فیبی آرتور بازمانده دبیرستان آکسفورد به خانه بازگشت: "او یک مبارز است"

[ad_1] فیبی آرتور از بیمارستان خارج شده است.مادرش سندی کانینگهام در صفحه تایید شده GoFundMe که برای کمک به قر

توسط DOSTEMANSALAM در 16 آذر 1400
[ad_1]

فیبی آرتور از بیمارستان خارج شده است.

مادرش سندی کانینگهام در صفحه تایید شده GoFundMe که برای کمک به قربانی 14 ساله تیراندازی در دبیرستان آکسفورد ایجاد شده است، نوشت: "کودک شیرین من در خانه است ❤️❤️❤️❤️ خدا خوب است."

"جامعه ما عالی است ❤️ عشق زیادی به همه شما داریم!"

فیبی به تازگی از مرکز پزشکی هرلی در فلینت مرخص شده بود. این بدان معناست که در تیراندازی 30 نوامبر که منجر به کشته شدن چهار دانش آموز و زخمی شدن هفت نفر دیگر از جمله یک معلم شد، یک کودک در بیمارستان بستری شد.

به گفته کلانتر شهرستان اوکلند در بیانیه مطبوعاتی یکشنبه، یک دانش آموز 17 ساله در بیمارستان سنت جوزف مرسی اوکلند در وضعیت پایداری قرار دارد.

تصویر فیبی آرتور، 14 ساله، قربانی اسلحه گرم در حال بهبودی که از قتل های 30 نوامبر در دبیرستان آکسفورد در 30 نوامبر جان سالم به در برد.  خانواده او از طریق یک حساب تایید شده GoFundMe.com پول جمع آوری می کنند.  70,746 دلار منعکس کننده سرمایه های جمع آوری شده تا یکشنبه، 5 دسامبر 2021 است.

تصویر فیبی آرتور، 14 ساله، قربانی اسلحه گرم در حال بهبودی که از قتل های 30 نوامبر در دبیرستان آکسفورد در 30 نوامبر جان سالم به در برد. خانواده او از طریق یک حساب تایید شده GoFundMe.com پول جمع آوری می کنند. 70,746 دلار منعکس کننده سرمایه های جمع آوری شده تا یکشنبه، 5 دسامبر 2021 است.

صفحه Phoenix GoFundMe توسط نائومی و ادوارد ارنست از منچستر کوسین شهر منچستر ایجاد شده است. دلار به پدر و مادرش می رسد.

در صفحه اصلی، ارنست نوشت که فیبی از ناحیه سینه و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

"خوشبختانه، یکی از دوستان فیبی را با در آغوش گرفتن، دعا کردن با او و گذاشتن کمپرس روی زخم های فیبی برای جلوگیری از خونریزی تا رسیدن امدادگران، از خطر دور نگه داشت. نائومی ارنست در GoFundMe نوشت: فیبی صدمات جدی را متحمل شد که نیاز به عمل جراحی فوری داشت، پس از آن او را روی دستگاه تنفس مصنوعی قرار دادند تا تثبیت شود.

"در همه اینها، مادرش می گوید که فیبی" قوی ترین، شجاع ترین، حماسی ترین فرد بود. او یک مبارز است. "

جمع آوری کمک مالی برای کمک به پوشش هزینه های تروما، چه کوتاه مدت و چه بلند مدت، طراحی شده است. تمام پول مستقیم به خانواده می رود. تا اواخر روز دوشنبه، این سایت حدود 1300 کمک مالی به مبلغ 75258 دلار برای هدف 100000 دلار داشت.

"من موفق شدم"

به روز رسانی صفحه شامل عکس و خوش بینی است.

کانینگهام روز جمعه نوشت: "فیبی روز بسیار خوبی را سپری کرد و پیشرفت زیادی در بهبودی خود داشت." "او نشست، به یک صندلی رسید، راه رفت، دور اطفال رفت. امروز فقط یک شکست وحشتناک درد وجود داشت، این لحظاتی بود که ما با همدیگر به اشتراک نمی گذاریم. او در کنار همه پزشکان، پرستاران، روانشناسان، روز بزرگ را تحمل می کند.»

اسکرین شات صفحه فیبی آرتور GoFundMe، که برای یک بازمانده از تیراندازی در دبیرستان آکسفورد پول جمع آوری می کند.  او یکشنبه 5 دسامبر 2021 از بیمارستان بازگشت.

اسکرین شات صفحه فیبی آرتور GoFundMe، که برای یک بازمانده از تیراندازی در دبیرستان آکسفورد پول جمع آوری می کند. او یکشنبه 5 دسامبر 2021 از بیمارستان بازگشت.

ارنست از مردم به خاطر پیام های پشتیبانی تشکر کرد.

"من احساس می کنم که همه شما باید بدانید که دعاها و تجمع شما در اطراف فیبی، همراه با قدرت و عزم او برای بهتر شدن، واقعاً تفاوت ایجاد می کند. صلح و عشق برای همه شما، "او نوشت.

مطبوعات آزاد به ارنست مراجعه کردند تا ببینند آیا او مایل است نظر بیشتری بدهد یا خیر.

نائومی ارنست، پسر عموی فیبی آرتور، قربانی تیراندازی در دبیرستان آکسفورد در 30 نوامبر 2021، تصویری از خنده فیبی در روز یکشنبه 5 دسامبر 2021 منتشر کرد.  دوست فیبی هم به نظر همکلاسی است که هنوز نامزد است.

نائومی ارنست، پسر عموی فیبی آرتور، قربانی تیراندازی در دبیرستان آکسفورد در 30 نوامبر 2021، تصویری از خنده فیبی در روز یکشنبه 5 دسامبر 2021 منتشر کرد. دوست فیبی هم به نظر همکلاسی است که هنوز نامزد است.

کمک های مالی در سایت GoFundMe از 5 تا 2000 دلار متغیر بود. برخی پیام ها را در سایت گذاشتند، در حالی که برخی دیگر به صورت ناشناس مشارکت کردند. نظرات اهداکنندگان از سراسر کشور می آید و شامل موارد زیر است:

  • «تو یک جنگجوی واقعی هستی» نوشته شانون گامون.

  • آنیتا باناخ از رومئو گفت: "به مبارزه ادامه دهید - و بدانید که از شما حمایت می شود."

  • "قوی باش فیبی!! برای شما و جامعه تان محبت و دعا می فرستم. چارلستون، کارولینای جنوبی با همه شماست!» نوشته اشلی و تراویس پاریس.

  • "من خانواده شما را نمی شناسم، اما قلب من برای همه قربانیان تیراندازی آکسفورد است. من یک دانش آموز هستم و 5 دلار تنها کاری است که می توانم انجام دهم، اما امیدوارم که شما هزینه های خود را بپردازید و من نمی توانم منتظر بمانم تا در مورد به روز رسانی های بهبودی شما بشنوم! "توسط ثریا اولدز.

  • ژان کاب گفت: "ما خانواده و دوستان خود را در متامورا پذیرفته ایم - هنوز هم در جهان بسیار خوب است - می خواهیم آن را نشان دهیم."

  • "به سرعت بهبودی عزیزم" نوشته جین هوور کیتزمن، یک کلاس دبیرستانی در سال 1965 در آکسفورد.

  • پاتریک یوشیدا نوشت: «چون هیچ کس تنها نیست.

یکی از عکس‌های منتشر شده توسط ارنست شامل فیبی با یکی از همکلاسی‌هایش است که او نیز هنوز در بند است.

آیدان واتسون

در مجموع، هشت صفحه بررسی شده GoFundMe مربوط به تیراندازی روز دوشنبه آکسفورد، هفت صفحه برای قربانیان و یک صفحه برای جامعه وجود دارد.

روز دوشنبه یک صفحه تایید شده برای آیدان واتسون، 15 ساله، بازمانده تیراندازی، توسط خاله‌اش بارب کرامبک اضافه شد. او در وب سایت خود نوشت، روز فاجعه اولین روزی بود که او به عنوان دانش آموز اول در تیم شنای دبیرستان در آب بود.

عمق آسیب

برای نشان دادن هزینه بازماندگان، میشل کارتر جانستون، پسر عموی قربانی تیراندازی الی مولر، تلاش های خود را در GoFundMe سازماندهی کرد و شرح مفصلی از چالش های پزشکی او ارائه کرد.

کارتر جانستون در وب سایت GoFundMe نوشت: گلوله دو انگشت او را در حین عبور از بین آنها گیر کرد، به دهان بازش رفت، 3 تا 4 دندان را شکست و شکست، سپس از گونه راستش زیر گوشش بیرون آمد. "این جوان 14 ساله باید زندگی نوجوانی خود را متوقف کند تا مراحل پزشکی را طی کند و از بسیاری جهات برای بهبودی زمان بگذارد.

الی مولر که از تیراندازی 30 نوامبر در مدرسه آکسفورد جان سالم به در برد، از بیمارستان مرخص شد.  خانواده او صفحه ای در GoFundMe.com ایجاد کردند تا به جبران هزینه های پزشکی و سایر هزینه ها کمک کند.  این تصویر در روز دوشنبه 6 دسامبر 2021 گرفته شده است.

الی مولر که از تیراندازی 30 نوامبر در مدرسه آکسفورد جان سالم به در برد، از بیمارستان مرخص شد. خانواده او صفحه ای در GoFundMe.com ایجاد کردند تا به جبران هزینه های پزشکی و سایر هزینه ها کمک کند. این تصویر در روز دوشنبه 6 دسامبر 2021 گرفته شده است.

این پول صرف هزینه های پزشکی و سایر قبوض مربوط به بازپرداخت، مرخصی بدون حقوق والدین، دانشگاه می شود.

تا اواخر روز دوشنبه، صفحه مولر حدود 1600 کمک مالی به ارزش 75177 دلار داشت. جدیدترین هدایا از 5 تا 1000 دلار متغیر است. و نظرات گنجانده شده است:

  • "بهترین مراقبت و التیام زخم ها و روح او" نوشته لیزا کلارک.

  • آقای مولر یک همکار سابق از ناحیه مدرسه پونتیاک است. من مطلقاً بدم نمی آید که در چنین هدفی مشارکت کنم. آقای مولر به همه دانشجویان علاقه مند است. ما شما را در Pontiac MS دوست داریم. خانم ال. اسمیت منشی همیشگی شماست، نوشته لاترنا اسمیت

  • من یک معلم در تگزاس هستم - دانش آموزان من هم سن و سال الی هستند. کارولین پینکستون گفت: امیدوارم مسیر بهبودی الی تا حد امکان هموار باشد و امیدوارم که خانواده او و جامعه مدرسه بتوانند آرامش پیدا کنند.

یک حساب تایید شده GoFundMe مرتبط با آکسفورد را پیدا کنید: در اینجا. در صورت اضافه شدن اکانت های تایید شده اضافی، سایت به روز می شود.

پشتیبانی Pulte

نیکوکار بیل پولت، مدیر عامل Pulte Capital، مستقر در بوکا راتون، فلوریدا، از 3.2 میلیون دنبال کننده خود خواست تا به سایت های GoFundMe کمک مالی کنند که به نفع خانواده ها در آکسفورد است.

او پس از ماجرای مدیسون بالدوین به Free Press نوشت و گفت که از دیدن این گزارش سپاسگزار است. او روز دوشنبه تأیید کرد که شخصاً به صندوق او کمک کرده است.

Pulte نوه بنیانگذار فقید PulteGroup است، یک شرکت مسکن که تقریباً 70 سال پیش در دیترویت با نام Pulte Homes شروع به کار کرد. خانواده او هنوز یک خانه در شهرستان اوکلند و یک خانه تابستانی در شهرستان چبویگان در جنوب ماکینو دارند.

پولت می نویسد: «وضعیت آکسفورد بدترین کابوس برای هر پدر و مادر و فرزندی است. بنابراین زمانی که ما به بشردوستی فکر می کنیم و اینکه چرا بشردوستی وجود دارد، باید برای چیزی مشابه استفاده شود.

کمک مالی آنلاین: پیوند تمام حساب های تأیید شده GoFundMe، از جمله قربانیان آکسفورد، را می توانید در https://www.gofundme.com/c/act/oxford-high-school-shooting-fundraisers پیدا کنید.

بیشتر ▼: چگونه به خانواده های دبیرستان آکسفورد کمک کنیم: جمع آوری بودجه برای کمک های مالی، تی شرت برای فروش

بیشتر ▼: چرا دادستان ها والدین مظنون را به تیراندازی در مدرسه ای در آکسفورد متهم کردند؟

با فیبی وال هاوارد تماس بگیرید 313-618-1034 یا phoward@freepress.com. او را در توییتر دنبال کنید @phoebesaid.

این مقاله در اصل در مطبوعات آزاد دیترویت منتشر شد: فیبی آرتور، بازمانده از تیراندازی در دبیرستان آکسفورد، بیمارستان را ترک می کند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن