شرکت طراحی سایت در تهران

شرکت طراحی سایت در تهران به شرطی به شکل بسیار حرفه ای کار خود را انجام داده که به 6 نکته طلایی و قوانینی که اش

توسط DOSTEMANSALAM در 28 مهر 1399

شرکت طراحی سایت در تهران به شرطی به شکل بسیار حرفه ای کار خود را انجام داده که به 6 نکته طلایی و قوانینی که اشاره خواهیم کرد عمل کرده باشد؛ چرا که طراحی سایت به شکل حرفه ای به حدی اهمیت دارد که 48% صاحبان کسب و کار مدعی هستند که عامل اول تعیین کننده در کسب اعتبار وب سایت، طراحی زیبا و اصولی سایت است.

بازدیدکنندگان وقتی وارد وب سایت می شوند اولین موردی که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، طراحی وب سایت است و هر چقدر حرفه ای تر و زیباتر به نظر برسد تأثیر مثبت و قویتری هم در ذهن مخاطبین ایجاد خواهد کرد.

شرکت های حرفه ای طراحی سایت در تهران نباید 6 نکته زیر را فراموش کنند:

1. فقط از بخش های ضروری که به ارزش وب سایت اضافه می کنند باید استفاده شود

هنگام طراحی سایت بارها پیش آمده که شرکت های مختلف طراحی سایت در تهران برای زیباتر کردن ظاهر وب سایت، از مؤلفه های گوناگون در بخش های مختلف استفاده کرده اند تا بُعد جدیدی از آن را به رخ بکشند، اما غافل از اینکه این کار باعث شلوغی بیش از حد صفحات وب سایت می شود؛ از طرف دیگر هم وقتی بخش های غیر ضروری با کاربرد نامشخص وجود داشته باشند، مخاطب را گیج می کنند.

شرکت طراحی سایت در تهران باید از بکارگیری هر بخش، هدفی داشته باشد، مثلا فرض کنید دکمه فراخوان یا CTA گذاشته شود، اما با کلیک بر روی آن هیچ اتفاقی نیفتد یا مثلا در طراحی یک وب سایت برای جذب مخاطبینی که در مرحله بالای قیف فروش (Top of the Funnel یا ToFu) هستند، از دکمه فراخوان «همین حالا تماس بگیر» استفاده شده باشد. این کار نه تنها هیچ فایده ای ندارد و مخاطبین تماس نخواهند گرفت بلکه به شکل یک عنصر تحمیل کننده تلقی می شود که برای اعتبار شرکت بسیار مضر است.

هر بخشی که شرکت طراحی سایت در تهران به وب سایت شما اضافه می کند، باید هدف و دلیل داشته باشد و نباید چون صرفا باعث زیبایی وب سایت می شود، از آنها استفاده کرد، پس از بخش های ضروری و کاربردی استفاده شده باشد که تجربه کاربری یا UX را هم بهبود ببخشد.

2. در طراحی وب سایت اول از همه باید کاربران را در نظر گرفت

مخاطبین قصد دارند ابتدا وارد سایت شما شوند تا بیشتر با کسب و کارتان آشنا گردند، پس خیلی مهم است که شرکت های حرفه ای در زمینه طراحی سایت در تهران ابتدا مخاطب یا کاربران را در نظر بگیرند. پس از این مرحله باید فکر کنند که چطور طراحی وب سایت را پیش ببرند که برای مخاطبین بهترین تجربه را رقم بزند، مثلا به مؤلفه هایی مثل طراحی فرمت، منوهای راهبردی و بخش های بصری مناسب فکر کنند.

با این طرز تفکر، چون مخاطبین تجربه کاربری بهتری خواهند داشت، مدت زمان بیشتری را هم در وب سایت شما صرف خواهند کرد، چون به هر اطلاعاتی که نیاز دارند می توانند به راحتی و به سرعت دسترسی داشته باشند و لازم نیست برای هر چیزی دائما در نوار جستجو سرچ کنند یا به دنبال منوی خاصی باشند، که در نهایت به شما کمک می کند تا مشتریان راغب و دائمی بیشتری برای کسب و کار خود پیدا کنید.

این مطلب را هم بخوانید  چگونه با مطالعه کردن زندگی خود را بهبود بدهیم

3. از رنگ های همراستا با برند استفاده شود

شرکت های طراحی سایت در تهران باید دقت کنند که رنگ های انتخاب شده برای سایت همراستا با برند باشد، لذا باید رنگ مناسبی انتخاب کنند؛ چرا که بازدید کنندگان از روی رنگ ها می توانند برند شما را به خاطر بسپارند.

هر رنگی معنای مختلفی دارد پس شرکت طراحی سایت در تهران باید نسبت به این موارد اطلاعات کافی داشته باشد و اینکه هر رنگ چطور روی درک مخاطب از کسب و کار شما اثر می گذارد. اگر قبلا رنگ های برند خود را تعیین کرده اید، پس باید دقیقا از همان رنگ ها نیز در وب سایت شما استفاده کند، حتی باید از همان رنگ ها در کلیه فعالیت ها و شیوه های بازاریابی نیز استفاده شود.

هنگام انتخاب رنگ توصیه اکید این است که شرکت های طراحی سایت در تهران نهایتا از 3 تا 4 رنگ استفاده کنند: یک رنگ اصلی  1 یا 2 رنگ تأکیدی (Accent Color) و یک رنگ هم برای فونت. سپس از این رنگ ها برای برند و تک تک صفحات وب سایت، دکمه های فراخوان، عناوین و غیره استفاده شود.

4. از عناصر بصری برای زیباسازی وب سایت استفاده شود

وقتی مخاطبین برای اولین بار وارد وب سایت شما می شوند توقع دارند با عناصر و مؤلفه های بصری روبرو شوند که نگاه آنها را به سمت خود جلب کند، لذا وب سایت هایی زیبا هستند که از طریق چنین عناصری، نظر کاربران را به خود جلب می کنند تا وارد وب سایت شده و کسب و کار آنها را چک کنند ضمن اینکه باعث تعادل بخشی به صفحه وب سایت هم می شوند و محتوا را چند تکه می کنند.

انواع مختلفی از چنین عناصری وجود دارند که شرکت های طراحی سایت در تهران می توانند از آنها استفاده کنند مثل تصاویر، ویدیوها و اینفوگرافی ها. مثلا برخی از شرکت ها از تعداد زیادی عکس و به تناوب نیز از یک یا دو ویدیو استفاده می کنند. تا هر میزان که فکر کنید به وب سایت ضربه نمی زند می توانید از چنین مؤلفه هایی استفاده کنید.

البته این نکته هم باید در نظر داشت که تصاویر و یا ویدیوها باید مرتبط با کسب و کار و صنعت حیطه فعالیت شما باشند، نه اینکه صرفا شرکت طراحی سایت در تهران محض اینکه از تصاویر استفاده کرده باشد، هر عکسی را قرار دهد! مثلا می توان از تصاویر تیم شرکت، محل کار، محصولات و حتی افرادی که در حال استفاده از خدمات یا محصولات شما هستند استفاده کنند. ضمنا از عکس های آرشیوی سایرین هم اصلا نباید استفاده شود چرا که سریعا به عنوان یک وب سایت تقلبی در ذهن مخاطب شکل خواهید گرفت.

در ویدیوها نیز سعی شود اطلاعات زیادی را تحت مدت زمان نه چندان زیاد و خسته کننده، با مخاطبین به اشتراک بگذارید مثلا به معرفی تجهیزات و شرکت، نمایش محصول یا ارائه اطلاعات بسیار مهم در مورد یک موضوع بپردازید.

طراحی سایت در تهران به شکل حرفه ای و با استفاده از اصل هماهنگی رنگ صورت می پذیرد

5. از فونت مناسب استفاده شود

شرکت هایی می توانند ادعا کنند که در زمینه طراحی سایت در تهران حرفه ای هستند که فقط روی رنگ و مؤلفه های بصری تمرکز نکرده باشند و به فونت نیز دقت زیادی کنند که بخش بسیار مهمی از وب سایت است؛ چرا که نه تنها باید محتوای بسیار خوبی برای وب سایت تولید شود، بلکه فونت نیز باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند متن را بخواند!

این مطلب را هم بخوانید  تولید محتوا و نکات طلایی در مورد آن که حتما باید بدانید

تایپوگرافی (هنر و تکنیک مرتب کردن حروف به نحوی که برای خواننده جذابیت و خوانایی بالایی داشته باشد) وب سایت روی نحوه تعامل مخاطبین با آن اثر می گذارد. مثلا اگر از فونت های متضاد یا فونت هایی که خواندن آنها سخت است استفاده شده باشد، تجربه کاربری را به شدت خراب خواهد کرد لذا مخاطب نمی تواند با محتوا و وب سایت شما ارتباط برقرار کند.

پس شرکت طراحی سایت در تهران به منظور طراحی حرفه ای وب سایت باید تمامی مؤلفه های مختلف یک وب سایت را به نحوی انتخاب کند که هم زیبا به نظر برسند و هم در فهم آنها مشکلی ایجاد نشود. مثلا از فونت هایی استفاده شده باشد که خوانایی و جذابیت زیادی دارند و هر کدام در جای درست استفاده شده اند.

6. وب سایت تست شود

وقتی طراحی سایت به اتمام می رسد حتما باید طراحی آن را تست کرد چون قرار نیست اولین طراحی، بهترین باشد؛ به همین دلیل شرکت طراحی سایت در تهران باید خود را موظف بداند مؤلفه های مختلف وب سایت را تست کند تا ببیند با کدام یک مخاطبین احساس راحتی بیشتری دارند، تغییر دادن کدام یک هیچ تغییری ایجاد نمی کند و عوض کردن کدام مؤلفه، تأثیر بدی رو تجربه کاربری مخاطبین می گذارد و از این طریق سایت را ارتقاء دهند.

نکته بسیار مهم: شرکت طراحی سایت در تهران برای تست میزان موفقیت طراحی های صورت گرفته نباید همزمان چندین مؤلفه را با هم تغییر دهد بلکه باید در هر یک به نوبت تغییر ایجاد کند تا متوجه شود چه عاملی تأثیر مثبت یا منفی می گذارد.

ضمنا این تغییرات لازم نیست اساسی باشد، مثلا رنگ دکمه فراخوان می تواند تأثیر زیادی در ترغیب مخاطبین برای کلیک کردن روی آن داشته باشد. این تغییرات کوچک هستند اما تأثیر زیادی روی تجربه کاربری مخاطبین می گذارند.

سخن آخر

طراحی سایت اگر زیبا و عالی انجام شده باشد، ترافیک زیادی را به سمت خود جلب می کند که زمینه ساز تعامل بیشتر مخاطبین با کسب و کار خواهد شد. پس اگر به جذب مخاطبین و حفظ تعامل مخاطبین با وب سایت خود اهمیت می دهید باید در زمینه طراحی سایت حرفه ای خود سرمایه گذاری کنید تا هم مخاطبین جدیدی کسب کنید و هم آنها را در سایت خود نگه دارید تا نهایتا منجر به خرید یا استفاده از محصولات و خدمات و حتی استفاده از مطالب مفید شما گردد.

در حال حاضر شرکت طراحی مهندسی رایان بهترین شرکت طراحی سایت تهران می باشد که به شکل بسیار حرفه ای فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این شرکت از طریق شماره تلفن های 44289462 – 44289422 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک https://rayanitco.com/site-design-in-tehran به سایت آنها مراجعه کنید.

آخرین مطالب