آینده ارز icp چگونه پیش بینی می شود؟

  آینده ارز icp چگونه پیش بینی می شود؟ اگر می خواهید بدانید از کجا ارز icp بخرید ، صرافی ارز دیجیت

توسط DOSTEMANSALAM در 14 مهر 1400

 

آینده ارز icp چگونه پیش بینی می شود؟

اگر می خواهید بدانید از کجا ارز icp بخرید ، صرافی ارز دیجیتال موربیت می تواند در این مورد به شما کمک کند.ارز icp اولین بلاک چین در جهان است که با سرعت وب با ظرفیت نامحدود اجرا می شود. همچنین سومین نوآوری بزرگ بلاک چین ، در کنار بیت کوین و اتریوم – ارز دیجیتال icp بلاک چین است که محاسبات و داده های قرارداد هوشمند را مقیاس می کند ، آنها را با سرعت وب اجرا می کند ، داده ها را به طور کارآمد پردازش و ذخیره می کند و چارچوب های نرم افزاری قدرتمندی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. با انجام این کار ، رایانه اینترنتی تصور مجدد کامل نرم افزار را امکان پذیر می کند-ارائه یک روش جدید انقلابی برای ایجاد خدمات اینترنتی توکن ، پلتفرم های همه صنعت ، سیستم های مالی غیر متمرکز و حتی سیستم ها و وب سایت های سنتی سازمانی. این پروژه در اکتبر 2016 توسط دومینیک ویلیامز تأسیس شد و مورد توجه جامعه رمزنگاری قرار گرفت.

در سال 2018 ، بیش از 50،000 شرکت کننده ثبت نام کننده توکن ICP را در یک airdrop دریافت کردند. در 18 دسامبر 2020 ، DFINITY شبکه اصلی آلفا رایانه اینترنتی را راه اندازی کرد. در آخرین مرحله به سمت تمرکززدایی ، در 10 مه 2021 ، DFINITY رایانه اینترنتی را در اختیار عموم قرار داد. این نقطه عطف مهم به این معنی است که اینترنت در حال حاضر به عنوان یک رایانه غیر متمرکز جهانی عمل می کند - که با انتشار همه کد منبع رایانه اینترنتی در حوزه عمومی و همچنین رمز ICP به ده ها هزار نفر از اعضای جامعه اجازه می دهد تا بر رایانه اینترنتی حکومت کنند. شبکه.

بنیانگذار ارز icp کیست؟

دومینیک ویلیامز بنیانگذار و دانشمند ارشد DFINITY است. او یک نظریه پرداز رمزنگاری ، مسئول اختراع توافق احتمالی شکاف و سایر تکنیک های رمزنگاری جدید ، کارآفرین سریالی و عضو اولیه انجمن های فنی بیت کوین و اتریوم است. پیش از این ، او رئیس و CTO شرکت String Labs بود ، انکوباتور پروژه های رمزنگاری با پشتوانه سرمایه گذاری ، پیشگام اولیه DeFi در Mirror Labs و بنیانگذار و مدیر عامل Fight My Monster ، یک بازی MMO برای کودکان که برای میلیون ها کاربر افزایش یافت. او همچنین چندین استارتاپ مانند System7 ، Airdocs و Smartdrivez را تاسیس کرد.

بنیاد دفینیتی چیست؟

رایانه اینترنتی توسط بنیاد DFINITY ، یک موسسه تحقیقاتی علمی غیرانتفاعی مستقر در زوریخ ، سوئیس ، متشکل از رمزنگاران برجسته جهان و متخصصان سیستم های توزیع شده و زبان برنامه نویسی ، با نزدیک به 100،000 نقل قول دانشگاهی و 200 ثبت اختراع به طور جمعی و راه اندازی شد. فن آوران برجسته در DFINITY عبارتند از: Jan Camenisch، PhD (VP of Research) - رمزنگار و محقق محرمانه مشهور جهان ، 19 سال اداره بخش رمزنگاری / تحقیقات IBM را رهبری کرد Andreas Rossberg ، PhD (مهندس و محقق اصلی) - خالق مشترک WebAssembly و رهبر سابق تیم موتور Google Chrome V8 بن لین ، دکتری (مهندس و محقق Sr Staff) - رمزنگار مشهور جهان و مهندس Google ، "L" در رمزنگاری BLS ، سیستم امضای کلیدی مورد استفاده در Ethereum 2.0 Jens Groth ، PhD (محقق اصلی) - رمزنگار مشهور جهان ، مشهور به دلیل اثبات دانش صفر و غیر تعاملی پیشرو Timo Hanke ، PhD (محقق اصلی) - خالق AsicBoost ، یکی از معدود بهینه سازی های الگوریتمی اثبات شده برای استخراج بیت کوین Paul Liu ، PhD (مهندس ستاد) ) - معمار کامپایلر Haskell اینتل و دکترای خود را زیر نظر پل هوداک ، طراح کلیدی Haskell * یوهان گئورگ گرانستروم ، دکترای (مدیر مهندسی) - مهندس نرم افزار سابق Sr Staff دریافت کرد. در Google مسئول مقیاس پذیری زیرساخت های سیستم YouTube پس از راه اندازی عمومی در 10 مه 2021 ، بنیاد DFINITY اکنون یکی از بسیاری از سازمان هایی است که متعهد به بهبود و نگهداری شبکه رایانه ای اینترنتی است.

چه چیزی ارز دیجیتال icp را منحصر به فرد می کند؟

هدف رایانه اینترنتی گسترش اینترنت عمومی است ، بنابراین می تواند پلت فرم محاسبه جهان نیز باشد. امروزه اینترنت شبکه ای است که همه و همه را به هم متصل می کند ، اما سیستم ها و خدمات در حال حاضر از زیرساخت های خصوصی اجرا می شوند. اینپیشرفت علمی پشت رایانه اینترنتی ، فناوری کلید زنجیره ای است که شامل ده ها فناوری پیشرفته مانند اجماع جدید ، تولید کلیدهای توزیع نشده (NI-DKG) ، سیستم عصبی شبکه (NNS) ، هویت اینترنت و غیره است. مجموعه ای از پروتکل های رمزنگاری که گره های رایانه اینترنتی را تشکیل می دهند. این یکی از پیشرفت های اساسی پشت رایانه اینترنتی است که به آن امکان می دهد یک کلید عمومی واحد داشته باشد. این یک مزیت بزرگ است زیرا به هر وسیله ای از جمله ساعت های هوشمند و تلفن های همراه اجازه می دهد تا صحت مصنوعات را از رایانه اینترنتی بررسی کنند. در مقابل ، این امر برای بلاک چین های سنتی امکان پذیر نیست و ارتقاء پروتکل رایانه اینترنتی به صورت یکپارچه ، به شبکه اجازه می دهد تا اشکالات را برطرف کرده و ویژگی های جدید را اضافه کند. تیم تحقیق و توسعه DFINITY یک پروتکل اشتراک گذاری کلیدی غیر تعاملی جدید اختراع کرده است. هر یک از امضا کنندگان قدیمی فقط باید یک پیام واحد را برای امضاکنندگان جدید پخش کند. برای اطمینان از اینکه این امر به طور ایمن انجام می شود ، مفاهیم بسیاری از رمزنگاری پیشرفته استفاده می شود ، از جمله رمزگذاری با محرمانه آینده و اثبات دانش صفر غیر تعاملی. از آنجا که این پروتکل غیر تعاملی است ، نحوه عملکرد پروتکل اشتراک گذاری کلیدی برای یک محیط ناهمزمان ایده آل است و مزایای آن شامل حفظ کلید است. در طول عمر یک زیر شبکه ، با یک کلید عمومی شناخته می شود و سایر طرف های موجود در رایانه اینترنتی مجبور نیستند تغییرات کلیدهای عمومی را پیگیری کنند.

کیف پول icp چگونه کار می کند؟

ICP نشانه های ابزار بومی هستند که سه نقش کلیدی را در شبکه ایفا می کنند

تسهیل حاکمیت شبکه: توکن های ICP را می توان قفل کرد تا سلول های عصبی ایجاد شود که با رای دادن در اداره شبکه مشارکت می کنند و از طریق آنها می توانند پاداش اقتصادی دریافت کنند.

تولید چرخه برای محاسبه: ICP منبع ذخیره ارزش را فراهم می کند که می تواند به چرخه تبدیل شود. محاسبه توان در نقش سوختی که هنگام استفاده سوزانده می شود. NNS ICP را با دور متغیر به چرخه تبدیل می کند ، بنابراین برای اطمینان از اینکه کاربران شبکه همیشه می توانند چرخه های جدیدی با هزینه تقریبا ثابت در شرایط واقعی ایجاد کنند ، به گونه ای که هزینه بدست آوردن سوخت قابل پیش بینی باشد.

پاداش دادن به مشارکت کنندگان: شبکه ICP جدیدی را برای پاداش دادن و تشویق کسانی که نقشهای مهمی را ایفا می کنند که شبکه را قادر به فعالیت می کند ، ذکر می کند ، از جمله: الف) ارائه پاداش های رای دهی به افرادی که در حکومتداری شرکت می کنند ، ب) ارائه پاداش های رای گیری ؛ به کسانی که از ماشین های گره ای که میزبان شبکه هستند استفاده می کنند و ج) سایر فعالیت های متفرقه.

 

 

آخرین مطالب