حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی حساس پشتوانه وارد

توسط DOSTEMANSALAM در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی حساس پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی تیم مولودی فرآورده حساس بیش از سه دهه کار رشته ای در زمینه اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 درگیر به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی جنس در راستا فروش اسباب خانگی مهم دقت به استانداردها و نیاز مشتریان حساس بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم حال مولودی مال مفتخر میباشد که مهم اعتنا به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی مدیر ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این گروه همپا آوردیم:

امید هست که مشتریان دائمی و دیرین نیز کلیدی حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وبسایت اینترنتی لوازم خانگی مولودی متاع برای مشتریان کهن به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی مال میتوانید از نشانی پایین به کارگیری نمایید:

آدرس سایت رسمی تیم مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های گذشته به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین کمپانی فعالیت خویش در زمینه اسباب و اثاث خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات مهم کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا کلیدی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان ابتدا بر این اورجینال بوده هست که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک فرآورده حیاتی کیفیت و رضایت بخش می باشد و نه هر کلایی حیاتی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است وقتی که هدف شما هم ارائه محصولات دارای میزان مرغوب بودن و نیز بها مطلوب و رقابتی می باشد کار دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین گروه امیدوار میباشد که به یاری آفریدگار و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق این اهمیت موفق بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب راضی بودن مندی بیشتر مشتریانشان کارایی ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی حریف در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اصلی قیمت رقابتی و بسیار خوب به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به مغازه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک و پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت دکان اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت مورد پسند به جهت بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خود را بر تهیه محصولات دارای میزان مرغوب بودن سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا مهم خدماتی متفاوت و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، اساسی نگاهی اصلی و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود تعیین کند؛ مطمئن‌تر، اصلی کیفیت‌تر و دارای قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اورجینال

در رابطه حساس وبسایت خانگی لند اساسی رئیس فروش متشخص همین تیم کار کشته و با کیفیت کلام کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع بسیار این وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، البته جواب آقای هیمن عبداله پوری جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات لوازم خانگی و اسباب جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و کلیدی متخصصین همین حوزه در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات وب سایت خانگی لند سفارش میشه، به خصوص برای بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک وبسایت جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز حساس آن ها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این مغازه در سال 1400 اهمیت فروش محصولات سایت آمازون در کشور‌ایران و مهم ارزش کاهش از همین تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، فعالیت خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی حساس کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین گروه فروش محصولات اهمیت کیفیت و اساسی بها های مطلوب و خدمات مختلفی از دیگر وبسایت ها می باشد. تیم پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین زمانه و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال سعی شده همواره به روز باشد و میتوانید حساس تصور سهل وآسان تصویب توصیه نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو محصول را در چکیده این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت غالب آمازون در محصولات این وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این تارنما بزنید، ممکن است شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وبسایت بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی مورد از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی ولی واجب برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وب سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جذاب در آیتم لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی آیتم نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم میزان دارایی گزینه نیاز به جهت خرید یک لپتاپ جدید اهمیت مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی با این گروه در رابطه باشید و محصولات این مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن فارغ از نگرانی

مسئله اهمیت در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی تصور مشتریان، بدون شک قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کارگیری مشخصی را برای اعضا در نظر گرفته اند که در صورتی که در روزگار استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را رجوع دیتا و یا هزینه را به حساب مشتری واریز میکنند و یا دستگاهی بدون نقص‌ احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. دارای توجه به حجم بالای سفارشات، تلاش کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که تماشا گونه های محشر لپ تاپ استوک مطلقا به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتوانیم همین چهار مغازه رو اهمیت نیز مقایسه کنیم:

در جدول تحت عملکرد کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه لطف میشناسید مطلقا معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طریق اینترنت، علتی با به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین جور معاملات شک و تردید دارا هستند چون نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان به وسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حساس کمک دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در اکنون پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی نو ابتکار عمل می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز نیز بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک وتردید دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اصلی که در خرید اینترنتی می بایست به آن اعتنا نمایید همین هست که خرید کردن خود را از یک وبسایت دارای و خوش سوابق انجام دهید. صد رد صد نظرات اعضا در ارتباط با ارآیه فرآورده و رضایت مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به همین نکته اعتنا کنید که برای پیدا کردن سایت های اعتبار در نتیجه ها کاوش ممکن هست تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد نمایید تارنما هایی که میشناسید را تعیین نمایید نه لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم تارنما مراقب نادرست املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و مسلما از صدق و صدق آدرس سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای کلیدی ssl دارای خرید کردن کنید

هرگز اصلی به کار گیری از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده میباشد ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این مورد را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که مهم SSL رمزگذاری شده هست آدرس اینترنتی آن مهم HTTPS آغاز می شود نه تنها اهمیت HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک نیز در نشانی بار آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار وضعیت تحت قرار دارااست که مقام قرارگیری آن ، بستگی به مدل مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حالا حتی در تارنما هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی مهم است که google Chrome هر ورقه ی سوای رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کارگیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اهمیت روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزوبوم زیاد گسترده شده و اکثری از کسانی که اطلاعات یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در حالت رمز اثبات شما برای خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به شیوه فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک کاغذ جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت رسیدن به امنیت در خدمات اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای کلمه و واژه رمزی هست که می‌تواند فقط برای یک توشه در تراکنش گزینه به کار گیری قرار گیرد. بر اساس آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ ادله شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرز و بوم است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در فرمان فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود دارای جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستضعف رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های آخر در درون مملکت آغاز شده، تصویب و هدایت مغازه های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین روش برای تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت دارای از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند کلیدی ثبت نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir درخواست ثبت اطلاعات و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین همه دکان های مورد تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به رخ یک e آبی رنگ به یار یک یا یک‌سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی عمل چندان دشواری نیست. در سرانجام در صورتی که میخواهید از امنیت یک وب وبسایت تماما مطمئن شوید کافی هست به صفحه کسب و کارهای مهم علامت اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه کنید و اصلی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت آیتم حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این ابتدا بایستی توجه داشته باشید که هیچ زمان به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی به کار گیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اساسی خزانه آیتم نظر برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب وبسایت بانکی که از روش مغازه به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را بازدید کنید. درصورتیکه کاغذ خزانه مورد حیث دارای کلمه http می باشد هیچ وقت دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن اطلاعات کارتتان در صفحه بانک آیتم نظر، حتی اگر تمامی حالت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از برگه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) استعمال کنید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همینطور تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی مانند مدرسه ها و دانش گاه برای انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مثل اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای کهن دیگر استفاده می‌کنند.

توجه فرمایید که اگر به سالم داده ها خویش اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خویش ببینید، از آخرین ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان استفاده کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خود با مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که اهمیت کشف آن‌ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی استعمال کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و تنها بوسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از شیوه پیام کوتاه و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز حیاتی هدف بررسی و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در عمده بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای دریافت هدایت و خدمات مرتبط با رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همینطور در شکل بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این حیاتی را از نحوه روابط‌عمومی رئیس شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که دارای مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از شیوه یکی از از بانک‌های سرزمین دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اصلی طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های با بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری اساسی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و یقین نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب و اثاث خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد کاغذ جعلی و شبیه سازی شده خزانه کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن قسمتی از پول جنس به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و بعد جدا رابطه می‌کنند.

در پایان گشوده هم بایستی به همین نکته اشاره نماییم که یک فروشگاه دارای را نمی قدرت فقط دارای توجه به رتبه آن در وب سایت هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن می باشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی با هزاران تماشا کننده و جايگاه جهانی بالا داشته باشد. کلیدی رعایت همین نکات معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اساسی دقت به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی رغبت بسیار زیادی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از آغاز به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که با دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم فرار و گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی است که می‌تواند برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک نماید و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا ببرد تا در نهایت خرید کردن اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب