دولت سلانگور برای جشن CNY آنلاین می شود

نمایشگاه ایالتی می گوید که جشن مجازی بهترین جایگزین برای جامعه چینی برای جشن گرفتن سال جدید است جشن سال نو چی

توسط DOSTEMANSALAM در 29 شهریور 1401

نمایشگاه ایالتی می گوید که جشن مجازی بهترین جایگزین برای جامعه چینی برای جشن گرفتن سال جدید است

جشن سال نو چینی (CNY) دولت ایالت سلانگور امسال به‌دلیل افزایش مجدد عفونت‌های کووید-19 در این کشور به صورت آنلاین برگزار می‌شود و جایگزین جشن‌های فیزیکی که معمولاً قبلاً برگزار می‌شدند.


Datuk Teng Chang Khim، عضو شورای اجرایی ایالت Selangor (tension dur) برای سرمایه گذاری، صنعت و تجارت، و شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) گفت: جشن مجازی که در 12 فوریه 2021 برگزار می شود، بهترین جایگزین برای جامعه چینی برای جشن گرفتن سال جدید در میان عادی جدید.

وی روز گذشته در نشست مجازی مطبوعاتی گفت: خانه‌های باز فیزیکی داشته‌ایم، اما امسال برنامه مجازی ویژه‌ای را آماده کرده‌ایم زیرا همه‌گیری کووید-۱۹ اجازه برگزاری مراسم بزرگ در کشور را نمی‌دهد.

این برنامه ویژه را می توان از طریق صفحه فیس بوک duyenvietfashion و همچنین صفحات چندین سازمان رسانه ای دیگر که با Invest Selangor برای نمایش این برنامه یک ساعته شریک شده اند، پخش کرد.

از ساعت 9 شب آغاز می شود و شامل 12 اجرا، از جمله رقص شیر، رقص اسب، نمایش عروسکی و نمایش اپرا است.

 

تنگ گفت که کل هزینه این جشن 414000 رینگیت است.

همزمان با این جشن، دولت ایالتی همچنین مسابقه ای برای آرزوهای خلاقانه CNY برگزار می کند که در روز پنجشنبه به پایان می رسد.

سه آرزوی خلاقانه در 9 فوریه انتخاب خواهند شد و برندگان هر کدام یک جایزه نقدی 168 رینگیتی دریافت خواهند کرد.

"من مطمئن هستم که دولت اجازه می دهد تا یک گردهمایی کوچک بین اعضای خانواده در خانه برای جشن CNY برگزار شود، اما امیدوارم همه از رویه های عملیاتی استاندارد (SOPs) پیروی کنند، حتی اگر یک تجمع کوچک مجاز باشد.

ما باید SOPها را برای کمک به مهار گسترش عفونت‌های کووید-19 دنبال کنیم. بسیاری از مردم هنوز از SOP ها پیروی نمی کنند، که با میزان جریمه هایی که روزانه برای افرادی که محدودیت ها را زیر پا گذاشته اند منعکس می شود.

در همین حال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و کسب‌وکارهای خرد اکنون می‌توانند در هر دو پلتفرم Shopee و Lazada برای کمپین Selangor E-Bazar CNY ثبت نام کنند که در 7 مارس 2021 به پایان می‌رسد.

این برنامه - که هدف آن کمک به مشاغل کوچک برای استقبال از دیجیتالی شدن در طول همه گیری همه گیر است - به شرکت های کوچک و متوسط ​​امکان می دهد از تخفیف هایی به ارزش 2 میلیون RM تخصیص یافته توسط دولت ایالت سلانگور برخوردار شوند.

انتظار می رود در مجموع 25000 شرکت کوچک و متوسط ​​در این بازار شرکت کنند که 12500 فروشنده جدید نیز شامل می شود.

SMEها قبلاً 1.39 میلیارد رینگیت اثر موجی از طریق فروش مستقیم به ارزش 43.76 میلیون رینگیت از مجموع 3 میلیون رینگیت کوپن های ارسال شده توسط دولت ایالتی از دو کمپین e-Bazar در سال گذشته ایجاد کردند.

منابع: آخر أخبار

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن