل بسیاری بر قیمت آخری این محصول، تاثیر گذار هستند؛ فرآیند تولید و شیوه به کاررفته می‌تواند قیمت پروفیل را ناچیز و دوچندان کند، فراموش نکنید که روش بسته‌ بندی و میزان مرغوب بودن نهایی محصول نیز اثر گذاری شایانی بر ارزش پروفیل‌ دارد. هرچقدر که کیفیت خویش پروفیل و مراحل بسته‌ بندی خوب تر باشد، بها هم به همان میزان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

کاربرد پروفیل چیست ؟

در واقع کاربرد پروفیل ها فراوان متنوع می باشد به مدل ای که همین مصالح را بر حسب گونه کاربرد خود به دو گونه پروفیل های ساختمانی و پروفیل های صنعتی تقسیم می کنند. از عمده ترین کاربرد پروفیل های ساختمانی می قدرت به تولید درب و پنجره های ﺁلومینیومی اشاره کردضروری به ذکر است بدانید پروفیل هایی که به همین مراد مورد استعمال قرار می گیرند از نظر میزان و مشخصات حساس گونه بندی هستند.

از دیگر کاربرد پروفیل در صنعت ایجاد و ساز می قدرت به به کار گیری از همین جنس در تولید نرده های فلزی اشاره کرد. در واقع پروفیل هایی که در تولید نرده ها بکار می روند پروفیل هایی حیاتی مرحله مدت زمان مربع و مستطیل ریز هستند. از همین نرده های فلزی برای تولید در و پنجره های ساختمان ها، نرده کشی اطراف زمانه ها و کارگاه ها و کنار راه پله ها و همینطور نرده های پیاده روها به کار گیری می شود. کاربرد پروفیل های حساس تراز مدت زمان بزرگتر که به آن ها پروفیل ستونی هم گفته می شود در ساخت ستون ها و اسکلت فلزی ساختمان ها است. علاوه بر این در ساخت شاسی تریلرها و نفت کش ‌ها نیز از این دسته پروفیل ها استفاده می شود.

مزایا و معایب پروفیل

به طور کلی می توان مزایای پروفیل را تمام به کار گیری های مفید آن در صنعت های متفاوت نام برداما پروفیل ‌ها معایبی هم دارا هستند که استعمال از آن ‌ها را محدود می ‌کندبعضا از همین معایب عبارتند از: عدم توان ایجاد پروفیل‌ های مختلف در مرزو بوم به‌ رخ انبوه: به برهان نیاز به دستگاه ‌های زیاد گران ‌قیمت و فناوری ‌های یگانه به جهت ساخت انبوه اشکال پروفیل‌ ها، شرکت‌ های مقداری به تولید آن در کشور‌ایران پرداخته ‌اند و از نظر فراوانی نسبت به بقیه آهن‌ آلات محدودتر هستندسخت بودن اتصالات صلب اشکال پروفیل و ارتقا هزینهیک عدد از مهم‌ ترین معایب گونه های پروفیل ‌ها دشوار بودن اتصال آن ‌ها در محل می ‌باشد، به ‌همین برهان هزینه کارگزاری آن‌ ها هم مضاعف استصرفا شرکت ‌هایی که تجهیزات اتصال فوق مدرن ConXL را دارا هستند می ‌توانند این کار را اساسی هزینه کمتر و توجه بالا انجام دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن