مردی اهل دلاور با آنتونیو براون دوست می شود و در اینستاگرام طرفدارانی پیدا می کند. تام بردی به او پیشنهاد کار می دهد

[ad_1] کامرون کوربت، 25 ساله ماگنولیا، ارتباط منحصر به فردی با مدافع این ستاره و تیمی که فیلادلفیا ایگلز در ا

توسط DOSTEMANSALAM در 23 دی 1400
[ad_1]

کامرون کوربت، 25 ساله ماگنولیا، ارتباط منحصر به فردی با مدافع این ستاره و تیمی که فیلادلفیا ایگلز در اولین دور مرحله پلی آف روز یکشنبه با آن روبرو می شود، برقرار کرده است.

برخی از بوکانیری های خلیج تامپا، کوربت را در اینستاگرام دنبال می کنند.

این شامل جانشین ستاره و سابق بیچ آنتونیو براون است که 6.2 میلیون دنبال کننده دارد و اخیراً عکسی از او با Ye، هنرمندی که قبلاً به عنوان کانیه وست شناخته می شد، منتشر کرده است.

کوربت تابستان گذشته در طول اردوی تمرینی زمانی که به عنوان مربی دو و میدانی تمرین می کرد با بوکانیرز تماس گرفت.

کوربت گفت: من باید هر روز بهتر شدن تام بردی را تماشا کنم. "من باید تماشا کنم که کریس گادوین از دلاور به من نشان می دهد که او یکی از بهترین بازیکنانی است که از دلاور آمده است." سورئال بود."

گرونک: "یو، کام یک سلبریتی است!"

فارغ التحصیل دبیرستان سزار رادنی زمانی را به یاد می آورد که گرونکوفسکی ستاره Tight و Rob تابستان گذشته گوشی او را از رختکن Bucs دزدید.

گفت: اینجا همان جایی است که تو را یاد می کنم. تو برای من آشنا به نظر میرسی کوربت به یاد آورد که تو پسر عموی دوران هستی. او عکس خود را با پسر عمویش دورون هارمون که برای میهن پرستان بازی می کند به گرونک نشان داده بود.

او تلفن مرا برداشت و در رختکن قدم زد. او آن را به OJ Howard نشان داد. او برخی از بازیکنان دفاعی را نشان داد. گفت : ای کم سلبریتی !

درد تولید مثل برای بریدی:جیسون کلز و کوبی برایانت در کلید موفقیت ایگلز سهیم هستند

کوربت گفت از آن لحظه به بعد، او و گرونک در حال تفریح ​​بودند.

کوربت گفت که شخصیت فرزند ارشد گرونک از نظر شخصی به اندازه تبلیغات تلویزیونی او واقعی است. او گفت که در طول دوره کارآموزی، او شاهد نبود که چگونه پایان تنگ با هیچ یک از هم تیمی هایش تعامل منفی داشته است.

"او خواهد خندید. او لبخند خواهد زد. او به من چیزی می‌گوید و ادامه می‌دهد و من چیزی به او می‌گویم و می‌خندیم.» کوربت گفت.

«او در واقع یک مرد با تمام وجود بود. طوری با من صحبت می کرد که انگار به من اهمیت می داد، انگار که مرا می شناخت.»

هنگام ملاقات برادی، "ما همیشه کلیک می کردیم"

کوربت وقتی بزرگ شد، از طرفداران تام بردی بود. الان کل کولر است.

این جوان 25 ساله به شدت می خواست خود را در طول دوره کارآموزی ثابت کند و می دانست که با برداشتن دم خود و رفتار با ورزشکاران مانند افراد عادی به این مهم دست خواهد یافت.

یک روز او با یک کارآموز دیگر در اتاق غذاخوری بود که برادی وارد شد.

کوربت می دانست که نمی تواند مانند یک ستاره رفتار کند.

"[Brady] گفت: هی، چطوری؟ کوربت که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته دو و میدانی از دانشگاه وست چستر در سال 2021 دریافت کرد، گفت: "حالم خوب است."

او از این فرصت استفاده کرد و گفتگویی را با MVP سه بار آغاز کرد.

گفتم : هی اقوام منو میشناسی ؟ [Brady] مثل این بود که «خویشاوندت کیه؟» گفتم دورون هارمون و اون گفت: «اوه، دو، من دوو رو دوست دارم. او گفت: او واقعاً مرد خوبی است. من عاشق خانواده اش هستم. لطفا به او بگویید من از او پرسیدم.

«به همین دلیل است. هر بار که از کنار هم رد می شدیم یا همدیگر را می دیدیم، همیشه کلیک می کردیم."

چگونه بردی صاحب عقاب ها می شود: به جز یک شب "فیلی ویژه".

دکتر کاترین موریسون، رئیس دپارتمان پزشکی دانشگاه وست چستر، تعجب نکرد که ستاره های Bucs با کوربت مرتبط هستند.

این چیزی است که من با او دیدم.» منظورم این است که کام خیلی زیبا بود، "موریسون گفت. «وقتی به سالن دوومیدانی رفتم، تعامل او با ورزشکاران را دیدم. او فقط اهمیت می داد. حضور داشت. می توان گفت که انگیزه او برای کمک به آنها معتبر است.

دورون هارمون پسر عموی خود را "متواضع" می خواند

اکنون با آتلانتا فالکونز، هارمون گفت که پسر عمویش در خلیج تامپا تأثیر خوبی روی او گذاشت، زیرا او این کار را انجام داد.

فکر می کنم با تام، گرونک و آنتونیو هم تیمی هستم [Brown] آنها ارتباط چندانی با احساسشان نسبت به کام نداشتند، "هارمون این هفته، یک روز پس از پایان فصل فالکونز، گفت.

"در پایان روز، وقتی در لیگ ملی فوتبال هستید، این یک تجارت است و همه چیز قابل قدردانی است: چگونه کار خود را انجام می دهید؟ آیا کار خود را به خوبی انجام می دهید؟ آیا شما سازگار هستید؟ فکر می کنم کامرون کار بسیار بالایی انجام می داد. وقتی این کار را می‌کنید، مردم جذب شما می‌شوند.»

گفت عیب نداره پسر عمویش کیفیت خاصی داره.

هارمون گفت: «او شخصیت هم دارد. «او موجودی بسیار متواضع است. او سخت کار میکند. او می خواهد در حرفه خود عالی باشد."

هدیه 10 میلیونی: خانواده ها در آموزشگاه های موسیقی در حال افزایش هستند

آنتونیو براون "قطعا به من کمک کرد"

آنتونیو براون با 6.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، تنها 459 نفر را دنبال می کند.

یکی از آنها کوربت است.

براون اخیراً در اخبار بوده است، بیشتر به دلیل ترک زمین در طول یک مسابقه. کوربت گفت که باید جنبه دیگری از براون را ببیند.

"[Brown] او یک مربی خوب برای من بود. او قطعا به من کمک کرد، یک مرد جوان سیاهپوست اهل دلاور.

او گفت که براون در طول تابستان با TB12، برند سلامتی تام بریدی، به او کمک کرد تا شبکه شود. این شرکت یک مرکز عملکرد و بازیابی در تامپا دارد.

اندازه های حالت اول: کریس گادوین و برخی از فارغ التحصیلان سرشناس از دبیرستان های دلاور را ملاقات کنید

کوربت در پاییز پیشنهاد کاری برای مربیگری ورزشکاران با TB12 دریافت کرد. او گفت AB Facetime این خبر را برای او ارسال کرده است.

پس از گذراندن آزمون صدور گواهینامه و دریافت مجوز شروع خواهد شد.

بردی می تواند رئیس او باشد

در طول دوره کارآموزی کوربت در باکس، او به کار با مدافعان دونده تیم در گرمای فلوریدا منصوب شد.

او هفت روز در هفته کار می کرد و روزش از ساعت 5 صبح شروع می شد و معمولاً تا ساعت 7 بعد از ظهر تمام نمی شد. او گفت در طول بازی های تدارکاتی ممکن است روزش تا ساعت 2 یا 3 بامداد تمام نشود.

مسئولیت های او شامل کمک به ورزشکاران برای توانبخشی، گرم نگه داشتن، چسبیدن، بسته بندی و هیدراته ماندن بود.

کوربت گفت برای برجسته شدن، او برای تحویل تجهیزات و بطری های آب به بازیکنان عجله خواهد کرد.

تام بردی در روز یکشنبه در اولین دور پلی آف NFL تیم تامپا بی باکانیرز را در مقابل فیلادلفیا ایگلز رهبری خواهد کرد و برای اولین بار پس از شکست در Super Bowl LII در استادیوم US Bank در 4 فوریه 2018 در مینیاپولیس، مینه سوتا مقابل آنها بازی خواهد کرد. .  برادی در حین Super Bowl LII در حال واکنش به لمس به تصویر کشیده شده است.

تام بردی در روز یکشنبه در اولین دور پلی آف NFL تیم تامپا بی باکانیرز را در مقابل فیلادلفیا ایگلز رهبری خواهد کرد و برای اولین بار پس از شکست در Super Bowl LII در استادیوم US Bank در 4 فوریه 2018 در مینیاپولیس، مینه سوتا مقابل آنها بازی خواهد کرد. . برادی در حین Super Bowl LII در حال واکنش به لمس به تصویر کشیده شده است.

بردی یک بار پرسید که آیا کوربت می تواند دستبند دیگری بردارد زیرا به شدت عرق کرده بود که نمی توانست کتابش را بخواند.

«یک دقیقه طول نکشید تا از آنجا فرار کنم و برگردم. من به سرعت دویدم، "او گفت." این تام بردی است.

موریسون گفت نوع عزم کوربت راهی بود که در وست چستر آن را به دست آورد.

او گفت: "من هرگز اخلاق کاری یا انگیزه او را زیر سوال نبرده ام." او می‌دانست چگونه آسیاب کند، که، می‌دانی، گاهی اوقات همین‌طور است. می تواند آسیاب شود. او می دانست چگونه این کار را انجام دهد و هرگز شکایت نکرد. او فقط چیزی وسط آورد که مثبت بود."

کوربت گفت که قبل از مسابقات برای برخی از پسرها متن ها و پیام های انگیزشی ارسال می کند، درست همانطور که با پسر عمویش هارمون که سه بار برنده سوپر بول شده است، می فرستد.

او گفت که امیدوار است بتواند هر چه زودتر امتحان گواهینامه خود را برای کار با TB12 قبول کند.

هارمون که در روزهای پاتریوت با TB12 کار می کرد، گفت که کوربت در تامپا دست خوبی خواهد داشت. هارمون گفت: "آنها کار خوبی انجام دادند و به من کمک کردند تا سالم بمانم و به میدان بروم و در سطح بالایی کار کنم."

"من قطعا در مورد Cam هیجان زده هستم و این نقطه شروع خوبی برای او برای ادامه یادگیری هنر و تسلط بر هنر خود است. پسرعمویش گفت تا بتواند بهترین مربی ورزشی باشد.

در همین حال، کوربت گفت که بیهوده است وقتی باکس در روز یکشنبه در تامپا با ایگلز بازی می کند، در مقابل چه کسی بایستد.

من برای باکس زجر می کشم چون استخدام شدم [over the summer]. و من همیشه از طرفداران تام بردی بودم، شاید به خاطر دورون.

بازی NFL Wildcard بین Philadelphia Eagles و Tampa Bay Buccaneers ساعت 13 بعد از ظهر یکشنبه از شبکه FOX پخش خواهد شد.

آندره لامار یک گزارشگر ویژگی / سبک زندگی است. اگر ایده ای برای یک داستان جالب دارید، یک ایمیل به آندره لامار به آدرس alamar@gannett.com ارسال کنید.

این مقاله در اصل در مجله خبری دلاور منتشر شد: راب گرونکوفسکی گوشی را از یک مرد دلاور دزدید. تام بردی به او پیشنهاد کار داد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب