دلایل عدم مکش جاروبرقی مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران امداد کالا

در برخی از موارد نیز فیلتر بیش از حد کثیف شده است و امکان عبور هوا ممکن نیست. برای اطمینان از این موضوع،‌ حتما

توسط DOSTEMANSALAM در 2 مهر 1401
در برخی از موارد نیز فیلتر بیش از حد کثیف شده است و امکان عبور هوا ممکن نیست. برای اطمینان از این موضوع،‌ حتما بعد از چند بار استفاده از جارو برقی نظافت آن را انجام دهید تا مشکلاتی نظیر داغی جارو برقی ایجاد نگردد. اگر مواردی از قبیل فیلتر ها، کیسه، لوله دستگاه را بررسی کردید و متوجه شدید که این موارد مشکلی ندارند، پس یعنی دستگاه شما از لحاظ مکانیکی ایرادی ندارد و باید مشکلات الکترونیکی را بررسی کنید. از واژه «هوا» فقط برای این استفاده می‌شود که روشن شود که این قدرت خروجی است، نه برق الکتریکی ورودی. اگر در هر زمانی جاروبرقی شما دچار ایراد شد، میتوانید با مجموعه ما تماس حاصل بگیرید تا در اسرع وقت مجموعه ما بهترین تکنیسن را برای شما به محلتان اعزام کنند و شما بهترین و با کیفیت ترین خدمات را از ما دریافت کنید. فیلتر جاروبرقی را حداقل هر 6ماه یکبار شستشو داده و در صورت معیوب بودن تعویض کنید. دکتر آچار در همه ساعات آماده نمایندگی تعمیر جاروبرقی در اصفهان خدمت رسانی به شما هستند و برای تعمیر جاروبرقی شما می کوشند و خدماتی با کیفیت را به شما ارائه می دهند. جاروبرقی تفال از سری جاروبرقی هایی است که امروزه مورد توجه همه قرار گرفته است و از آن استقبال زیادی می کنند زیرا با فناوری و تکنولوژی خاص خود عملکرد فوق العاده ای دارد. با جاروبرقی بیم پاکیزگی را به خانه ی خود بیاورید، این محصول ریز ترین گرد و غبار‌ها را از خانه ی شما زدوده و تمیزی را برای شما فراهم می‌کند.

خرابی برس، مانع از کار کردن جاروبرقی می شود

خراب شدن ترموستات از دیگر مواردی است که موجب داغ شدن موتور می گردد، ترموستات یا همان فیوز حرارتی که دمای موتور را کنترل می کند اگر خراب شود دیگر خبری از کنترل دما نخواهد بود. در واقع با خراب شدن این فیوز حرارتی با افزایش دمای موتور دستگاه خاموش نمی شود و همچنان روشن می ماند و در نهایت به افزایش دما و داغ شدن موتور منجر می‌شود. بنابراین اگر ترموفیوز خراب باشد و بیشتر از مدت زمان مشخص از جاروبرقی استفاده کنید، موتور داغ شده و در نهایت می‌سوزد. نیاز به سرویس و نگهداری به موقع از اولویت های نگهداری جاروبرقی پارس خزر می باشد که در صورت رعایت نکردن طول عمر دستگاه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. از دیگر علت کم و زیاد شدن دور موتور جاروبرقی می توان گرفتگی یا سوراخ شدن لوله های رابط جاروبرقی را نام برد. از دیگر برند های معروف جاروبرقی ها می توان به جاروبرقی بوش ، جاروبرقی فیلیپس نیز اشاره کرد که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید ان ها را مطالعه کنید . متخصصین ما انواع جاروبرقی های جدید یا قدیم را برای کاهش هزینه های شما در اولویت تعمیر و تنها در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعه معیوب، با نمونه مشابه ارجینال تعویض می کنند. تنوع رنگ و کارایی بالا از خصوصیات بارز جاروبرقی بوش است که امکان خرید این کالای باکیفیت را بیشتر می‌کند. جاروبرقی بوش مدل دارای 3 یا 4 چرخ فلزی با دوام است که حرکت دستگاه را راحت تر می‌کند و به کار سرعت می‌بخشد.
  • تسمه یک قسمت حساس در جارو برقی است و تعمیر و یا تعویض آن باید حتما توسط یک تعمیرکار صورت بگیرد.
  • ما در این مقاله به بررسی ۵ عامل اصلی جرقه زدن جاروبرقی و راهکار آن می پردازیم.
  • چنانچه همان مدل با همان ظاهر را در سایت اصلی بوش مشاهده کردید با اطمینان خرید خود را انجام دهید.
  • در صورت داغ شدن بیش از اندازه موتور، بهخاموش شدن جاروبرقیمی‌انجامد.
  • بنابراین اگر کیسه برای جا دادن خرده ریزه ها ظرفیت کافی را نداشته باشد، نتیجه آن عدم جذب زباله ها می باشد در نتیجه باعث پس زدن آشغال ها به بیرون می شود به همین دلیل توصیه می شود که کیسه جارو برقی به صورت مرتب تمیز شود.
دارچین به دلیل خاصیت ضد باکتری که دارد می تواند رشد میکروب های ناخواسته را کاهش دهد، همچنین هنگامی که جارو می کشید عطر خوشایندی را درفضای منزل ایجاد کند. جوش شیرین به دلیل داشتن ویژگی تمیز کنندگی که دارد بسیار مشهور است. خرطومی یکی از اولین مکان هایی است که بو و گرد و غبار قبل از رسیدن به فیلتر و کیسه از آن عبور می کند. ذرات کوچک اغلب در درون لوله گیر می افتند، بنابراین ممکن است موجب مسدود شدن خرطوم شوند. هنگامی که جارو می کشید، تنها گرد و غبار جمع نمی شود بلکه همراه با گرد و غبار، کثیفی های دیگر مثل ذرات غذا و ...

ورود به حساب کاربری

شرکت های معتبر در زمینه محصولات خانگی هر محصولی را با کد معرفی می کنند برای مثال جارو برقی بوش مدل BSGL5PRO5 که یکی از خوش ساخت ترین و بهترین جارو برقی های این شرکت می باشد. شما با یک سرچ ساده در گوگل می تونید این جارو برقی رو در وب سایت شرکت بوش پیدا کنید . جارو برقی که شما معرفی کردین یعنی مدل BGL8PRO5 را در وب سایت شرکت بوش اصلا نتونستم پیدا کنم !! توصیه میکنم بجای خرید این محصول جارو برقی بوش مدل BSGL5PRO5 را با خیال راحت تهیه کنید.

خرابی ترموستات؛ علت زود داغ شدن جاروبرقی

در این مقاله از آی‌پی امداد به بررسی علت مکش نداشتن جاروبرقی و روش های رفع مشکل کاهش قدرت مکش در جاروبرقی می پردازیم. جاروبرقی BGL8PRO5 ساخته شده در آلمان با رنگ ضد خش تیتانیوم، دارای قدرتمندترین موتور کمپرسور 1800 واتی، معادل جاروبرقی 3000 واتی با حداکثر میزان صدا 74 دسی بل، اما وزن آن 7.7 کیلوگرم است. این دستگاه دارای 4 چرخ فلزی با چرخش 360 درجه می باشد که به راحتی می تواند در هر سطحی حرکت کند و با یک لوله کنف به راحتی می توان تصور کرد که خرطومی جارو برقی هرگز نخواهد شکست و یا آسیب جدی نخواهد دید. این می تواند به ضربات جارو بر روی دیوار و وسایل خانه جلوگیری کند. از دیگر بهترین ویژگی های جاروبرقی BGL8PRO5 می توان به فیلترهای HEPA، هشدار تعویض کیسه، سیستم های محافظت از برق، لوله های تلسکوپی، Quattro Power ، Silent Clean Premium و در کنار همه این موارد با هم و به قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. اگر می خواهید این جاروبرقی را برای خانه خود خریداری کنید، می توانید آن را با بهترین قیمت با ضمانت از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی آزاد کالا تهیه نمایید.

توجه به قدرت مکش در هنگام خرید جاروبرقی

امروزه پاکت‌های جاروبرقی‌، یکبار مصرف هستند و پس از پر شدن، باید از یک کیسه جدید استفاده شود. برخی از افراد به دلیل سهل‌انگاری یا قیمت بالای پاکت اورجینال بوش، سامسونگ یا ال‌جی، از پاکت‌های کاغذی و غیر‌اورجینال استفاده می‌کنند. به‌همین دلیل، عملکرد جاروبرقی پایین آمده و بر موتور آن فشار بیشتری وارد خواهد شد. پس فرقی ندارد از چه برندی استفاده می‌کنید، استفاده نکردن از پاکت اورجینال بوش و سایر برند‌ها، مهم‌ترین علت داغ شدن جاروبرقی بوش محسوب می‌شود. در نهایت بسیار از مشکلاتی که برای مکش جاروبرقی به وجود می اید از خرابی موتور نشئت می گیرد.گاهی به علت خرابی موتور ، فشاری که به دستگاه وارد می شود بیش از اندازه است. همین موضوع باعث می شود که جاروبرقی تشخیص دهد که دستگاه در معرض خرابی یا آسیب دیدگی وسیع می باشد که همین موضوع منجر می شود تا به طور خودکار مکش جاروبرقی کم گردد.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

مجموعه شیائومی360 هیچگونه نمایندگی و مرکز تعمیرات در شهرستانها ندارد. هنگام تهیه نقشه، چیدمان منزل خود را در مرتب ترین حالت ممکن قرار دهید و از جابجایی اجسام (مانند صندلی و …) خودداری کنید. بعنوان مثال شما می توانید برای قسمت های مشترک در آپارتمان مانند پارکینگ، آسانسور، پشت بام و راه پله ها دوربین مداربسته نصب کنید و دقت کنید که نقطه کوری باقی نماند و تمام قسمت های مهم آپارتمان در نظر گرفته شود.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی چیست؟

در این حالت فقط به اندازه چند سانتیمتر می‌توانید جاروبرقی را جابجا کنید و اگر جاروبرقی مسافت زیادی را جابجا شود و قادر به تشخیص مسیرهایی که طی کرده بود نباشد، پروسه جارو کشیدن را از ابتدا آغاز می‌کند. بنابراین بهتر است مادامی که جاروبرقی هوشمند Xiaomi Mi Smart Robot Vacucm Cleaner در حال کار کردن است از جابجایی آن پرهیز کنید. بله، جارو برقی شیائومی Mi Smart Robot بدون مشکل روی سطوحی همچون فرش و موکت قابل استفاده خواهد بود. تنها در شرایطی ممکن است در عملکرد جاروبرقی مشکل ایجاد شود که پرز های فرش یا موکت بیش از اندازه بلند باشند. اگر شلنگ کاملاً پلاستیکی است، می توانید آن را یک شبه در آب صابون بگذارید تا خیس بخورد. همچنین می توانید ضمائم پلاستیکی را بگذارید تا یک شب خیس بخورند. مانند جاروبرقی ال جی های کیسه ای، کپسول های گرد و غبار در وسایل غیر کیسه ای ممکن است در نهایت بو بدهند. اگر جاروبرقی نمایندگی تعمیر جاروبرقی اصفهان ال جی شما به درستی کار نمی کند، به صفحه قطعات یدکی جاروبرقی ال جی ما نگاهی بیندازید – هر مشکلی که باشد، ما قطعه یدکی مورد نیاز شما را خواهیم داشت. جاروبرقی ال جی که روشن نمی‌شود یا روشن نمی‌ماند، یک مشکل رایج است – اما با کمی مشاوره متخصص، رفع آن اغلب آسان است. البته در نظر داشته باشید که جاروبرقی نیز مانند سایر وسایل، با گذشت زمان قدرت خود را از دست می‌دهد و قدرت مکش آن کمتر می‌شود. گاهی هیچ یک از راهکارهای ارائه‌شده، مشکل را برطرف نمی‌کنند و همچنان جاروبرقی مکش ندارد. در این صورت، اقدام بعدی شما باید مراجعه به خدمات پس از فروش، تعمیرگاه جاروبرقی یا خریدن یک جاروبرقی پرتوان جدید باشد. در بعضی از مواقع، how to fix vacuum cleaner motor خرابی موتور جاروبرقی یا اصطلاحاً نیم‌سوز‌شدن آن، باعث می‌شود که دقایقی پس از روشن شدن دستگاه و استفاده از آن، موتور به‌شدت داغ شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای تعمیر جاروبرقی بوش و سایر برند‌ها، به تکنسین متخصص مراجعه شود. زیرا، تشخیص علت داغ شدن جارو برقی، نیاز به باز کردن موتور و چک کردن سیم‌پیچی و سایر موارد داخل آن دارد.

اگر جاروبرقی بوی سوختگی دهد چه کار باید انجام دهیم؟

درصورت خراب بودن آن، مکش آن نیز کم شده و یا بطور کلی از بین می رود. © ۱۳۹۵-۱۴۰۱ کلیه حقوق این وب‌سایت برای پشتیبان سرویس محفوظ می‌باشد. در ایام تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از سفارش آنلاین استفاده کنید. قابل توجه است که کلیه خدمات تعمیراتی آریابهکار تا ۹۰ روز ضمانت می شود و امکان تعمیر لوازم شما در محل نیز وجود دارد. گاهی اوقات مسدود شدن فیلتر جاروبرقی موجب خاموش شدن موتور شود.کار جارو برقی جمع کردن گرد و غبار از محیط اطراف است، اگر این گرد و غبار در موتور جاروبرقی بیش از حد ذخیره شود موجب اشباع شدن فیلتر میشود و در نتیجه موتور خاموش می شود. استفاده بیش از حد از جاروبرقی به مرور زمان موتور آن را فرسوده می کند و به تعمیر جاروبرقی نیاز می شود. همین امر باعث می شود تا جاروبرقی از کار بیفتد و در هنگام سوختن موتور جاروبرقی بویی مانند سوزاندن سیم یا پلاستیک دهد. لازم است تا فیلتر و شیلنگ را از بابت مسدود بودن بررسی کنید زیرا باعث افت مکش جاروبرقی می شود. همچنین کیسه ی جاروبرقی را از بابت پر بودن چک کنید در غیر این صورت جارو مکش خوبی نداشته و نمی تواند آشغال ها را به خوبی جمع کند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن