چرا در یخچال بسته نمیشود ؟ 4 راهکار برای بسته شدن در یخچال نیو سرویس

این گزینه باعث می شود تا با کمتر باز کردن درب انرژی بیشتری از یخچال ذخیره شود. هوای سرد تولید شده در یخچال از

توسط DOSTEMANSALAM در 28 شهریور 1401
این گزینه باعث می شود تا با کمتر باز کردن درب انرژی بیشتری از یخچال ذخیره شود. هوای سرد تولید شده در یخچال از محیط داخلی خارج نمی شود و همین امر باعث ماندن انرژی یخچال می شود. در قسمت جلویی این مدل یخچال ها نمایشگری وجود دارد که دمای قسمت‌های مختلف را نمایش می دهد و می توانید هر نوع تز مواد غذایی را در دمای مخصوص خود نگهداری کرد. تکنولوژی خنک کننده جدیدی که در یخچال ساید بنتلی اینستاویو ال جی X267 به کار گرفته می شود.
  • اگر مطمئن هستید که این صدا عادی نیست و علت صدای یخچال ال جی را پیدا نمیکنید، باید به اینکه یخچال دچار مشکل شده است، شک کنید.
  • تولید صداهای عجیب و غریب توسط فن یخچال از جمله علائمی است که نشان دهنده بروز خرابی در عملکرد فن یخچال است.
  • یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران رخ دهد، علت سرد نکردن یخچال ال جی می باشد.
  • میانگین امتیاز متخصصین تعمیر یخچال پین ورک 4.78 از 5 می باشد.
  • از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کنند.
اگر سنسور دمای یخچال شما دچار نقصی شده باشد، یخچال‌تان بدون توقف کار خواهد کرد. رله کمپرسور یخچال که در پایین‌ترین قسمت یخچال و پشت آن قرار گرفته و وظیفه راه اندازی دستگاه را بر عهده دارد بررسی کنید. به این صورت که یخچال را از وریز برق جدا کنید، ۲ ساعت منتظر بمانید و دوباره به پریز برق وصل کنید. اگر متوجه شدید که یخچال کار می‌کند، بدانید که مشکل از دمای بالای کمپرسور بوده است. با این حال، تعویض قطعه محتمل ترین راه حل برای مشکلات مربوط به موتور یا کندانسور قدیمی است. مشکلات کندانسور که اغلب مربوط به عدم خنک کردن یخچال میشوند، در بیشتر موارد با بررسی مایع خنک کننده و دستگاه سیم پیچ – که عمری طولانی دارند – برطرف میشوند.

نمایندگی شرق تهران

این کد خطا یعنی خرابی موتور فن کندانسور یخچال ال جی رخ داده است. در این صورت باید برد الکترونیکی دستگاه، سیم­‌کشی­‌ها و موتور فن کندانسور بررسی شوند و در صورت نیاز، هر یک باید تعویض شوند. زیر 15 دقیقه،یک متخصص تعمیر یخچال فریزر و ساید ال جی از شرکت ما معرفی می‌گردد. اصولا سر و صدای زوزه از قسمت کمپرسور دستگاه به گوش می رسد و در صورتیکه این صدا بیشتر از یک ساعت طول بکشد و بسیار بلند باشد نیاز به حضور تکنسین و تعمیرکار در این قسمت یخچال فریزر ال جی می باشد. یکی از این عملکردها که همیشه چک می شود تنظیم تغییرات دمایی یخچال ساید ال جی فریزر ساید ال جی است. اگر محفظه فریزر همچنان سرد است اما قسمت یخچال در حال گرم شدن است، این مشکل می تواند در 80 درصد موارد به علت محدودیت جریان هوا، آن هم به دلیل سوختن فیوز حرارتی یخ زدایی، المنت حرارتی دیفراست یا خرابی فن اواپراتور ایجاد گردد. فروشگاه اینترنتی آترین پلاس همواره در راستای تعامل بیشتر با کاربران در تلاش بوده و به همین واسطه فعالیت خود را نیز در شبکه های اجتماعی آغاز نموده تا از همکاری شما عزیزان در راستای تکامل بیشتر و خدمت رسانی بهتر بهره مند شود. مواد غذایی داخل یخچال فریزر و ساید بای ساید فاسد می شوند و زود بوی بد می گیرند. ما در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در کرج همه خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر را شش ماه ضمانت میکنیم. به دلیل وجود قطعات متعدد در یخچال، تعمیرات آن نیاز به مهارت ویژه‌ای دارد، بنابراین پس از مشاهده هر گونه مشکل در عملکرد یخچال خود، بلافاصله نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنید. در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دما یخچال ، استفاده از آن ، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می شود. با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی شما رفع می شود و اصلا نیازی به تعمیر وجود نخواهد داشت. در طی این مشاوره مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا رفع مشکلات جدی یخچال فریزر برای وی صرفه اقتصادی دارد و آیا می خواهد وسیله وی تعمیر شود. نمایندگی یخچال ال جی در قزوین و تعمیر این دستگاه ، موضوع بحث ما است. خرابی یخچال یکی از مشکلاتی است که باید خیلی زود به آن رسیدگی کرد چرا که سلامت مواد غذایی دچار آسیب خواهد شد. از این رو شناسایی برخی از ایرادات قبل از اینکه مشکل جدی شود و نیاز به تعویض قطعات یخچال داشته باشید، می‌تواند بسیاری از هزینه‌های تعمیرات را به حداقل برساند. بسته مواد غذايي باعث باز نگهداشته شدن درب يا مسدود شدن مجرای هوا در محفظه فريزر میگردد. این امر میتواند باعث اختلال در پره های فن شده و جریان هوا را کاهش دهد. اگر کثیف هستند، آنها را با یک برس سفت یا هوای فشرده تمیز کنید. پیشنهاد دیگر ما این است که سیستم دیفراست و تایمر آن را چک کنید و مطمئن شوید که خرابی در آن وجود نداشته باشد.

آیا یخچال LG بخریم؟

در اکثر یخچال ها فقط یک سیستم اواپراتور وجود دارد که پشت قسمت فریزر تعبیه شده است. اگر هوا به درستی گردش نکند، نمی تواند هیچ یک از بخشها را به اندازه کافی خنک کند. همیشه فن را بررسی کنید تا مطمئن شود که آزادانه می چرخد در صورت عدم چرخش فن ، احتمالاً با خرابی موتور اواپراتور روبرو هستید. با استفاده از مولتی متر می توانید موتور را از نظر پیچیدگی های داخلی تست کنید. عیب یابی یخچالی که یخساز آن از کار افتاده است، می تواند به دو حالت تقسیم شود. همچنین در صورت باز کردن درب باز نیز شما به ذخیره هوای سرد داخل یخچال تا حدود ۴۱% کمک کرده اید. قابلیت دور این دور در ساید بای ساید ال جی J327 دارای یک درب مجزا از یخچال همراه با طراحی بسیار شیکی می باشد که تا حد قابل توجهی از هدر رفتن هوای خنکِ داخل یخچال جلوگیری می‌شود. باز بودن درب و خرابی لاستیک و نوار دور درب، ایراد و اشکال در سیستم یخ زدایی، ایراد در دریچه به گفته این سایت معتبر یخ ریز و ایراد در هیتر از دلایل اصلی برفک زدن فریزر و ساید بای ساید ال جی هستند. از آنجا که یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی برخی ویژگی های متمایز را داشته و فقط افرادی که با این برند آشنایی کاملی دارند می توانند تعمیرات آن را بخوبی انجام دهند. تعمیرکاران مدرن سرویس در شهریار با تمام مشکلات این برند آشنایی کامل داشته و روش های عیب یابی و تعمیر آن را می دانند. عوامل گوناگونی می تواند باعث بروز اختلال یا عدم یخ ساختن ساید شما می شود. آب ورودی یخساز از طریق شلنگ ورودی و پس از عبور از فیلتر آب به داخل محفظه خرید یخچال ال جی در بانه هدایت می شود. اگر به نظر می رسد یخساز به مقدار مناسب یخ درست نمی کند، احتمالا فشار کم آب یا فیلتر آب معیوب می تواند دلیل این مشکل باشد.

کار نکردن ترموستات کنترل دما

همین علت، باعث یخ زدن مواد غذایی و همچنین، وسایل داخل یخچال می شود. تکنسین‌های نمایندگی ال جی پس از برآورد هزینه تعمیرات تخصصی یخچال ال جی، کاربر را در جریان قرار داده و با درخواست او پروسه تعمیرات را آغاز می‌کنند. درنهایت این دستگاه را بررسی می‌کنند تا از برطرف شدن مشکل آن مطمئن شوند. با این وجود یخچال ال جی را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به کاربر تحویل می‌دهند. کلیه مشکلات مربوط به یخچال فریزر و ساید ال جی اعم از تعمیر کمپرسور، موتور یخچال، تعمیر کندانسور، شارژ گاز یخچال و مشکلات مربوطه توسط نمایندگی مجاز ال جی برطرف می‌شود. اگر مشکل رفع نشود باید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید. از مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی ندارید. چنانچه در عرض 24 ساعت مشکل حل نشد کار را به متخصص ما بسپارید . البته معمولا در فصل تابستان، به علت رطوبت زیاد هوا این مورد غیر قابل پیش بینی نخواهد بود. اگر یخ زدگی به صورت یک پوسته نازک بود، یعنی به اندازه‌ای که بتوانید با حوله یا دستمال آن را پاک کنید این امر نیز طبیعی می‌باشد. در صورتی که یخچال ساید ال جی شما دارای برگه ی گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن اعتبار داشته باشد. می توانید از مزایا و تعهداتی که گلدیران نمایندگی یخچال و ساید بای ساید ال جی در مشهد در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. کارشناسان فنی آموزش دیده ما در نهایت دقت و با صبر و حوصله آماده پاسخ گویی سوالات شما در رابطه با خدمات نمایندگی یخچال ساید بای ساید ال جی مشهد می باشند. تا بهترین و کوتاه ترین راه حل برای تعمیر و یا سرویس یخچال ساید بای ساید ال جیخود را به دست آورید.

است. کاربران امروز مثل گذشته تنها کارکرد اصلی یخچال برایشان اهمیت ندارد و رقابت

توصیه می‌شود برای دریافت بهترین نتیجه هر 6 ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید. با باز کردن پنل پشتی و قرار دادن رله می توان رله را از پایین دستگاه تست کرد. ترموفیوز و ترمودیسکی که به صورت متوالی با المنت سیستم بسته شده است را تست کنید. فن کندانسور که وظیفه خنک سازی لوله‌های کندانسور را بر عهده دارد، چک کنید. همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند. این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آبریز و یخ ساز

این درب با مانع شدن از بازگشایی درب‌های اصلی هم از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و هم برای ایجاد نظم و مرتب سازی مواد غذایی تاثیر مهمی دارد. همان طور که در ابتدا گفته شد با باز و بسته شدن درب یخچال صفحه نمایش روشن و خاموش میشود. گاه بر اثر خرابی سوئیچ درب یخچال صفحه نمایش به درستی عمل نمیکند در صورت بروز مشکل در سیم کشی و سنسور، سوئیچ درب به درستی عمل نمی‌کند و نمیتواند https://www.ebay.com/b/LG-Refrigerators/20713/bn_1644289 بر روی صفحه نمایش تاتیر بگذارد. البته گاه بر اثر باز بودن طولانی درب یخچال صفحه نمایش خاموش شده که با باز و بسته کردن درب یخچال دوباره روشنمتعادل نبودن دمای یخچال میشود. صفحه نمایشگر اطلاعاتی نظیر دما یخچال، فریزر، تعویض فیلتر، باز بودن درب، قفل کودک و ….. را در اختیار ما قرار می دهد و در صورت بروز مشکل فنی در قسمت داخلی یخچال به صورت خودکار هشدار می‌دهد. در صورتی که دستگاه شما به تازگی نصب شده است تقریبا به اندازه ی 180 ثانیه باید پدال مربوطه را فشار دهید همچنین گفتنی هستیم که این مدت زمان نباید ادامه در باشد و باید پس از گذشت 30 ثانیه متوقف شود. می توانید پدال را فشار دهید تا هوای دستگاه خالی شده و آب از آن بیرون بیاید. افراد باید بدانند که فیلتر دستگاه را چه زمانی تعویض کرده اند در صورتی که 6 ماه از این زمان می گذرد باید فیلتر دستگاه را دوباره تعویض کنید. اگر نسبت به تعویض فیلتر اقدام نکنید ممکن است شاهد کاهش کیفیت آب و همچنین فشار آن باشد و پس از گذشت مدت زمانی مسدود شدن آبریز دستگاه. چنانچه با تغییر تنظیم دما به گرم‌ترین درجه و رعایت کردن موارد فوق، مواد غذایی هنوز یخ می‌زند نیاز است دستگاه توسط تکنسین‌های متخصص چک شود. در یخچال‌های ساید اگر فقط در زمان آبگیری صدا شنیده می‌شود و همینطور زمانی که یخساز آبگیری به نقل از می‌کند، این صدا طبیعی می‌باشد. در مدل سایدهای چهار درب به جای بازوی سنجش یخ، سنسور چشمی وجود دارد. معمولا" یخچال ساید که تازه نصب می‌شود بعد از 12 ساعت شروع به یخسازی می‌کند و تا 72 ساعت بعد از نصب مقدار یخ سازی خیلی کم است. در همین حال خانم خونه به تکاپو می افته تا مشکل یخچال فریزر ساید ال جی خود را بر طرف کنه . به اصطلاح تعمیرکار یخچال فریزر ساید ال جی تماس برقرار کنه. دلایلی که در بخش‌های قبلی مطلب گفته شد، همگی ریشه در سایر قسمت‌ها و قطعات دیگر یخچال دارند. اما در مواردی خاموش ‌شدن صفحه نمایش یخچال فریزر ال‌ جی تنها به دلیل آسیب دیدن این قطعه رخ خواهد داد. ممکن است که این قطعه به دلایل مختلفی مانند نوسان برق، نفوذ رطوبت به برد الکتریکی و... همچنین در چنین شرایطی باید قطعه به طور کلی تعویض شود و مصرف کننده هزینه زیادی بابت خرید قطعه یدکی بپردازد. تایمر دیفراست یخچال را تست کنید البته این کار تخصصی است و بهتر است متخصصان و سرویسکاران نمایندگی یخچال ال جی در مشهد این کار را انجام دهند. اگر به دنبال خدمات سریع و در محل هستید حتما با کرج سرویس تماس بگیرید، چرا که خدمات ما در همان روز به شما ارئه خواهد شد. تکنسین این مجموعه در زمینه ی تعمیرات یخچال فریزر بسیار حرفه ای هستند روش کار کرج سرویس به این صورت است که ابتدا با شما تماس میگیرند و شما را به صورت تلفنی راهنمایی میکنند تا شاید خودتتان بتوانید مشکل را برطرف کنید. در غیر از این صورت در کوتاهترین زمان به محل شما جهت تعمیر میرسند.

علل یخ درست نکردن یخساز یخچال

شاید جعبه کنترل به خاطر قطع شدن های پی در پی برق، فرسوده شده و یا مدارهای باز صدمه دیده و احتمال دارد احتیاج به عوض کردن داشته باشد. برای تعمیر یخچال فریزر ال جی خود باید از تعمیرگاه مجاز ال جی https://www.repairclinic.com/RepairHelp/Refrigerator-Repair/4-200--/Lg-Refrigerator-Troubleshooting کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی پیشنهاد میکند برای سرویس دستگاه خود حداقل هر 12 ماه یکبار اقدام نمایید . بردیران الکترونیکمرکز خدمات سرویس و تعمیر نمایندگی یخچال ال جی در مشهد می باشد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن