چقدر سخت است که شاهزاده شارلین مورد آزار و اذیت اسنوب های سلطنتی قرار گرفت

[ad_1] استفان کاردیناله / کوربیس از طریق گتیافسانه نفرین گریمالدی ها برای اولین بار زیر ستاره ها در یک رستورا

توسط DOSTEMANSALAM در 8 آذر 1400
[ad_1]
استفان کاردیناله / کوربیس از طریق گتی

استفان کاردیناله / کوربیس از طریق گتی

افسانه نفرین گریمالدی ها برای اولین بار زیر ستاره ها در یک رستوران مدیترانه ای در بالای تپه توسط یک مونگاسکی مست برای من گفته شد. داستان با اولین شاهزاده رینیر موناکو شروع می شود که تحت تأثیر زیبایی دست نیافتنی یک نجیب زن جوان فلاندری قرار می گیرد.

متأسفانه برای او، او یک جادوگر قدرتمند بود که تصمیم گرفت توسط شاهزاده ای از شاهزاده کمتر شناخته شده موناکو، که در آن زمان بندری صخره ای با کشتی بی اهمیت بود، آبروی او را ندهد. با این حال، شاهزاده پاسخ نه را قبول نمی کند. او هدف غیرارادی دلبستگی خود را به چیزی که امیدوار بود یک پیاده روی عاشقانه بر روی صخره های زیبای موناکو باشد، برداشت. وقتی تلاش‌هایش برای خواستگاری با او شکست خورد، سعی کرد خودش را به او تحمیل کند.

این زن با مهاجم خود جنگید، اما تصمیم گرفت به جای اینکه با حملات مکرر عفت خود مواجه شود، بمیرد. قبل از اینکه تا زمان مرگ خود را از صخره ها پرت کند، نفرینی ننگین به زبان آورد و به رینیر گفت: "گریمالدی هرگز در ازدواج خوشبختی نخواهد یافت."

چند صد سال به جلو برو و به راحتی می توان فهمید که چرا برخی معتقدند که این نفرین هنوز پابرجاست - علیرغم انکار خانه گریمالدی، که تا به امروز بر موناکو حکومت می کند.

بسیاری از ازدواج های خانوادگی واقعاً به طلاق یا فاجعه ختم شده است. خواهر کوچکتر شاهزاده آلبرت استفانی دو بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است که هر دو ازدواج کمی بیش از یک سال به طول انجامیده است. همسر دوم خواهر بزرگ آلبرت، کارولین، استفانو، در سن 30 سالگی در تصادف یک قایق موتوری درگذشت. مادر او، پرنسس گریس (که قبلاً به عنوان نماد هالیوود گریس کلی شناخته می شد)، در سال 1982 در یک تصادف رانندگی درگذشت. این یک لحظه بسیار دردناک برای شاهزاده بود.

در کریسمس امسال، خانواده به یک فاجعه زناشویی دیگر خیره شده اند، زیرا به نظر می رسد رابطه بین شاهزاده آلبرت 63 ساله و شارلین ویتستوک 43 ساله، شناگر جذاب المپیک آفریقای جنوبی که در سال 2011 با او ازدواج کرد، در آخرین مرحله است. مراحل گسست اجتماعی تحقیرآمیز

<div клас="inline-image__caption"><p>پرنسس شارلین و شاهزاده آلبرت دوم با فرزندان ژاک و گابریلا در بالکن کاخ در طول جشن های جشن ملی موناکو در 19 نوامبر 2019.</p></div> <div class="вградено изображение__кредит">استفان کاردیناله / کوربیس از طریق گتی</div>

پرنسس شارلین و شاهزاده آلبرت دوم با فرزندان ژاک و گابریلا در بالکن کاخ در طول جشن های جشن ملی موناکو در 19 نوامبر 2019.

استفان کاردیناله / کوربیس از طریق گتی
"src =" https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/WX.3e7cuqjmDemWJDCz_og--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA--/https://s.yimg.com/uu/NoutO5KD/Uu1NoutO5KD -- ~ B / aD03ODA7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u / https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/e37f54c8feb119183eb28ase

شاهزاده شارلین و شاهزاده آلبرت دوم به همراه فرزندانشان ژاک و گابریلا در بالکن کاخ در جشن های جشن ملی موناکو در 19 نوامبر 2019.

استفان کاردیناله / کوربیس از طریق گتی

پس از گذراندن بیشتر سال از هم جدا، چند هفته پیش یک شارلین لاغر از زادگاهش آفریقای جنوبی به موناکو بازگشت (نسخه رسمی این بود که او شش ماه در آنجا ماند زیرا به دلیل جراحی گوش نمی توانست برای مشاوره پزشکی پرواز کند. ). او اکنون در یک مرکز ناشناخته ثبت نام کرده است تا از آنچه شوهرش آن را فرسودگی می نامد بهبود یابد. شایعاتی در محافل عمومی وجود دارد که او به یک کلینیک در سوئیس پرواز کرده است، اما Daily Beast این موضوع را تایید نکرد.

فرزندان او، دوقلوهای 6 ساله شاهزاده ژاک و پرنسس گابریلا، پدرشان را برای جشن روز ملی موناکو در هفته گذشته به بالکن کاخ همراهی کردند و تابلوهایی روی آن نصب کردند که روی آن نوشته شده بود "مامان دلتنگ تو هستیم."

آلبرت تا زمانی که صحبت می کرد کامل ترین گزارش را از مشکلات سلامتی خود ارائه کرد مردم مجله: «من او را با برادران و عروسش اسکان دادم، او قبلاً تصمیم خود را گرفته بود و ما فقط می خواستیم آن را به ما تأیید کند. او این را می خواست. او قبلاً می دانست که بهترین کاری که باید انجام دهد این بود که استراحت کند و تحت یک چارچوب پزشکی واقعی قرار گیرد ... ظاهراً جراحی ها و اقدامات مختلفی که در چند ماه گذشته انجام داده بود عواقبی داشت. این مطمئناً یک عامل بود، اما در این مرحله ترجیح می‌دهم بیشتر از این اظهار نظر نکنم. می توانم بگویم که او فوق العاده خسته بود. چند روز بود که خوب نخوابیده بود و اصلا خوب غذا نمی خورد. او وزن زیادی از دست داده است که او را در برابر سایر بیماری های احتمالی آسیب پذیر می کند. سرماخوردگی یا آنفولانزا یا خدا کمکمان کند، کووید.»

برای دیلی بیست، آشنایان خانواده گفتند که اعلیحضرت شارلین سال هاست که عمیقاً ناراضی بوده است. منبعی که چند سال پیش از آلبرت و شارلین برای ناهار در کاخ پرینسیر در موناکو دیدن کرد، گفت که شارلین در طول وعده غذایی آرام آرام گریه می کرد. مردی که این غذا را "بسیار ناراحت کننده" توصیف کرد، گفت: "آلبرت به هیچ وجه اعتراف نکرد که همسرش گریه می کند." "نمی‌توانستم بفهمم چرا او بلند نشد و نرفت. فقط می‌توانستم حدس بزنم که او می‌خواهد ناراحتی‌اش را ببیند.

در واقع، گزارش‌های مربوط به ناراحتی شارلین از زمان عروسی او با آلبرت در سال 2011، زمانی که ظاهر اشک‌آلود او در آن روز و بوسیدن ناخوشایند او در بالکن، نشان‌دهنده روشنی از این اصل بود که پول - یک عروسی سه روزه 70 میلیون دلار هزینه دارد، گسترده شده است. - واقعاً نمی توانم برایت خوشبختی بخرم.

<div клас="inline-image__caption"><p>تازه عروس های سلطنتی.</p></div> <div class="вградено изображение__кредит">دن کیتوود / گتی</div>

تازه عروس های سلطنتی.

دن کیتوود / گتی
"src =" https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/kHOQ1I.x1VILRiqJejfjHQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ4NA--/https://s.yimg.com/res/apiKxl/api - ~ B / aD04MDM7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u / https: //media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/2fbe3e24cf36e173f415as36a

آشفتگی عاطفی آشکار شارلین به ادعاهای روزنامه های فرانسوی مبنی بر اینکه او بارها سعی کرده از موناکو در آستانه عروسی فرار کند، در حالی که شایعات و ادعاهای پدری در اطراف داماد می چرخید، اعتبار بخشید.

که در روزنامه یکشنبه اعلام کرد که برای اولین بار در می 2011 در سفارت آفریقای جنوبی در پاریس، جایی که قرار بود لباس عروسی به او بپوشانند، درخواست پناهندگی کرد. طبق گزارشات، پاسپورت او مصادره شد و او متقاعد شد که به موناکو بازگردد.

گزارش ها در روزنامه یکشنبه ادعا می کند که در اواخر همان ماه در جریان مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 استراحت دیگری گرفته است و دوباره، فقط یک هفته قبل از عروسی، در راه فرودگاه نیس برای پرواز به آفریقای جنوبی دیده شد. کاخ این اتهامات را رد کرد و آنها را "کاملاً دیوانه" توصیف کرد، اما داستان همچنان باقی ماند. این زوج به ویژه از این که عروسی ناخوشایندشان تنها ده هفته پس از عروسی ویلیام و کیت برگزار شد، یک رابطه عاشقانه آشکار بود، ناراضی بودند و بنابراین کنترل شدیدی بر این رابطه اعمال شد که مهمانانی مانند نائومی کمپبل، نیکلاس سارکوزی و راجر مور در آن حضور داشتند.

خود شارلین به روزنامه انگلیسی گفت زمان: "همه چیز بسیار جذاب بود و به دلیل شایعات همه چیز درهم آمیخته بود و واضح است که تنش بیشتر شد و من گریه کردم. [immediately after the ceremony]. و سپس کمی بیشتر گریه کردم زیرا فکر کردم: "اوه، نه، اکنون تمام دنیا گریه ام را دیده اند."

سال‌های بعد تحت الشعاع شایعات ادامه‌ی رابطه‌ی اعلیحضرت، بازی‌بازی معروف در جوانی قرار گرفت، که پیش از ازدواجشان اعتراف کرده بود که پدر دو فرزند نامشروع بوده است. اگرچه مجلات شایعه پراکنی فرانسوی که جزئیات زندگی و عشق گریمالدی را شرح می دهند در دکه های روزنامه فروشی شاهزاده فروشی به فروش نمی رسند، اما تعداد کمی از مونگاسکوها از اینکه آلبرت دوباره با شکایت پدری روبرو شده است، این بار به دلیل اتهاماتی مبنی بر اینکه او پدر فرزند نامشروع دیگری در سال 2005 با شارلین ملاقات کرد، بی خبر است. . او این اتهامات را یک تلاش برای اخاذی خواند.

<div клас="inline-image__caption"><p>خانواده در 6 سپتامبر 2019 در پیک نیک سنتی در موناکو شرکت می کنند. Niviere مشتاق - PLS Pool / Getty Images)"</p></div> <div class="вградено изображение__кредит">دیوید نیویر / استخر PLS از طریق گتی</div>

خانواده در 6 سپتامبر 2019 در پیک نیک سنتی در موناکو شرکت می کنند. Niviere مشتاق - PLS Pool / Getty Images)"

دیوید نیویر / استخر PLS از طریق گتی
"src =" https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0SaveYPtOYC9tmInnyDhUg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA--/https://s.yimg.com/uu/DwW00SG/Uu2000/01/00/00/00/00/00/01/02/01 / https: //media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/b31935af0b17e58828f14d7e3e78533b "class =" caas-img "/>

خانواده در 6 سپتامبر 2019 در پیک نیک سنتی در موناکو شرکت می کنند. Avid Niviere - PLS Pool / Getty Images) "

دیوید نیویر / استخر PLS از طریق گتی

یکی دیگر از عوامل بداخلاقی نخبگان مونگاسک است که عدم اشتیاق اولیه آنها برای شارلین بر اساس پیشینه طبقه متوسط ​​او - پدرش مدیر فروش و مادرش معلم شنا بود - به دلیل آنچه آنها به عنوان یک شکست درک می کنند پیچیده است. چالش نقش او گفته می‌شود که خواهران آلبرت نیز از او حمایت نکرده‌اند، و از کارولین اغلب به‌عنوان یکی از شایع‌کننده‌های اختلاف یاد می‌شود.

شارلین امسال کمتر دیده شد و در ماه مارس برای خیریه حفاظت از محیط زیست به آفریقای جنوبی سفر کرد. هنگامی که او برنگشت، کاخ گفت که او در شرف جراحی گوش است، میراث جوانی او صرف شنا کردن.

با این حال، هنگامی که او دو مسابقه چادری فصل در موناکو، جایزه بزرگ و توپ صلیب سرخ را از دست داد، برخی از ناظران به طور علنی آن را مزخرف خواندند.

مادام فیگارویک هفته نامه معتبر محافظه کار زنان، پرسید: «مبارزه با شکار غیرقانونی کرگدن تا کی اولویت اصلی شاهزاده خانم موناکو خواهد بود؟ آلبرت دوم موناکو تا کی این توهین را که مضحک می شود تحمل می کند؟

کابوس پرنسس شارلین در موناکو

لندن بار گزارش مقاله ای از استفان برن، مشاور فرهنگی دولت فرانسه، در با پاریس مسابقه دهید با عنوان "آلبرت و شارلین در آستانه جدایی هستند؟"

این مقاله ادعا می‌کند که آلبرت به نیکول کاستا، مهماندار هواپیما که با او یک پسر که اکنون 18 سال دارد، اجازه داد تا در غیاب شارلین در مراسم صلیب سرخ شرکت کند. در این گزارش آمده است که پسر وی نیز حضور دارد.

شارلین سرانجام در 8 نوامبر به خانه بازگشت و عکسی از "روز مبارک" خود در حالی که آلبرت و دوقلوهای کوچکشان را در آغوش گرفته بود به اشتراک گذاشت. اما امیدها مبنی بر اینکه بازگشت او دوران جدیدی را برای گریمالدیس رقم بزند به زودی از بین رفت.

آلبرت بعداً خواهد گفت مردم که بعد از "چند ساعت اول" کاملاً مشخص شد که حالش خوب نیست."

وی افزود: این ربطی به رابطه ما ندارد. من می خواهم آن را خیلی واضح بیان کنم. اینها مشکلی در رابطه ما نیست.»

روح یک جادوگر معروف فلاندری ممکن است بخواهد متفاوت باشد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

داستان های برتر ما را هر روز در صندوق پستی خود دریافت کنید. اکنون درگیر شوید!

عضویت روزانه هیولا: Beast Inside عمیق‌تر به داستان‌هایی که برای شما مهم هستند نگاه می‌کند. اطلاعات بیشتر.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن