منظور از لب تاپ استوک اروپایی چه لپ تاپیه

رَم: ۲ گیگابایت Windows 10 توجه به درگاه های اتصال لپ تاپ USB 3.0 حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB SSD - ۴TB SSD

توسط DOSTEMANSALAM در 27 شهریور 1401
  • رَم: ۲ گیگابایت
  • Windows 10
  • توجه به درگاه های اتصال لپ تاپ
  • USB 3.0
  • حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB SSD - ۴TB SSD RAID 0
  • SSD سریع
  • کمی گران قیمت است
  • طراحی نه چندان جالب

به عنوان مثال؛ اگر در واحد تعمیرات لپ تاپ مشغول به فعالیت هستید، لب تاپ استوک اروپایی قطعا خرید لپ تاپهای گرید D برای شما مناسب است؛ زیرا این مدل لپ تاپ معمولا برای استفاده از قطعات به فروش میرسد و کاربردی ندارد. اگر به دنبال لپ تاپ استوک با کیفیت هستید، خرید لپ تاپهای گرید A بهترین گزینه برای شما میباشد. اگر به دنبال لپ تاپ مقرون به صرفه هستید و قیمت آن برای شما در اولویت است و همچنین نسبت به خط و خشهای لپ تاپ بی تفاوت هستید، میتوانید لپ تاپ استوک از گریدهای B و C انتخاب کنید. در این نوشتار سعی داریم علاوه بر معرفی گریدهای لپ تاپ استوک، به بررسی نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک بپردازیم؛ بنابراین مهمترین نکات قابل توجه در هنگام خرید لپ تاپ استوک به شرح زیر است. 1. اولین نکته در هنگام خرید لپ تاپ استوک، توجه به لولههای باز و بسته کننده است.

  • سری لژیون (Legion)
  • سیستم خنک کننده ی قوی
  • سری پردازنده: Core i3
  • رم: ۸GB - ۳۲GB
  • کارت گرافیک مجزای میانرده انویدیا

لپ تاپ اچ پی زدبوک HP ZBook 15 G3 یکی از مدلهای قدرتمند و در واقع ورکاستیشن است. این لپتاپ مانند باقی محصولات اچ پی از کیفیت ساخت خوب و امکانات متعددی برخوردار است. صفحهنمایش این لپتاپ اندازه 15.6 اینچی با پنل TFT، وضوح تصویر FullHD و روکش مات دارد که هم اندازه مناسب برای جابجایی را داشته و هم کیفیت لازم برای کار کردن در شرایط مختلف را دارد. کیبورد جزیرهای و تاچپد با کلیک جداگانه چپ و راست در پایین از جمله امکانات لپ تاپ اچ پی زدبوک HP ZBook 15 G3 بهشمار میروند. در رابطه با پورتها شرایط کاملا ایدئال است و روی لبههای این لپتاپ شاهد 3 پورت USB 3.0، پورت HDMI، LAN، VGA، کارتخوان و پورت جدید Thunderbolt 3 هستیم که بهخصوص در کاربریهای صنعتی بسیار کارآمد خواهند بود. سختافزارهای بهکار رفته در این کانفیگ تقریبا بهترین بازار است و برای اجرای برنامههای محاسباتی و سنگین انتخاب شدهاند. پردازنده مرکزی Core i7 6820HQ اینتل، پردازشگر گرافیکی Quadro M1000M، مقدار 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD مشخصات فنی این کالا را تشکیل میدهند.

  • رفتار درست پشتیبانی با مشتری
  • داغ شدن محصول حین فعالیتهای سنگین
  • حافظه 1.5ترابایتی
  • DELL Latitude 3510-3A
  • لپ تاپ Lenovo IdeaPad s145
  • عدم وجود پورت
  • تا مدتی پس از خرید قابل ارتقا می باشند

از رایانه خود جدا شوید. محدودیت های خلاقانه خود را با یک ایستگاه کاری قابل حمل قدرتمند کنار بزنید. خلاقیت خود را رها کنید و با HP ZBook 17 G1یک لپ تاپ از نوع ایستگاه کاری که شما را در زمینه تولید محتوای دیجیتال و پردازش عددی بی نیاز نگاه می دارد، آشنا شوید. از پردازش و گرافیک قدرتمند گرفته تا رنگ ثابت متناسب با چاپ در طول پروژه های گرافیکی، ارتقاء پذیری ساده قطعات و اتصال چشمگیر و سریع به تیم شما برای انجام و همکاری با سرعت بالا، بهره ببرید. HP ZBook 15 G1 با ظاهری جدید یک تصویر حرفه ای را در دفتر کار، جلسات مشتریان و در جابجایی ها ایجاد می کند، با استفاده از یک شاسی قدرتتمند، با دوام، زیبا و محکم. منابع محل کارتان را تلفیق کنید و از هر رایانه ای در هر مکانی با دسترسی به اینترنت به قدرت پردازش قوی تر استفاده کنید.

فناوری اتصال Wi-Fi 6 (802.11ax) سرعتی برابر با یک درگاه LAN گیگابیتی را ارائه میدهد. حتی در اماکن شلوغ که ترافیک سنگینی دارند نیز میتوانید خود را به بازیهای آنلاین سرگرم کنید. Wi-Fi 6 بسیار کم مصرف است و از استاندارد امنیتی WPA3 استفاده میکند تا سیستم شما را از اتصالات خطرناک حفظ کند. به کمک وبکم پیش فرض Zephyrus M16 از جریان استریم و تولید محتوای خود جا نمیمانید. کیبورد لپ تاپ Zephyrus M16 از نوع بی صدا است؛ به طوری که هر ضربه شما چیزی کمتر از 30 دسیبل صدا خواهد داشت. همچنین، لپ تاپ دست دو این کیبورد از فناوری N-Key Rollover برخوردار است و این امکان را به شما میدهد تا دستورات پیچیده و چند کلیدی را به سیستم بدهید و از بابت ثبت نشدن کلیدها نگران نباشید. فناوری دیگری نیز موسوم به Overstroke فاصله تحریک کلیدها را تا 1.7 میلیمتر کاهش داده و تجربه راحتتری را به شما عرضه میکند. علاوه بر اینها، تاچ پد دستگاه نیز 20 درصد بزرگتر شده تا بتوان به سرعت میان پنجرهها و صفحات وب جابجا شد.

با خرید یک لپ تاپ سری Yoga قادر خواهید بود قفل آن را با لبخند زدن به یک دوربین مادونقرمز باز کنید و از دیدن یک فیلم در صفحهنمایش 4K لذت ببرید. بسیاری از لپ تاپ های سری یوگا همچنین دارای قابلیت 2 در 1 است. یعنی میتوانید صفحهکلید این لپ تاپ ها را به صورت 360 درجه به پشت صفحهنمایش لمسی آن بچرخانید تا عملکرد یک تبلت را ارائه دهند. با خرید لپ تاپ لنوو Yoga 2-in-1 یک تبلت و یک لپ تاپ را یکجا دریافت میکنید. چند لپ تاپ سری یوگای لنوو | ظاهر و ساختار این لپ تاپ ها کمی شبیه به سرفیس های مایکروسافت است. احتمالا شاید بدانید، شاید هم ندانید اما ما در دیجی 63 | دنیای دیجیتال بسیار بر روی لپ تاپ های گیمینگ متمرکز هستیم. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقالات لپ تاپ های گیمینگ ما را بخوانید.

همچنین می توانید از دوستان و همکاران خود درباره این مارک های لپ تاپ بپرسید یا اینکه می توانید بررسی های مشتریان را به صورت آنلاین مطالعه کنید. این به شما ایده هایی درباره بازار و محبوبیت این مارک های لپ تاپ در جهان می دهد. اکنون بیایید نگاهی به این فهرست از ۱۰ نمونه بهترین مارک لپ تاپ جهان بیندازیم. Micro-Star International Co یا به اختصار MSI یک کمپانی تولید کننده مشهور در زمینه تولید لپ تاپ ، مادربرد ، کارت گرافیک ، رایانه های صنعتی و غیره در تایوان است. این مارک لپ تاپ ۳۲ سال پیش در ۴ اگوست ۱۹۸۶ تاسیس شد و اکنون این یکی از پرامتیازترین و پرفروشترین مارک های لپ تاپ در جهان در سال ۲۰۲۱ محسوب می شود. MSI به لپ تاپ های مخصوص بازی یا گیمینگ خود معروف است. علاوه بر این ، برای تولید کارت های گرافیک و مادربردهای با کیفیت بالا بسیار شناخته شده است.

ZenBook یک باتری 71 واتساعتی دارد که با باتری پشتیبان شش ساعته با استفاده بهینه و کاهش روشنایی همراه است. این لپتاپ میتواند بهترین گزینه برای سخت پسندان در حوزه تکنولوژی باشد. XPS 9300 از شرکت Dell یم محصول بیعیب و نقص است. این لپتاپ به شکلی ماهرانه ساختهشده است که دارای قطعاتی بادوام و درعینحال شیک است. 9300 XPS با استفاده از آلومینیوم درجهیک و فیبر کربن پردار ساختهشده است و در عین قوی بودن، کاملاً ضد خش است و بهراحتی میتواند در سختترین شرایط کاری ممکن مقاومت کند. ازنظر قدرت پردازشی، پردازنده نسل دهم i7-1065G7 یک محصول جدید است که کاملاً بهوسیله 16 گیگابایت رم پشتیبانی میشود. قیمت لب تاپ لنوو دست دوم با سرعتی مشابه برق و باد تا 3.9 گیگاهرتز و 8 مگابایت حافظه پنهان، این لپتاپ سریع است و میتواند نیازهای ضروری یک لپتاپ برای حسابداری را با دقت و در حداقل زمان ممکن برطرف کند. این دستگاه دارای یک حافظه درونی با ظرفیت 512 گیگابایت است که برای ذخیره فایلهای بزرگ کافی است.

کاربران عزیز توجه داشته باشید که میتوانید با پرداخت مبلغ ۸.۳۰۰.۰۰۰ تومان، لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Aspire A315-53G-86YD را خریداری کنید. محصولی که به جای پردازنده Ryzen 5 3500U، از پردازنده Intel Core i7 8550U و به جای RX Vega 8، از Geforce MX130 به عنوان پردازشگر گرافیکی بهره میبرد که میتوان آن را اندکی بهتر از گرافیک داخلی AMD دانست. در طرف دیگر، نماینده ایسر قیمت بیشتری دارد، اما SSD و درایو نوری در آن وجود ندارد. بنابراین اگر به استفاده از محصولی مبتنی بر پردازنده شرکت اینتل علاقهمند هستید، میتوانید خرید لپ تاپ ایسر Aspire A315-53G-86YD را مد نظر داشته باشید. در غیر این صورت، محصول لنوو با قیمت نسبتا کمتر و سرعت بیشتر حافظه داخلی، قطعا گزینه بهتری خواهد بود. پردازنده: AMD Bristol Ridge FX-9830P با ۲ مگابایت کش. ۴ هسته سخت افزاری در کنار ۴ رشته فرعی با فرکانس پایه ۳.۰ که تحت پردازش سنگین به ۳.۷۰ گیگاهرتز افزایش پیدا میکند. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook K550IK- A، به نسبت مدل قبلی، با ۴ گیگابایت ارتقا حافظه رم (از ۸ به ۱۲ گیگابایت) همراه شده و از نظر پردازشگر گرافیکی نیز با بهبود چشمگیری همراه است.

بدنه ی مشکی رنگ با کیبورد قرمز رنگ و نورپردازی مخصوص آن لذت بازی را برای شما گیمر ها دو چندان خواهد کرد. اگر به فکر خرید لپ تاپ گیمینگ با قدرت ستودنی هستید، برند اچ پی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. طراحی بدنه و قاب زیبای این سری از لپ تاپ ها به همراه قدرت آن توانست این سری از لپ تاپ ها را در جهان مطرح سازد. برخی از مدل های این سری از اچ پی توانست به راحتی به رقابت با برند مطرح دنیا یعنی اپل بپردازد. دو نمونه ی Create و Studio توانستند سرو صدای زیادی در بازار ایجاد کنند و تمایل برای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی در این سری روز به روز بیشتر شد. کروم بوک ها با سیستم عامل کروم لپ تاپ های خاص برای طرفداران این سیستم عامل شناخته شد. وجود صفحات لمسی در این کروم بوک ها توانست به محبوبیت آنها بی افزاید. کروم بوک ها از تولد اولیه ای که داشتند تا به امروز توانستند سیر تکاملی چشمگیری را بپیمایند و تقریبا تمامی اپ های موجود را با Chrome Remote Desktop اجرا کنند.

  • اندازه صفحهنمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • وزن نسبتا زیاد
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با کیفیت Full HD و روکش مات
  • لپ تاپ استوک HP
  • ظرفیت حافظه رم:۱۶ گیگابایت

ارتقا عملکرد لپ تاپ که منجر به افزایش سرعت و قدرت لپ تاپتان میشود. ظرفیت لپ تاپ شما را برای ذخیره سازی فایلهای بیشتر و اجرای سریعتر برنامه ها افزایش میدهد. با ارتقا سخت افزار لپ تاپ میتوانید نرمافزارها یا بازیهای جدید را با کیفیت قابل قبول تری در دستگاه خود اجرا کنید. کدام قطعات لپ تاپ قابل ارتقا و تعویض نیستند؟ همانطور که پیش از این گفتیم، بیشتر لپ تاپها به نحوی طراحی شدهاند که قابل دستکاری نباشند. بنابراین عجیب نیست اگر بگوییم که اکثر اجزا آن غیرقابل ارتقا هستند. با این وجود شما میتوانید با استفاده از ترفندهای ذکر شده و کمک گرفتن از متخصصین این حوزه برخی از قطعات، همچون رم، هارد، CPU، کارت گرافیک، باتری و … را ارتقا دهید. لپ تاپ استوک dell precision 7710 راستی! در برخی موارد ارتقا صفحه نمایش لپ تاپ نیز ممکن است اما کاری بس سخت، دشوار و هزینه بر میباشد. خب! میبینید که میتوانید با رعایت چند نکته و صرف هزینهای نه چندان بالا لپ تاپ قدیمی خود را از این رو به آن رو کنید!

آخرین مطالب