2020 پیش نویس NFL: دور 1 فوری نمرات

معاملات همه انتظار نمی گرما تا بعد از آن در روز پنجشنبه دور اول است, اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از قابل

توسط DOSTEMANSALAM در 5 اردیبهشت 1399

معاملات همه انتظار نمی گرما تا بعد از آن در روز پنجشنبه دور اول است, اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از قابل توجه انتخاب شده در بالا.

1) Cincinnati Bengals: QB جو نقب زدنLSU — را انتخاب کنید هر کس می رود از ماه ژانویه -- و آن را یک حق است. آن را جالب برای پیدا کردن چه نوع از باج میامی (یا هر کس دیگری) برای ارائه انتخاب کنید. اما قطع نظر از این که چیزی پوچ این Bengals حق داشتند به چوب در اینجا و انتخاب یک حق رای بالقوه تعویض.درجه: A.

2) Washington Redskins: لبه تعقیب جوان, Ohio State — این احساس می کند مانند یک بیت از یک لوکس داده شده است که در مقابل هفت ممکن است یکی از محکم مناطق از این تیم است. اما جوان است و پتانسیل تعویض بازی به خصوص در دست Ron ریورا و جک دلم ریو. ردسکینز نمی overthink آن است. حتی با وسوسه توا یا تجارت امکان چسبیده در اینجا و چیدن ورزشی یاهو' No. 1 به طور کلی چشم انداز یک پیروزی حرکت می کند. درجه: A.

3) شیرها: CB جفری OkudahOhio State — پس از گمانه زنی های زیادی که در دیترویت خواهد تجارت از این انتخاب شیرها ماند قرار داده و برداشت مسلما بهترین دفاعی در پیش نویس است. طولانی و بسیار ورزشی پوشش ace است که تنها با شروع به ضربه اوج خود و پروفیل به عنوان یک آینده تمام نرم افزار در یکی از فوتبال خواستار ترین موقعیت. درجه: A-.

4) New York Giants: OT اندرو توماسگرجستان — دیو Gettleman و شرکت انتخاب سوم به طور کلی مقابله با ما در هیئت مدیره برای محافظت از دانیل جونز و Saquon Barkley. توماس' مسائل با عبور-حفاظت از تکنیک ها نگران کننده است, اما او یک NFL-درجه اجرا کننده از روز 1 در هر دو OT نقطه. درجه: B.

5) میامی دلفین ها: QB توا Tagovailoaآلاباما — دلفین ها در حال نورد تاس بر عظمت است. دوام پرسش ابر — و — Tagovailoa ارزیابی اما او سریع با پردازنده uncanny دقت که باید در پیدا کردن راه هایی برای رشد اگر سالم است. درجه: A.

Alabama quarterback Tua Tagovailoa went fifth overall to the Miami Dolphins, while his teammate Henry Ruggs III was the first wide receiver off the board at No. 12 to the Las Vegas Raiders. (Photo by Kevin C. Cox/Getty Images)
آلاباما کارفرمایی توا Tagovailoa رفت و پنجم به طور کلی به میامی دلفین ها در حالی که هم تیمی اش هنری Ruggs III اولین گیرنده گسترده ای را از هیئت مدیره در شماره 12 به لاس وگاس اظهارات. (عکس توسط Kevin C. Cox/گتی ایماژ)

6) لس آنجلس شارژر: QB جاستین هربرتاورگان — شارژر خود را QB آینده به جای فیلیپ رودخانه. هربرت دارای ایده آل قدرت بازوی ورزشکاری و شخصیت برای موقعیت اما آیا او مشتاق غرایز و خوی می شود ؟ درجه: B.

7) Carolina Panthers: DT جرثقیل قهوه ای, Auburn — هوشمند امن بنیادی برای انتخاب سر مربی جدید مت Rhule که می خواهد برای ایجاد یک هویت جدید در Panthers' دفاع. قهوه ای داخلی است dominator که وارد NFL به عنوان بسیار عالی و طرح های متنوع اجرا چوب پنبه و توسعه می تواند به عنوان یک عبور-راش استعداد. درجه: B+.

8) آریزونا کاردینالز: LB-S اشعیا Simmons, Clemson — سیمونز نادر ورزشکار با نخبگان تطبیق پذیری است که می تواند تاثیر بازی در پوشش به عنوان یک بلیتزر و در اجرا پشتیبانی می کند. کاردینالز در حال حاضر لود شده بر جرم و در حال حاضر آنها برای رفع مبارزات خود را در مقابل تنگ می رسد یک موقعیت که در آن NFC غرب جرائم میشوند. درجه: A-.

9) Jacksonville Jaguars: CB CJ Henderson, فلوریدا — Jaguars اضافه کردن یک دفاعی قطعه را بازسازی با هندرسون, اعتماد به نفس, صاف پوشش گوشه که از قبل 2019 نوار نشان داد بهتر از آنچه او می تواند حتی با برخی از مقابله و بازیسازی نگرانی. درجه: B+.

10) Cleveland Browns: OT Jedrick بخواهد جونیور, آلاباما — The Browns گرفتن دقیقا آنچه آنها نیاز نخبگان مقابله به بازی در مقابل بیکر میفیلد و نه نیاز به تجارت تا برای او یک هدیه بود. بخواهد یک انفجاری و تهاجمی و اجرا کننده و در حال ظهور تصویب محافظ که دارای چند واضح کاستی. درجه: A-.

11) New York Jets: OT Mekhi Bectonلویی — ما تا به حال تریستان Wirfs دارای امتیاز بالاتر و Becton وزن کنترل خواهد بود یک مسئله اما جدید جنرال موتورز جو داگلاس' اولین انتخاب عظیم قمار در حرکت صعودی. Becton است نادر, نسل ترکیبی از اندازه و ورزشکاری – با عناصر از بازی خود را که نیاز به تمیز کردن. درجه: B-.

12) لاس وگاس Raiders: WR هنری Ruggs III, آلاباما — Al دیویس را تایید کند. اما آنچه بیش از برنده GM مایک Mayock شد Ruggs' بیش از حد رقابتی روح که مجموعه او را جدا از سایر آهنگ ستاره در فوتبال نه به ذکر است خود را در سطح جهانی به سرعت. درجه: B.

13) Tampa Bay Buccaneers (از 49ers): OT تریستان Wirfs, آیووا — اولین تام بردی می شود Gronk در حال حاضر او می شود یک میخ مقابله با. Tampa Bay معاملات بالا و جای تعجب nabs LT/RT انعطاف پذیری و یک ورزشکار از Wirfs' کالیبر در 13. او دارای ظرافت و قدرت برای موفقیت در NFL اگر او می تواند به رفع چند نقص فنی. درجه: A-.

14) سان فرانسیسکو 49ers (از Buccaneers): DT Javon Kinlawکارولینای جنوبی — Kinlaw عظیم و قدرتمند حمله کننده قادر به سقوط جیب از چندین صف بندی اما او باید خود را رفع, نقص فنی. اگر medicals پاک هستند, این یک انتخاب بزرگ است. The 49ers می خواستم بیشتر DL استعداد پس از معاملات DeForest Buckner به کلت که فرود آمد و آنها را اضافی اول طفیلی برای شروع با. درجه: B.

15) Denver Broncos: WR جری Jeudyآلاباما — نداشتن به تجارت شد کلید; جان Elway شد اعتماد به نفس خود خواهد بود وجود دارد و آن را پرداخت کردن. Jeudy صاف است اپراتور که در حال حاضر اجرا می شود راه بهتر از برخی از جوانب مثبت و باید غلبه بر چند فیزیکی کاستی های زیادی در NFL. درجه: A-.

16) Atlanta Falcons: CB A. J. Terrell, Clemson — ترل تا به حال یک بازی بد واقعا ملی عنوان بازی در برابر LSU و نباید آن را تضعیف او pro بالقوه است. او یک استعداد طولانی cornerback که مایع و خوب در پوشش. او همچنین ما را از 46 به طور کلی چشم انداز و فاقد بزرگ توپ مهارت. درجه: C+.

17) دالاس کابوی ها: WR CeeDee برهاوکلاهما — جری جونز خوشحال بره کاهش یافت و به این نقطه. گیرنده گسترده نیست باید بره اما استعداد است که ارزش آن انفجاری تولید کننده با برجسته بدن و کنترل توپ به مهارت های, حتی اگر او فاقد نخبگان و سرعت می توانید ریز لحن رویکرد خود را. درجه: A.

The Dallas Cowboys had to be surprised to see Oklahoma wide receiver CeeDee Lamb sitting at No. 17, and didn't hesitate to take him. (Photo by Matthew Visinsky/Icon Sportswire via Getty Images).
دالاس کاوبویز بود شگفت زده برای دیدن اوکلاهما گیرنده گسترده CeeDee بره نشستن در ردیف 17 و نمی دریغ به او را. (عکس توسط Matthew Visinsky/آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ).

18) میامی دلفین ها: OT , Austin جکسونUSC — ما تا به حال جکسون به عنوان شماره 68 به طور کلی چشم انداز. دیگران او را به مراتب بالاتر بود و او نمی اهدا مغز استخوان به خواهر خود را درست قبل از فصل شاید او می توانست بهتر بازی. ما فقط نیست در عشق با او و اعتقاد او نیاز بسیاری از توسعه است. درجه: C-.

19) لاس وگاس Raiders: CB دیمون ArnetteOhio State — یک بیت از یک shocker, اما آن را به ما می گوید GM مایک Mayock پاک هر شخصیت سوال وجود داشته است که در یک نقطه با Arnette. او را رقابتی می تواند منطقه بازی/خاموش-انسان و شما نیاز به تمام گوشه شما می توانید در همان بخش به عنوان پاتریک Mahomes. درجه: C.

20) Jacksonville Jaguars: لبه K'Lavon ChaissonLSU — این Yannick Ngakoue عصر در جکسون است که به وضوح بیش از در حال حاضر با تشکر از انتخاب Chaisson یک صفات سنگین تصویب حمله کننده همه کاره با مهارت. هر دو Jags' میدارد دور اول در حال تلاش برای اصلاح زودتر حق رای دادن اشتباه است که تنها چیزی که ما نمی خواهم در مورد آنها. آنها تانک برای ترور? درجه: B.

21) فیلادلفیا ایگلز: WR Jalen Reagor, TCU — برگزار شد به دانشگاه جرم Reagor پروژه ها به صورت پویا تدبیر بازیساز اگر او می تواند خود را با سنگ تیز کردن مهارت بیشتر. عقاب انجام بسیاری از کار در Reagor که می تواند یک ستاره در یک خودنمایی موقعیت نیاز در فیلادلفیا با سرعت و سختی و تطبیق پذیری. درجه: B-.

22) مینه سوتا وایکینگ ها: WR جاستین, Jefferson,LSU — نمی شدید ورزشی و یا بزرگ اما جفرسون با استعداد است شکاف گسترده گیرنده برای یک تیم است که در عمق که در آن موقعیت شده بود بسیار خشن پس از Stefon Diggs تجارت است. همچنین فوق العاده دست و رقابت-گرفتن مهارت های خود را. درجه: B.

23) لس آنجلس شارژر (از میهن پرستان): LB Kenneth موریاوکلاهما — عشق این شارژر حتی در هزینه های دوم و سوم انتخاب دور به تجارت ، موری بالا-انتخاب شخصیت و او می تواند یک قطعه کلیدی از یک مقابل هفت مورد نیاز برای حمله به ستاد لشکر. درجه: B+.

24) New Orleans Saints: C کسر رویزمیشیگان — یک بیت از تعجب اما یک برنامه به طور بالقوه بزرگ انتخاب کنید. رویز یک جوان بسیار جامد مرکز با شن و قدرت به ظهور به عنوان یکی از بهترین در موقعیت خود. احساس می کند مانند یک جایگزین برای لری Warford. درجه: B-.

25) سان فرانسیسکو 49ers (از وایکینگ ها): WR براندون AiyukArizona State — The 49ers پرداخت یک بیت از یک شیب تند قیمت به حرکت در اینجا برای Aiyuk اما او می دهد برخی از آنها را با سرعت به کشش میشه و دارای یک چشم باز بال هر چند او نیاز جلا. جذاب حرکت در اینجا برای GM جان لینچ و سان فرانسیسکو. درجه: C+.

26) Green Bay Packers (از دلفین ها): QB اردن عشق, Utah State — جذاب حرکت می کند اما نه این که خیره کننده است. هزینه برای هکرها به حرکت نبود و ما 31st به طور کلی چشم انداز – در حال حاضر بالقوه وارث Aaron Rodgers – بسیار با استعداد (هر چند ناقص) رهگذر است که می تواند توسعه را به بهترین کارفرمایی در این کلاس. درجه: B-.

27) Seattle Seahawks: LB Jordyn بروکس, Texas Tech — بروکس یک محک برای ارزیابی خود را روش. او رجعت linebacker با اجرای توقف توانایی, اما من نمی خواهم بروکس در پوشش و این که NFC غرب linebackers خواهد شد در سمت چپ گرد و غبار اگر آنها دقیق نیست. درجه: D+.

28) Baltimore Ravens: LB پاتریک ملکهLSU — کلاغ های بزرگ ساخته شده انتخاب کنید ؟ من حیرت زده کرد. این است که جنرال موتورز اریک DeCosta زیر را در صدای پای او مربی Ozzie Newsome و پیدا کردن یک جوان, صعودی بازیساز در ملکه با گسترده صعودی به عنوان یک سه-پایین linebacker. درجه: A-.

29) Tennessee Titans: OT اشعیا Wilsonگرجستان — قابل پیش بینی انتخاب کنید. تیتان یک قدرت اجرا و تیم نیاز به یک RT پس از از دست دادن جک Conklin در آژانس رایگان. ویلسون arrow اشاره شده است تا اگر او نبود ما مورد علاقه ام در این کلاس و برخی از پیشاهنگان مخفیانه آرزو او می خواهم که ماند در مدرسه و توسعه یافته یک سال دیگر. درجه: C+.

30) میامی دلفین ها: CB نوح IgbinogheneAuburn — او کمی پایین تر در هیئت مدیره ما اما پیشاهنگی بودند بیش از همه Igbinoghene را صعودی و خام توانایی های ورزشی. او سابق گیرنده گسترده است که تنها با شروع به یادگیری و موقعیت می تواند شروع نیکل و پا زدن returner حق دور. درجه: C+.

31) وایکینگها مینه سوتا: CB جف Gladney, TCU — Gladney یک مایک زیمر گوشه. وایکینگ ها انجام بسیاری از کار بر روی CB کلاس و آمد دور تحت تاثیر قرار با Gladney سگ ذهنیت – حتی اگر اندازه خود سازش توانایی خود را برای مبارزه با بلندتر گیرنده. درجه: B.

32) Kansas City Chiefs: RB کلاید ادواردز-HelaireLSU — بالاترین-پیش نویس RB در اندی رید حرفه ای می رود از یک انفجاری ترین جرم در کالج فوتبال به انفجاری ترین جرم در NFL. ادواردز-Helaire یک فشرده ساخته شده پودر keg از عقب و یک کمک فوری. این انتخاب است که یک خانه اجرا شود. درجه: A-.

بیشتر از یاهو ورزشی:



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن