تعیین افزایش حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان حداقل بگیر تأمین اجتماعی ادامه جلسات افزایش سایر سطوح

درصورتیکه قصد دارید از دستکم حقوق و دستمزد و تراژدی مستمر آن رها شوید، یک گویش خارجی فرا بگیرید و تا انتها سال

توسط DOSTEMANSALAM در 8 آذر 1401
درصورتیکه قصد دارید از دستکم حقوق و دستمزد و تراژدی مستمر آن رها شوید، یک گویش خارجی فرا بگیرید و تا انتها سال۹۸، در یک فن و صنعت، ماهر شده و گواهی صلاحیت حرفه ای اخذ کنید. درصورتیکه کارگری، سوای فرزند باشد، عده دریافتی او عبارت میباشد از جمع شالوده سنواتی، حق مسکن و بن کارگری که ۱۵۹ هزار تومان بیشتر خواهد شد که علاوه بر ۱۳ درصد، به عده دریافتی او، ۴۲۱ هزار ومان طولانی تر می شود. آموزشگاه آریا اهمیت عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در مملکت کویت آغاز به کارکرد. همین آموزشگاه هدف خویش را خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم بیرون از مملکت قرارداد، تا با آموزش‌های حرفه‌ای و باکیفیت و همچنین اعطای سند رسمی دیپلم و گواهی‌نامه بین‌المللی مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، قدمی مؤثر در تسهیل این دوستان برداشته باشد. به طور کلی شیوه گزینش حق بیمه هر سال به این شکل می باشد که 30٪ تمام مبلغ دریافتی حقوق و دستمزد و دستمزد به عنوان حق بیمه هست که 23٪ آن بوسیله کارفرما بایستی ورداخت شود. از همین 23٪ چیزی در حدود 3٪ مربوط به بیمه بیکاری می باشد و مابقی آن مربوط به حق بیمه میباشد. اما به حیث ترازو خود از بخش اعظمی از سیستم های بیمه ای مدنی و خصوصی محروم باقی‌مانده اند. همچنین بسیاری از افراد در سازمان ها نسبت به آینده صندوق بازنشستگی دولتی، بیمه های تامین اجتماعی و کفایت مقدار بیمه مستمری خویش کلیدی چشم تردید می نگرند و از خویش می پرسند که آیا به جهت مقطع بازنشستگی آمادگی کافی دارند؟ چرا که در پیش چشم خود می بینند که بسیاری از افراد بازنشسته که اکنون می بایست به استراحت بپردازند و از اوقات خود لذت ببرند، هنوز هم در اکنون عمل هستند و عمل می کنند. مسعود علیاری، حیاتی اشاره به التماس کانون بازنشستگان بنیاد شهید و کارها ایثارگران از رئیس‌جمهوری به جهت رسیدگی به اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، در نامه‌ای به همین کانون یادآور شد که سازمان تامین اجتماعی، از اول مرداد سالِ ۹۵ متناسب‌سازی را به طور تمام اجرا کرده است. بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی امروز از دقایقی پیش در بعضی از شهرستان‌ها در مقابل ادارات سازمان تامین اجتماعی تجمع کرده‌اند؛ آن ها خواهان قرار گرفتن تمام مبلغ متناسب‌سازی در پایه‌ی مستمری هستند تا مشمول ارتقا ضریب سالیانه شود.
  • همچنین در بیمه عمر بازنشستگی پاسارگاد امکان قرار دادن پولی به عنوان سپرده در بیمه عمر وجود داراست که می تواند اهمیت افزایش سود دهی بیمه عمر و اندوخته بیمه طومار قدمت و تامین آتیه، قابلیت و امکان اخذ مستمری فراتر را به جهت بیمه شده آماده نماید.
  • در صورت فوت هر مورد از بیمه شدگان، ذینفع موظف هست مراتب را به محض اطلاع و حداکثر پیاله مدت یک ماه در خصوص فوت از تاریخ اطلاع و ۱۵ روز به جهت غرامت روزانه بستری شدن در بیمارستان در اثر حادثه، به بیمه گر اعلام و متعاقبا مدارک برنامه مستند را ارسال نماید.
  • هزینه بیمه تامین اجتماعی به همین مفهوم است که هر سال باتوجه به مبنا حقوقی که به جهت کارگران تعیین می شود هزینه بیمه تامین اجتماعی نیز معین میگردد که افراد مهم پرداخت همین هزینه میتوانند از سرویس ها بیمه تامین اجتماعی به کارگیری کنند.
  • طبق بررسی‌های شکل گرفته روشن شد حتی اصلی اعلام گذشته کانون خوب بازنشستگان تامین اجتماعی مبنی بر اجرای قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان (۱۴۰۰-۱۴۰۱) از شروع آذرماه که سبب کمتر سهم بازنشستگان و ملزم شدن تامین اجتماعی به پرداخت ۵۰ % می‌شد، به لحاظ می‌آید قرارداد از ماه آتی اجرایی شود.
شرکت تولد سلامت تأمین اجتماعی (هلدینگ درمان) از سال ۱۳۹۶ و در اجرای مصوبات هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و اهمیت هدف جدا شدن تولیدکننده خدمات تشخیصی و درمانی از خرید کننده خدمات و جایگاه ناظر و همچنین در راستای اداره اقتصادی و ارتقا شفافیت و بهره‌وری دارایی‌های سازمان در زمینه معالجه (اداره بیمارستان‌ها) تشکیل شد. در اجرای قانون الزام سازمان تأمین اجتماعی تصویب شده سال 1368[۱۴] همگی خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز درمانی تیم تولد سلامت شبیه سایر مرکزها درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی، به شکل بدون‌پول به بیمه شدگان سازمان ارائه می‌شود. این سازمان، وظیفهٔ پوشش تحمیلی بیمهٔ کارگران، حقوق‌بگیران و پوشش اختیاری صاحبان سخن و مشاغل دولتی و آزاد را برعهده دارد. همین سازمان اولین، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سازمان تأمین اجتماعی و درمانی در ایران می باشد که متعلق به بیمه‌شدگان است. قبل از همین که نحوه تصویب نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۱ را توضیح دهیم، در آغاز به حالت گزینه نیاز جهت این ثبت اسم می پردازیم. چرا که بدون اطلاع از شرایط حتمی جهت ثبت اسم برای بیمه تکمیلی، ممکن هست در ادامه عمل کلیدی ایراد مواجه شوید.

ترکیب احتمالی گروه ملی جمهوری اسلامی ایران درمقابل آمریکا/ «مچِ» بسته با یک نقابدار!

در کمیته‌ی متناسب‌سازی قرار شد براساس بند ت ماده ۹ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کار شود؛ به همین مفهوم که هر فردی براساس آورده و سابقه‌اش در متناسب‌سازی سهم دار باشد. آن ۱۷ هزار میلیارد تومان براساس میزان سوابق و آورده‌ی هر بازنشسته، دربین مستمری‌بگیران سازمان در قالب ارتقاء متناسب‌سازی ۹۹ تقسیم شد. به جهت مثال، آن‌هایی که روستا سال سوابق داشتند، حقوق‌شان حدود ۱۵۰ هزار تومان ارتقا یافت؛ آن‌هایی که سی سال سوابق داشتند، افزایشی حدود ۳۶۰ هزار تومان نصیب‌شان شد و بازنشستگانی مهم ۳۵ سال سابقه، مشمول ارتقا حدوداً ۴۲۰ هزار تومانیِ متناسب‌سازی شدند. یک ضریب ترغیب هم برای بازنشستگان در نظر گرفته شد که به بازنشستگانی حیاتی ۲۵ سال سابقه و بیشتر، از نیم % تا ۵ درصدِ دست‌کم حقوق و دستمزد به عنوان ضریب ترغیب تعلق گرفت. طبق تصریح ماده ۱۱۱ قانون تأمین‌اجتماعی، دستکم مستمری پرداختی به افراد واجد موقعیت اخذ مستمری کامل در هر سال (مشتمل بر مستمری ازکارافتادگی کلی، مستمری بازنشستگی و مجموع مستمری بازماندگان) نباید کاهش از دست‌کم دستمزد گزینش شده از سوی شورای عالی کار برای کارگران مشمول قانون کار باشد. دسته‌بندی نشده بنابر اعلام معاون فرهنگی، اجتماعی و کارها استان‌های سازمان تامین اجتماعی احکام جدید بازنشستگان در اجرای تراز دوم متناسب‌سازی صادر و در جلسات کارشناسی و همه روند بازنگری احکام، نظرات بازنشستگان مورد اعتنا قرار گرفته و مبنای کار بوده است. همه مستمری بگیران پس از وارد نمودن کد ملی و گذر واژه و کلمه تامین اجتماعی خود به راحتی می توانند فیش حقوقی خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند. اشخاص شاغل در کارهایی که ماهیت آن جنبه دائمی دارااست و براساس قرارداد فعالیت در مدت معینی سرگرم فعالیت بوده‌اند. مهم تشخیص واحدهای تعاون، فعالیت و رفاه اجتماعی، درصورتی‌که در پایان قرارداد بدون شغل شوند و در پایانی کارخانه دستکم یک سال سوابق پرداخت حق بیمه داشته باشند، آیتم حمایت قرارگرفته و مشمول اخذ مقرری بیمه بیکاری خواهند شد. بیمه تکمیلی سرویس ها درمانی صندوق بازنشستگی کشوری، یکی از از خدماتی بود که سال های پیشین از سوی همین صندوق به پرسنل بازنشسته دولت ارائه می‌شد.

چرا مبلغ «بیمه تکمیلی» کارگران و بازنشستگان فراوان است؟/ مشکلات فراوان درمانی «بیمه‌شدگان» و «فاقدان بیمه»

در بعضا موارد، برای استعمال از همین خدمات نیاز به مراجعه به بیمارستان هایی وجود دارد که دارای این بیمه قرارداد دارند. البته گهگاه وقت ها نیز می قدرت درمان را در بیمارستان های دیگر نیز انجام داده و از سرویس ها بیمه تکمیلی به کار گیری نمود. در ادامه لینک و پیوند دانلود جدول تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوریدر سال ۱۴۰۱ را به جهت شما قرار دیتا ایم. اهمیت مراجعه به این جدول می توانید به طور کامل سقف تعهدات انواع سرویس ها تکمیلی به وسیله این بیمه را بازدید نمایید. تصویب اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری مورد قضیه مهمی می باشد که اشخاص زیادی در سراسر مرزو بوم مهم آن سر وکار دارند؛‌به این دلیل، در این جا قصد داریم به طور مفصل به این آیتم و سرویس ها قابل ارائه ان بپردازیم.

ساعت بازی امروز تیم ملی فوتبال ایران

بیمه‌های ارائه‌شده بوسیله مرکز ها دیگر بیمه یکی از مزایای مشاغل قانونی محسوب می‌شوند. بدین ترتیب کارفرمایان طی قرارداد حیاتی یک کمپانی معتبر بیمه، همین سرویس ها درمانی را در اختیار پرسنل و کارگران خویش قرار می‌دهند. پس افرادی که هنوز بازنشسته نشدند، می‌توانند به‌جای بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی از سرویس ها درمان تکمیلی دیگر شرکت‌های اعتبار بیمه به کار گیری کنند. بیمه‌های تکمیلی‌ ارائه‌شده بوسیله شرکت‌های بیمه، بخش بزرگی از هزینه‌های درمان را برعهده می‌گیرند. به این دلیل اساسی داشتن آن ناچیز از بیمه تامین اجتماعی یا به عبارتی بیمه پایه نیست. کشاورز در خصوص ادامه بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان قدس، اشخاص تازه بازنشسته و مستری بگیر که خواستار اخذ بیمه تکمیلی هستند، میتوانند از پانزدهم آبان به دفتر کار کانون مراجعه کنند و همچنین اشخاصی نیز به علتی می خواهند انصراف دهند، انصراف خویش را کتبا اعلام کنند.

سوابق بیمه تامین اجتماعی

حق ما موسفیدکرده ها و کمر خمیده ، بایستی داشتن مدیریت بی کفایت و بی لیاقتی همچو مدیریت عامل سازمان تامین اجتماعی باشد، آخه بی انصاف این درست است که تفاوت افزایش دستمزد ما بقیه سطح ها بازنشستگان تامین اجتماعی را که مربوط به پنج ماه قبلی از سالجاری را برای پنج ماه بعدی سال بدهی ،آنهم اهمیت همین شرایط نابسامان گرانی ها. به نظرمن این دسته متناسب سازی حقوق و دستمزد یه فکری پشت پرده داره درواقع اون افرادیکه همین جور را پیشنهاد کرده منظورش اینبوده که نارضایتی را ترویج بکنه باطن جامعه اینجور. ادما ضد نظام وضدانقلاب هستن اصلی همین کارا ضربه میزنن اگرنه که همین مدلی متناسب سازی نمیکردن. پول دار پولدارتر شده بینوا فقیرتر به عنوان نمونه کسی که پنج میلیون حقوق و دستمزد میگرفته الان کلیدی درصدی که به حقوقش افزوده شده. ارتقاء حقوقش برابر حقوق و دستمزد یه نفر اهمیت آبادی سال سابقه میباشد یا این که این‌که الان مهم همین شیوه ببینید چه اختلافی ایجادکرده بین افرادیکه سی و سیو پنج سال سابقه داشتن اساسی افرادیکه زیر همین اعدابوده به این مورد قضیه اصلا فک نکردن که اون شخصی که سیو پنج سال عمل کرده خب شرایطش دسته بوده مشکلی براش پیش نیامده به مدت سیو پنج سال کارکرده و از امتیازش به کار گیری کره. براش رخداد افتاده نتونسته ادامه بده الان به حمایت بیشتری نیاز داره نه اینکه بیا با همین شاخص هایی که صحیح کردید باعث بدبختی و بیچاره گی بیشت برای همین جور افراد درست کنی نیکی اینکه فکر منحوسی توی ذهنش بوده حتا من شنیدم که میگفتن افرادی هستن که مهم ارتقاء یک ریال به حقوقه مخالفن ببین اونا دیگه چه فکر پلیدی درسردارن.

وحدت پایین پرچم «جمهوری اسلامی ایران» سبب ساز به پیروزی می شود

تجمع کارگران به مناسبت روز جهانی خدمتکار صبح امروز؛شنبه، ۱۱ اردیبهشت، در بسیاری از شهرهای مرزو بوم و در تهران در مقابل وزارت فعالیت برگزار شد. آنان به دليل كهولت سن، توانايي انجام كار را ندارند، در نتيجه بزرگترين منشاء در آمد خویش را از دست مي‌دهند. حقوق بازنشستگي كه از پيامدهاي رفاهی دولت میباشد به قدري كم بوده‌ كه از اين اضطراب و تحيّر نمي‌كاهد. داشتن شماره محل کار تمام و دفترچه بیمه پایه، به جهت اشخاصی که قصد تصویب اسم فرزندان خود را دارا‌هستند حداکثر 22 سال برای فرزندان مذکر و مجرد بودن و عدم اشتغال برای فرزندان مونث، سایر وضعیت را در متن مقاله مطالعه نمایید. یک فعال صنفی بازنشستگان کارگری از ناتوانی در دریافت نسخ الکترونیک انتقاد کرد. اینهم یک دسته دزدی ازجیب بازنشسته است همین مبلغ هنگفتی است تابحال بحساب چهکسانی بوده چراتامین یک روزکه دورحق بیمه راپرداخت کنی بایدجریمه بدهی ولی این مبلغ شمامل جریمه نمی شودشماخیلی حق الناس می کنید خداجوابتان رابدهد...

مظنه اجاره کارت ملی به جهت خرید کردن دلارچند؟

اگر کارگری ۱ فرزند داشته باشد، حاصل جمع شالوده سنواتی، حق مسکن و بن کارگری به ۴۶۱ هزار تومان می رسد که به همین رقم، ۱۳ درصدی که به حقوق طولانی تر می شود نیز، طولانی تر خواهدشد. این در حالی می باشد که حداقل حقوق کارگران در سال گذشته، ۱۱ میلیون ریال تعیین شده بود اهمیت اطلاعات در آیتم بیمه تکمیلی حق مسکن چهارصد هزار ریالی و بن خواربار ۱۱۰ هزار تومانی. اگر قرار باشد چرخ تولید نچرخد و کارفرما و کارآفرین، لبه سود مطمئن به نسبت هزینه های صعودی نداشته باشد، ارتقا حقوق کارگران، دردی از ایجاد و خدمتکار دوا نمی کند و تنها بر شمار بیکاران می افزاید. همچنین هپکو توانسته سهم مناسبی در تولید گونه های واگن‌ها، گونه های کامیون‌ها، گونه های جرثقیل‌ها، انواع لیفتراک‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع فولاد و صنعت های مس، تجهیزات معادن، تجهیزات حفاری، تجهیزات نیروگاه‌ها، تجهیزات سدها، تجهیزات فناوری هسته‌ای، تجهیزات بنادر و تجهیزات صنعت های نفت‌وگاز به‌دست‌آورد. دولت انقلابی یعنی این.دیر شد اما سوخت نشد.بر مغایر دولتهای قبلی.انشاالله مدام چنین اقداماتی برای کل اقشار کم درآمد همین مملکت اطلاعات در گزینه بیمه تکمیلی و ملت غیور توسط این دولتمردان با شخصیت انجام گردد.پایدار و سربلند باشند کل دست اندرکاران با شخصیت که این مهم را به انجام رساندند. نمیفهمه این Rf هس یا Af..همگی دارای هم..سرپل خاجو یارو ( خدابیامرزش) وایسادس..طرف گفت بابا مردیم از گشنگی این فسنجونت رو بیار..ضعیفه گفت بزا فس ش برد..دادا.. چرا انقدر لاف میگید .؟؟حقوق ها رو ریختند اصلا اون چیزی که تو جدول نوشتید فقدان به خصوص ۱۰سال سوابق .چطوری می‌خواهید پاسخ آفریدگار رو بدید.

تکلیف معلمان بازنشسته در طرح رتبه‌بندی چه می‌شود؟

در جلسه مسئولان ارشد سازمان برنامه و بودجه، افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ در قالب ساختار و مبانی اقتصادی بخشنامه میزان دارایی سال ۱۴۰۲ باز‌نگری شد. متاسفانه آنقدر گرانی ها شدید شده که این افزايش های قلیل میباشد تاثیری ندارد. کلیدی سی ویک سال سابقه بیمه حساس همین ارتقاء ها تازه حقوق ماج شده ۷میلیون که حتی نمی‌شود یک آپارتمان چهل متری اجاره کرد.

فرود او‌لین هواپیمای مسافربری روسی در سوریه پس از ۱۲ سال

به گزارش ایرنا، تکمیل شدن پوشش بیمه‌های درمان همواره به تیتر یک عدد از مطالبه‌های اهمیت از سوی قشر بازنشسته مطرح می شود و چون این اشخاص در دوران میانسالی اهمیت بیماری‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، قیمت و سرویس ها همین دسته بیمه‌ها همیشه آیتم دعوا بوده قرار دارد. افرادموردنظر میبایست حداکثر تا سه ماه از تاریخ صادر شدن حکم کارگزینی مربوطه ( بازخرید سرویس – استعفاء – اخراج – مرخصی بدون دستمزد )درخواست خودرا به رئیس این صندوق در استان محل اقامت ارائه نمایند. مسافت هنگامی در بین تاریخ اجرای حکم و تاریخ صادر شدن حکم نمی می بایست بیش از یک سال باشد. چنانچه تقاضای ادامه اشتراک پیاله مدت ۳ماه ارائه شود ، ادامه اشتراک اصلی پرداخت کسور معوقه از تاریخ اجرای حکم خواهد بود .

بنگاه ها سوت و کورند!/ جدیدترین قیمت آپارتمان در تهران

امروز دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی خزانه رفاه سخن ت واریز نشد چراااااا.... برای ثبت اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری باید به تارنما sabasrm.ir مراجعه کرده و از همین طریق برای تصویب نام یا این که فزایش و حذف بیمه تکمیلی خویش اقدام کنید. در کنار معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی، حق مسکن کارگران هم هنوز آن رقمی نمیباشد که شورای خوب کار تصویب شده کرده است. امروز بیمه تکمیلی به یک معادله‌ی باخت-باخت به جهت بازنشستگان کارگری تبدیل شده؛ هر سال اهمیت یک شرکت بیمه‌گذار خاص قرارداد می‌بندند و هرسال علیرغم بالا رفتن نرخ تصویب اسم بیمه تکمیلی، تراز پوشش تعهدات و یا مرکز ها طرف قرارداد کمتر می‌یابد. به جایی رسیده‌ایم که «سبد معالجه بازنشستگان» نیز خالی‌ست هم فراوان بی‌کیفیت، کالایی‌سازیِ همه‌جانبه‌ی درمان تا آنجا پیش رفته که فرسنگ‌ها از درمان بدون پول اصل ۲۹ ضابطه با و درمان باکیفیت و رایگانِ قانون الزام تامین اجتماعی مسافت گرفته‌ایم..... بازنشستگان بر خبر استانی همین باور بودند که سازمان تامین اجتماعی از ماه آذر مصوبه بیمه تکمیلی بازنشستگان را اجرایی کند و یا ثبت مصوبه توسط هیئت مدیره از مدت‌ها قبل انجام می‌شد. در کنار همین موضوع بازنشستگان سوالاتی درباره همین قرارداد دارا هستند که تا بدین موقع پاسخ قانع کننده‌ای اخذ نکرده‌اند. این در حالیست که علی اکبر عیوضی کاربر هیئت مدیره کانون بازنشستگان کارگری تهران گفته که بازنشستگان به جهت استفاده از بیمه تکمیلی نیز حساس مشکلاتی روبرو میباشند که در عمل به کارگیری از این بیمه را به جهت آنها غیرممکن کرده است.
آخرین مطالب