پلیس یورک ویدئویی از تیراندازی پزشک اطفال 63 ساله توسط K-9 در حین توقف ترافیک منتشر کرد

[ad_1] یورک، مین - مقامات شهری اواخر روز چهارشنبه ویدئوهایی را منتشر کردند که نشان می داد یک افسر پلیس یورک ب

توسط DOSTEMANSALAM در 23 دی 1400
[ad_1]

یورک، مین - مقامات شهری اواخر روز چهارشنبه ویدئوهایی را منتشر کردند که نشان می داد یک افسر پلیس یورک با استفاده از یک K-9 برای تحت فشار گذاشتن استفان برنان، متخصص اطفال محلی، در طول توقف ترافیک بیش از دو سال پیش، استفاده می کند.

این آزادی حدود یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که وکلای برنان اعلام کردند که موکل آنها به یک معامله 325000 دلاری با شهر و گشت‌بان جاناتان راجرز رسیده است، که سگ را در جلسه 20 سپتامبر 2019 آزاد کرد.

در بیانیه مشترکی که با کارکنان منتشر شد، استیو برنز، شهردار یورک سیتی و اوون دیویس، سرپرست پلیس، گفتند راجرز "فقط وظیفه خود را برای ایمن نگه داشتن یورک انجام داد."

برنان در زمان حادثه 63 سال داشت و مسئول بخش اطفال یورکیدز بود. برنان صدمات متعددی را متحمل شد، از جمله گازگرفتگی سگ، که وکلایش به او گفتند که نیاز به ماه‌ها پیگیری و مراقبت از زخم دارد.

آنچه دوربین کنترل نشان می دهد

این ویدئوی 21 دقیقه‌ای که در پاسخ به درخواست ضبط عمومی از گروه رسانه‌ای Seacoast منتشر شد، شامل صدا و تصویر از دوربین داشبورد است. برنز گفت که در این برخورد از دوربین بدنه استفاده نشده است.

راجرز برنان را به دلیل اینکه مدعی بود نورهای بالای او را روشن کرده است متوقف کرد. این ویدئو نشان می دهد که برنان قبل از اینکه رزمناو راجرز کاملاً متوقف شود، از وسیله نقلیه خود خارج می شود.

در حالی که برنان به سمت رزمناو پلیس می رفت، راجرز فریاد زد که دستانش را بالا ببرد. برنان ابتدا اطاعت کرد، اما او به راه رفتن ادامه داد تا اینکه راجرز سه بار فریاد زد که متوقف شود.

برنان در حالی که دست‌هایش را بالا می‌برد، لحظه‌ای مکث کرد، سپس آنها را رها کرد و به سمت وسیله نقلیه خود چرخید. راجرز رزمناو خود را ترک کرد و به برنان نزدیک شد و به او گفت که حرکت را متوقف کند. راجرز تپانچه اش را بیرون آورد و به سمت برنان نشانه گرفت.

برنان دوباره رو به راجرز کرد و او بارها هشدار داد که اگر برننگردد و رعایت نکند، K-9 را به او خواهد زد.

فیلمی از داشبورد ارسال شده توسط شهر یورک نشان می‌دهد که گشت پلیس یورک، جاناتان راجرز، از یک K-9 برای تحت فشار گذاشتن استفان برنان، متخصص اطفال در حین توقف ترافیک در 20 سپتامبر 2019 استفاده کرد. این فیلم در 12 ژانویه 2022 در پاسخ به درخواست برای سوابق عمومی  این ویدئو نشان می دهد که برنان قبل از تماس K-9 با او زانو زده است.

فیلمی از داشبورد ارسال شده توسط شهر یورک نشان می‌دهد که گشت پلیس یورک، جاناتان راجرز، از یک K-9 برای تحت فشار گذاشتن استفان برنان، متخصص اطفال در حین توقف ترافیک در 20 سپتامبر 2019 استفاده کرد. این فیلم در 12 ژانویه 2022 در پاسخ به درخواست برای سوابق عمومی این ویدئو نشان می دهد که برنان قبل از تماس K-9 با او زانو زده است.

پس از اینکه راجرز به برنان گفت که 6 بار پا روی زمین بگذارد، برنان به زانو در آمد. راجرز به برنان گفت که دوباره فرود بیاید در حالی که K-9 به سمت برنان دوید و او را به زمین زد.

کمتر از 40 ثانیه از توقف خودروی گشت راجرز در صحنه تا زمانی که K-9 او در ویدئویی از برنان دیده می‌شود، گذشت.

داستان قبلی: یورک پس از حمله سگ پلیس در هنگام توقف جزئی ترافیک، 325000 دلار به پزشک اطفال می پردازد

در حالی که برنان روی زمین بود و سگ پلیس بالای سرش بود، راجرز به او گفت که دوباره روی زمین برود و دستانش را پشت سرش بگذارد. برنان روی شکمش غلتید در حالی که سگ همچنان به گاز گرفتن پای او ادامه می دهد. در همان زمان، راجرز به برنان گفت که از مقاومت دست بردارد.

راجرز در بالای برنان روی زمین بود و K-9 به تسخیر او ادامه می داد. راجرز سرانجام سگ را از برنان که دستانش پشت سرش روی زمین مانده بود، بیرون کشید.

درگیری K-9 با برنان حدود 80 ثانیه به طول انجامید.

ویدئویی از Dashcam در 20 سپتامبر 2019، گشت پلیس یورک، جاناتان راجرز و پلیس K-9 را نشان می‌دهد که استفان برنان، متخصص اطفال محلی را فتح می‌کنند.

ویدئویی از Dashcam در 20 سپتامبر 2019، گشت پلیس یورک، جاناتان راجرز و پلیس K-9 را نشان می‌دهد که استفان برنان، متخصص اطفال محلی را فتح می‌کنند.

چند افسر و یک آمبولانس برای کمک به مصدومیت راجرز و برنان وارد شدند. راجرز به برنان گفت که او به دلیل امتناع از دستگیری یا بازداشت دستگیر شده است.

شنیده می شود که راجرز در مورد جراحات برنان به افسران دیگر می گوید.

«به همین دلیل است. راجرز گفت من واقعاً این کار را نکردم. فقط سگ را رها کردم.

تکنسین های فوریت های پزشکی به راجرز گفتند که یکی از چشمان برنان خونریزی می کند و او نمی تواند ببیند. راجرز به EMT گفت که او با دست خود برنان را در ناحیه ای که از چشم خونریزی می کرد ضربه زد.

این تصویر که توسط وکلای دکتر استفان برنان ارائه شده است، جراحاتی را در چشم و سر چپ برنان نشان می دهد که به گفته وی، برنان پس از توقف توسط اداره پلیس یورک در سال 2019 دریافت کرده است. "مورد حمله وحشیانه یک افسر پلیس یورک و سگش قرار گرفت."

این تصویر که توسط وکلای دکتر استفان برنان ارائه شده است، جراحاتی را در چشم و سر چپ برنان نشان می دهد که به گفته او پس از توقف توسط اداره پلیس یورک در سال 2019 و "به طرز وحشیانه ای مورد حمله یک افسر پلیس یورک و سگش قرار گرفت."

وقتی یک آمبولانس 13 دقیقه پس از تعامل رسید، راجرز به خبرنگاران گفت که پای برنان جویده شده و غرق در خون شده است.

تعامل برنان با پلیس، K-9 و EMT حدود 16 دقیقه طول کشید تا اینکه برنان به آمبولانس منتقل شد.

برنان متهم به امتناع از دستگیری شد، اما به گفته کاترین اسلیتر، دادستان کانتی یورک، شش ماه بعد این اتهام لغو شد.

اسلاتر گفت که دفتر دادستان در تحقیقات انضباطی علیه افسران پلیس دخالتی ندارد.

فرصتی برای بهتر شدن دفعه بعد

در آن زمان، پلیس یورک گفت که پاسخ راجرز موجه بود زیرا آنها معتقد بودند که برنان متجاوز بوده است.

وکیل برنان، الکساندر اسپادینگر از ساهین و گوردون، گفت که این توافق روشن می کند که تلاش های اولیه پلیس یورک برای نشان دادن برنان به عنوان یک متجاوز، نادرست بوده است. آنها گفتند که برنان در حال پایین آمدن بود تا زمانی که K-9 آزاد شد، تسلیم شود. اسپادینگر افزود: تصمیم برای رهاسازی یک سگ پلیس آموزش دیده نه معقول بود و نه ضروری.

در بیانیه آمده است که برنان صدمات متعددی را بر اثر گازگرفتگی سگ متحمل شده است که نیازمند ماه‌ها پیگیری و درمان زخم‌ها است، از جمله زخم‌های چاقو به هر دو پا و بازوی چپش، همچنین آسیب دیواره قفسه سینه و جراحت چشم چپ.

"در نتیجه این پرونده، دکتر برنان امیدوار است که اداره پلیس یورک اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که دفعه بعدی یکی از کارکنانش با چنین وضعیتی مواجه شد، ابتدا به آموزش کاهش تنش خود روی آورد. قبل از توسل به نیروی فیزیکی. اسپیدر افزود.

در مقابل، برنز گفت که این معامله توسط بیمه‌گر شهر منعقد شده است و منعکس کننده تخلف پلیس یورک نیست.

"تسویه حساب به این دلیل است که ما بیمه داریم، بنابراین شرکت بیمه هر چیزی را که با ریسک مالی مرتبط است را برای آنها دیکته می کند. آنها تصمیم می گیرند، آنها هزینه این تسویه حساب را می پردازند. برنز گفت که شهر برای آن هزینه ای نمی پردازد. "این هیچ هزینه ای برای مالیات دهندگان ندارد مگر اینکه حق بیمه افزایش یابد."

"نباید اینطور می شد": پرستاران Wentworth-Douglass COVID-19 به حد مجاز رسیده اند

برنز گفت راجرز هنوز برای پلیس یورک کار می کند. برنز از اظهار نظر در مورد اینکه آیا شهر فکر می‌کند این شهرک منصفانه است، خودداری کرد.

برنز گفت که حادثه بین راجرز و برنان باعث تحقیقات داخلی توسط فرماندهی پلیس یورک شد که منجر به هیچ گونه اقدام انضباطی نشد.

برنز گفت که به راجرز گفته شد که از چنین الفاظ مبتذل استفاده نکند، اما این تمام بود.

برنز گفت که هیچ تغییری در سیاست YPD در مورد استفاده از زور و سگ در واکنش به این حادثه ایجاد نشده است.

شهر هنوز ارتکاب تخلف را رد می کند

اوون دیویس، سرپرست پلیس، گفت که پلیس یورک یک "تحقیق عمیق" انجام داده است که نشان می دهد اقدامات راجرز از تمام رویه های عملیاتی اداره پیروی می کند و از "مقدار مناسب نیرو برای کنترل اوضاع استفاده می کند، مثلاً در همان زمان". ، امنیت هر دو طرف را تضمین می کند."

دیویس گفت که راجرز از دستورات شفاهی متعددی برای کاهش تنش استفاده کرد و برنان از این امر خودداری کرد و راجرز را بر آن داشت تا از "نیروی غیر کشنده" برای دستگیری برنان استفاده کند.

دیویس گفت که سه شاهد این رویداد بیرون آمدند و در حمایت از اقدامات راجرز اظهاراتی ارائه کردند.

برنز در بیانیه ای گفت که پلیس کار سختی را پشت سر گذاشته است.

اغلب به من می گویند که کار سختی دارم و مردم شغل من را نمی خواهند. برنز گفت: «من به کاری که پلیس‌هایمان انجام می‌دهند نگاه می‌کنم... و فکر می‌کنم کار من به راحتی قابل مقایسه است. افسران پلیس مهربان و دلسوز هستند و انواع خدمات عمومی را به ساکنان ما ارائه می دهند. با این حال، آنها در هر لحظه آماده هستند تا برای حفظ امنیت جامعه ما اقدام کنند."

برنز اضافه کرد که کار پلیس نه زیباست و نه خوشایند، و اغلب از آنها خواسته می شود تا تصمیمات تغییر دهنده زندگی خود را روی زمین بگیرند.

برنز گفت: "با این حال، کار آنها برای محافظت از کیفیت زندگی که در جامعه خود از آن لذت می بریم، کاملا ضروری است."

علیرغم توافق، Cassia S. Park، وکیل شهر و راجرز، به انکار هرگونه تخلف از طرف راجرز، گروهبان ادامه داد. برایان کرتین و اداره پلیس یورک.

پارک گفت: "دادگاه فدرال هیچ یافته ای مبنی بر جعلی بودن گزارش اصلی گروهبان برایان کرتین پیدا نکرد." «دادگاه فدرال هیچ یافته ای در این مورد نداشت. افسر راجرز، سیتی یا یکی دیگر از کارمندان یورک هیچ کشفی مبنی بر اشتباهی در کار نداشت. طرفین تصمیم گرفتند در این مورد میانجیگری کنند و توافق حاصل شد. هیچ اذعان به تخلف یا مسئولیتی وجود نداشت.

پارک گفت: «این یک توقف معمولی نبود. دکتر برنان قبل از اینکه افسر راجرز حتی رزمناو خود را متوقف کند و به سمت افسر راجرز حرکت کند، از ماشین بیرون پرید. افسر راجرز در آن زمان هویت راننده را نمی‌دانست، نمی‌دانست چرا راننده از ماشین بیرون پرید، چه او مسلح بود و چه فرد دیگری در ماشین. سه شاهد غیرنظامی بودند که بیرون آمدند و دکتر برنان را یک متجاوز توصیف کردند.

یادداشت سردبیر: این داستان در روز پنجشنبه، 13 ژانویه، با نظر کاترین اسلیتر، دادستان شهرستان یورک به روز شد.

این مقاله در ابتدا در Portsmouth Herald منتشر شد: ویدئویی نشان می‌دهد که یورک ME K-9 پزشک اطفال استفان برنان را مطیع می‌کند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب