مهاجرت آسان به کانادا و معرفی استان های آسان برای مهاجرت

کانادا یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که جمعیت کمی در آن زندگی می کنند، به همین دلیل و همچنین کمبود نیروی

توسط DOSTEMANSALAM در 6 اردیبهشت 1400

کانادا یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که جمعیت کمی در آن زندگی می کنند، به همین دلیل و همچنین کمبود نیروی کار در این کشور هرساله کانادا اقدام به پذیرش مهاجر از روش های مختلف برای این کشور می کند؛ کانادا برای جذب مهاجر برنامه های مهاجرتی فراوانی دارد که بعضی از این برنامه ها امکان مهاجرت آسان به کانادا را فراهم می کند. لازم به ذکر است که برنامه های مهاجرتی در استان های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است از این رو نیز مهاجرت به بعضی از استان های کانادا آسان تر است.

مهاجرت آسان به کانادا | راحت ترین استان کانادا برای مهاجرت

برنامه های مهاجرت به کانادا در استان های آسان تر

یافتن برنامه PNP مناسب برای شما مانند یافتن کلید مناسب برای قفل است. مهاجرت آسان به کانادا متناسب با شرایط شما و همچنین مهارتها و تجربیات تان بستگی دارد. بیشتر مناطق در کانادا ، به استثنای نوناووت و کبک ، روشهای PNP خاص خود را دارند. این مسیرهای مهاجرت متناسب با نیازهای هر استان طراحی شده و برای دسته خاصی از مهاجران اعم از دانشجویان ماهر ، غیر ماهر ، کارآفرین یا بین المللی در نظر گرفته شده است.

گذشته از روشهای مهاجرتی فدرال و کبک ، در حال حاضر تقریباً 80 روش منحصر به فرد در سراسر استانها مشارکت کننده در PNP وجود دارد.

یک نامزد استانی از یک دسته پیشرفته PNP ، یعنی یکی مربوط به سیستم Express Entry کانادا ، 600 امتیاز اضافی به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی سیستم (CRS) دریافت می کند. اگر این امتیازات اضافی را کسب کنید ، تضمین می شود که شما برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت نامه ای از دولت کانادا دریافت خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر برای برنامه های مهاجرت آسان به کانادا و شناخت استان های آسان کانادا برای مهاجرت به رایابین الملل مراجعه کنید.

رایا بین الملل یک شرکت کانادایی است که در زمینه مهاجرت به کانادا به فعالیت می پردازد.

internationalraya.com

آخرین مطالب