سازمان ترامپ یک هتل را خفه کرد. فرزندان او می توانند بهای آن را بپردازند.

[ad_1] تصویرسازی عکس توسط توماس لوینسون / دیلی بیست / گتیدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و شرکت خانوادگی‌اش ساب

توسط DOSTEMANSALAM در 27 دی 1400
[ad_1]
تصویرسازی عکس توسط توماس لوینسون / دیلی بیست / گتی

تصویرسازی عکس توسط توماس لوینسون / دیلی بیست / گتی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و شرکت خانوادگی‌اش سابقه طولانی در اجرای سخت‌افزاری دارند، اما یک صورت‌حساب وجود دارد که آنها تقریباً به‌طور قطع مایل به پرداخت هستند.

قبل از روی کار آمدن در سال 2017، سازمان ترامپ تعدادی اتاق در هتل لووز مدیسون رزرو کرد. زمانی که حداقل 13 نفر حاضر نشدند، سازمان ترامپ از پرداخت صورتحساب خودداری کرد، کاری که در گذشته بارها انجام داده است. این شرکت سپس از یک آژانس جمع آوری اعتبار فرار کرد و در نهایت از آن فرار کرد و حساب 49,358 دلاری را به کمیسیون غیردولتی افتتاحیه ریاست جمهوری، PIC، انتقال داد.

این پرداخت طفره‌رفته اکنون در مرکز آخرین تلاش‌های ناحیه کلمبیا برای بازگرداندن سازمان ترامپ در چشم‌اندازهای خود در تحقیقات مداوم در مورد نحوه استفاده فرزندان ترامپ از کمیته موقت ریاست‌جمهوری برای سازماندهی مهمانی‌های مجلل خود قرار دارد.

«آنها دوستانشان بودند. هرگز نباید به PIC ارسال می شد. این یک سوء استفاده از بودجه است. آیا سازمان ترامپ به نحوی درگیر است و PIC را وادار می‌کند که از طرف آنها مبلغی را در همه جا پرداخت کند؟ استفانی وینستون والکوف، که هماهنگ کننده رویدادهای افتتاحیه است و اکنون شاهد اصلی دولت در این پرونده است، گفت: "این به نظر مشروع نیست."

<div клас="inline-image__caption"><p>استفانی وینستون والکاف</p></div> <div class="вградено изображение__кредит">درو آنگر / گتی</div>

استفانی وینستون والکاف

درو آنگر / گتی
"src =" https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/c8lpmizsufeypa_sicxpww --/yxbwwawq9Aglnagxhbmrlcjt3ptcwntttoptq3ma--/https://s.yimg.com/uu-4uze - ~ b / ad03oda7dz0xmtcwo2fwcglkpxl0ywnoew9u / https ://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/1e6cba28fc24541fd36c4d3477466004 "class =" caas-img "/>

استفانی وینستون والکاف

درو انگرر / گتی

وینستون والکاف دیگر دوست ترامپ نیست. اگرچه او بیش از یک دهه به خانواده نزدیک بود و در نهایت به «مشاور مورد اعتماد» بانوی اول ملانیا ترامپ تبدیل شد، اما پس از اینکه وینستون والکاف احساس کرد کاخ سفید ترامپ او را تبدیل به قربانی سوء استفاده از مداخله در دفتر کرده است، عواقبی داشت. . نیویورک تایمز یک شرکت مرتبط به نام WIS Media Partners را به عنوان دریافت کننده 26 میلیون دلار شناسایی کرد و وینستون والکوف بعداً بر مخالفت وزارت دادگستری علیه انتشار کتاب خود برای همه غلبه کرد. من و ملانیا.

کارل راسین، دادستان کل دی سی به تحقیق در مورد سوء استفاده بیش از یک میلیون دلاری ادعایی کمیسیون ادامه می دهد و اساساً برای غنی سازی شرکت ترامپ در راه او به کاخ سفید استفاده شده است. و دادستان در تلاش است تا از شکست در دادگاه در پایان سال گذشته بهبود یابد.

در ماه نوامبر، قاضی دادگاه منطقه ای کلمبیا، خوزه ام. لوپز، زمانی که سازمان ترامپ را از این پرونده آزاد کرد، به نظر می رسید که تحقیقات دادستان کل محلی را محکوم کرده است. استدلال او که باعث تعجب کسانی شد که این پرونده را دنبال می کردند، این بود که شرکت خانواده مستقیماً درگیر نبود - اگرچه دان جونیور، ایوانکا و سایر کارمندان دفتر شرکت در نیویورک روی بسیاری از کارهای اداری بودند. بنابراین او سازمان ترامپ را از شکایت رد کرد.

<div клас="inline-image__caption"><p>واشنگتن دی سی، دادستان کل کارل راسین</p></div> <div class="вградено изображение__кредит">الکس وانگ / گتی</div>

واشنگتن دی سی، دادستان کل کارل راسین

الکس وانگ / گتی
"src =" https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Q4XZBdCXOVijhucHwwOtzQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ2Mw--/https://s.yimg.com/uuapi -apiq/ ~ B / aD03Njg7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u / https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f2fa640f19fbf7213cfdca8880a28760 "class "casimg "/>as

واشنگتن دی سی، دادستان کل کارل راسین

الکس وانگ / گتی

دستور قاضی از 8 نوامبر بستگی به ادعای شرکت دارد مبنی بر اینکه جنتری بیچ، سرمایه‌دار تگزاس، زمانی که کارت اعتباری امریکن اکسپرس را برداشت و رزرو بزرگ و گران قیمتی انجام داد، صلاحیت فهرست کردن سازمان ترامپ را نداشت. با این حال، بیچ با سازمان ترامپ غریبه نبود. او از دوستان دونالد ترامپ جونیور از دانشگاه بود و برای عضویت در کمیته مالی غیرانتفاعی سازمان انتخاب شد. حتی قبل از روی کار آمدن او توسط خبرنگاران فاش شد که او بخشی از یک سازمان غیرانتفاعی - به کارگردانی اریک ترامپ، دان جونیور و یکی دیگر از ثروتمندان تگزاسی - است که به نظر می‌رسد دسترسی به ترامپ را در حراج می‌فروشد.

از آن زمان، دفتر راسین با استناد به دریافت‌ها و یادداشت‌های متعددی که نشان می‌دهد چگونه حتی وصول بدهی‌ها فریب نمی‌خورد تا به سازمان ترامپ اجازه دهد تا از این موضوع خلاص شود، شکایت‌هایی را تنظیم کرده است.

کمپبل های تاور و آدامز در آریزونا به روش معمول یک آژانس جمع آوری تهاجمی، شروع به بمباران شرکت با تماس های تلفنی و ایمیل در ژوئن 2017 کردند و در همان جایی که هتل لووز مدیسون متوقف شده بود، ادامه یافت.

یک مجموعه‌دار که تنها به‌عنوان شری شناخته می‌شد، در حال یادداشت‌برداری بود که بارها با دستیار اجرایی دان جونیور، کارا هانلی، ارتباط برقرار کرد.

"متاسفانه، این توافقی نبود که توسط هیچکس در سازمان ترامپ انجام شد. بهترین ها، کارا، "هانلی در 8 ژوئن نوشت.

«قرارداد بسته شد و بعد از آن 13 نفر در اتاق هایی که رزرو کردید حاضر نشدند [sic] بنابراین طبق شرایط قرارداد هنوز باید هزینه این اتاق ها پرداخت شود. شری پاسخ داد.

<div клас="inline-image__caption"><p>دونالد ترامپ جونیور </p></div> <div class="вградено изображение__кредит">برندان بل / گتی</div>

دونالد ترامپ جونیور

برندان بل / گتی
"src =" https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/5mC4sMhAIcrI6MFOmX82KQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ2OQ--/https://s.yimg.com/hUH/ah api/api - ~ B / aD03Nzk7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u / https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/644a6cf8e80296109107f82ff1f582ff1f58897=">as"

چند هفته بعد، شری به سازمان ترامپ اطلاع داد که به تازگی متوجه شده است که یکی دیگر از دستیاران اجرایی دان جونیور، لیندسی سانتورو، در ابتدا اتاق ها را درخواست کرده و بیچ را به عنوان مخاطب اصلی معامله اضافه کرده است. به نظر می رسد این اطلاعات بیشتر تایید می کند که این شرکت واقعاً درگیر است.

و هنگامی که هتل در ماه ژوئیه با آژانس جمع آوری کالا تماس گرفت تا لایحه ای را برای تغییر ناگهانی بدهکار فهرست شده کمیته موقت ریاست جمهوری 58 درخواست کند - با یک یادداشت ویژه عجیب که می گفت: "شما نمی توانید بگویید "سازمان ترامپ". .

شری در 10 ژوئیه نوشت: "من مردد هستم زیرا به نظر می رسد همه آنها با انگشت نشان می دهند و از پرداخت نکردن آنها عذرخواهی می کنند، و به نظر می رسد این ترفند دیگری است، بنابراین نام سازمان ترامپ در آن نیست."

سوابق نشان می‌دهد که این صورت‌حساب در نهایت توسط کمیته تحلیف رئیس‌جمهور به دستور ریک گیتس، متحد سیاسی ترامپ که در این کمیته خدمت می‌کرد، پرداخت شد - و در نهایت به دلیل جنایات نامرتبط که توسط تحقیقات روسیه در مورد دادستان ویژه رابرت مولر ضبط شده بود، به زندان افتاد.

District of Columbia AG امیدوار است این شواهد ثابت کند که سازمان ترامپ باید بخشی از پرونده باقی بماند، که به دنبال مصادره پولی است که معتقد است سوء استفاده شده است و در عوض آن را به یک سازمان غیرانتفاعی دیگر هدایت می کند. در غیر این صورت، تحقیقات مدنی فقط علیه PIC (که دیگر فعال نیست) و هتل بین المللی ترامپ واشنگتن (که به هر حال برای فروش است) ادامه خواهد داشت.

در اسناد دادگاه، یک وکیل سازمان ترامپ و هتل ترامپ از آخرین تلاش AG انتقاد کرد و آن را صرفاً «برهانی با تأکید بیش از حد» به دنبال «چند لقمه از چند سیب» خواند. در 14 دسامبر، وکیل ربکا وودز تکرار کرد که دوست دان جونیور، بیچ، اختیار صریح برای بستن معامله را ندارد. او همچنین نوشت که بازرسان نباید اجازه بگیرند که از او یا سانتورو، دستیار اجرایی، شهادت سوگند یاد کنند.

اسرار خانوادگی که به اتهامات سازمان ترامپ دامن می زند

وقتی او به Daily Beast مراجعه کرد، دفتر AG استدلال های خود را در دادگاه مطرح کرد. وکیل سازمان ترامپ به درخواست برای اظهار نظر پاسخی نداد. آژانس جمع آوری اطلاعات روز جمعه به تماس ها پاسخ نداد.

به ویژه، هیچ یک از این اسناد لایه دیگری از دخالت سازمان ترامپ را توصیف نمی کند: چگونه آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی شرکت، به طرز گیج کننده ای مسئولیت حسابرسی امور مالی غیرانتفاعی PIC را بر عهده گرفت. تابستان گذشته، بازرسان دی سی می خواستند تحت سوگند با او مصاحبه کنند، اما پس از آن او به کلاهبرداری مالیاتی جنایی در نیویورک متهم شد.

درخواست دادستان کل محلی اکنون به قاضی بستگی دارد - اما این بار متفاوت است. در شب سال نو، این پرونده به ایوان ویلیامز، قاضی دیوان عالی دی سی، وکیل سابق NAACP که توسط رئیس جمهور باراک اوباما به دادگاه منصوب شده بود، ارجاع شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین عناوین و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. اکنون درگیر شوید.

مطلع باشید و به گزارش های بی نظیر Daily Beast دسترسی نامحدود داشته باشید. اکنون مشترک شوید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن