دستیار سابق Gislane، Maxwell Eerily در مورد جفری اپستین سخاوتمند صحبت می کند

[ad_1] الیزابت ویلیامز / AP / Shutterstockماکسول، دستیار اجرایی سابق Gislane، در جریان محاکمه قاچاق جنسی این

توسط DOSTEMANSALAM در 26 آذر 1400
[ad_1]
الیزابت ویلیامز / AP / Shutterstock

الیزابت ویلیامز / AP / Shutterstock

ماکسول، دستیار اجرایی سابق Gislane، در جریان محاکمه قاچاق جنسی این شخصیت سکولار بریتانیایی در روز پنجشنبه شهادت داد و به هیئت منصفه گفت که او به همدست متهم جفری اپستین «به شدت احترام می‌گذارد» و «با آن برخورد می‌کند».

کیمبرلی اسپینوزا، 55 ساله، در سال 1996 در اواخر بیست سالگی خود بود که به عنوان دستیار حقوقی برای وکلای قدیمی اپستین، دارن ایندیک و جفری شانتز شروع به کار کرد. اما یک ماه پس از استخدام، اسپینوزا می‌گوید، او سمت دستیار ماکسول را بر عهده می‌گیرد و وارث آنقدر تحت تأثیر قرار می‌گیرد که اسپینوزا را تمام وقت جذب می‌کند.

اسپینوزا به هیئت داوران گفت: "من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم."

دستیار اجرایی که اکنون در کالیفرنیا زندگی می کند و به عنوان مدیر عامل یک شرکت جهانی کار می کند، گفت: "گیسلین برای من بسیار مهم بود." او می گوید: «بدیهی است که او برای جفری اپستین به دلیل اقامتگاه شخصی اش مهم بود.

گیسلین ماکسول و خلسه پاها

اسپینوزا - که خودش در یک محاکمه جداگانه متهم به ترتیب دادن ملاقات های اپستین با یک قربانی خردسال بود - اولین شاهدی بود که دفاعیات در هنگام شروع پرونده خود در روز پنج شنبه فراخوانده شدند و وقتی به یاد مصاحبه برای شغلی در شرکت Epstein Madison Avenue بود لبخند می زد. در عقب وسیله نقلیه راننده او گفت که مکسول در حین رانندگی در شهر مشغول انجام وظایف و پرسیدن سوالاتش بود.

کارمند سابق شهادت داد که نقش او اداری بود و شامل رزرو سفر و جلسات و خرید و ارسال بسته بود و دستیار شخصی ماکسول، امی تیلور، مسئول راه رفتن سگ سکولار، حمل کیف دستی او و آوردن قهوه بود. (در محاکمه بارها به تیلور اشاره شد، اما شهادت نداد، و قربانی معروف به "جین" ادعا می کند که "امی" در دوران خردسالی با او در تماس های جنسی گروهی شرکت داشته است.)

اسپینوزا همچنین اشاره کرد که حتی پس از ترک شغلش در سال 2002، از رابطه دوستانه با ماکسول لذت می برد و گفت که ماکسول ترتیب داده بود تا با تد ویت، بنیانگذار Gateway، که در دهه 2000 با ماکسول قرار داشت، مصاحبه کند.

سه سال پیش، اسپینوزا افزود، ماکسول به او اجازه داد تا در تعطیلات خود در اروپا در خانه شهری خود در لندن بماند.

او همچنین نسبت به اپستین احساس نوستالژی داشت: «او یک اهداکننده بود. سخاوتمند بود. من همیشه می دانستم که او به خیریه ها کمک می کند و فرد خوبی است. سخاوت او شامل پرداخت هزینه ماساژ و مربی شخصی برای اسپینوزا و همچنین اهدای بلیط برای شیر شاه در برادوی «به یاد دارم که با تهیه کننده سریال دوست بودم. در این زمان، [Epstein] افراد زیادی را فرستاد شیر شاه.

جفری اپستین در پرواز با دونالد ترامپ، خلبانی می کند - اما ادعا می کند که هرگز دختران زیر سن را ندیده است.

به نظر می رسد شهادت اسپینوزا در دادگاه اولین باری است که او علناً در مورد اپستین و ماکسول صحبت می کند. در سال 2019، دادستانی به نام جنیفر آرائوز از مکسول و اپستین شکایت کرد و اسپینوزا را به عنوان متهم معرفی کرد. این پرونده گفت: "دو دستیار اپشتین نیز بودند که از دفتر اپشتین با خانم آرائوز تماس می گرفتند تا این برخوردهای جنسی را برنامه ریزی کنند." و افزود که یکی از آن دستیاران خانم اسپینوزا بود که خانم آرائوز پس از صحبت با او در ملک خواهد دید. "

روز پنجشنبه، اسپینوزا گفت که جلسات اپشتاین را "5 تا 10" بار با ماساژورهای حرفه ای برنامه ریزی کرده است. او ادعا می کند که هرگز زنان زیر سن قانونی را ندیده است که به دفتر اپستین مراجعه کنند.

با این حال اسپینوزا تایید کرد که چندین بار قربانیی به نام "جین" را در دفتر اپستین با مادرش دیده است. او شهادت داد که مادر جین اغلب چندین ماه با اپستین تماس می گرفت. (جین اولین قربانی دولتی بود که شهادت داد و مدعی شد که اپستین و ماکسول در سن ۱۴ سالگی او را در حلقه جنسی ادعایی خود استخدام کردند.)

اسپینوزا در پاسخ به این سوال که جین چند ساله به نظر می رسد، پاسخ داد: "احتمالاً 18 ساله."

اسپینوزا افزود، مادر جین، دختر را "مادرخوانده اپستین" نامید.

اسپینوزا به هیئت منصفه گفت: "با او با نهایت احترام رفتار می شد... مانند خانواده جفری." "با توجه به اینکه فکر می کردیم جین مادرخوانده است، فکر می کردیم او بسیار خاص است.

اسپینوزا گفت که ماکسول در نهایت از آمدن به دفتر اپستین خودداری کرد و سارا کلن، یک توطئه‌گر ادعایی در پرونده اپستین در فلوریدا، جایگزین او شد.

کریستین اوردل، وکیل مدافع نیز از اسپینوزا پرسید که آیا تا به حال ماکسول را باردار دیده است، که افسر سابق پاسخ داد "نه". (کارولین، قربانی دیگری که در طول محاکمه شهادت داد، یک بار ادعا کرد که تصویری از ماکسول آینده را دیده است.)

در بازجویی متقابل، اسپینوزا اعتراف کرد که فقط در دفتر اپشتاین در خیابان مدیسون کار می‌کرده و هرگز خارج از عمارت سرمایه‌دار کار نکرده است. اسپینوزا همچنین گفت که هرگز از لانه اپستین در پالم بیچ بازدید نکرده است، جایی که او دختران زیر سن قانونی را در حین ماساژ مورد آزار و اذیت قرار می داد.

مشخص نیست که کدام افراد خودی اپشتین می توانند در مورد ماکسول شهادت دهند. قبل از محاکمه برای ناهار، دفاعیات در میانه بازجویی توسط کارشناس حافظه الیزابت لوفتوس بود که گفت خاطرات حوادث آسیب زا ممکن است با پیشنهادات بیرونی آلوده شود.

در شکایت اخیر، دادستان فدرال منهتن گفتند که تیم ماکسول لیستی از 35 شاهد احتمالی را به ترتیب حروف الفبا به آنها ارائه کرده است، اما فاش نکردند که قصد دارند در روزهای پنجشنبه و جمعه با چه کسی تماس بگیرند.

قربانی جفری اپستین می گوید که گیسلین ماکسول لباس خود را در لباس یک دختر مدرسه ای برای سرو چای به او درست کرده است.

جمعه گذشته، جف پالیوکا، وکیل ماکسول، به دادگاه گفت که انتظار دارد پرونده دفاعی «بیش از چهار روز» طول نکشد و «به احتمال زیاد دو تا سه روز» طول بکشد. اوردل، یکی دیگر از وکلای ماکسول، افزود که برخی از شاهدان احتمالی دفاع درخواست کرده بودند که به طور ناشناس شهادت دهند، اقدامی که با مخالفت دولت مواجه شد.

اوردل گفت: «ما با برخی از شاهدان خود در تماس هستیم و به نظر من در حال حاضر درخواست‌های معتبری از این شاهدان دریافت می‌کنیم که به‌طور ناشناس یا تحت حفاظت، چه نام مستعار یا تحت حفاظت، شهادت دهند. یک نام، بیایید تصمیم بگیریم.

در همین حال، بابی استرنهایم، وکیل ماکسول، در مورد زمان بندی هیئت منصفه ابراز نگرانی کرد و پیشنهاد کرد که هیئت 12 نفره ممکن است تمایلی به تصمیم گیری قبل از کریسمس نداشته باشد، اگر استدلال نهایی در 21 دسامبر داشته باشد و قاضی روز بعد کیفرخواست صادر کند. (هیات منصفه در 23 دسامبر استراحت خواهند کرد و در 27 دسامبر باز خواهند گشت.)

استرنهایم به قاضی آلیسون ناتان گفت: "ما نگران هستیم که هیئت منصفه احساس کند نمی خواهیم برگردیم و در مورد پرونده ای که می دانیم آماده است تا اواسط ژانویه در اینجا حضور داشته باشیم عجله کنیم." وی افزود: قرار دادن هیئت منصفه در موقعیتی که اساساً چهار ساعت فرصت دارند تا قبل از تعطیلات به بحث و گفتگو بپردازند، بسیار خطرناک است، بنابراین از دادگاه می خواهم این موضوع را در نظر بگیرد.

ناتان گفت: "من نگرانی را درک می کنم." "و ما خواهیم دید که کجا هستیم."

دولت در 29 نوامبر پس از بیانیه های مقدماتی ارائه پرونده خود را آغاز کرد و 24 شاهد را در یک دوره 10 روزه فراخواند. دادستان ها ابتدا تخمین زدند که ارائه شواهد در طول محاکمه تا چهار هفته طول می کشد، اما آنها زود مردند.

هر چهار قربانی که نام آنها در کیفرخواست ماکسول ذکر شده بود در دادگاه شهادت دادند: دو نفر با نام مستعار "جین" و "کیت"، نفر سوم از نام خودش، کارولین، و چهارمی، آنی فارمر، با نام واقعی خود.

دادستان ها روز جمعه، ساعاتی پس از صحبت فارمر، پرونده خود را بسته و به هیئت منصفه گفتند که ماکسول او را در حین ماساژ برهنه در مزرعه اپستین در نیومکزیکو لمس کرده است. کشاورز 16 ساله بود که حمله ادعایی در بهار 1996 رخ داد.

پس از شهادت فارمر، دادستان ها دوست دبیرستانی و مادر او را برای حمایت از شهادت او به صندوق شاهد فراخواندند.

زمانی که لارا پومرانتس، دادستان کل ایالات متحده از فارمر پرسید که آیا با تصمیم خود برای ارائه دیدارهایش با ماکسول و اپستین مشکل دارد، فارمر گفت که این یک "خاطره شرم آور" است، اما او احساس کرد "مجبور است" صحبت کند.

او گفت: «اگر می‌توانستم کمک کنم که مسئولیتی داشته باشم یا به نحوی جلوی این افراد را بگیرم، احساس می‌کردم ارزشش را دارد، حتی اگر ناراحت کننده باشد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

آیا توصیه ای داری؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

داستان های برتر ما را هر روز در صندوق پستی خود دریافت کنید. اکنون درگیر شوید!

عضویت روزانه هیولا: Beast Inside عمیق‌تر به داستان‌هایی که برای شما مهم هستند نگاه می‌کند. اطلاعات بیشتر.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب