2021 فورد موستانگ Mach-E ارائه خواهد شد فعال درایو کمک عملی رانندگی رایگان tech

فورد است که جدی در مورد ساخت 2021 Mustang Mach-E خود را بیشتر با تکنولوژی بالا خودرو به تاریخ. الکتریکی متقا

توسط DOSTEMANSALAM در 30 خرداد 1399

فورد است که جدی در مورد ساخت 2021 Mustang Mach-E خود را بیشتر با تکنولوژی بالا خودرو به تاریخ. الکتریکی متقاطع را افتتاح یک تکنولوژی به نام فعال رانندگی کمک خواهد کرد که رانندگان اجازه می دهد با خیال راحت و از نظر قانونی به هر دو دست فرمان هنگامی که شرایط مناسب هستند دیدار کرد. آن را نمی خواهد به نوبه خود ماخ-E به مستقل, ماشین, با این حال.

به همراه یک مجموعه الکترونیکی رانندگی ایدز نام شرکت-Pilot360 فعال درایو کمک به یک تکامل تطبیقی کروز کنترل با خط-محور طراحی شده را بر روی تقسیم بزرگراه. این سیستم متکی بر دوربین های رادار و سنسورهای به محدوده خارج از جاده پیش رو اما فورد رویکرد به تکنولوژی شبیه به کادیلاک را به دلیل آن را تنها در آثار قبل از نقشه برداری بزرگراه. این ایمنی-اولین راه حل را تضمین می کند ماشین دقیقا می داند که در آن وجود خم و یا تپه, اما آن را نیز بدان معنی است رانندگان نمی خواهد بود قادر به استفاده از فعال درایو کمک اگر آنها در حال سفر در جاده ای که این تکنولوژی را نمی دانم. فورد در حال حاضر نقشه برداری بیش از 100 ، 000 مایل از بزرگراه ها در تمام 50 ایالت و در کانادا.

Ford Active Drive Assist

فعال درایو کمک نمی خواهد اجازه می دهد تا کاربران را به هاپ در صندلی عقب برای سریع چرت زدن و یا غریبه همه چیز. فورد نصب یک درایور دوربین رو که آهنگ سر موقعیت و چشم زل زل نگاه کردن به تایید راننده است که با توجه به راه پیش رو. تکنولوژی مسائل بصری و سمعی هشدارهای اگر آن را تشخیص راننده پریشان است.

شرکت Pilot360 را نیز شامل blind spot assist, راه تشخیص لبه با استفاده از نگه داشتن کمک تقاطع کمک pre-collision با کمک ترمز اضطراری اتوماتیک پس از برخورد ترمز و معکوس سیستم سنجش. برخی از این ویژگی های می آیند استاندارد در موستانگ Mach-E در حالی که دیگران ارائه خواهد شد در هزینه اضافی.

فعال درایو کمک در دسترس خواهد بود در سه ماهه سوم سال 2021 به طوری که حدود یک سال پس از فورد آغاز می شود تولید موستانگ Mach-E. اوایل مشتریان که می خواهند از ویژگی های نیاز به سفارش یک دبستان بسته و آنها را به دریافت این نرم افزار هنگامی که آن را آماده از طریق بیش از حد هوا به روز رسانی. نمایندگی مجاز و فروش فورد مجهز خواهد شد به صورت دستی ها آن را بیش از حد.

هر نوع از موستانگ Mach-E خواهد بود واجد شرایط برای دریافت فعال درایو کمک هر چند قیمت گذاری اعلام خواهد شد و نزدیک به در دسترس بودن آن تاریخ. از آن خواهد شد ارائه شده در دیگر مدل 2021 به عنوان به خوبی.

ویراستاران' توصیه های



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن