2020 تویوتا GR مافوق 3.0 حق بیمه نقد و بررسی: بازگشت پادشاه

2020 تویوتا GR مافوق 3.0 حق بیمه "تویوتا تولد گل سرسبد ورزش خودرو به ارزش صبر کنید." Punchy شتاب

توسط DOSTEMANSALAM در 10 خرداد 1399
2020 toyota supra review

2020 تویوتا GR مافوق 3.0 حق بیمه

"تویوتا تولد گل سرسبد ورزش خودرو به ارزش صبر کنید."
  • Punchy شتاب
  • BMW-منابع سیستم اطلاعات و سرگرمی
  • بزرگ ارگونومی کابین
  • به طور کلی پالایش
  • هیچ Android Auto
  • قیمت
MSRP $50,920.00

شناخته شده برای workaday کمری و RAV4 تویوتا نیست که بسیاری از nameplates که هم بزنید تن از هیجان است. به همین دلیل بازگشت از مافوق است مانند یک معامله بزرگ. مافوق است به تویوتا چه موستانگ به فورد یاد عملکرد خودرو با یک فن پرشور پایه. مانند موستانگ مافوق نیز تبدیل به یک ستاره سینما به لطف Fast & Furious حق رای دادن.

بر خلاف قبلی مافوق پنجم-نسل 2020 مدل توسعه یافته با کمک از خارج. آن را ممکن است یک تویوتا نشان در هود اما زیر 2020 مافوق است که در واقع یک بی ام و Z4. این دو خودرو توسعه یافته بودند در پشت سر هم یک حرکت است که به تویوتا جدید مافوق در کسری از هزینه های در حال توسعه آن را به طور مستقل. این همچنین بدان معنی است شما در پیدا کردن آلمانی DNA در هر اینچ از این ظاهرا ژاپنی, ماشین های ورزشی.

یک استراتژی مشابه birthed تویوتا 86 است که خواهرخوانده سوبارو BRZ. ما دوست 86, بنابراین می تواند تویوتا کار همان سحر و جادو با یک شریک ؟ برای پیدا کردن ما را به صرف یک هفته با یک سال 2020 تویوتا GR مافوق 3.0 حق بیمه ("GR" مخفف "غزه مسابقه" تویوتا تقسیم وظیفه fine-tuning ماشین).

2020 Toyota Supra rear three quarter
استفان Edelstein/Digital Trends

مافوق دارای یک پایه قیمت از $50,920 اما این مدل حق بیمه اضافه می کند ویژگی های مانند بی سیم CarPlay اپل یک به روز رسانی سیستم های صوتی و بزرگتر صفحه نمایش لمسی. که همراه با اختیاری راننده کمک بسته به ارمغان آورد و قیمت را از ما تست ماشین به $56,615.

طراحی داخلی و

در داخل و خارج این ماشین شبیه هیچ قبلی مافوق. به جای در نظر گرفتن اصول طراحی از گذشته مدل 2020 مافوق بیرونی یک ظاهر طراحی شده است که بر اساس 2014 Toyota FT-1 concept. ترجمه مفهوم اتومبیل به تولید وسایل نقلیه است همیشه دشوار است که مفاهیم به طور کلی طراحی شده نیست که با آزمایش تصادف یا داخلی ارگونومی در ذهن است. در حالی که مقدار قابل توجهی از FT-1 ساخته شده آن را به تولید سوپرا برخی سازش ساخته شد. جلویی به طور خاص به نظر می رسد کمی پف کرده در مقایسه با FT-1 به احتمال زیاد یک امتیاز به اروپا عابر پیاده-استانداردهای ایمنی.

گذشته از تویوتا آرم روی فرمان داخل کشور است که همه اولی است. عیار و دوار لوازم کنترل ها برداشته مستقیم از خودروساز آلمانی فروشگاه و صفحه نمایش لمسی نشسته در بالای داشبورد به جای تعبیه شده در آن را به عنوان در هر تویوتا. خودرو BMW DNA نشان می دهد تا در جزئیات کوچک بیش از حد. برای باز کردن هود شما باید به کشیدن اهرم دو بار و شما باید به فشار یک دکمه بر روی عیار برای آن به کار می کنند. حتی درب سازیاموسیقی زنگی مشابه متمایز BMW صدا.

مافوق یکی از بهترین رانندگی مواضع هر زمان ،

این یک چیز بد نیست. اولی می داند عالی فضای داخلی و مافوق بدون استثنا است. این یکی از بهترین رانندگی مواضع هر زمان ، آن آسان است برای دریافت راحت پایین داشبورد فراهم عالی بیرون دید و تمام کنترل های آسان برای رسیدن به از صندلی راننده.

اما اگر شما انتظار لوکس آماده می شود نا امید کرد. این ممکن است یک BMW داخلی اما ورود به سطح نسخه به خصوص نسبت به مافوق را BMW Z4 خواهر و برادر.

2020 مافوق در دسترس است تنها به عنوان یک دو درب دو صندلی کوپه; بر خلاف "سریع و خشمگین"-عصر مافوق وجود است بدون بلند کردن پانل های سقف. فضای داخلی است که در مورد مشابه به عنوان خوانده شده-تنها Z4 اگر چه اولی ارائه می دهد کمی بیشتر از سقف. تویوتا دارای 10.2 فوت مکعب فضای بار به Z4 را 9.9 اما. شورلت کوروت Stingray و 718 پورشه کیمن باید 12.6 متر مکعب و 14.9 فوت مکعب فضا بود البته تقسیم بین جلو و عقب تنه.

2020 Toyota Supra interior

فن آوری اطلاعات و سرگرمی و کمک راننده

مافوق همان iDrive سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده می شود در زمان BMW مدل یکسان با گرافیک و طرح بندی منو و دوار کنترل. استاندارد صفحه نمایش لمسی است 6.5 اینچ و یک 8.8-اینچ دیجیتال خوشه ابزار استاندارد است و همچنین. مدل های ویژه یک 8.8-اینچ صفحه نمایش لمسی و همچنین به عنوان یک سر تا صفحه نمایش و تلفن بی سیم شارژ.

زیرا با استفاده از یک BMW سیستم اطلاعات و سرگرمی های مافوق می شود بی سیم CarPlay اپل – تنها تویوتا مدل که از ویژگی های. اما پایه مدل نمی CarPlay در تمام, و Android Auto در دسترس نیست. BMW قصد دارد برای اضافه کردن بی سیم Android Auto به 2021 مدل اما معلوم نیست اگر مافوق آن را به عنوان به خوبی.

این سرگرمی تجربه ثابت می کند که هیچ شرم در استقراض از بهترین.

همانطور که با کلی طراحی داخلی, سرگرمی تجربه ثابت می کند که هیچ شرم در استقراض از بهترین. این سیستم iDrive کار کرده و همچنین در بورس به عنوان نشانی از آن را در دیگر مدل های بی ام و با منوها بصری و یک روتاری کنترل است که بسیار آسان تر به استفاده از پد لمسی بی دست و پا از تویوتا لکسوس لوکس را بدست آورد. تنها لکه های یک صفحه نمایش است که تمایل به شستن در نور مستقیم خورشید و یک سیستم صوتی که صدا بیشتر چشمگیر بر روی کاغذ از آن را در زندگی واقعی است. (مدل های ویژه یک 12-سخنران 500 وات JBL سیستم.)

استاندارد راننده ایدز شامل خودمختار اضطراری ترمز جلو برخورد هشدار لین خروج هشدار با فرمان کمک و اتوماتیک بالا پرتوهای. اختیاری راننده کمک به بسته اضافه می کند تطبیقی کروز کنترل نقطه کور مانیتورینگ عقب صلیب هشدار ترافیک و پارکینگ سنسور.

2020 Toyota Supra infotainment controller

تجربه رانندگی

باز کردن کاپوت 2020 تویوتا سوپرا و منطق BMW همکاری آشکار می شود. این خودروساز آلمانی می داند که چگونه به یک راننده خودرو, بله, اما مهم تر از اولی بود قادر به ارائه تویوتا با یک خطی-شش موتور است. یک خطی-شش گذشته بود Supra کارت تلفن, اما تویوتا دیگر یکی در صف خود را. به جای صرف پول برای توسعه یک موتور جدید فقط برای یک مدل تویوتا قرض اولی.

2020 Toyota Supra logo
استفان Edelstein/Digital Trends

3.0 لیتری توربوشارژ موتور مشترک با Z4 و متعدد دیگر مدل های بی ام و به عنوان هشت-سرعت انتقال خودکار (اگر شما می خواهید یک دستی دریافت 86). ما 2020 تست شده 335 اسب بخار و 365 پوند-فوت گشتاور اما مدل 2021 افزایش 382 اسب بخار و 368 lb.-ft. تویوتا نیز اضافه 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر موتور به صف برای 2021. همه سوپرا مدل درایو چرخ عقب به بهترین شکل ممکن از دست زدن به.

تویوتا می گوید 2020 مافوق 3.0 را فراموش صفر به 60 مایل در ساعت در 4.1 ثانیه است. که در مورد به عنوان سریع به عنوان یک 718 پورشه کیمن S (این کیمن است که 0.1 ثانیه کندتر در پایه فرم اما 0.1 ثانیه سریعتر با اختیاری Sport Chrono بسته). آن را نیز 1.0 دوم سریعتر از یک سال 1993 تویوتا سوپرا توربو با توجه به موتور هفته تست در مورد شما بدونم چگونه مافوق مدرن در مقایسه با آن فیلم ستاره سلف. قوی تر 2021 مافوق 3.0 را فراموش صفر به 60 مایل در ساعت در 3.9 ثانیه مطابق با شش سیلندر BMW Z4, با توجه به برآورد از تولید کنندگان.

وجه تمایز Supra از دیگر خودروهای ورزشی است که در آن بلوغ است.

مافوق احساس مقدار زیادی سریع اما نبود چه ساخته شده بزرگترین برداشت. وجه تمایز Supra از دیگر خودروهای ورزشی است که در آن بلوغ است. آن را راحت و آرام به اندازه کافی برای یک سفر جاده ای طولانی و چالاک به اندازه کافی به backroads است سرگرم کننده است. مافوق اعتصاب تعادل بهتر بین راحتی و sportiness از آن Z4 خواهر و برادر است که احساس می کند بیشتر شبیه به یک سنتی لوکس ماشین از درست کردن یک ماشین ورزشی است.

تویوتا نیز به دست این و آن را تنظیم. در حالی که برخی دیگر از خودروسازان شامل یک آرایه سردرگم از رانندگی در حالت و انتظار مشتریان برای کشف کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین تویوتا گیر فقط با دو حالت: عادی ،

2020 Toyota Supra engine
استفان Edelstein/Digital Trends

در حالی که مهندسین میخ برخی از جزئیات آنها از دست رفته دیگران است. تویوتا می تواند به صرف زمان کمی بیشتر تنظیم فرمان که همان سطح از بازخورد به عنوان یک فرسوده بازی های آنلاین بازی. در حالی که مافوق است ستودنی تصفیه شده است که همچنین باعث می شود برای کمتر درگیر تجربه رانندگی; ماشین واقعا زنده تا زمانی که شما آمار غیر قانونی سرعت. مافوق همچنین طراحی نمی شود هدایت می شود با ویندوز پایین سازش به احتمال زیاد ساخته شده برای دستیابی به مبحی حرکت گازا و وا بهره وری. پایین آوردن ویندوز در هر چیزی بیش از پارکینگ سرعت و buffeting صداهای غیر قابل تحمل تبدیل.

مسافت پیموده شده گاز و ایمنی

2020 مافوق رتبه در 26 mpg ترکیب (24 mpg, شهرستان, 31 mpg در بزرگراه) است که یکسان به تویوتا BMW Z4, خواهر و برادر و کمی بهتر از پورشه کیمن S. بیش از یک هفته از رانندگی ما به طور متوسط 24 mpg با توجه به ماشین کامپیوتر سفر.

چون مافوق جدید خودرو, تصادف, تست, رتبه بندی از موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه (IIHS) و ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت (زیادی از NHTSA) در دسترس نیست و در عین حال و پیش بینی آینده قابلیت اطمینان دشوار است. انتظار مافوق بیشتر مانند یک BMW از یک تویوتا که در منطقه هر چند با توجه به اینکه تمام اجزای اصلی از شرکت آلمانی. این بدان معناست که قابلیت اطمینان ممکن است سقوط کوتاه از تویوتا سنگ جامد شهرت.

تویوتا ارائه می دهد سه سال از 36000 مایل جامع گارانتی و پنج سال با 60000 مایل انتقال قدرت گارانتی که در مورد به طور متوسط برای یک ماشین جدید.

چگونه DT خواهد پیکربندی این ماشین

تویوتا نگه می دارد چیزهای ساده فقط با دو سطح برش: پایه و حق بیمه. شما می خواهید برای رفتن با دومی اگر شما می خواهید بیشتر با تکنولوژی. مدل Premium می شود بزرگتر 8.8-اینچ صفحه نمایش لمسی بی سیم اپل CarPlay و سر تا صفحه نمایش را به عنوان تجهیزات استاندارد. در راننده-کمک به سمت گرفتن کاملی از ویژگی های نیاز به اختیاری راننده کمک به بسته اضافه می کند که تطبیقی کروز کنترل نقطه کور مانیتورینگ عقب صلیب هشدار ترافیک و پارکینگ سنسور برای $1,195.

نسل قبلی از مافوق به خوبی catered به aftermarket و ما انتظار داریم که به این صورت با مدل های جدید. ممکن است زمان برای قطعات به آمار بازار, اما مقدار زیادی از ارتقاء باید در دسترس در دوره به دلیل. Papadakis مسابقه در حال حاضر گرفته شده مافوق اولی-منابع موتور تا 1000 hp نشان می دهد که این موتور دارای مقدار زیادی از تنظیم بالقوه است.

ما را

2020 تویوتا سوپرا بود ارزش صبر کنید. آن را به خوبی اجرا ماشین ورزشی است که توازن رانندگی لرزش با قابلیت استفاده روزمره و پالایش. برخی از طرفداران ممکن است مانند تویوتا استفاده از یک پلت فرم BMW, اما آنها احتمالا نمی رانده جدید مافوق. از سیستم سرگرمی به موتور BMW بیت چه این ماشین خیلی خوب است.

که به خوبی در یک قیمت می آید ، مافوق را $50,920 قیمت پایه به رهبری پورشه کیمن و Chevy Corvette, اما هنگامی که شما بررسی جعبه به صورت اختیاری ویژگی های با تکنولوژی است که فاصله آن تا حد زیادی پاک شده است. کوروت شروع می شود در $59,995 — فقط $3,380 بیش از ما تست ماشین — و در سطح های مختلف از عملکرد. اگر شما نمی آمیزند وفادارند به این ایده از یک دو نفره شما همچنین می تواند یک فورد موستانگ با همان قیمت به عنوان یک پایه مافوق.

برای مقدار پول کمتر از مافوق, دو, ماشین های اسپرت — نیسان 370Z و تویوتا را 86 — به رخ کشیدن شخصیت بیشتر. با در دسترس انتقال دستی و بیشتر احشایی تجربه رانندگی آنها را در احساس مافوق فیلتر کردن. نه می توانیم مافوق قدرت و یا فن آوری و مافوق تنها یکی از سه ما می خواهم می خواهم به در یک سفر جاده ای.

شما باید دریافت کنید ؟

بله. مافوق یک ماشین ورزشی بزرگ است که شما می توانید در هر روز است.

ویراستاران' توصیه های



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب