2020 پیش نویس NFL: دور دوم نمرات برای هر تیم

33) Cincinnati Bengals: WR سه راهی Higgins, Clemson — این Bengals کاوش تجارت اما در نهایت جو نقب زدن برخی از ک

توسط DOSTEMANSALAM در 6 اردیبهشت 1399

33) Cincinnati Bengals: WR سه راهی Higgins, Clemson — این Bengals کاوش تجارت اما در نهایت جو نقب زدن برخی از کمک با یک گیرنده که باید اول طفیلی (در ذهن). Higgins رشد در تنسی به عنوان یک Bengals فن و A. J. سبز فن به خصوص — این جذاب اتحادیه در اینجا. Cincinnati است برخی از سلاح برای اجرای بسیاری از چهار گسترده سازند. درجه: A-.

34) Indianapolis Colts: WR مایکل پیتمن جونیورUSC — بارگیریها خود را در سال 2020 اولین پیش نویس ها با یک انتخاب فوق العاده. فراموش نکنید که کلاس ما در پیتمن (ما او را به حال 51) — ما فقط نمی قدردانی از او به اندازه کافی. او یک downfield سلاح است که می تواند در نهایت به یکی از چهار یا پنج بهترین رسیور در این لود کلاس. فیلیپ رودخانه استفاده می شود به اهداف بزرگ و او را دوست دارم پسر سابق Bucs در حال اجرا بازگشت. درجه: A-.

35) شیرها: RB D'Andre سویفتگرجستان — شیرها می خواستم برای اضافه کردن آب به جرم و سریع است که دقیقا. او می تواند سالم بماند ؟ تنها نگرانی من. سریع ساخته نمی شود یک اسب بارکش اما می تواند یک مکمل عالی برای Kerryon جانسون و 15-touch-هر-بازی سلاح حق دور. درجه: A-.

36) New York Giants: S خاویر McKinney, آلاباما — تصویب حمله کننده که به بالا در Giants' روز 2 فهرست اولویت و مککیننی نیست hitter وظیفه بزرگ آنها در همان دور (و از همان مدرسه) با Landon Collins چند سال پیش. هنوز مککیننی است که ما بالاترین امتیاز ایمنی در این کلاس و گرد و زرنگ و دانا و آینده رهبر در دفاع برای مربی جدید جو قاضی. درجه: B+.

Many felt Georgia running back D'Andre Swift was a first-round talent, and Detroit didn't wait long to nab him in Round 2.(Photo by Jeffrey Vest/Icon Sportswire via Getty Images)
بسیاری از احساس گرجستان در حال اجرا بازگشت D'Andre سویفت بود در دور اول استعداد و دیترویت نیست صبر طولانی برای دستگیر کردن او در دور 2.(عکس توسط جفری جلیقه/آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ)

37) New England Patriots: S Kyle DuggerLenoir-Rhyne — جذاب انتخاب توسط بیل Belichick پس از معاملات از دور 1 اضافه کردن یک بسیار ورزشی مدافع با یک بینی توپ — یا در ایمنی یا نیکل linebacker — و به ویژه-تیم گذاشت. او را آرام رانده شده و نسبتا تست نشده که از بخش دوم صفوف. این است که خود را نمونه Belichick دور 2 ایمنی برسد. درجه: B.

38) Carolina Panthers: لبه Yetur ناخالص-Matos, پن دولت — ناخالص-Matos برخی از واقعا جذاب عبور عجله مهارت حتی اگر خود بازی نیست و در عین حال تصفیه. او یک ورزشکار خوب است و می تواند واقعا بازیکن خوب به خصوص پوشش در کنار جرثقیل قهوه ای و سراسر از برایان می سوزد. مت Rhule در حال ساخت تیم جدید خود را در دفاعی در کنار توپ و سعی کنید برای برنده شدن در بازی 17-13 تا زمانی که او به این چیزی که ساخته شده است. درجه: B.

39) میامی دلفین ها: OG رابرت شکارلوئیزیانا-لافایت — شکار است اذیت کننده مسدود کننده که به دنبال دفن افراد در عین حال او به احتمال زیاد نیاز به فقط یک کمی کار فنی قبل از او یک محصول به پایان رسید. هنوز این دقیقا همان نوع از hard-nosed, موقعیت-بازیکن همه کاره که برایان فلرس می خواهد در تیم خود. شکار می تواند منجر به یک قدرت اجرای بازی و کمک به بلوک برای توا در زمان. درجه: C+.

40) Houston Texans: DT راس Blacklock, TCU — انتخاب هوستون به دست آورد برای DeAndre هاپکینز تبدیل به یک دفاعی lineman با برخی از فتنه است. Blacklock خوب دارای ویژگی های فیزیکی و گاهی چشمک می زند در دور اول توانایی اما نه به عنوان سازگار فصل گذشته به عنوان شما می خواهم و امید است. هنوز او می تواند در بازی های متعدد لکه های روی خط و به احتمال زیاد تا به حال خود را توسعه برگزار شد به یک بیت از یک سال 2018 آشیل آسیب است. درجه: C+.

41) Indianapolis Colts (از Browns): RB Jonathan Taylor, ویسکانسین — GM کریس بالارد حرکت می کند تا به کلیولند نقطه و باعث می شود برخی از سر و صدا با گرفتن 2000-حیاط حمله کننده با شخصیت بی عیب و نقص, سرعت و اخلاق کاری. تیلور بی مهارت مسائل باید ثابت شود و او ممکن است هرگز از حد از دریافت سلاح. اما او باید ادعا منجر عجله نقش در ایندی backfield و به این جرم یکی دیگر از ابعاد است. درجه: B.

42) Jacksonville Jaguars: WR Laviska Shenault جونیور, کلرادو — این می تواند یک درجه در چند سال. یا اگر Shenault آسیب تاریخچه همچنان مراتب پایین تر است. شما می توانید خط او را در داخل یا خارج در backfield و حتی به عنوان یک "Wildcat" QB که ممکن است با توجه به پلنگ' نیاز در جرم. Shenault برقی توانایی اگر او سالم باقی می ماند. ما بی سر و صدا, خوش بینانه, او می تواند در برخی از راه. درجه: B.

43) Chicago Bears: TE کول KmetNotre Dame — خرس باقی بماند محلی با این انتخاب. Kmet واقعا فقط یک فصل کامل برای ایرلندی اما گاه به گاه کالج پارچ است برخی از جالب بالقوه حتی اگر Kmet هرگز خواهد بود یک بازی شکن و نیاز به کار بر روی خود را مسدود کردن. انتظار می رود بسیاری از "12 پرسنل" با جیمی گراهام دادن به هر کس که برنده QB نبرد دو اهداف بزرگ. درجه: C+.

44) Cleveland Browns: S اعطای DelpitLSU — آن را در سال دوم در یک ردیف Browns باید پیش نویس یک LSU DB در دور 2 که تمسخر بالا در دور 1 تا شروع فصل. Delpit را در مقابله با مسائل را تبدیل به یکی از بحثهای عمده و نگرانی های سلامت را نمی توان نادیده گرفت. اما او محدوده و مهارت های توپ و باید واقعا خوب علاوه بر این به کلیولند ثانویه است. درجه: B.

45) Tampa Bay Buccaneers: S آنتوان Winfield جونیور, مینه سوتا — چگونه در مورد این اجرای ایمنی شما بچه ها؟! این Bucs در حال حاضر پیش نویس هفت DBs پس از سال 2016 و آنها را به یک سبک شبیه بازیکن وجود دارد در حال حاضر در Mike Edwards, که تا به حال جامد rookie فصل است. اما Winfield می تواند عمیق ایمنی و جامد نیکل و بازیسازی لغو احکام صادره ی سختی و هوش به روز رسانی است که ثانویه است. درجه: B-.

46) Denver Broncos: WR KJ Hamlerپن دولت — برترین کتابها موضوعات کتابخانه در حال دو برابر شدن در wideouts پس از گرفتن جری Jeudy در دور 1 و دو برابر را در درو قفل کردن توانایی برای به دست آوردن توپ عمودی. Hamler حال رها کردن مسائل فصل گذشته اما او یک تهدید است که می تواند تقسیم safeties و آمار صفحه اصلی اجرا می شود. او همچنین خوب returner. تصميم جالب اینجا. درجه: B-.

47) Atlanta Falcons: DT Marlon Davidson, Auburn — Davidson بود کمی بیش از حد بزرگ در ترکیب و آزمایش خود رنج می برد ، اما او یک قدرت پایان و یا ممکن است 3-روش که نگه می دارد موتور خود را در حال اجرا کمک می کند و یکی از آتلانتا نازک تر نقاط در فهرست. فقط انتظار نداریم که خیلی از لحاظ کیسه و دیویدسون باید نقش کلیدی در مرمت شاهین D-خط. درجه: C+.

48) Seattle Seahawks (از جت): لبه دارل تیلورتنسی -- سیاتل اسلاید تا به این نقطه (و می پردازد تا مقدار زیادی به انجام این کار) برای گرفتن جذاب عبور متهور است که برخی بسیار Seahawks-y صفات و edginess. ما مشاهده او را بیشتر به عنوان یک سوم دور انتخاب کنید اما ما می توانید ببینید که چرا آنها احساس نیاز به اضافه کردن برخی از آب در این موقعیت. او را تولید کند ؟ تیلور بزرگ نیست سال گذشته پس از احساس او آماده برای یک فصل برک آوت. درجه: C.

49) Pittsburgh Steelers: WR تعقیب Claypool Notre Dame — گیرنده ما احساس بود یک برنامه به طور بالقوه کامل دور دوم انتخاب شد مایکل پیتمن جونیور اما با پیتمن رفته استیلرز گرفتن یک فکس در Claypool که نخبگان ورزشی صفات عالی ویژه-ارزش تیم خوب و صعودی. تماس او را در یک پایان و یا گیرنده آن مهم نیست. او یک هدف بزرگ با توانایی پریدن به پیروزی 50-50 جنگ downfield. درجه: B-.

50) Chicago Bears: CB Jaylon Johnson, یوتا — واقعا ارزش خوبی در اینجا برای GM Ryan, سرعت, که به طور بالقوه فرود یک گوشه شروع اواسط دور 2. او در واقع مرا به یاد یک بیت از شاهزاده Amukamara که جانسون در اصل جایگزین. جانسون ممکن است یک گوشه خاص اما این احساس می کند مانند یک هوشمند انتخاب کنید در اینجا برای خرس. درجه: B.

51) Dallas Cowboys: CB Trevon Diggs, آلاباما — کابوی در حال blowtorching پیش نویس است. Diggs به احتمال زیاد یکی از سه یا چهار گزینه در شماره 17 بنابراین برای آنها را به گرفتن او را در اینجا سرقت است. Diggs' قوام وجود ندارد اما او به خوبی ساخته شده و قاب و می تواند یک بازیکن واقعا خوب اگر او پاک خود را گاهی اوقات درهم و برهم روش. تمرین جنگ در مقابل CeeDee بره سرگرم کننده خواهد بود به تماشای. درجه: A-.

52) لس آنجلس قوچ: RB کم Akers, Florida State — این پنجمین RB قوچ باید پیش نویس پس 2014, اما ما در حال حاضر به چشم پوشی از آن به دلیل Akers یکی از مورد علاقه ما در این موقعیت. او برگزار شد به FSU بد خط حمله و باسمهای طرح است که نمی توان یک موضوع را در L. A. خود پا سریع دریافت لغو احکام صادره ی و "Wildcat" QB مهارت را Akers سرگرم کننده بازیساز برای شان McVay. اما آیا آنها واقعا به او نیاز است ؟ این یک بحث است. درجه: B-.

53) فیلادلفیا ایگلز: QB Jalen لطمه می زنداوکلاهما — ما برای اولین بار گیج از دور 2. است این همه پرسی در کارسون Wentz? آن را سخت بدانید که چگونه به خواندن این. اما لطمه می زند و می تواند به عنوان یک تخصص-بسته مجری تا زمانی که او آماده است — و یا تا زمانی که Wentz می شود صدمه دیده است اگر که اتفاق می افتد دوباره. عقاب در حال انجام بسیاری از کار در QBs در این پیش نویس کلاس اما ما رک و پوست کنده که اصلا انتظار این اینجا. درجه نشان دهنده ارزش این انتخاب نه لطمه می زند' صعودی که واقعا جذاب است. درجه: C.

Jalen Hurts has to be happy he went so high. Everyone else besides the Philadelphia Eagles was fairly surprised. (Photo by Carmen Mandato/Getty Images)
Jalen لطمه می زند و باید خوشحال او رفت تا بالا. هر کس دیگری در کنار Philadelphia Eagles بود نسبتا شگفت زده کرد. (عکس از کارمن Mandato/گتی ایماژ)

54) Buffalo Bills: لبه A. J. Epenesa, آیووا — خوش آمدید به پیش نویس لوایح. آنها یک بازیکن آنها ما را مسخره به آنها در دور 1 قبل از Stefon Diggs تجارت است. Epenesa می تواند یک پایه بلند به پایان و پیروزی بوفالو طرفداران خود را با بالا موتور و استعداد برای رسیدن به QB. صورتحساب ساختمان کمی خوب دیوار. فراموش نکنید که فقیر ترکیب اعداد; Epenesa سرقت است در اینجا. درجه: A.

55) Baltimore Ravens: RB J. K. DobbinsOhio State — عشق ارزش در اینجا گرفتن یک بازیکن است که باید رفته 15-20 میدارد زودتر. دابینز سخت است-بینی دونده و جایگزینی مناسب برای علامت گذاری اینگرام در زمان — در واقع این بازیکن او مرا به یاد بیشتر است. Lamar جکسون که یکی دیگر از اسباب بازی به بازی با. درجه: B+.

56) میامی دلفین ها: DT Raekwon Davis, آلاباما — دلفین ها شیب بازگشت به تاسکالوسا خوبی برای استعداد. دیویس یک سال 2017 فصل اما هرگز واقعا همان نگاه کرد از آن به بعد. او به احتمال زیاد یک کار خر خر کردن در داخل در کنار مسیحی ویلکینز به خصوص اگر دلفین ها اجرا بیشتر عجیب و غریب جبهه ها. دیویس اجرا جامد مدافع, اما لازم نیست زیادی از حرکت صعودی با وجود عظیم و طولانی قاب. درجه: C.

57) لس آنجلس قوچ: WR ون Jefferson, فلوریدا, Jefferson خواهد بود آماده برای لیگ با توجه به اینکه پدر او توسط جت های WR مربی سابق و 10 سال pro. اما دوباره قوچ شیب به یک موقعیت که در آن آنها تا حدودی در شکل جامد. ما مانند جفرسون به عنوان یک بازیکن او با این نسخهها کار ترد راه است و دست خوب است. اما مناسب و مقدار کمی مشکوک در چشم ما. درجه: C.

58) مینه سوتا وایکینگ ها: عتیق عزرا کلیولندایالتی بویزی — به نظر می رسد ترنت ویلیامز قصد ندارم به مینه سوتا بعد از همه. کلیولند به نظر می رسد و نقش کمی مانند برایان اونیل که وایکینگ ها در زمان در دور 2 دو سال پیش. اما آنها نیاز به استعداد در موقعیت و کلیولند است که به احتمال زیاد رفتن به بازی بهتر از او سال گذشته در حال حاضر که او بهبود از آسیب مچ پا است که مانع او در اوایل. او هم مقابله با نقاط و واقعا خوب ورزشکار. جامد انتخاب کنید. درجه: B-.

59) New York Jets: WR Denzel میمس, بیلور — عبور در یک WR در دور 1 می پردازد خاموش برای جت به عنوان میمس شگفت انگیزی می شود 13th wideout گرفته شده است. او به وضوح با استعداد تر از آن و در حالت عادی سال او ممکن است شده اند در اواخر دور اول نامزد شده است. میمس می کند دور از او راه و دست خود را کمی لرزان ، اما او یک پرش توپ متخصص است که می تواند کمک به سام Darnold downfield. به میمس زمان و او می تواند واقعا خوب علاوه بر. درجه: B+.

60) New England Patriots (از Ravens): لبه جاش Uche, میشیگان — تجارت با Baltimore, میهن پرستان را خود انتخاب دوم در دور 2. و آن دوم خود را جذاب دفاعی علاوه بر این در Uche, که به ارمغان می آورد pass-راش آب حتی اگر او خود را به طور معمول به اندازه حمله کننده. اما او می تواند ایستادن قطره به پوشش انرژی جدید انگلستان واحد است و فقط شروع به خراش بالقوه خود. این پرستان مراقبت نه برای خود QB نگرانی. آنها قصد دفاع دوباره. درجه: B.

61) Tennessee Titans: CB Kristian FultonLSU — تیتان می تواند در حرکت از مالکوم ساقی در برخی از نقطه از آنجا که آنها در حال حاضر جامد عمق در موقعیت با علاوه بر این از Fulton. او یک مطبوعات-مرد گوشه ای که مورد بحث قرار گرفت در اواخر دور 1 محدوده پس این در ذهن ما یک ارزش بزرگ انتخاب کنید. او هرگز ممکن است ویژه بازیساز اما خوب گوشه های سخت برای پیدا کردن و Fulton یکی از آنها است. درجه: A-.

62) Green Bay Packers: RB A. J. Dillon, بوستون کالج — در حال حاضر. نه آنچه که ما انتظار می رود در اینجا اما مت LaFleur بود که تیتان' هماهنگ کننده توهین آمیز در سال 2018 می شود خود را دریک هنری کلون. دیلون سخت است-بینی دونده است اما سختی دست و خفیف کاستی در تصویب pro. این بدان معناست که هارون جونز در حال حاضر آزاد تا این بازی در جالب 1-2 RB پانچ. هنوز هم کمی تعجب آور به ما. درجه. C.

63) Kansas City Chiefs: LB ویلی, گی, جونیور, می سی سی پی امور خارجه — او فقط داد زدم "ستاد" به ما هنگامی که ما به تماشای او — تا آنجا که ما او را مسخره میکردند و به آنها در دور 1. بنابراین اگر ما یک دور اولیه ؟ گی, بسیار, ورزشی, حمله linebacker که شخصیت سوال که مشکل برخی از تیم های. او همچنین تنها آغاز شده, شش, کالج بازی ها, اما توانایی بازیسازی و ویژه-ارزش تیم اگر او می تواند منظم تر. درجه: B.

64) Carolina Panthers (از Seahawks): S-LB جرمی Chinnایلینوی جنوبی — یکی از دلایلی که ما مسخره اشعیا سیمونز به Carolina در دور اول بود چرا که ما احساس خود را ورزشکاری خواهد بود بیش از حد هیجان انگیز برای مت Rhule به تصویب است. خوب در پایان دور 2 پلنگ دریافت مناسب کلون از Simmons ورزشی حتی اگر Chinn نیست و در عین حال این سطح از بازیکن. هنوز هم او را یک پادشاه به اندازه ایمنی و یا کوچکتر از نیکل LB که نیاز به سرعت خود را در خواندن مهارت های یک تیک قبل از او می تواند باز کردن پتانسیل خود را. درجه: C+.

این پست به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب