جدیدترین خبرهای «قیمت هایما s7» خبربان

هایما S7 توربو در مقایسه اصلی امکاناتی که دارد، ارزش دوچندان مناسبی را برای خرید پیشنهاد می دهد، می توانید اسا

توسط DOSTEMANSALAM در 13 آذر 1401
هایما S7 توربو در مقایسه اصلی امکاناتی که دارد، ارزش دوچندان مناسبی را برای خرید پیشنهاد می دهد، می توانید اساسی توجه به دارایی ی خود، این جور از برند هایما را در اولویت قرار دهید. برای اطلاع از ارزش روز هر یک از مدل های هایما اصلی ما در تماس باشید. هایما اس 7 پلاس، به استدلال مجهز بودن به امکانات متفاوت توانسته است در مقایسه دارای مدل های توربو عملکرد بهتری داشته باشد.
  • «خبربان» نقشی در ساخت محتوای خبری ندارد و مطالب همین سایت، بازنشر خبرها پایگاه‌های اعتبار خبری است.
  • مشتریان گرامی قوی خواهند بود دارای مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از گونه های خودروها، بها روز و همچنین وضعیت فروش اقساطی کشور ایران اتومبیل اطلاع پیدا کنند.
  • وقتی اجازه درج حیث به هر کسی دارای جهت گیری و سلیقه کج داده میشه، سرانجام اش خوبتر از این مقاله نمیشه.
  • منبع مهم همین صداها ممکن میباشد باد ، دست انداز ها ، ناهمواری جاده ها و ….
قیمت بازار گونه های خودرو هایما (مهر ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | جمهوری اسلامی ایران خودرو صفر ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵... قیمت بازار اشکال اتومبیل هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) ارزش (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | کشور‌ایران ماشین صفر ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور‌ایران اتومبیل صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور‌ایران خودرو صفر ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰ S۵... ارزش بازار گونه های اتومبیل هایما (آبان ۱۴۰۱) مارک مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۰ | کشور ایران اتومبیل صفر ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | کشور ایران ماشین صفر ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰ S۵ ۶ سرعته اتوماتیک ۱۴۰۱ | ایران ماشین صفر ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ S۵...

ببینید | نبرد کشور‌ایران و اسرائیل هر لحظه در شرف وقوع است!

از نظر فنی ماشین هایما S5 توربو ، پیشرانه و کارایی مهربانی داراست که آن را به یکی از نقاط قوت همین ماشین تبدیل کرده است. هایما اس 5 توربو از یک پیشرانه چهار سیلندر 1497 سی سی مجهز به توربو شارژ بهره می‫برد که می‫تواند قدرتی برابر 161 اسب بخار و 223 نیوتون متر گشتاور را ساخت نماید. همین ماشین 11 ثانیه نیاز دارااست تا به شتاب 100 کیلومتر در ساعت رسد و حداکثر سرعت همین اتومبیل 175 کیلومتر در ساعت است. اتومبیل هایما S5 توربو در هر صد کیلومتر 9.8 لیتر در مسیرهای شهری سوخت مصرف می‫کند. همین در حالی می باشد که در مسیرهای غیرشهری در هر 100 کیلومتر 6.1 لیتر و در رخ ترکیبی هشت لیتر در هر صد km مصرف می‫‫نماید. علاوه بر این، اتومبیل هایما S5 توربو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می‫باشد. دسته‌بندی نشده لازم هست بدانید که به طور میانگین روغن گیربکس می بایست هر ۲۰ هزار تا ۴۵ هزار km ردوبدل شود. همچنین شرایط رانندگی و کیلومتر ماشین هم در زمان تعویض روغن گیربکس دخیل هستند. به طور نمونه رانندگی در وضعیت ترافیکی می تواند باعث گرم شدن روغن گیربکس شده و ارتفاع عمر آن را کوتاه کند. به همین مراد هموطنان تهرانی بایستی روغن گیربکس اتوماتیک خودروشان را هر ۲۰ هزار الی ۳۰ هزار کیلومتر ردوبدل نمایند. نبود روغن یا این که نشت روغن گیربکس و فساد بلبرینگ ها میتواند علت زوزه کشیدن گیربکس هایما S5 باشد. وجود ناهمواری و ساییدگی یا شکستی چرخنده های داحل گیربکس، لقی محور ها و هزار خاری دنده ها از دیگر عامل ها زوزه کشیدن گیربکس میباشد.

طراحی داخلی و کابین

رفع اختلال در حال حاضر در این برنامه فروش ظرفیتی موجود نمی باشد،لطفا مجددا کارایی نمایید. رفع مشکل در اکنون حاضر مجاز به خواهش نيستيد لطفا از طريق اين لينك مجددا مبادرت نماييد. لطفا چندین ثانیه تحمل نموده و مجددا سوییچ پرداخت الکترونیک را کلیک نمایید. به جهت رابطه کلیدی ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس پست الکرونیکی infocarbalad.com ارسال نمایید.

کارت طلایی چیست؟ مزایای کارت طلایی نسبت به بیمه بدنه

ابعاد جمع و نوع و حجم‌‌های ساده‌‌تر بدنه جک S5 حساس تسلط بهتری به راننده میدهد و نقاط روشن دل کمتری در کالا جک نسبت به خودروی هایما S7 توربو خواهید داشت. ولی خبر خوب برای طرفداران هایما این است که برخلاف نمونه تنفس طبیعی، هایما S7 توربو مجهز به دوربین 360 رتبه و دوربین کمکی پایین آینه شاگرد میباشد و در نتیجه نقص‌ نقاط کور آن نیز تا حدود زیادی بر طرف شده که متاسفانه چنین چیزی را در خودروی جک S5 شاهد نیستیم. صندلی‌‌های جلوی هر دو ماشین، از فضای کافی و ارگونومی مناسب بهره‌مند میباشند و کیفیت سواری هر دو ماشین در مقایسه اصلی بقیه خودروهای همکلاس می‌تواند مطلوب تلقی شود. ضمناً کافی میباشد کمی پرگاز رانندگی نمایید تا گیربکس جک داغ کرده و دنده‌ ها را در دور موتور پایین ‌تر ردوبدل کند. هایما از لحاظ تراز آپشن و رانندگی خانوادگی یه خرده برتری داراست البته در عوض جک حساس تسلط بخش اعظم و مقدرای پایداری خوبتر را به شما ارزانی خواهد داشت.

سهمیه واردات و صادرات ۴۰۰ دلار به جهت هر خانوار در سیستان اجرایی می‌شود

تاثیرپذیری هایما از تولیدات مزدا طبیعی است و این مسئله در نمای روبروی S5 چشم می‌شود. حتی نام‌گذاری این خودرو هم، بی‌شباهت مهم کراس‌اور مزدا CX-5 نیست. تازه ترین متاع هایما، در فرم کلی بدنه، تا حدودی دیدنی و قشنگ به حیث می‌رسد، البته به صورت اغراق‌آمیزی حساس ادوات تبارک در چراغ‌ها، سپر و جلوپنجره، عملکرد در بزرگ‌نمایی خویش دارد. شرایط تهاجمی و اسپرت در چراغ‌ها دیده می شود و نواری رشته رشته در نصیب بالای آن، سبک طراحی چشم و ابرو (اصطلاحا چشم عقابی) به بیننده القا می‌کند.

خرید باتری هایما s7

متأسفانه، بروز خوردگی در قطب های باتری هایما S7 و سر باتری های آن مرسوم است. خوردگی روی قطب ها و سر باتری های باتری هایما S7 می تواند انتقال و دریافت جریان الکتریسیته در باتری هایما S7 را مختل کند، بدین ترتیب برای اطمینان از ارتفاع عمر و عملکرد مطلوب باتری هایما S7 ، پاکسازی خوردگی فروش اثاثیه یدکی هایما ها و سولفاته ها دوچندان کلیدی است. برای پاکسازی می توانید از آب جوش استعمال نمایید و آن‌گاه از اتمام عمل می توانید از گریس بر روی قطب های باتری هایما S7 به کارگیری نمایید تا از ساخت دوباره سولفاته دوری کنید. جهت تصویب توصیه باتری صبا مطلوب ماشین ی خود حساس کارشناسان ما تماس بگیرید . پایانی ارزش بازار و سوله محصولات جمهوری اسلامی ایران ماشین حاکی از کاهش یک میلیونی دناپلاس بوده و ارزش هایما اس 7 توربو به 911 میلیون تومان رسیده است. نهایی بها بازار و سوله محصولات جمهوری اسلامی ایران خودرو، حاکی از افزایش شش میلیونی سمند ای اف سون دوگانه سوز بوده و ارزش هایما اس5 توربو با پنج میلیون تومان افزایش به 785 میلیون تومان رسیده است. آخری بها بازار و سوله محصولات ایران خودرو، حاکی از کمتر هفت میلیونی قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک بوده و قیمت هایما اس7 توربو به 951 تومان رسیده است. هایما S5 یک کراس اوور ریز شهری هست که در سال ۲۰۱۴ در سبد محصولات کمپانی هایما قرار گرفت. همین خودرو به جهت اولین بار در سال ۱۳۹۶ در جمهوری اسلامی ایران مونتاژ و به بازار عرضه شد. هایما اس ۵ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ استعمال کرده که میتواند ۱۶۱ اسب بخار اهمیت گشتاور ۲۲۳ نیوتن متر تولید کند. از وزارت متشخص صمت تمنا داریم یا این افزایش را ملغی اعلام کنند و یا دست‌کم کمپانی کنندگان در طرح قرعه کشی یکپارچه را از این ارتقاء مستثنی و معاف کنند. این یک عدد از سوال ها مضاعف متداولیست که صاحبان خودرو های اتوماتیک از ما میپرسند. روغن گیربکس مثل روغن موتور باید در کیلومتر های مشخصی که کمپانی سازنده ماشین مشخص کرده می باشد ردوبدل شود. در صورتی که ماشین در زمان حرکت میلرزد یا تکان های شدید دارد، می تواند اختلال از گیربکس اتوماتیک ماشین باشد.

آموزش ترفند های ثبت اسم غالب بهمن موتور

به همین خواسته پای خود را روی پدال کلاچ فشار داده و عمل تعویض دنده را انجام میدهد. ضمناً سانروف بالای سرمان به قدری بزرگ هست که پس از گشودن، حتی سرنشینان عقبی را هم از وجود خود بهره مند میسازد. اما مهم همه همین تمجید ها زیبایی و میزان مرغوب بودن گوشه و کنار داخلی این اتومبیل بی حریف هم نمیباشد و همین حس رضایت نسبی را کم و بیش در بعضی از هموطنانش هم تجربه کرده بودیم. اما اهمیت این حال لانگ رنج الیت ارزان‌تر از لانگ لایف لاکچری هست و در آن سو امکانات رفاهی تیپ لاکچری بیشتر است. در مورد مصرف سوخت نیز هایما مدعی می باشد که 6P هیبریدی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱.۳۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند. البته کارشناسان ماشین معتقدند که همین عدد در آزمایشگاه به دست آمده و با کارایی خودرو فروش اسباب یدکی هایما در شهر و جاده تطابق ندارد. سیستم تهویه هایما S5 هم مانند اتومبیل های دیرین حیاتی دکمه‌های چرخان و نمایشگری ریز فعالیت مینماید که نمای زیبایی را در کابین این خودرو ایجاد نکرده است. مثل سوراخ محل ورود CD بر روی کنسول میانی، که متاسفانه طراحی آن نیز در به عبارتی نگاه نخستین توی ذوق بیننده خواهد زد.

افزایش بها خودروهای مونتاژی در بازار + جدول

باربند هم روی سقف همین ماشین به صورت فابریک قرار گرفته است که بیش‌تر هویت SUV بودن آن را به نمایش می‌گذارد. صندوق عقب S۵ نشان می دهد که این اتومبیل از ظرفیت بالایی برخوردار است؛ ۳۲۰ لیتر گنجایش صندوق عقب هایما به جهت هر سفری مناسب است. در بازار خودرو که راکد است و معامله ای انجام نمی شود، قیمت‌ها مجله حوادث خبری صعودی است. دبیر انجمن خودروسازان کشور‌ایران مهم تاکید بر وجود مشکل شماره گذاری کامیون در مرزوبوم که سبب ساز به افزایش ارزش همین محصولات شده است، از... هایما s7 توربو مثل اکثر هم‌وطنان خویش در تست‌های ایمنی کمپانی نکرده است. برخلاف امکانات رفاهی، امکانات ایمنی همین ماشین را نمی‌توان به‌روز و مدرن نامید. این آیتم از مزایای هایما S7 توربو در بازاری که مشتریان کراس‌اوورها را برای به کار گیری خانوادگی خریداری می‌کنند، به‌شدت دارای و تاثیرگذار است. Haima s7 توربو همانند هر خودرو دیگری، مزایا و معایبی دارد و خرید کردن آن به جهت مشتری حساس مجموعه‌ای از ارزش‌های مثبت و منفی همراه است. در این مطلب، به بررسی مزایای هایما S7 توربو خوا هیم پرداخت و مشوق‌های خرید کردن همین اتومبیل را به جهت شما بازگو خوا‌هیم کرد. چنانچه به دنبال خرید کردن یک کراس‌اوور چینی مونتاژ داخل هستید یا صرفا به افزایش دیتاها عمومی خویش علاقه دارید، در ادامه نوشته دارای ما ملازم باشید تا مزایای هایما S7 توربو را موردبررسی قرار دهیم. یکی از از ویژگی‌های مثبتی که در بخش فنی تیگو ۵ مطرح می‌شود، مصرف سوخت ناچیز آن است، همین تفاوت هنگامی می باشد که هایما S7 نسبتا مصرف سوخت بیشتری دارد، از طرف دیگر می‌توان به‌ فرمان پذیری ظریف تیگو ۵ اشاره داشت. هایما اس 7برای خودروی هایما اس 7 نیز می‌توان ویژگی‌هایی چون نمایشگر 7 اینچی، دوربین یگانه برای دید عقب، شش عدد بلندگو، ایربگ، آینه و فرمان برقی، سیستم گرمکن صندلی، سانروف برقی و موارد دیگر اشاره کرد که همگی سبب ساز شده‌اند هایما اس 7 یک عدد از ماشین های محبوب به‌حساب بیاید. کشور ایران خودرو هایما S5 را حساس بازنگری‌هایی، معرفی کرده؛ گونه جدید هم دارای گیربکس ۶ سرعته AT به جای CVT است و هم در تریم داخلی نیز تغییر‌و تحول یافته. کلیدی همین وجود عملکرد بورس فرآورده می‌تواند تا حدودی سبب ساز تعدیل قیمت‌های بازار شود و در مورد دیگنیتی و فیدلیتی حتی منجر ریزش ارزش بازار همین خودروها هم شد. اولین عرضه خودروهای هایما S7 در بورس در دو رنگ سپید و مشکی انجام شد. اما خوشبختانه صدای موتور همین خودرو به اندازه برادر بزرگ‌ترش S7 توربو آزاردهنده وجود ندارد و سر و صدای آن به فراخور توان و کشش به گوش می‌رسد. سیستم صوتی مجهز، آغاز کلید ای، سنسور باران، داشتن یکسری بلندگو و ولی کاغذ سناریو 7 اینچی لمسی، از اهمیت ترین مزیت این ماشین در لحاظ گرفته می شود. مهمترین مشخصات هایما S7 کدام است؟ قبل از گزینش و خرید این اتومبیل خوب تر است اصلی برخی از مهمترین مشخصات آن آشنا شوید، در این شکل می توانید حساس یک مقایسه ی مطلوب، بهترین اتومبیل را خریداری کنید. در ادامه بعضی از مشخصات هایما اس 7 ارائه شده است، در رخ نیاز به توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید. و نیاز به توضیحات بیشتر، شک وتردید نکنید اصلی ما از شیوه شماره های موجود در تماس باشید و راهنمایی کامل برای خرید قطعات هایما اس 7 در اختیار شما قرار می گیرد. ما اینجا هستیم تا شما از کیفیت اسباب یدکی انتخاب شده راضی باشید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن