تویوتا RAV4 پلاگین در ترکیبی در دسترس خواهد بود در این تابستان برای $40,000

تویوتا تویوتا RAV4 نخست در دسترس خواهد بود برای خرید در تابستان امسال و قیمت آن را شروع در $

توسط DOSTEMANSALAM در 11 خرداد 1399
Toyota
تویوتا

تویوتا RAV4 نخست در دسترس خواهد بود برای خرید در تابستان امسال و قیمت آن را شروع در $38,100 و نه از جمله شرکت $1,120 هزینه برای تحویل پردازش و حمل و نقل. هنگامی که آن بیرون می آید این پلاگین در ترکیبی را رسما تبدیل به دومین سریعترین وسیله نقلیه در خودروساز صف — تنها Toyota Supra می توانید بهترین آن را با آن 4.1 دوم امتیاز.

ما برای اولین بار شاهد RAV4 نخست در خودرو لس آنجلس نشان می دهد در سال گذشته که در آن شرکت نشان داد که آن را تا به 302 اسب بخار و می تواند از صفر به 60 مایل در ساعت فقط در 5.7 ثانیه است. تویوتا می گوید این خودرو می تواند درایو تا 42 کیلومتر در باتری به تنهایی با یک شارژ می دهد که آن را بزرگترین EV محدوده از همه PHEV Suv ها در بازار است.

این RAV4 نخست خواهد آمد در دو نسخه: SE و XSE. در حالی که پایه SE درجه شما را به مجموعه ای $38,100 حق بیمه بیشتر XSE درجه را به شما هزینه $41,425 بدون احتساب هزینه ارسال. دومی دو تن رنگ بیرونی طرح از جمله مافوق صوت قرمز نسخه 19-اینچ, دو-تن آلیاژ چرخ moonroof و چی-تلفن بی سیم شارژر. همچنین مجهز به یک 9 اینچ صفحه نمایش لمسی با تویوتا صوتی به همراه سیستم در حالی که SE درجه را داشته باشد 8-اینچ صفحه نمایش لمسی سرگرمی کنسول. به عنوان Autoblog یادداشت های خودرو ممکن است هزینه های شما که بسیار کلی از قیمت آن هنوز هم می تواند جبران تا 7500 دلار در اعتبار مالیاتی فدرال و همچنین پتانسیل مشوق های دولت.

در این مقاله: تویوتا Rav4 نخست, هیبرید, اخبار, دنده
همه محصولات توصیه شده توسط Engadget انتخاب شده توسط تیم تحریریه مستقل از شرکت مادر. برخی از داستان های ما شامل لینک های وابسته. اگر شما خرید چیزی را از طریق یکی از این لینک ها ممکن است ما کسب یک کمیسیون های وابسته.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب