حرام است، با آتش کشته می شود و ثواب دارد. چگونه گلابی برادفورد را متوقف کنیم؟

[ad_1] درختان گلابی بردفورد در زمینی پشت قبرستان پندلتون، چهارشنبه، 5 فوریه 2020یکی از راه های کمک به اکوسیست

توسط DOSTEMANSALAM در 8 آذر 1400
[ad_1]
درختان گلابی بردفورد در زمینی پشت قبرستان پندلتون، چهارشنبه، 5 فوریه 2020

درختان گلابی بردفورد در زمینی پشت قبرستان پندلتون، چهارشنبه، 5 فوریه 2020

یکی از راه های کمک به اکوسیستم، رشد درختان بیشتر است.

Durant Ashmore، طراح منظره و پیمانکار، که در مورد درخت برای The Greenville News نوشت، گفت: راه دیگر کشتن یک درخت سفید گلدار است.

آنها می خواهند برگ های خود را بریزند و در میان درختان دیگر پنهان شوند، اما در ماه مارس به راحتی دیده می شوند. سپس درخت شکوفا می شود و هوا را با عطر خاصی پر می کند.

برای این درخت جوایزی در نظر گرفته شده است.

به زودی در کارولینای جنوبی ممنوع خواهد شد و گیاه شناسان به دنبال آتش، علف کش ها و راه های دیگر برای کشتن گلابی برادفورد هستند.

کمیسیون جنگلداری کارولینای جنوبی نسبت به کاشت درخت گلابی برادفورد هشدار داد.

کمیسیون جنگلداری کارولینای جنوبی نسبت به کاشت درخت گلابی برادفورد هشدار داد.

اشمور گفت گلابی برادفورد یک کابوس زیست محیطی را با زیبایی می پوشاند و اگر مرده باشد برای همه بهتر است.

اشمور گفت که درختان گیاهان دیگر را خفه می کنند، به ویژه زمین های آیش، که تکه های خالی زمین هستند که جنگل های آینده هستند.

درختان در کارولینای جنوبی در سال 2024 ممنوع خواهند شد، که به صاحبان مهدکودک برای یک دوره انتقالی اجازه می دهد تا باقیمانده های آن را تا زمانی که می توانند بفروشند. این ممنوعیت برای فروش جدید کارخانه از 1 اکتبر 2024 است.

بیشتر ▼: نفرین گلابی بردفورد برای عطسه کردن نیست

اشمور گفت، حتی با وجود این ممنوعیت قریب الوقوع، ممکن است قرن ها طول بکشد تا گلابی های بردفورد ریشه کن شود.

اشمور گفت: "بلوط، افرا، هیکور و غیره ما همه در خطر زنده ماندن از گلابی برادفورد نیستند، اما در رقابت هستند."

او گفت تا زمانی که گلابی برادفورد زنده است، همه گونه های بومی در کارولینای جنوبی مبارزه خواهند کرد.

پس چگونه می توان گلابی بردفورد را کشت؟

گلابی بردفورد اگر تنها بماند گاهی خودکشی می کند.

سرعت کنترل درخت کافی نیست، اما شاخه های ضعیف آن یکی از خطرات درخت است.

گلابی برادفورد که در دهه 1960 توسط وزارت کشاورزی فدرال وارد چشم انداز شد، یک هیبرید استریل در نظر گرفته می شود، اما زندگی راهی پیدا می کند.

در دهه 1980، محققان متوجه شدند که درختان بیش از حد می شکستند. درختان دارای ساختار شاخه ای ضعیفی به نام "فاق پر شیب دار" هستند که باعث شکستن آن از پیری و بادهای شدید می شود.

این اتصال ضعیف شاخه ها دلیلی است که چرا پارک کردن ماشین زیر گلابی برادفورد ایده خوبی نیست.

اشمور گفت: درختان ساختار ضعیفی در "v" شاخه دارند، اما در جهات دیگر قوی هستند، بنابراین آنها کلیک می کنند و بخشی که کلیک می کند می تواند خطرناک باشد.

دیوید کویل، استادیار دانشگاه کلمسون که کارش شامل سلامت جنگل است، گفت: درختان می توانند یک "منطقه مرده" ایجاد کنند، زیرا گلابی های برادفورد یا کالری در توده های ضخیم رشد می کنند با تاج پوشش متراکمی که در ابتدای سال رشد می کند و نور را برای گیاهان دیگر حفظ می کند. و گونه های مهاجم

توسعه به هیبریدهایی که لاستیک ها را سوراخ می کنند

برای جبران شاخه های ضعیف، دانشمندان درختان گلابی مشابهی را ایجاد کردند که تمایلی به شکستن نداشتند. این درختان جدید به زودی با گلابی های برادفورد تلاقی کردند و صحنه ای را مستقیماً از فروشگاه کوچک وحشت ایجاد کردند، یک ترکیب گیاهی که بیداد می کند.

اشمور گفت که این هیبرید که دیگر عقیم نیست، بخشی از دلیل مهاجم بودن گلابی های امروزی برادفورد و درختان مرتبط است که در طبیعت ویران می کنند و برای از بین بردن سخت مبارزه می کنند.

اگرچه این درختان دو دهه عمر نسبتا کوتاهی دارند، اما می توانند به نسل دهم تولید مثل در راه باشند.

هرچه این روند جلوتر می‌رود، این گلابی‌های کالری بیشتر شبیه گلابی‌های چینی وحشی باستانی کوهستانی می‌شوند، که فقط یک توده خاردار از بیشه‌ها هستند. اشمور گفت. "این فقط یک انبوه صعب العبور است. گلابی های کلری دارای سنبله های 4 اینچی هستند و به همان اندازه که می توانید تصور کنید تیز هستند.

میخ ها قوی هستند و می توانند لاستیک های تراکتور را سوراخ کنند. این امر باعث می شود که چمن زنی یا هل دادن مزرعه گلابی در حال رشد برادفورد دشوار باشد.

کویل گفت که خارها بد هستند، افراد و دام ها را مجروح می کنند و می توانند به لاستیک ها آسیب برسانند.

دیوید کویل، استادیار جنگل‌داری و گونه‌های مهاجم در دانشگاه کلمسون در بخشی از درختان گلابی برادفورد در مزرعه‌ای پشت قبرستان پندلتون، چهارشنبه، 5 فوریه 2020.

دیوید کویل، استادیار جنگل‌داری و گونه‌های مهاجم در دانشگاه کلمسون در بخشی از درختان گلابی برادفورد در مزرعه‌ای پشت قبرستان پندلتون، چهارشنبه، 5 فوریه 2020.

این یک مشکل جدی برای گیاهان است و به همین دلیل است که کلمسون برای درخت جایزه می دهد. تا پنج گلابی برادفورد را با اجازه صاحب ملک قطع یا قطع کنید و درختان محلی را به صورت رایگان جمع آوری کنید.

کشتن او با آتش چطور؟

کویل بخش کلیدی برنامه پاداش بود، اما درختان جایگزین رایگان و برنامه های آموزشی مانع از جوانه زدن درختان در همه جا نشدند.

توقف فروش درختان آینده ممکن است کمک کند، اما درختان وحشی در حال تولید مثل در همه جا وجود دارند.

بنابراین کویل در حال تماشای آتش است.

"آتش سوزی می تواند احتمال پنچر شدن لاستیک ها را کاهش دهد زیرا نوک خار را مات می کند و قدرت کلی را ضعیف می کند. این مهم است زیرا آتش تجویز شده یک تاکتیک معمول مدیریت زمینی است و می تواند مفید باشد. گفت کویل.

آتش به تنهایی نمی تواند گلابی کالری را از بین ببرد.

گلابی گلابی پس از آتش سوزی به شدت جوانه می زند، بنابراین کویل و دیگران در حال یادگیری تکنیک هایی برای استفاده از آتش برای مهار درخت هستند.

کویل گفت که چندین علف کش مختلف برای از بین بردن گلابی Callery کار می کنند و بهترین ترکیب برای درختان کوچک و بزرگ در حال مطالعه است.

این درختان نه تنها اثرات مخربی بر جنگل ها دارند، بلکه زنجیره غذایی را نیز تهدید می کنند.

بندپایان، حشراتی که مانند کرم ها هستند، غذای حیاتی برای بقای بسیاری از گونه ها هستند.

در این عکس مارس 2007، زنی در خیابان سیزدهم از کنار گروه گلابی درختان گلابی برادفورد در راه ایستگاه اتوبوس قدم می‌زند. ایالت کارولینای جنوبی فروش درختان گلابی برادفورد را از اکتبر 2024 ممنوع کرده است.

در این عکس مارس 2007، زنی در خیابان سیزدهم از کنار گروه گلابی درختان گلابی برادفورد در راه ایستگاه اتوبوس قدم می‌زند. ایالت کارولینای جنوبی فروش درختان گلابی برادفورد را از اکتبر 2024 ممنوع کرده است.

کویل گفت: گلابی های کلری برای این موجودات کاترپیلار مانند میان وعده های خوشمزه ای نیستند.

وی گفت: از آنجایی که تعداد کمی از کاترپیلارها از گلابی کالری تغذیه می کنند، هر گلابی کالری یک صحرای غذا برای پرندگان است.

کویل گفت، جایی که گیاهان غیربومی مانند این وجود دارد، تعداد پرندگان کاهش قابل توجهی دارد.

معدود پرندگانی که به اطراف می آیند با پخش بذرها در زمین های آیش آسیب ناشی از گلابی برادفورد را تشدید می کنند و از گل دهی این جنگل های بالقوه جلوگیری می کنند.

کویل گفت: جایگزین های محلی زیادی برای باغبانان وجود دارد که به جای گلابی برادفورد کاشت کنند.

ظاهر تزیینی بهاری گل ها می تواند به صورت داگ، غنچه قرمز یا تیتی باتلاق باشد. او گفت برای سبزی روشن پاییزی، آدامس سیاه را امتحان کنید.

اشمور سرویس بری، فندق جادوگر و زنگ نقره ای را از کارولینای توصیه می کند.

با این حال، درختان جایگزینی وجود دارد که باغداران باید از آنها اجتناب کنند، مانند پسته چینی و افرا آمور. به گفته کارشناسان، درختچه هایی نیز وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد، مانند بوته سوزان، لیگوس و ناندینا که از بدترین درختچه های غیر بومی هستند.

اشمور گفت، مسائل زیست محیطی زیادی وجود دارد، اما راه حل آسان آن گلابی لعنتی برادفورد درست جلوی خانه شماست.

با رشد گلابی های برادفورد در کارولینای جنوبی، گونه های درختی دیگر برای زنده ماندن تلاش خواهند کرد.

گفت: همه جور. "همه گونه های بومی ما."

لطفاً در ایمیل مستقل در dependentmail.com/subscribe مشترک شوید

این مقاله در اصل در نامه مستقل اندرسون منتشر شد: چگونه درختان گلابی را در برادفورد متوقف کنیم؟ نهی، قتل با آتش، ثواب


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن