خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان الیکا پلاس

ساخت همین خانه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری که اهمیت نام زانادو 2.0 (Xanadu 2.0) شناخته می‌شود، ۷ سال طول کشید. همین اکن

توسط DOSTEMANSALAM در 28 آبان 1401
ساخت همین خانه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری که اهمیت نام زانادو 2.0 (Xanadu 2.0) شناخته می‌شود، ۷ سال طول کشید. همین اکنون جهت اخذ مشاوره اهمیت ما تماس بگیرید و از راه‌حل‌های بهینه منزل هوشمند نستک بهره‌مند شوید. ممکن می باشد بها اين لامپ‌ها ارزان‌تر باشد و تولیدکنندگان بتوانند اهمیت هزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای همین لامپ‌ها را بسازند و عرضه کنند، اما به پای محصولات وای‌فای، زد-ویو و زیگبی نمی‌رسند. مدیریت تجهيزات هوشمند حیاتی اين شکلک‌ها حتا هنگامی تعداد ادوات زياد نيست، عمل مفيدی‌ست. به اين ترتيب، می‌توان کلیدی همين دسته‌بندی‌ها بعدا ادوات تازه‌يی به مجموعه طولانی تر کرد. مثلاً، سردرگمی کاربر در به یاد آوری این که کدام سوییچ مربوط به کدام چراغ است. دسته‌بندی نشده فردی اساسی تخصص فنی و اساسی دانش به اندازه در اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان مدام در شرکت های پیشرو وضعیت کار پیدا می نماید زیرا هوشمند سازی آینده رئیس ساختمان است. به عنوان یک مهندس هوشمند سازی ساختمان مسئولیت اجرای راه و روش حل های متنوع و بحران برانگیز به جهت مشتریان صنعتی و تجاری را بر عهده خواهد داشت. بله طراحی برد ویژه در اختیار گرفتن روشنایی، دما، رطوبت، تردد، امنیتی، در دست گرفتن کلید، پرده برقی، ریموت، بیسیم، نشت گاز و دود آموزش داده می شود. تیم ها یا لامپ های شخصی می توانند در حالت های متفاوت کار کنند، به جهت همین عمل به آنان مرحله روشنایی دیتا می شود. در اختیار گرفتن اصلی به کار گیری از کنترل از رویه به دور انجام می شود، از راه بدور امکان تهیه و تنظیم سناریوهای توهم برای یافتن صاحبان آپارتمان وجود دارد. کل منابع روشنایی اساسی یک در اختیار گرفتن از خط مش دور کنترل می شوند، در حالی که می توانید تاریخ، زمان یا این که یک روی داد مختص را تهیه و تنظیم کنید.

خانه هوشمند Wired

مواردی که در بازار به فروش می‏رود به عنوان مثال ساعت پنج تا شش هر بعدازظهر چراغ را واضح می‏کند که طبیعتا امنیت کمتری دارد، ولی طبق همین سیستم اتوماسیون چراغ‏ها به رخ رندوم خاموش و روشن می‏شوند. یکی از دیگر از ویژگی‏ های این سیستم این می باشد که دوربین‏های تعبیه ‏شده در آن، به محض این که تحرکی در منزل ببینند تا چهار یا پنج ثانیه اهمیت کیفیت اچ‏دی فیلم می‏گیرند. بنابراین، وقتی شما خارج می‌باشید هیچ حرکتی در منزل از چشمان شما بدور نمی ‏ماند. خانه‌های هوشمند می‌توانند به کمک قابلیت‌های دسترس‌پذیری نظیر سیستم‌های دستور صوتی برای قفل کردن درهای خروجی، تنظیم روشنایی اتاق‌ها یا این که حتی کار اهمیت کامپیوتر، راحتی و آسایش بیشتری را برای سالمندان و اشخاص کم‌توان مهیا کنند. همان‌طور که گفته شد، خانه‌های هوشمند شامل سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای میباشند که به یاری دوربین‌های مداربسته، حسگرهای حرکتی و اتصال به ایستگاه پلیس محلی یا شرکت امنیتی خصوصی، امنیت بیشتری را برای ساکنان منزل مهیا می‌کنند.
  • تاچ پنل درگاه ارتباطی عضو اهمیت سیستم هوشمندسازی خانه و منزل میباشد که اصلی به کار گیری از قابلیت های متمایز مانند اتصال به اینترنت و تلفن همراه از طرز انواع نرم افزارهای متنوع، کنترل منزل را ممکن می سازد.
  • از شیوه رابط های الکترونیکی، دستگاه ها را می قدرت از روش بدور از نحوه دستیار صوتی مانند الکسا یا این که دستیار google یا یک برنامه مدیریت کرد.
  • از آنجا که سرورهای اینترنتی در درون سرزمین میباشند ، هیچ نگرانی از اختلال در رابطه اهمیت اسباب هوشمند وجود ندارد.
  • در حالی که Z-Wave از یک فن آوری منحصر به جهت هدايت سیستم خویش به کارگیری مي­كند، پلت فرم­های ZigBee برپايه­ي مجموعه­ي استانداري سازه شده­اند كه بوسیله موسسه مهندسان الکتریسیته و الکترونیک به جهت شبکه­های بی­سیم فردی طراحي شده.
به امداد این وسیله می توانید دستگاه های برقی خویش را از رویکرد دور واضح کرده و به الکتریسیته متصل کنید. به تیتر مثال، پخت و پز غذا، جوشاندن آب و … را می توانید از روش بدور انجام دهید. بر ای مثال برندهای متعددی در بازار ایران به جهت شیوه اندازی سیستم خانه هوشمند وجود دارا هستند و همین تعیین شماست که حیاتی دقت به بودجه خویش کدام برند را انتخاب میکنید. همین میباشد که این مرکز کارشناسان مجربی به جهت توضیح ظریف و جزئی محصولات داشته باشد. علاوه‌براین بایستی در اولین قدم بتوانند نیازهای ساکنین منزل یا محل کار را تشخیص بدهند و بتوانند آنان را به‌درستی هدایت کنند تا سطحی از هوشمندسازی را برای منزل یا این که محل فعالیت خویش انتخاب کنند که دقیقا حساس نیازهایشان منطبق باشد.

چرا و چگونه، منزل های هوشمند آتی رامی سازند؟-

به لهجه بی آلایش خانه هوشمند، خانه‌ای هست که تمام یا بخش مهمی از وسایل آن به اینترنت متصل شده و از روش این فضا قابل مدیریت است. همین تکنولوژی چندین دهه میباشد که گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد؛ اما امکانات و طریق عمل آن در دهه قبلی و اهمیت پرورش هرچه عمده تکنولوژی‌های مخابراتی، ارتباطی و سخت‌افزاری، فراوان ترقی کرده است. همین ایام ابزارهای زیادی برای توسعه و گسترش خانه‌های هوشمند طراحی و ساخته شده است؛ که هر کدام اهمیت ویژگی‌های منحصر به ‌فردی است.

افزایش بها خانه

در واقع آخرین تکنولوژی ترند در این فرآورده کلیدی سنسورهایی میباشند که می توانید دارای قرار دادن آنها در اتاقی که اکثر وقت ها از آن استفاده می نماید ، هزینه های مصرفی انرژی را کمتر دهید. به این ترتیب که ترموستات هوشمند حساس توجه به قرار گیری شما در خانه هوا را مناسب سازد. طرز دیگر، ارتباط بی‌سیم هست که در آن انتقال دیتاها از روش امواج الکترومغناطیس و یا این که مادون‌ قرمز رنگ انجام می گیرد و دیگر به کابل‌کشی مجزا نیازی نیست. در همین ساختار، وسایل کنترل‌ کننده، سیگنال‌هایی را ایجاد مینمایند که از نحوه نتورک برق موجود در ساختمان و یا دارای امداد سیگنال‌های RF، منتقل‌شده و دستگاه آیتم حیث را در مقصد در اختیار گرفتن می‌کنند. برای این که کلیدی معنی خانه هوشمند اکثر آشنا شوید، اجازه بدهید چندین مثال در همین ارتباط بزنیم. یک نفر دیگر وارد اتاق شما می شود و موقع خارج رفتن چراغ را روشن می‌گذارد.

فروش حساس تخفیف ویژه گونه های دستگیره هوشمند درب

وینک هاب ۲ از پروتکل‌های منزل هوشمند از جمله بلوتوث کم‌مصرف ، سیستم‌های اعلام حریق Kidde، سیستم روشنایی هوشمند Lutron، وای‌فای، پروتکل Z-Wave و اکثری موردها دیگر پشتیبانی می‌کند. این سیستم برای هوشمندسازی یکپارچه‌ی اسباب و اثاث آشپزخانه و دیواری بهترین تعیین است. به‌راحتی می‌توان از الکسا خواست موسیقی خاصی را از اسپاتیفای سیستم صوتی هوشمند پخش کند یا چراغ‌ها را خاموش کند. از آنجا که اکوسیستم آمازون یکی از از محبوب‌ترین‌ها در این صنعت است، اکثر محصولات هوشمند، از پاراگراف محصولات ایجاد فیلیپس، سامسونگ، نست و Schlage مهم الکسا سازگار هستند. الکسا حالا می‌تواند در پارکینگ شما را ببندد، درهای منزل را قفل و دمای اتاق‌ها را مطابق میل شما تنظیم کند.

چراغ‌های هوشمند چه‌گونه کار می‌کنند؟

در اکتبر 2016، بات نت IiT Mirai توانست بخش هایی از اینترنت را در یک سری حملات توزیع شده انکار خدمت حیاتی به کارگیری از دوربین ها، DVR ها و روترهای ضعیف ایمن به تیتر نقاط ورود، از فی مابین ببرد. آپارتمان هوشمند به ساکنان یاری مینماید تا عملکرد خود را بهبود بخشند. مثلاً به‌جای روشن گذاشتن تهویه یا این که چراغ‌ها در تمام ارتفاع روز.این همینطور به مدیران و ساکنان ساختمان امداد مینماید تا بر مصرف انرژی و آب نظارت کنند. ازآنجایی‌که لوازم‌خانگی هوشمند در مقایسه حساس دستگاه‌های آنالوگ از مصرف انرژی بیشتری برخوردار هستند، به شما آرامش خاطر یا این که صرفه‌جویی در انرژی و پول را می‌دهد. امکانات رفاهی هوشمند حتی می‌تواند کارایی بیشتری را در تمام سیستم ساختمان ساخت کند. از آنجایی که می‌توانیم پریز الکتریسیته را از روش دور در دست گرفتن کنیم، می‌توانیم هر چیزی که به آن متصل هست را مدیر کنیم. سیستم خانه هوشمند، که به آن کنترلر مرکزی هم گفته می شود، مهمترین و اساسی ترین دستگاه در خانه های هوشمند است. از این سیستم می توان برای خانه هوشمند هیربد مدیر دستگاه های خانه‌ی هوشمند به کار گیری نمود. کلیه وسایل می توانند از نحوه پروتکل های ارتباطی از قبیل Bluetooth، ZigBee، Wi-Fi و ...

سیستم در دست گرفتن ساختمان

هوشمند شدن منزل و استفاده از تجهیزات هوشمند علاوه بر کاربران عادی، کمک بزرگی به افراد معلول و کم اقتدار کرده است. درصورتیکه یک فرد معمول در خانه هوشمند وجود داشته باشد، به امداد کلید صوتی به راحتی می تواند وسایل خانه به نقل از وبسایت خبری را در دست گرفتن کند. به جهت مثال اشخاص مسن یا معلول زمان کم یا این که بسیار کردن دما خانه می توانند به راحتی اهمیت یک دستور این عمل را انجام بدهند. همچنین این افراد می توانند به راحتی سوای هیچ حرکتی به آبیاری باغچه بپردازند. مهم مسافت انتقال سیگنال طولانی، از تقویت کننده های دیجیتال ویژه - تکرار کننده ها - به جهت تقویت آن به کار گیری می شود. ندارد سیستم عاملو سیستم قابل تنظیم می توان آن را برای هر اکران ابتدایی بر شالوده زمان یا این که سیگنال های سنسورهای خاص پیکربندی کرد. کارگزاری "خانه هوشمند" با دستان خویش به طور کامل مقرون به صرفه است، ولی از آنجایی که کارگزاری و فناوری نیاز به اجرای مناسب دارد، خوب تر است از متخصصان یاری بگیرید. پیمانکار دارای تعریف ویژگی های شی آغاز می کند، سپس بیشترین پیشنهاد را ارائه می دهد پروژه مناسب. پس از طراحی، برآوردی رسم می شود که شامل دستگاه های کنترل و نمودار سیستم می شود. به مهربانی "خانه هوشمند" سیمی، تهیه و تنظیم دما در اتاق ها و همچنین رئیس اتاق چهره ای و صوتی زیاد آسان تر است.

دستگاه بخور، تصفیه هوا و تهویه مطبوع (

اگرچه هر دو یک برنامه کاربردی منزل هوشمند را هدف قرار می‌دهند، Z-Wave اهمیت برد ۳۰ متر تا ۱۰ متر است. تراشه‌های Zigbee از چند شرکت در دسترس هستند، در حالی که تراشه‌های Z-Wave فقط از Sigma Designs در دسترس هستند. اما در سال های اخیر ایپیکر هوشمند آمازون هم توانسته باایجاد برگه ای پهناور خیس مهم رابط کاربری بهتر، مشتریان ایجاد خانه هوشمند را سمت خود بکشاند. منزل هوشمند مدرن باسیم کشی برق، همین نوع هوشمند سازی از سیم کشی برق به عنوان بستر مناسب برای این عمل استعمال می شود. بنابراین خوبتر است روشی سرعت بالا و مناسب برای پرداخت خلافی خودرو پیدا کنید. در هم اکنون حاضر اپلیکیشن‌های مختلف و سیا سایت‌های مختلفی میباشند که قابلیت و امکان اطلاع از مقدار خلافی و پرداخت آن را به جهت ما فراهم می‌کنند. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید با یک پیام می‌توانید از میزان خلافی خودرو باخبر گردید و آن را راحت‌تر پرداخت کنید. پذیرایی از مهمانان به نحوه مناسب یک عدد از موارد مهمی می باشد که اشخاص نسبت به آن حساسیت نشان می دهند. زیرا هنگامی که فردی نقش صاحبخانه را بر عهده می گیرد، تمایل داراست به بهترین صورت ممکن از مهمانان خود پذیرایی کند و نمایش مهمانداری را به نحو احسن انجام دهد. در ادامه نوشته شما را بخش اعظم با اشکال سناریوهای خانه هوشمند آشنا خواهیم نمود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن