قیمت هات چاکلت گانودرما دکتر بیز/09109483228

خوردن شکلات داغ برای افزایش وزن شاید جالب باشد بدانید گانودرما چقدر برای کاهش و افزایش وزن موثر است. بهتر است

توسط DOSTEMANSALAM در 27 آبان 1401

خوردن شکلات داغ برای افزایش وزن

شاید جالب باشد بدانید گانودرما چقدر برای کاهش و افزایش وزن موثر است. بهتر است افراد دارای اضافه وزن یک ساعت قبل از وعده های غذایی اصلی شان هات چاکلت بخورند تا احساس سیری کنند و تمایلی به خوردن آن نداشته باشند. این نوشیدنی باعث کاهش اشتهای فرد، کاهش کالری مصرفی در طول روز و کاهش وزن می شود. از طرفی افراد کم وزن می توانند این نوشیدنی خوشمزه را 1 تا 2 ساعت بعد از وعده های غذایی اصلی خود به رژیم غذایی خود اضافه کنند تا با افزودن کالری در طول روز وزن خود را افزایش دهند.

 

خوردن شکلات داغ برای بهبود هضم

شکلات یکی از مفیدترین مواد غذایی برای روده است. هات چاکلت گانودرما که حاوی مقادیر زیادی شکلات مرغوب است می تواند التهاب روده را کاهش داده و رشد عوامل و عوامل موثر بر رشد باکتری های مفید در روده را افزایش دهد. طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاه تغذیه لندن، روده افرادی که به طور منظم این نوشیدنی را دو تا سه بار در هفته مصرف می کنند حاوی مقادیر بیشتری از گونه های لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم است. این باکتری ها با جذب پری بیوتیک ها می توانند فرآیند جذب و هضم را به عنوان یک پروبیوتیک بسیار موثر تسهیل کنند و با خوردن چندین ظرف هات چاکلت گانودرما بیماری های گوارشی را بهبود بخشید.

 

شکلات داغ با قارچ گانودرما (کاکائو داغ)

هات چاکلت طعم شکلاتی لذیذی با گانودرما لوسیدوم ارگانیک دارد. یک فنجان داغ از این قهوه کل خانواده را به وجد خواهد آورد. هات چاکلت ترکیبی خوشمزه از کاکائو غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای و خوشمزه است که تمام خانواده از آن لذت خواهند برد. عالی و منحصر به فرد برای کل خانواده  حاوی گانودرما لوسیدوم ارگانیک

 

قیمت هات چاکت گانودرما

 

تمامی محصولات شرکت دکتر بیس فقط توسط نمایندگان مستقیم این شرکت عرضه می شود، قیمت هات چاکلت گانودرما اصل تولید شرکت بز 340000 تومان می باشد. اما با خرید از نمایندگی مستقیم (همان سایت) به ازای هر بسته 42000 تومان تخفیف خواهید گرفت.

 

متاسفانه هات چاکلت گانودرما به دلیل فروش محصولات تقلبی، تاریخ مصرف گذشته یا تقلبی در برخی جاها بسیار کمتر است و هات چاکلت دکتر بز گانودرما جدید و اصل این شرکت با قیمت 398000 تومان موجود است. توسط این مکان ارائه می شود

 

قیمت هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن