نمایش تکنولوژی نرم افزار رویت در برابر رقیبان و طراحان برتر

انجام پروژه های رویت با طراحی ها و مدلسازی ها متفاوت بوده و می توانیم برای انجام پروژه ها از بر

توسط DOSTEMANSALAM در 16 مهر 1400
انجام پروژه های رویت با طراحی ها و مدلسازی ها متفاوت بوده و می توانیم برای انجام پروژه ها از برنامه رویت استفاده کنیم. رویت تنها برنامه ای است که می توانیم به صورت زنده با استفاده از اقزونه رویت تو لومیون ادیت زنده در رویت داشته باشیم تا در نهایت تغییرات اعمال شده در لومیون اعمال شود.
 
انجام پروژه های معماری ارزان امروزه به صورت آنلاین انجام شده و انجام پروژه ها صرفا حهت کمک به دانشجو ها بوده و راهنمایی های انجام شده می تواند در روند انجام پروژه به دانشجو ها کمک کند. در کنار پروژه های معماری انجام پروژه رویت حرف اول را برای ارائه دارد. برای ثبت سفارش به سات کلوپ معماری سر بزنید تا از جزئیات طرح ها آشنا شوید.
 

طراحی و مدلسازی با رویت

مدلسازی با برنامه رویت امکان ایجاد انواع مدل های سه بعدی را در بر می گیرد. مدل های سه بعدی امروزه با تنوع و جزئیات بهتری طراحی شده و برای رفع خسارت های جبران ناپزید امکان پذیر است.
 
مدلسازی برای پروژه های معماری با داشتن اطلاعات پروژه باید در اختیار طراحان قرار بگیرد تا رندر فایل های نهایی متناسب با ایده های از قبل طراحی شده است.
 

ویژگی ها و ابزارهای Autodesk Revit
 

انجام پروژهه های رویت توسط طراحان و مهندسان برتر معماری انجام شده و می توانند بهترین مدل های سه بعدی را در اختیار شما قرا بدهند. انجام پروژه رویت برای درک کلی از یک پروژه استفاده شده و می تواند باعث ایده های خارق العاده ای در ذهن شما باشد.

نرم افزار طراحی ساختمان Autodesk Revit به شما این امکان را می دهد تا با طرز کار معماران ، طرح های دقیق تر و با کیفیت تری ایجاد کنید. Revit با سه موضوع اصلی ، مولدتر ، بصری تر و برای همکاری و به اشتراک گذاری داده ها آسان تر است.

Revit که برای مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) طراحی شده است ، به شما کمک می کند تا از طریق طراحی ، مستندات و ساخت ، دید خود را ثبت ، تحلیل و ارتباط دهید. استفاده از مدلهای غنی از اطلاعات برای پشتیبانی از طراحی پایدار ، برنامه ریزی تولید و ساخت می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. به روزرسانی اسناد و طراحی شما به طور خودکار قابلیت اطمینان آنها را افزایش می دهد.

ویژگی های Revit

معماران ، نمایندگان پارلمان اروپا ، مهندسان سازه و سازندگان از نرم افزار Autodesk BIM استفاده می کنند. این فرآیند طراحی چندرشته ای و مشارکتی را تسهیل می کند.

Revit قابلیت همکاری معماری برای Windows PC

این به شما امکان می دهد با تیم بزرگتری در پروژه خود همکاری مثرتری داشته باشید. مدل ها و سایت های ساختمانی را می توان به همراه نرم افزارهای مهندسی عمران AutoCAD Civil 3D به همراه فراداده های مهم صادر و وارد کرد.

علاوه بر این ، نرم افزار Autodesk Inventor که می تواند طرح های مکانیکی سه بعدی ایجاد کند ، می تواند برای وارد کردن مدل های دقیق استفاده شود. این برنامه از وارد کردن ، صادرات و پیوند داده ها با فرمت هایی مانند DWG ، IFC و DGN پشتیبانی می کند.

سازنده ساختمان

ویژگی Building Maker به کاربران امکان می دهد طرح های مفهومی را به صورت یکپارچه به طرح های کاربردی تبدیل کنند. برای ساخت دیوار ، سقف و کف ، یک سقف ، کف و پرده انتخاب کنید. می توانید اطلاعات مربوط به ساختمان خود مانند مساحت یا حجم آن در هر طبقه را با استفاده از ابزارها استخراج کنید.

می توانید اشکال مفهومی را بطور طبیعی در برنامه ایجاد کنید یا آنها را به صورت اجسام انبوه از برنامه هایی مانند AutoCAD ، Rhino ، SketchUp یا سایر برنامه های مبتنی بر NURBS یا ACIS وارد کنید.

Revit Tools

مدلهای سازه ای را می توان با ترکیب ابزارهای خاص طراحی سازه با سایر اجزای ساختمان ایجاد کرد. انطباق آنها را با قوانین ایمنی و ساخت و ساز آزمایش کنید.

معماران

ایده ، تصور و مستندسازی یک ایده در محیطی منحصر به فرد. ایجاد تجسمات خیره کننده و بهینه سازی عملکرد ساختمان.

مهندسان پارلمان اروپا

مدل هوشمند اطلاعات هماهنگ و سازگاری را ارائه می دهد که می تواند برای طراحی سیستم های ساختمان MEP با دقت بیشتر و هماهنگی با معماری و اجزای سازه مورد استفاده قرار گیرد. کلوپ معماری برگرفته از مهندسان برتر معماری بوده و هم اکنون در حال فعالیت پروژه های معماری می بشاد.

متخصصان ساختمان

قبل از شروع ساخت ، تعیین کنید که آیا می توان طرح را ساخت. در مورد روشها ، مواد و روشهای مورد استفاده و نحوه کار همه آنها با یکدیگر آشنا شوید.

تجسم

از مدلها برای ایجاد تصاویر سه بعدی قدرتمند برای انتقال قصد طراحی به اعضای تیم و صاحبان پروژه استفاده کنید.

طرح

تجزیه و تحلیل و شبیه سازی سیستم ها و سازه های ساختمان ، تکرار طرح ها و ایجاد مستندات از مدل ابزار.

همکاری

مدلها بصورت متمرکز به اشتراک گذاشته می شوند تا بسیاری از شرکت کنندگان به آنها دسترسی داشته باشند. در نتیجه ، درگیری ها و بازپس گیری های کمتری صورت می گیرد و روند هماهنگ تر می شود.

کارایی و دقت

ساختن نرم افزارهای مدل سازی داده مانند Autodesk Revit به کاربران امکان می دهد تا سازه ها و ساختمانها را به صورت سه بعدی طراحی کنند. می توانید از Revit برای ایجاد راهکارهایی استفاده کنید که طرح ها ، ایده ها و مفاهیم را به مشتریان و اعضای تیم ارائه دهد.

جمع بندی

نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) مانند Autodesk Revit توسط معماران برای معماران طراحی شده است. این برنامه با استفاده از یک مدل سه بعدی مرکزی ، فرآیند طراحی را تسهیل می کند ، که در آن تغییرات ایجاد شده در یک نمای در نمای دیگر و همچنین برگه های قابل چاپ منعکس می شود.

ابزارهای طراحی مفهومی نرم افزار Autodesk Revit از روند خلاق شما پشتیبانی می کند. طراحی و ساخت مدل هایی با رابط فرم رایگان بسیار ساده تر است. برای تسهیل توسعه طراحی و مستندسازی ، می توانید اشکال و هندسه را به عنوان اجزای اصلی ساختمان در نظر بگیرید.

لینک کوتاه : https://yun.ir/u620o3

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن