چرا ترامپ با پایان یافتن تحقیقات در مورد حمله به کنگره، عمیقا نگران به نظر می رسد

[ad_1]

توسط DOSTEMANSALAM در 29 آذر 1400
[ad_1]
<span>عکس: REX / Shutterstock</span>

عکس: REX / Shutterstock

به گفته منابع آگاه، دونالد ترامپ به طور فزاینده ای از سوی کمیته مجلس نمایندگان که در حال تحقیق در مورد حمله کنگره است، نگران می شود و به نظر می رسد نگران است که ممکن است در تحقیقات طولانی درباره این قیام، حتی در اعتراض به بی گناهی خود، دست داشته باشد.

متصل: جمهوری خواهان بی شرمانه برای تضعیف دموکراسی تلاش می کنند. آیا دموکرات ها توجه دارند؟

در هفته‌های اخیر، رئیس‌جمهور سابق بیشتر از تحقیقات شکایت کرده است و اصرار می‌ورزد که چرا مارک میدوز، رئیس دفتر سابق کاخ سفید، مطالب 6 ژانویه زیادی را با کمیته به اشتراک گذاشته و چرا ده‌ها دستیار دیگر نیز با آن همکاری کردند.

ترامپ همچنین نگران همکارانی بود که در شهادت خود به متمم پنجم استناد کردند - آنها را ضعیف و شریک جرم به نظر می‌رساند، او به همکارانش گفت - و فکر می‌کرد آنها احمقی هستند که از الگوی استراتژیست سابق خود استیو بنن پیروی نمی‌کنند. احضار می کند.

وقتی ترامپ شاهد تحولات جدیدی در تحقیقات در مورد حمله به کنگره در تلویزیون شد، شروع به قسم خوردن در مورد پوشش منفی کرد و از اینکه کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آنقدر ناتوان بود که جمهوریخواهان را در کمیته حفاظت قرار دهد.

خشم رئیس جمهور سابق تا حد زیادی منعکس کننده نوع فحش هایی است که او زمانی به تحقیقات روسیه و تحقیقات دادستان ویژه در زمان اشغال کاخ سفید می کرد. اما به نظر می رسد تحقیقات سریع در مورد اینکه آیا ترامپ و دستیاران ارشد به طور غیرقانونی توطئه کردند تا از تایید پیروزی جو بایدن در نشست مشترک 6 ژانویه جلوگیری کنند، عمیقاً آزاردهنده است.

این پرتره که از مصاحبه با تعدادی از منابع نزدیک به ترامپ، از جمله دستیاران فعلی و سابق به دست می‌آید، نشان می‌دهد که یک رئیس‌جمهور سابق به دلیل تشدید سریع تحقیقات کمیسیون وحشت زده و در گوشه‌ای پشتیبان شده است.

سخنگوی ترامپ به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداد.

اما از آنجایی که ترامپ با جلسات عمومی در سال آینده و وزارت دادگستری که گفته می‌شود بر تحقیقات نظارت می‌کند، تلاش می‌کند تا از خود در برابر کمیته منتخب محافظت کند، راه پیش رو احتمالاً خائنانه‌تر خواهد بود.

رئیس‌جمهور سابق به‌ویژه علاقه‌مند به پتانسیل خود برای محکوم کردن قانونی است، اگرچه می‌گوید با بحث در مورد راه‌های لغو انتخابات 2020 و تشویق حامیان به راهپیمایی در کاپیتول هیچ اشتباهی انجام نداده است. او به همکاران خود در مورد شکست های متعدد در دادگاه ابراز نگرانی کرد، زیرا او به دنبال این بود که کمیسیون منتخب را از دریافت برخی از حساس ترین اسناد کاخ سفید در حوالی 6 ژانویه از آرشیو ملی، بر اساس امتیاز اجرایی، باز دارد.

واقعیت این است که هر روز که می گذرد، به نظر می رسد این کمیسیون در حال جمع آوری شواهد جدیدی از گناهکار بودن ترامپ در مورد حمله به کنگره است که می تواند به توصیه هایی برای قوانین جدید انتخابات - و همچنین برای پیگرد قانونی - منجر شود.

حامیان دونالد ترامپ در مقابل ساختمان کنگره در واشنگتن در 6 ژانویه.

حامیان دونالد ترامپ در مقابل ساختمان کنگره در واشنگتن در 6 ژانویه. عکس: خبرگزاری آنادولو / گتی ایماژ

رایان گودمن، مشاور ویژه سابق وزارت دفاع و اکنون استاد حقوق، گفت: «من فکر می‌کنم وزارت دادگستری شواهدی را که کمیسیون جمع‌آوری کرده است به دقت رصد خواهد کرد و به دنبال شاهدانی برای یک پرونده احتمالی خواهد بود». در دانشگاه نیویورک

گودمن گفت: «یکی از نتایج کار کمیسیون و جلسات عمومی نشان دادن افرادی خواهد بود که ممکن است بخواهند شهادت دهند، و این باید برای دادستان های وزارت دادگستری بسیار مهم باشد.

انتظار می رود که بازرسان اتاق به زودی بیش از 300 مصاحبه با مقامات دولت ترامپ و عوامل سیاسی ترامپ را به عنوان بخشی از فرآیندی که 30000 سند و 250 شورا را از طریق خط شورای کمیته ارائه کرده است، پشت سر بگذارند.

شوک افشاگری های اخیر - مانند افشای ارتباط میدوز با یک پاورپوینت که نشان می دهد ترامپ چگونه می تواند کودتا انجام دهد، همانطور که اولین بار گاردین گزارش داد - این شبح را ایجاد می کند که کمیته منتخب به سرعت در حال حرکت به سمت نتایج متهم است.

دستیاران ترامپ می گویند که حداقل در حال حاضر نگران نیستند، زیرا کمیته منتخب هنوز مطالبی را دریافت نکرده است که دارای امتیازات اجرایی باشد، چه از طریق Meadows و چه از طریق آرشیو ملی، که بتواند شخصاً ترامپ را دستگیر کند.

مدافعان رئیس جمهور سابق در این زمینه حق دارند - به گفته یک منبع، کمیسیون هیچ گزارشی مبنی بر هدایت ترامپ به حمله به ساختمان کنگره ندارد - و ترامپ قول داده است که پرونده آرشیو ملی را به دادگاه عالی تجدید نظر کند.

متصل: هیئت این خانه کوهی از شواهد را در بررسی حمله به ساختمان کنگره جمع آوری می کند

اما هیچ کس خارج از کمیته منتخب، که بی سر و صدا از دفتر شیشه ای کاپیتول هیل با پنجره های تخته شده و درهای ایمن الکترونیکی در حال پیشروی است، دقیقاً نمی داند که چه چیزی فاش کرده است و آیا تحقیقات به یک جنایت ختم می شود یا خیر.

مطالبی که میدوز خودش ارائه کرده است، یک استراتژی هشداردهنده برای تعلیق گواهینامه بایدن در 6 ژانویه را به تصویر می‌کشد که تقریباً کل دولت فدرال و ستوان‌هایی را که در هتل ویلارد در واشنگتن کار می‌کنند، شامل می‌شود.

یکی از اعضای کمیسیون منتخب رویدادهای حوالی 6 ژانویه را نشان دهنده ادغام بسیاری از استراتژی ها توصیف کرد: "یک استراتژی وزارت دادگستری، یک استراتژی قانون گذاری ایالتی، یک استراتژی رسمی برای انتخابات ایالتی، یک استراتژی برای معاون رئیس جمهور وجود داشت. . و راهبردی برای قیام وجود داشت.

پیام‌های متنی که میدوز از طریق تلفن شخصی خود دریافت کرد، مربوط به پسر ارشد ترامپ، دان جونیور، و اعضای جمهوری‌خواه کنگره بود. متون میدوز که به کمیته تحویل داده می‌شود می‌تواند توسط یک دادستان مبتکر به عنوان مدرکی دال بر انسداد جنایی برای توقف روند کنگره استفاده شود، در صورتی که کاخ سفید می‌دانست ادعاهای تقلب در انتخابات دروغ است، اما همچنان از آنها برای جلوگیری از آنها استفاده می‌کرد. گواهی بایدن.

کمیسیون انتخابات اتاق

کمیسیون انتخابات اتاق عکس: REX / Shutterstock

در حالی که میدوز هرگز در مورد این ارتباطات شهادت نداد، چندین مقام ارشد ترامپ، از کیت کلوگ، مشاور سابق امنیت ملی تا مارک شورت، رئیس سابق ستاد پنس، برای همکاری با بازرسان مجلس نمایندگان حرکت کرده‌اند.

به گفته منابع، مشکل ترامپ - و بخشی از منبع ناامیدی او - ناتوانی او، خارج از دفتر، در استفاده از قوه مجریه گسترده برای تأثیرگذاری بر روند تحقیقات است.

موفقیت محدود استراتژی هایی که او امیدوار بود کار کمیته را دشوار کند - دستور دادن به دستیاران برای مخالفت با احضاریه ها یا چالش های قانونی برای به تاخیر انداختن انتشار سوابق کاخ سفید - برای ترامپ شرم آور بود.

«فکر می‌کنم او متوجه می‌شود که به‌عنوان رئیس‌جمهور سابق، اختیارات بسیار کمتری نسبت به رئیس‌جمهور دارد. دانیل گلدمن، مشاور ارشد سابق در اولین تحقیقات استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان، گفت، اما اگر او رئیس جمهور نباشد، کتاب او کار نمی کند.

به عنوان بازتابی از کاهش فرصت‌های قانونی موجود برای تضعیف تحقیقات، ترامپ با ارسال ایمیل‌هایی علیه کمیته منتخب به حملات خود بازگشت و بر دشواری‌های خود غلبه کرد و معتقد است که تحقیقات فقط به قصد صدمه زدن به او از نظر سیاسی است.

ترامپ ماه گذشته گفت: «کمیته حذف انتخابات تشکیل شده است که توسط ترامپ‌های هرگز ترامپ، دشمنان جمهوری‌خواه و دو RINO بدنام، چنی و کینزینگر، که نمی‌توانستند به‌عنوان «شکارچی سگ» در مناطق خود انتخاب شوند، تشکیل شده است.

متصل: رئیس دفتر در کتاب جدید خود می گوید چند روز قبل از مناظره بایدن آزمایش کووید ترامپ مثبت شد

گفته می‌شود که ترامپ در خلوت، وزن تحقیر خود را نسبت به میدوز حفظ کرده است، که توسط رئیس دفتر سابق کاخ سفید به دلیل به اشتراک گذاشتن ارتباطات حساس همراه با تمام جزئیات نامطلوب درباره ترامپ که در کتابش در این ماه گنجانده شده است، خشمگین شده است.

با این حال، دستیاران ترامپ بیشتر بر زیر سؤال بردن مشروعیت کمیسیون منتخب و ترکیب آن تمرکز کردند و استدلال کردند که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، که هر دو جمهوری‌خواه را منصوب کرده بود، تحقیقات را به یک تلاش سیاسی چریکی تقلیل داد.

آنها همچنین ادعا می‌کنند که هیچ یک از افشاگری‌های تاکنون - مانند گزارش گاردین در مورد تماس ترامپ با هتل ویلارد، که طی آن او عوامل عملیاتی را برای تعلیق کامل گواهینامه بایدن تحت فشار قرار داد - مجرمانه نیست.

اما در این بین ترامپ چاره ای جز انتظار برای گزارش کمیته ندارد.

گودمن گفت: "به نظر می رسد وزارت دادگستری بیشتر فعال است تا فعال". آنها می توانند منتظر بمانند تا کمیسیون کار خود را برای ارتکاب جنایات کامل کند.»


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب