یک تفنگدار و دادستان سابق که پایگاه اینترنتی ترامپ را زیر نظر دارد، نگران است که درگیری ها بر سر نژاد و آموزش جنسی، اعضای هیئت مدیره مدرسه را تهدید کند.

[ad_1] ران فیلیپکوفسکی، تفنگدار سابق و جمهوری خواه سابق، وقت خود را صرف ردیابی تئوری های توطئه جناح راست می ک

توسط DOSTEMANSALAM در 10 دی 1400
[ad_1]
ران فیلیپکوفسکی

ران فیلیپکوفسکی، تفنگدار سابق و جمهوری خواه سابق، وقت خود را صرف ردیابی تئوری های توطئه جناح راست می کند.ران فیلیپکوفسکی

  • یک وکیل مدافع جنایی ردیابی پایگاه داده آنلاین دونالد ترامپ را قبل از انتخابات 2020 آغاز کرد.

  • مشاهده او او را در مورد ایمنی اعضای هیئت مدیره مدرسه نگران می کند.

  • او به اینسایدر گفت: "من تماشا می کنم که آنها آدرس خانه و شماره تلفن خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند."

ران فیلیپکوفسکی، وکیل جنایی در ساراسوتا، فلوریدا، از خشونت در ساختمان کنگره ایالات متحده در جریان قیام 6 ژانویه تعجب نکرد.

تا آن زمان، او به اندازه کافی پست های رسانه های اجتماعی توسط افراط گرایان راست را در اوقات فراغت خود دنبال کرده است تا مشکلات پیش رو را ببیند. او هشدارهایی را در توییتر به اشتراک گذاشت پسران مغرور و یکی از نگهبانان سوگند که آن روز از «تشنگی خون» صحبت کرد. پس از اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از هواداران توییتر خواست در آنجا حضور داشته باشند، گفت که فعالیت ها تشدید شده است.

او در 30 دسامبر 2020 در توییتی خطاب به Proud Boys نوشت: "این سوپربول آنهاست."

فیلیکوفسکی، یک جمهوری خواه قدیمی، پیش از انتخابات 2020 شروع به دنبال کردن افراط گرایان رسانه های اجتماعی کرد تا به میانه روها کمک کند تا در مقابل دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به جو بایدن، نامزد دموکرات آن زمان رأی دهند.

اکنون، وکلای سابق دریایی و ایالتی و فدرال هنوز به دقت جناح راست افراطی را زیر نظر دارند و با دو محققی که او ناشناس نگه می دارد برای تماشای رویدادهای زنده، پادکست ها، برنامه های رادیویی، رسانه های اجتماعی و اتاق های گفتگوی تاریک کار می کنند. او هر روز یک ویدیوی پخش جریانی از پادکست اتاق جنگ را با استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق ترامپ در کاخ سفید تماشا می کند که فیلیپکوفسکی او را "عامل هرج و مرج" توصیف می کند.

همه این کارها او را با یک دغدغه اصلی برای حرکت رو به جلو رها کرد: ایمنی اعضای هیئت مدیره مدرسه. علت نگرانی فراتر از اعتراضات خشونت آمیز در راهپیمایی های سراسری در مورد دستورات ماسک، سیاست های COVID-19 و آموزش نژادی و جنسیتی است.

او در مورد اطلاعات شخصی اعضای هیئت مدیره مدرسه به اینسایدر گفت: «من تماشا می کنم که آنها آدرس خانه و شماره تلفنشان را به صورت آنلاین منتشر می کنند.

فیلیپکوسکی در توییتر پرکار است، اما تنها بخشی از آنچه را که می بیند به اشتراک می گذارد. او گفت که بیشتر آن را نمی توان به اشتراک گذاشت زیرا شامل "خشونت، توطئه، می دانید، تئوری های دیوانه" است، چیزهایی که او را از دسترسی به توییتر محروم می کند.

او گفت: "برای هر چیزی که منتشر می کنم، 99 چیز بدتر دیده ام."

"شما مثل بازرس کلوزو هستید"

گاهی اوقات توییت های او شامل کامنت های تمسخر آمیز می شود. مثلااو درباره کتاب آتی لورن بوبرت نماینده جمهوری خواه در توییتر نوشت: «ویراستار این موضوع در سال 2022 یکی از سخت ترین کارها را در آمریکا خواهد داشت.

یا اسکرین شات یا ویدیو منتشر کنید، از جمله یکی از مردی که فریاد می‌زند که اگر شورای شهرداری لس‌آنجلس مأموریت خود را برای ماسک بردارید، «اسلحه بگیرید»، زیرا این یک جنگ داخلی خواهد بود.»

حساب کاربری فیلیپکوفسکی در توییتر که بیش از 263 هزار نفر آن را دنبال می کنند توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است و او مصاحبه های تلویزیونی در مورد کار خود انجام داده است.

"شما مثل بازرس کلوزو هستید که همه این داده ها را جمع آوری می کنید." این را مایکل اسمرکونیش، مجری CNN در طی مصاحبه ای با فیلیپکوفسکی گفت.

فیلیپکوسکی، 53 ساله، یک کار روزانه دارد. پس چرا پس از پیروزی بایدن به این کار ادامه می دهید؟ او به اینسایدر گفت که معتقد است کشور و دموکراسی در خطر است. او می‌بیند که ترامپ در تلاش برای جایگزینی مقامات منتخب هستند که آراء را در سراسر کشور کنترل می‌کنند، و افزود: «من معتقدم سال 2024 می‌تواند آخرین انتخابات واقعاً دموکراتیک ما باشد.»

فیلیپکوفسکی در نشریه اخیر در واشنگتن پست گفت وفاداران ترامپ که در راهپیمایی 6 ژانویه تبلیغ کردند و در آن شرکت کردند، اکنون به اهدافی برای شوراهای مدارس، کمیسیون های شهر و شهرستان، وزیران امور خارجه و ناظران انتخابات تبدیل شده اند.

آنها دلایل و انگیزه های مختلف خود را در سطح محلی ارائه کردند و به سمت اهداف نرم تر و آسیب پذیرتر مانند سازمان های دولتی محلی تغییر جهت دادند، زیرا طبق شعار جدید یکی از رهبران همه جا حاضر آنها، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، مایکل فلین، «اقدام محلی یک تاثیر ملی،" او نوشت.

فیلیپکوفسکی که چندین سال است در دبیرستان تاریخ تدریس می‌کند، به اینسایدر گفت که احساس می‌کند روی چالش‌های پیش روی اعضای هیئت مدیره مدرسه سرمایه‌گذاری می‌کند، زیرا او بسیاری از جلسات وحشیانه را مستند کرده است. او گفت که بسیاری از اعضا توسط مجریان قانون محلی احساس محافظت نمی کنند و فعالانی که آنها را می ترسانند در تلاش هستند تا آنها را ترک کنند.

فیلیپکوفسکی گفت که مریک گارلند، دادستان کل، زمانی که از اف بی آی خواست با تهدیدات غیرقانونی علیه مقامات دولتی مقابله کند، توجه را به این مشکل جلب کرد. اما پاسخ "به سادگی گیج کننده بود" او گفت، زیرا وزارت دادگستری به شدت به شکایت انجمن ملی شوراهای مدارس تکیه کرد - شکایتی که با مقایسه تهدیدات با تروریسم داخلی خشم جمهوری خواهان را برانگیخت.

در ماه اکتبر او ویدیوی توییت ها در سخنرانی جنیفر جنکینز، عضو هیئت مدیره مدرسه شهرستان بروارد، در مورد تهدیدها و آزار و اذیت های او. او نوشت: "این یادداشت گارلند بود"، نه خطاب به جمهوری خواه BS که FBI مادران را به خاطر صحبت کردن دستگیر می کند!

جمهوری خواهان می گویند که نارضایتی از والدین ناشی می شود، اما فیلیپکوفسکی گفت که دیگران ظاهراً با ماسک و آموزش نژادی آشوب را سازماندهی می کنند. او گفت که این افراد عبارتند از "افراد با نفوذ، کلاهبرداران، افرادی که از آن پول در می آورند و رهبران سیاسی که از آن برای رای گیری استفاده می کنند."

جلسه هیئت مدیره مدرسه

گروهی از مردم خشمگین و عمدتاً بدون نقاب در جلسه هیئت مدیره مدرسه به دستور فرماندار جان بل ادواردز برای پوشاندن ماسک برای مدارس در 18 اوت در باتون روژ، لوئیزیانا اعتراض کردند.AP Photo / ملیندا دسلیت

«هیولای فرانکشتاین» ساخته ترامپ

تا دسامبر 2020، فیلیپکوفسکی پس از انتصاب مجدد توسط فرماندار جمهوریخواه، ران دیسانتیس، در دوازدهمین کمیسیون قضایی منطقه در مورد نامزدهای فلوریدا خدمت می کرد. او در اعتراض به رفتار با دانشمند سابق ایالتی ربکا جونز، که گفت به دلیل امتناع از دستکاری داده های COVID-19 اخراج شد و بعدا دستگیر شد، استعفا داد. فیلیپکوفسکی توییت قلاب شده نامه استعفای او است.

اعتراض او برای او دوستانی در دفتر DeSantis پیدا نکرد که ادعاهای جونز را رد می کند. کریستینا پوشهاو، سخنگوی دفتر اجرایی فرمانداری در ایمیلی به اینسایدر نوشت: «چگونه یکی از این شخصیت‌ها به سلبریتی چپ تبدیل شد، گیج‌کننده است».

برای شریک سابقش، جفری هاینز، تعجب آور بود که ببیند فیلیپکوسکی پس از سال ها جمهوری خواه سرسخت که در حزب محلی فعال بود، ثبت نام حزب خود را تغییر داد. هاینس گفت: «نام فرزند اول او رونی ریگان فیلیپکوفسکی است.

فیلیپکوسکی قصد داشت امسال مستقل شود، اما در 6 ژانویه گفت که روز بعد دموکرات خواهد شد. او به اینسایدر گفت، آنچه که او را به ترک حزب جمهوری‌خواه سوق داد، به‌ویژه یک «پاسخ طولانی» بود، اما در مقاله‌اش نوشت که دیگر آن را نمی‌شناسد.

او و سایر محققان برای مشاهده راست افراطی دستمزد دریافت نمی کنند، اگرچه امیدوار است روزی شغلی در روزنامه نگاری یا تحقیقات سیاسی اپوزیسیون را دنبال کند.

او می تواند کارهای زیادی انجام دهد، با توجه به جهتی که از حزب جمهوری خواه انتظار دارد. او گفت آنچه را که در فضای مجازی دید، او را از اینکه چقدر مردم رادیکال شده اند تکان داد. او گفت: «ترامپ هیولای فرانکشتاین را خلق کرد و این افراد MAGA هستند.

او گفت که هو کردن ترامپ هنگام صحبت درباره واکسن نشان می دهد که چگونه کنترل خود را از دست داده است.

او گفت: «این پایگاهی است که دارد دور می‌شود و می‌گوید: «ای، الان ما هستیم، نه شما».

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب