سبوس برنج قهوه ای گانودرما برند بیز موجود در آریوکالا/09109483228

سبوس برنج دکتر الناهیل برای مو اگر در روز بین 50 تا 100 تار مو از دست می دهید طبیعی است و ریزش مو ندارید اما

توسط DOSTEMANSALAM در 27 آبان 1401

سبوس برنج دکتر الناهیل برای مو

اگر در روز بین 50 تا 100 تار مو از دست می دهید طبیعی است و ریزش مو ندارید اما در صورت ریزش بیشتر دچار ریزش مو می شوید و بهتر است به فکر سلامت موهای خود باشید. عواملی مانند: چربی پوست سر، تغییرات هورمونی، استرس، کم خوابی و یبوست منجر به ریزش مو می شود و سبوس برنج تهیه شده توسط دکتر Bees دارای خواصی است که می تواند به کاهش ریزش مو کمک کند. لایه دوم برنج برای تهیه سبوس برنج دکتر الناهیل استفاده می شود و این لایه دارای خواص غنی از جمله اسید لینولئیک و پولیکوسانول است که در کاهش ریزش مو و بهبود یبوست مفید است.

 

به عنوان مثال، زمانی که برنج آب پز می شود، می توانید به ازای هر فنجان برنج، یک کیسه سبوس برنج قهوه ای به برنج اضافه کنید و انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را به برنج اضافه کنید. همچنین می توانید پودر سبوس برنج و ساشه را به انواع خورش ها اضافه کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، می توانید سبوس برنج را با شیر داغ و ماست میل کنید و از انواع ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته در این محصول بهره مند شوید.

 

نحوه سفارش پودر سبوس برنج لایه دوم از سایت دکتر بز کمال

در این قسمت می توانید محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و بهترین قیمت را برای انواع محصولات Dr.Biz دریافت کنید. وب سایت کالا مال برای تمامی محصولات نمایش داده شده در این سایت، ضمانت اصالت کالا را ارائه می دهد. اگر کالایی که به هر دلیلی دریافت کرده اید تقلبی باشد، 10 بار استرداد وجه صادر می شود. با استفاده از آن می توانید انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید و گام مهمی در حفظ سلامت خود بردارید.

 

نحوه فروش سبوس برنج دکتر بیز در مرکز خرید کالا

تمامی محصولات Dr.Biz نمایش داده شده در سایت کامل با نازلترین قیمت و با بیشترین تخفیف عرضه می شوند. شما می توانید این محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید و از اصالت آن ها مطمئن باشید. در ضمن در صورت نیاز به مشاوره در زمینه مصرف این محصولات و درمان مشکلات بدن می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در زمینه مصرف و سازماندهی فروش سبوس برنج از دکتر بیز مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

 سبوس برنج قهوه ای گانودرما

آخرین مطالب