مردی که به قتل در خیابان در گریت فالز محکوم شده است 65 ساله است

[ad_1] روز دوشنبه یک قاضی جیمز مایکل پارکر را به ۶۵ سال زندان محکوم کرد. پارکر به دلیل قتل لوید جیودری در جر

توسط DOSTEMANSALAM در 9 آذر 1400
[ad_1]
روز دوشنبه یک قاضی جیمز مایکل پارکر را به ۶۵ سال زندان محکوم کرد.  پارکر به دلیل قتل لوید جیودری در جریان یک درگیری خیابانی در سال 2018 در گریت فالز به قتل عمد محکوم شد.

روز دوشنبه یک قاضی جیمز مایکل پارکر را به ۶۵ سال زندان محکوم کرد. پارکر به دلیل قتل لوید جیودری در جریان یک درگیری خیابانی در سال 2018 در گریت فالز به قتل عمد محکوم شد.

ویرایش: نسخه قبلی این داستان این حکم را 75 سال ذکر کرده است، بدون در نظر گرفتن این که 10 سال از آن سال ها همزمان با بقیه حکم اجرا می شود.

یک قاضی منطقه کاسکید روز دوشنبه مردی را که مرد دیگری را با تبر در جریان یک درگیری خیابانی در سال 2018 در گریت فالز کشته بود به 65 سال زندان محکوم کرد.

در ماه سپتامبر، هیئت منصفه جیمز مایکل پارکر 35 ساله را به اتهام حمله به یک سلاح، جعل شهود و کشتن عمدی لوید جیودری 45 ساله محکوم کرد.

بیشتر ▼: پارکر در ماه مارس به قتل متهم شد. پلیس می گوید لوید جودری با یک تاماهاوک کشته شده است

به اتهام قتل، قاضی الیزابت بست پارکر را به 55 سال زندان محکوم کرد و او را به پرداخت 14000 دلار غرامت محکوم کرد. به دلیل حمله با سلاح، به پارکر 10 سال مهلت داده شد تا به طور مداوم تا زمان صدور حکم قتل ادامه دهد. بست به پارکر 10 سال مهلت داد تا شاهدان را جعل کند که دست به دست هم داد و محکومیت های دیگر او را دنبال کرد.

پارکر پس از دستگیری، برای بیش از سه سال و نیم که در بازداشتگاه شهرستان کاسکید سپری کرده وام دریافت خواهد کرد.

تراویس بارو، کارآگاه اداره پلیس گریت فالز که مسئول تحقیق درباره قتل است، در مورد سابقه جنایی قبلی پارکر که از 17 سالگی شروع شد، به ایالت شهادت داد. او به اتهام تعرض با سلاح، تجاوز جنسی و انتقال غیرقانونی سلاح گرم محکوم شد.

بارو شهادت داد که پارکر متهم به ضربه زدن به مردی با اسکیت برد بود که باعث جراحت سر قربانی شد که نیاز به صفحه فلزی در سر قربانی داشت. حکم تجاوز جنسی نتیجه یک توافقنامه در مورد اتهام اولیه تجاوز به یک دختر 13 ساله در زمانی است که پارکر 19 ساله بود. بارو گفت که یک درگیری 9 ساعته با مجری قانون منجر به اتهام اسلحه شد.

پارکر در زمان ارتکاب قتل به دلیل محکومیت قبلی به قید وثیقه آزاد شد.

سام عرب، وکیل مدافع، از بارو درباره زندگی و سابقه جنایی پارکر پرسید. بارو اطلاعات کافی برای پاسخگویی به بسیاری از سوالات در مورد شرایط خاص و نتیجه پرونده پارکر را نداشت.

جنیفر کوئیک، معاون دادستان کانتی کاسکید گفت که یکی از اعضای خانواده گیدری صحبت خواهد کرد، اما ترجیح داد این کار را نکند. بست گفت که اظهاراتی در مورد تأثیر قربانی این مرد دارد و آن را در نظر خواهد گرفت.

ایالت خواستار آن شد که پارکر به دلیل قتل، بدون آزادی مشروط، 20 سال با حذف 10 نفر برای حمله و 10 سال برای جعل شهود به زندان محکوم شود.

کوئیک گفت که جنایت ماهیت بسیار خشن داشت و گیدری مردی دوست داشتنی بود که در نبرد مرگبار شرکت نکرده بود. او گفت این پارکر بود که امشب اختلافات را تشدید کرد و اجازه نمی داد همه چیز از بین برود. به گفته کوئیک، ژئودری یک دختر و بسیاری از اعضای خانواده خود را به جا می گذارد که زندگی آنها به طور قابل توجهی تحت تأثیر مرگ او قرار گرفته است.

کوئیک به Best گفت که ادامه رفتار جنایتکارانه پارکر و تمایل طولانی مدت او به خشونت به این معنی است که در صورت آزادی او خطری برای جامعه به همراه خواهد داشت.

او گفت: «این متهمی است که مرتکب جرم دیگری خواهد شد.

کوئیک همچنین خاطرنشان کرد که آزادی کنترل شده پارکر مانع از مصرف مواد، خرید اسلحه، درگیری و ارتکاب قتل نشد. او گفت که تلاش های پارکر برای از بین بردن شواهد و تهدید علیه شاهد در این پرونده نشان دهنده عدم پشیمانی از جنایت است.

عرب از قاضی خواست تا به پارکر برای این قتل 20 سال و برای دو جنایت دیگر پنج سال حبس تعلیقی بدهد.

او به‌عنوان عوامل تخفیف‌دهنده در صدور حکم، بر زندگی پارکر با مشارکت والدین، آزار جسمی و روحی و تأثیرات حبس مکرر او تأکید کرد. او گفت که مادر پارکر در هشت سالگی در زندان بود و او بیشتر عمر خود را در خانه های گروهی یا پشت میله های زندان گذراند.

به گفته عرب، پارکر در اوایل زندگی خود استفاده از خشونت را برای حل تعارضات آموخت، مهارت های ارتباطی ضعیف و قضاوت ضعیفی داشت. او ادعا می کند که پارکر نشان داده است که از مرگ گیدری پشیمان است، اما ادعا می کند که او را نکشته است.

عرب گفت: "آنچه جیمز در زندگی خود آموخت این است که او ارزشمند نیست." او این تجاوز را یاد گرفت زیرا ابتدا از او بازدید شد... ما امروز اینجا نمی ایستیم و یک فرصت دوباره می خواهیم. ما یک شانس اول می خواهیم.»

آزمایش: محاکمه پرونده قتل در خیابان گریت فالز در جریان است

آزمایش: روز دوم محاکمه قتل خیابانی: دفاع از شاهدان می خواهد که داستان را تغییر دهند

آزمایش: شاهد، شهادت کارشناس در مورد قتل پارکر ادامه دارد

آزمایش: پرونده قتل پارکر، روز پنجم: خاطرات محو می‌شوند، داستان‌ها سال‌ها پس از دعوای خیابانی تغییر می‌کنند.

آزمایش: ترور پارکر، روز ششم: آخرین مبارز، کارآگاه برجسته در دادگاه بزرگ فالز شهادت می دهد

آزمایش: پارکر پس از محکومیت به درگیری خیابانی در گریت فالز در سال 2018 با حبس ابد روبرو می شود.

آلبرت "کریس"  لدو در جریان محاکمه علیه جیمز مایکل پارکر به سؤالات جاش راکی، دادستان شهرستان کاسکید پاسخ می دهد.  روز دوشنبه، پارکر به دلیل قتل لوید جیودری در یک درگیری خیابانی در سال 2018 به 65 سال زندان محکوم شد.

آلبرت «کریس لدو، در جریان محاکمه علیه جیمز مایکل پارکر، به سؤالات جاش راکی، دادستان شهرستان کاسکید پاسخ می دهد. روز دوشنبه، پارکر به دلیل قتل لوید جیودری در یک درگیری خیابانی در سال 2018 به 65 سال زندان محکوم شد.

پارکر قبل از اینکه بست حکم را صادر کند، بیانیه ای را به دادگاه ارائه کرد. او با ابراز همدردی با بستگان گیدری شروع کرد. او در مورد چیزهایی که در مورد Geaudry از دست خواهد داد و اینکه چقدر Geaudry او را تشویق می کند تا پیشرفت کند صحبت می کند.

از آنجایی که او در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، پارکر گفت که با خود قسم خورده است که اجازه نخواهد داد کسی خانواده‌اش را تهدید کند یا به او آسیب برساند. او گفت که در زندان و مشاهده خشونت در آنجا او را بیشتر ترساند و احساس کرد که باید "اولین حرکت را انجام دهد."

پارکر گفت که نمی‌دانست چرا گیدری آن شب آنجا بود. او گفت که هیچ یک از آنها نباید آنجا می بودند و به جای اینکه از آن تغذیه کنند باید درگیری را نادیده می گرفتند.

پارکر گفت: "این فقط درد دارد." "من او را نکشتم، اما احساس مسئولیت می کنم، متوجه منظورم می شوی؟" چون مردم و چیزهای دیگر را با خود آوردم.»

پارکر به قاضی گفت که اگر زمانی از زندان بیرون بیاید، می‌خواهد به برادرزاده‌هایش یاد بدهد که چگونه از زندان خارج شوند.

او بهترین گفت که فاجعه پرونده عمیق و گسترده است و همه دست اندرکاران از آن آسیب دیده اند. او گفت که احساس می‌کند گیدری را حتی پارکر و دیگرانی که در جنگ شرکت کرده‌اند، بسیار دوست داشته‌اند.

«او خانواده بزرگی دارد. او در زندگی خود مهربان، سخاوتمند و آگاه به سایر افراد محسوب می شود. آقای Geaudry، در حالی که در نبرد حضور داشت، به وضوح یکی از معدود افرادی بود که در آن شرکت نکرد.

بست گفت که او گذشته و تربیت پارکر را در صدور حکم در نظر گرفته است. او همچنین معتقد است که بسیاری دیگر در نبرد مرتکب جنایات شده اند و / یا اسلحه آورده اند، اما متهم نشده اند.

با این حال، بست گفت که پارکر در زمان ارتکاب جرم در شرایط آزمایشی فدرال بود و سابقه جنایات خشونت آمیز دارد که نشان دهنده توجه کمی به زندگی دیگران است.

گزارشگر عدالت کیفری تریسی روزنبام در مورد مسائل اجرای قانون به تریبون گزارش می دهد. با او در trosenbaum@greatfallstribune.com یا 406-791-1490 تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @GFTrib_TRosenba.

آیا می خواهید از اخبار جنایی در گریت فالز و شمال مرکزی مونتانا مطلع شوید و به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشید؟ برای اشتراک اینجا را کلیک کنید.

خبری از تریبون دارید؟ اینجا را فشار دهید.

این مقاله در اصل در Great Falls Tribune منتشر شد: یک قاضی در Great Falls یک مرد 65 ساله را به قتل با تبر محکوم کرد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب