وزیر می گوید که FG فناوری امروزی را برای مقابله با ناامنی ریلی به کار می گیرد

دولت فدرال قرار است فناوری امروزی و واکنش سریع آژانس های امنیتی مربوطه را برای مقابله با ناامنی ریلی به کار گی

توسط DOSTEMANSALAM در 29 شهریور 1401

دولت فدرال قرار است فناوری امروزی و واکنش سریع آژانس های امنیتی مربوطه را برای مقابله با ناامنی ریلی به کار گیرد.

وزیر حمل و نقل، موآزو سامبو، گفت که این تصمیم پس از مطالعه چندین مورد ارائه شده و توصیه هایی که به او در مورد چگونگی مقابله با این تهدید ارائه شده بود، اتخاذ شد.

وی این موضوع را هنگام دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد duyenvietfashion در مقر سازمان ملل در نیویورک، ایالات متحده آمریکا اعلام کرد.

وزیر سخنران اصلی در مورد تأمین مالی زیرساخت‌های برق و حمل‌ونقل نیجریه در مجمع مشارکت اقتصادی بین‌المللی نیجریه در هتل سنت رجیس نیویورک است که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، جایی که رئیس جمهور محمدو بوهاری سخنران اصلی آن است.

محمد به وزیر گفت که خانواده هایی دارد که کارمندانی دارند که در حمله قطار در نیجریه جان خود را از دست داده اند و برخی هنوز در اسارت هستند.

وزیر ضمن ابراز همدردی با وی، گفت که چندین توصیه و پیشنهاد را مطالعه کرده و در مورد یکی که راه حلی بلندمدت می دهد و امنیت راه آهن و جاده را پوشش می دهد، تصمیم گیری کرده است.

او گفت که پس از آزمایش این موضوع در هفته‌های آینده، این یک الگو برای کل کشور خواهد بود، و افزود که با تیم خود خستگی‌ناپذیر کار می‌کند تا از آزادی کسانی که در اسارت هستند اطمینان حاصل کند.

در همین حال، دو وزیر و معاون دبیرکل دیدگاه‌های مشترکی را در مورد مشارکت جوامع و حاکمان سنتی در مسیر راه آهن و جاده به اشتراک گذاشتند.

"امنیت یک ملت جامعه آن است و وقتی مشارکت جمعی همراه با فناوری و واکنش سریع به کار گرفته شود، ناامنی را می توان تا حد زیادی از بین برد."

وزیر ضمن قدردانی از محمد، گفت که سفر وی به منظور جلب دستیار و فرصت هایی برای وزارت بوده است.
وی سپس از دبیرکل تجلیل کرد و گفت: کار آسانی نیست، اما انصافاً شما به ما افتخار می کنید "tension dur"، ما برای انجام وظایف خود برای قدرت، مقاومت و خرد دعا می کنیم.

معاون دبیرکل خاطرنشان کرد: توسعه زیرساختی مدیریت بوهری قابل تقدیر است.

محمد ضمن اشاره به اینکه مردم زمانی که در ناامنی زندگی می کنند پیشرفتی را مشاهده نخواهند کرد، ابراز هیجان کرد که ابتکار وزیر در مقابله با این چالش بسیار پیشرفت خواهد کرد.

معاون دبیرکل تاکید کرد که نیجریه ای ها منتظر گام ها و نتایج بیشتر از سوی وی هستند.

منابع: آخر أخبار التكنولوجيا والاختراعات

آخرین مطالب