راهنمای خرید به صرفه ترین بسته اینترنت از همراه اول، ایرانسل و رایتل - سختافزارمگ

اپراتورهای تلفن همراه در کشور خدمات اینترنتی خود را به مشترکین از طریق بستههای اینترنتی که اغلب به صورت حجمی

توسط DOSTEMANSALAM در 29 دی 1399

اپراتورهای تلفن همراه در کشور خدمات اینترنتی خود را به مشترکین از طریق بستههای اینترنتی که اغلب به صورت حجمی میباشد، ارائه میدهند. 5- بسته های ویژه مشترکین جدید: به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید ارائه میشود. توجه داشته باشید روشهای گفته شده در بالا به منظور مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول برای هر دو سیمکارت اعتباری و سیمکارت دائمی یکسان است و تفاوتی با یکدیگر ندارند. منظور از مشترکین جدید مشترکینی می باشند که حداکثر 30 روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها گذشته است. این کدهای دستوری (USSD) به صورت کاملا رایگان در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار گرفته است. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید. اگر جزء مشترکین همراه اول هستید می توانید جهت مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول یکی از روش های معرفی شده را استفاده نمایید.

علاوه بر این امکان مشاهده باقیمانده حجم اینترنت همراه اول از طریق این برنامه برای شما فراهم شده است. در این راهنما قصد داریم بهترین بسته های اینترنت را تا حد ممکن معرفی کرده و طریقه ثبت درخواست برای خرید هر یک از آنها را نیز مشخص کنیم. از زمانی که ارائه بستههای اینترنتی آغاز شد بعضا شکایاتی از سوی مشترکین مبنی بر کم شدن بیش از حد از حجم بسته خریداری شده مطرح میشد که اغلب بدون پیگیری رها شده و اقدام خاصی در این خصوص صورت نمیگرفت و هزینههای زیادی را به برخی از مشترکین تحمیل میکرد. داستان از آن جایی شروع می شود که یک کاربر خیلی مطمئن از همه شرایط عنوان می کند شاهد کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول است. اگر از آن دسته از افراد هستید که از اینترنت خانگی استفاده می کنید و برای مدت کوتاهی نیاز به اینترنت همراه دارید که کار خود را انجام دهید پیشنهاد ما بسته های یک روزه آلفا پلاس همراه اول می باشد که با کمترین هزینه می توانید به بالاترین سرعت اینترنت دسترسی پیدا کنید.

مدت زمان استفاده از بسته ۸ روز بوده و این زمان از تاریخ خرید بسته شروع خواهد شد و توصیه شده مشترکین بسته را در آخرین روز خروج خود از ایران خریداری کنند. برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید. با انجام این کار پیامی مبنی بر باقیمانده حجم بسته اینترنت همراه اول برای شما ارسال می گردد. با انجام این کار پیامی مبنی بر باقی مانده حجم بسته اینترنت همراه اول برای شما ارسال میگردد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه برای ما یک دیدگاه ارسال کنید. پیشنهاد ما به شما این است می توانید با نصب اپلیکیشین همراه من به راحتی کل امور را انجام دهیم. این بسته ها صرفا مخصوص مشترکین جدید (دائمی / اعتباری) می باشند. ایرانسل برای کاربران خود طرح های سالانه، شش ماهه، یک ماهه، هفتگی، روزانه و حتی ساعتی در نظر گرفته تا هر کاربری بتواند با توجه به نیاز خود از این بسته ها استفاده کند.

من خودم دفتر پیشخوان هستم و برای مشتریام همون تعرفه های قدیم رو فعال میکنم… قبلا ابتدا شروع می کرد به خوردن پول اصلیت بعد وقتی اون تموم می شد تازه می رفت سراغ بسته ولی این دفعه وقتی دیدم از همان اول داره بسته رو مصرف می کنه خوشحال شدم غافل از اینکه می خواد وسطای کار کلاه سرم بذاره. «همه جا بخاطر کرونا اینترنت رایگانه اینجا باید سه برابر پول بدی. برای اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول در نظر داشته باشید که تفاوتی میان سیم کارت های دائمی و اعتباری ندارد و روش استفاده از آن ها به طور کامل یکسان است. چگونه می توان فهمید حجم اینترنت باقیمانده سیم کارت همراه اول چقدر است؟ مشترکین جدید می توانند در دوره مجاز (قبل از گذشتن 30 روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها) به هر تعدادی از این بسته ها خریداری کنند. این باعث می شود که مشترکین مشکلاتی نداشته باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن