بقایای Twinsberg که 40 سال پیش کشف شد، به عنوان یکی از اعضای گروه R&B The O'Jays شناسایی شد.

[ad_1] مقایسه یک مدل گلی ساخته شده از بقایای یافت شده در توئینزبورگ در سال 1982 با عکسی از فرانک لیتل از ناحی

توسط DOSTEMANSALAM در 23 آذر 1400
[ad_1]
مقایسه یک مدل گلی ساخته شده از بقایای یافت شده در توئینزبورگ در سال 1982 با عکسی از فرانک لیتل از ناحیه مدرسه کلیولند در پایتخت.

مقایسه یک مدل گلی ساخته شده از بقایای یافت شده در توئینزبورگ در سال 1982 با عکسی از فرانک لیتل از ناحیه مدرسه کلیولند در پایتخت.

محققان مردی را شناسایی کردند که بقایای اسکلت او تقریباً 40 سال پیش در توئینزبورگ پیدا شد.

و اینکه او کیست ممکن است شما را شگفت زده کند.

نام او فرانک «فرانکی» لیتل جونیور است. و ترانه سرا و گیتاریست گروه The O'Jays در دهه 60 بود. گروه R&B در کانتون شروع به کار کرد و به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافت.

محققان با استفاده از DNA و تحقیقات تبارشناسی هویت لیتل را کشف کردند. این پیشرفت به دنبال سال‌ها تلاش ناموفق با مشارکت آزمایشگاه جنایی دولتی برای ساخت مدل گلی جمجمه یک مرد بود.

بیشتر ▼: مقامات برای شناسایی بقایای کشف شده در توئینزبورگ به کمک مردمی نیاز دارند

مایک دیوین دادستان کل اوهایو، دکتر لیزا کوهلر دادستان کل شهرستان سامیت و رئیس پلیس توئینزبورگ کریستوفر جی.  بازسازی پزشکی قانونی صورت مردی که بقایای اسکلت او بیش از 30 سال پیش کشف شده بود، امروز فاش شد.  این مدل خاکی توسط کارآگاهی از دفتر تحقیقات جنایی دادستان کل اوهایو برای کمک به مقامات شهرستان سامیت در شناسایی مرد ایجاد شد.

مایک دیوین دادستان کل اوهایو، دکتر لیزا کوهلر دادستان کل شهرستان سامیت و رئیس پلیس توئینزبورگ کریستوفر جی. بازسازی پزشکی قانونی صورت مردی که بقایای اسکلت او بیش از 30 سال پیش کشف شده بود، امروز فاش شد. این مدل خاکی توسط کارآگاهی از دفتر تحقیقات جنایی دادستان کل اوهایو برای کمک به مقامات شهرستان سامیت در شناسایی مرد ایجاد شد.

لیزا کوهلر، پزشک پزشکی کانتی سامیت، که در تحقیقات به کارآگاهان توئینزبورگ کمک کرد، گفت: «من بسیار هیجان‌زده هستم که می‌توانم این اجساد را نام ببرم و آنها را به خانواده‌اش برگردانم و این بخش از زندان را به خانواده‌اش بدهم.»

خانواده نیز خوشحال بودند - بعد از این همه سال - چه اتفاقی برای لیتل افتاده است.

مارگارت اوسالیوان، پسر عموی لیتل که در کلیولند زندگی می کند، می گوید: «این شگفت انگیز است. "ما از بسته بودن خوشحالیم. ما می دانیم که او مرده است.

گام بعدی تلاش برای یافتن اینکه چه کسی لیتل را کشت و چگونه بقایای او در یک کیسه زباله در پشت یک تجارت در توینزبورگ در فوریه 1982 به پایان رسید. کوهلر گفت که مرگ او، که در ابتدا "ناشناس" تلقی می شد، قتل اعلام می شود.

لیتل که اگر هنوز زنده بود 78 ساله می شد، در سال 1943 در کلیولند به دنیا آمد. او در اواسط دهه 60 در کنار اوجی ها بود و چندین آهنگ از جمله "Do the Jerk" و "Oh, How You" را نوشت. Hurt Me "این گروه بیشتر به خاطر آهنگ های خود از جمله "قطار عشق" شناخته می شود.

لیتل به مدت دو سال، از جمله جنگ ویتنام، در ارتش ایالات متحده خدمت کرد. شناخته شده است که دومی در منطقه خیابان 105 شرقی و خیابان سوپریور در کلیولند زندگی می کرد و گمان می رود حداقل تا اواسط دهه 1970 زنده بوده است. اطلاعات زیادی از ناپدید شدن او در دست نیست.

بقایایی پیدا شده است

کارمندان یک ماشین‌فروشی کانن رود در توئینزبورگ که قبلاً بسته شده بود، در فوریه 1982 هنگام ریختن خاک اره در جنگل جمجمه‌ای پیدا کردند. آنها مطمئن نبودند که چه چیزی پیدا کرده اند.

اریک هندرسات، کارآگاه توینزبورگ گفت: وقتی جمجمه را دیدند، باور نکردند که انسان است. آنها آن را در اطراف نشان دادند.

ماموران به پلیس هشدار دادند و در بازرسی از ملک یک کیسه زباله با بقایای بیشتری کشف شد.

بقایای بقایایی که مجموعه کاملی نبود، مشخص شد که بقایای مردی سیاه‌پوست 20 تا 35 ساله با قد حدود 5 فوت و 6 اینچ است که ممکن است کیفوز نوجوانی داشته باشد، که انحنای ستون فقرات است.

یک انسان شناس پزشکی قانونی تخمین می زند که بقایای آن بین دو تا چهار سال در آنجا بوده است. چیزی در لاشه هواپیما برای کمک به پلیس برای شناسایی مرد وجود نداشت.

هندرسات گفت: «هیچ لباسی وجود نداشت، فقط استخوان‌هایی در کیسه زباله وجود داشت.

کارآگاهان با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی از مردم و سایر سازمان های مجری قانون محلی برای کمک خواستند. آنها چندین سرنخ را رد کردند و پرونده برای بیش از 20 سال متوقف شد.

گروهبان گرگ فکتیک این پرونده را در سال 2009 از سر گرفت و ایده استفاده از DNA برای تعیین هویت یک مرد را بررسی کرد.

DNA این مرد در سیستم فهرست ترکیبی DNA (CODIS)، پایگاه داده DNA FBI قرار داده شد، اما نتیجه ای حاصل نشد.

یک پروفسور کنت جمجمه را ترسیم کرد تا نشان دهد این مرد چگونه است. در سال 2016، سامانتا مولنار، دانشمند پزشکی قانونی در اداره تحقیقات جنایی اوهایو (BCI)، یک مدل سفالی از جمجمه ساخت.

بیشتر ▼: پزشک قانونی با بقایای ناشناس روبرو می شود

سامانتا مولنار، بازپرس پزشکی قانونی با دفتر دادستان کل، در حال کار بر روی مراحل اولیه جین دو در مارس 2018 است.

سامانتا مولنار، بازپرس پزشکی قانونی با دفتر دادستان کل، در حال کار بر روی مراحل اولیه جین دو در مارس 2018 است.

تحقیقات تبارشناسی در حال آزمایش است

در اکتبر 2018، کارآگاهان آکرون به Twinsberg مراجعه کردند و در این فکر بودند که آیا بقایای آن ممکن است متعلق به مرد گم شده آکرون باشد یا خیر. این قله کارساز نبود، اما او هندرسات را به آتش کشید تا تلاش دیگری برای شناسایی بقایای آن انجام دهد.

او گفت: «به ذهنم رسید که زمان در حال تمام شدن است. به زودی مردم زنده نخواهند بود تا او را به یاد آورند.»

هندرسات می‌دانست که جوزف دی آنجلو، قاتل ایالت گلدن استیت، با DNA و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی شجره‌نامه شناسایی شده است و یکی دیگر از پرونده‌های Eastlake به این ترتیب حل شده است. او فکر کرد که آیا می توان از همین تکنیک برای قدیمی ترین پرونده حل نشده توینبرگ استفاده کرد.

او گفت: «من امیدوار بودم. "من هرگز مطمئن یا مطمئن نبودم."

هندرسات در سپتامبر 2019 برای کمک به این تلاش به پروژه DNA Doe روی آورد. این گروه غیرانتفاعی از شجره نامه ژنتیکی برای کمک به شناسایی جان دوز و جین دز در سراسر کشور استفاده می کند.

الیاس چان و سایر داوطلبان Doe مشخصات DNA بقایای بقایای بدن را با پروفایل های موجود در GedMatch و Family Tree DNA، دو پایگاه داده عمومی شجره نامه مقایسه کردند. از آنجا شروع به ساختن درختان خانوادگی کردند تا اعضای بالقوه خانواده مرد را بیابند.

محققان بر روی نام Little تمرکز کردند و چندین نام برای Hendershot ارائه کردند.

هندرسات با اوسالیوان تماس گرفت و فهمید که او پسر عموی خود به نام فرانک لیتل دارد که ناپدید شده است. او چیز زیادی در مورد او نمی دانست، اما گفت که یک برادر دارد که در گرجستان زندگی می کند.

اوسالیوان گفت: «ما در تعجب بودیم که چه اتفاقی برای او افتاده است.

هندرسات با برادرش تماس گرفت و از او نمونه DNA دریافت کرد.

نمونه توسط محققان BCI و کوهلر که هویت لیتل را تایید کردند، تجزیه و تحلیل شد.

چان که روی 25 مورد مربوط به افراد گمشده کار کرده است و 10 مورد از آنها شناسایی شده است، از اینکه لیتل شناسایی شده است خرسند است.

چان گفت: "این بسیار هیجان انگیز است، به خصوص برای این موارد طولانی."

چان گفت که مردم می توانند با وارد کردن DNA آنها در یکی از پایگاه های داده عمومی به حل پرونده افراد گمشده کمک کنند، به خصوص اگر فردی در خانواده آنها گم شده باشد.

چان گفت: "این به شما کمک می کند که عزیزتان را سریعتر به خانه بازگردانید."

بعدش چی؟

پس از شناسایی لیتل، محققان امیدوارند قاتل او را پیدا کنند.

لیتل یک دختر داشت که در سال 2012 درگذشت و یک پسر که گمان می‌رود هنوز زنده است و در منطقه کلیولند زندگی می‌کند.

هندرسات امیدوار است پسرش را دنبال کند تا ببیند آیا اطلاعات بیشتری در مورد اتفاقی که برای پدرش افتاده است یا خیر. او گفت که برادر کوچولو با برادرزاده اش ارتباط برقرار نکرده و حتی نام کامل او را نمی داند.

کارآگاه گفت که برادر لیتل آخرین مکالمه ای که با لیتل داشت را به یاد می آورد، اما نه چیز دیگری.

هندرسات گفت که با والتر ویلیامز، یکی از اعضای زنده اوجیز، تایید کرد که لیتل گیتاریست و ترانه سرای گروه بوده است. او گفت ویلیامز به او گفت که لیتل با ادی لورت، یکی دیگر از اعضای اصلی گروه، آهنگ‌هایی نوشته است.

اوسالیوان، 79 ساله، گفت که یک بار برای دیدن کنسرت لیتل در کلیولند رفت، اما بعدا متوجه نشد که او با اوجی بوده است.

اوسالیوان که وقتی گروه را دید حدود 16 سال داشت، می‌گوید: «برای من، کل راک‌اندرول خوب به نظر می‌رسد.

اوسالیوان گفت که مطمئن نیست خانواده چه زمانی ارتباط خود را با لیتل از دست داده اند.

هندرسات گفت که سوالات زیادی برای لیتل باقی مانده است.

کارآگاه گفت: بخشی از معما تمام شده است، اما ما نمی دانیم که او چگونه به آنجا رسیده، چگونه ناپدید شده یا در اواخر عمرش کجا زندگی می کرده است.

کوهلر گفت که او قصد دارد مرگ لیتل را به عنوان یک قتل طبقه بندی کند که بر اساس جراحات ناشی از نیروی صریح که توسط انسان شناس پزشکی قانونی شناسایی شده بود و تلاش برای پنهان کردن بقایای او بود. او گفت که مرگ لیتل را پس از اینکه اعضای خانواده اش یک خانه تشییع جنازه را انتخاب کردند و ساکن شدند، کامل می کند.

در مورد تعیین اینکه چه کسی لیتل را کشته است، کوهلر گفت که این به کارآگاهان بستگی دارد. او گفت که دفترش در صورت درخواست کمک خواهد کرد.

او گفت: "کارآگاهان باید به آنچه دارند نگاه کنند و تصمیم بگیرند که آیا چیز دیگری وجود دارد که می توانند دنبال کنند."

استفانی وارسمیت را می توان در swarsmith@thebeaconjournal.com، 330-996-3705 و در توییتر: @swarsmithabj پیدا کرد.

آیا شما نکته ای دارید؟

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد ناپدید شدن و قتل فرانکی "فرانکی" لیتل داشته باشد خواسته شده است که با Twinsburg Det تماس بگیرد. اریک هندرشات به شماره 330-405-5679 یا ehendershott@twinsburg.oh.us.

این مقاله در اصل در مجله Akron Beacon منتشر شد: Twinsburg با تحقیقات تبارشناسی DNA شناسایی شده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب