تساهل ستایش آمیز سانفرانسیسکو تحت الشعاع جنایات وقیحانه قرار گرفته است

[ad_1] سان فرانسیسکو (AP) - کیتلین فاستر عاشق مردم و زیبایی های سانفرانسیسکو شد و حدود ده سال پیش به این شهر

توسط DOSTEMANSALAM در 20 آذر 1400
[ad_1]

سان فرانسیسکو (AP) - کیتلین فاستر عاشق مردم و زیبایی های سانفرانسیسکو شد و حدود ده سال پیش به این شهر نقل مکان کرد. اما پس از استفاده مکرر از سوزن های مستعمل، سایر لوازم مواد مخدر و مدفوع انسان در خارج از باری که او اداره می کند، و ملاقات های زیاد با افراد مسلح در بحران، وابستگی او به شهر بدتر شده است.

"هدف این بود که اینجا زندگی کنم، اما اکنون اینجا هستم و به خودم می گویم "الان به کجا می روم؟"

مجموعه ای از سرفصل های جنایی - انبوهی از مردم که شیشه ها را می شکنند و کیف های لوکس را در منطقه خرید میدان یونیون می ربایند و تیراندازی در طول روز در منطقه توریستی Hate-Ashbury - فقط احساس عمومی آسیب پذیری را تشدید می کند. ساکنان با اخبار حملات به سالمندان آسیایی-آمریکایی، سرقت رستوران ها و ویترین مغازه ها در مرکز شهر زمانی شلوغ از خواب بیدار می شوند.

سانفرانسیسکو به گرایش های سیاسی لیبرال خود افتخار می کند و سخاوتمندانه اقدامات مالیاتی برای مدارس و بی خانمان ها را تایید می کند. آنها بر این باورند که خیابان های زباله، کمپ های چادری و جرایم کوچک بهایی است که باید برای زندگی در سرزمین عجایب شهری بپردازید.

اما ناامیدی تجربه شده توسط فاستر، که از سیاتل در جستجوی خورشید بیشتر نقل مکان کرد، در میان ساکنانی که اکنون شهر را در حال زوال می بینند، در حال افزایش است. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد این شهر که به بردباری خود معروف است، صبر خود را از دست می دهد.

این بیماری همه‌گیر بخش‌هایی از سانفرانسیسکو را خالی کرد و برخی از کاستی‌های آن را برجسته کرد: مدفوع انسان و سگ در پیاده‌روها، دزدی از خانه‌ها و وسایل نقلیه، سطل‌های زباله پر شده و رویکرد آرام کارمندان به تجارت وقیحانه مواد مخدر. والدین ناامید شدند زیرا مدارس دولتی در بیشتر سال گذشته بسته ماندند زیرا محله های مجاور از بچه ها به کلاس درس استقبال کردند.

در این میان ساکنان و بازدیدکنندگان از کنار صحنه های بی قانونی و بدبختی عبور می کنند. در چند قدمی تالار اپرا و سمفونی، دلالان مواد مخدر کیسه‌های شفاف پر از سنگ‌های کریستال را حمل می‌کنند یا در مقابل شعبه اصلی کتابخانه عمومی می‌ایستند و در حالی که هروئین و متامفتامین می‌فروشند، بسته‌های پولی درخشان می‌تابند.

پاتریک ولف، 53 ساله، یک شطرنج باز بازنشسته از منطقه بوستون که از سال 2005 در این شهر زندگی می کند، گفت: "تصور گسترده ای وجود دارد که همه چیز در سانفرانسیسکو اشتباه پیش می رود."

به عنوان نشانه ای از ناامیدی مدنی، ساکنان سانفرانسیسکو در ماه ژوئن در مورد فراخواندن سزا بودین، دادستان منطقه، یک مدافع عمومی سابق که در سال 2019 انتخاب شد و منتقدان می گویند که او نسبت به جنایت بسیار ملایم است، رأی خواهند داد. طرفداران می گویند هیچ افزایشی در جرم و جنایت وجود نداشته است و دزدی دستمزد شرکت ها موضوعی مبرم تر از موضوع یک زن سانفرانسیسکو است که در نهایت به دلیل سرقت بیش از 40000 دلار کالای هدف در 120 بازدید دستگیر شد. او پس از عدم حضور برای برداشتن مانیتور مچ پا به دستور دادگاه، توسط قاضی آزاد شد و دوباره به ظن دزدی از مغازه دستگیر شد.

"پیشرفت کجاست؟" برایان کاسانگو، مردی متولد سانفرانسیسکو که صاحب سالنی است که فاستر در آن کار می کند، گفت: اگر می گویید مترقی هستید، بیایید بی خانمان ها را از خیابان ها بیرون کنیم و از سلامت روان آنها مراقبت کنیم. او پنج ماه پیش به کشور شراب نقل مکان کرد، در حالی که از دیدن دلالانی که با مصونیت از مجازات مواد مخدر می فروشند و نگران بود که همسرش شبانه تنها بیرون است، خسته شده بود.

یک روز قبل از حرکت، کاسانگو با سگ هایش برای پیاده روی بیرون رفت و مردی را دید که "شبیه زامبی به نظر می رسید" شلوارش را تا زانو پایین انداخته بود و از جایی که سرنگ به ران او چسبیده بود خونریزی داشت. زنی با شوک فریاد زد.

«رفتم بالا و به همسرم گفتم الان میریم! این شهر آماده است!» گفت.

گزارش‌های مربوط به سرقت - دزدی از مغازه توسط یک شخص یا یک تجارت - نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 17 درصد افزایش یافته و به بیش از 28000 مورد رسیده است. درخواست‌ها برای تمیز کردن خیابان‌ها و پیاده‌روهای کثیف اکثر تماس‌ها با 311، خط خدمات شهری است.

با این حال، به طور کلی، جرم و جنایت سال هاست که کاهش یافته است. تاکنون بیش از 45 هزار مورد در سال جاری گزارش شده است، در مقایسه با سال گذشته که اکثر افراد زندانی بودند، اما در سال های گذشته کمتر از 60 هزار مورد بود.

مشکلات سانفرانسیسکو که به خوبی تبلیغ شده بود به عنوان خوراکی برای رسانه های محافظه کار عمل کرد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیراً مجدداً به آن ملحق شد و بیانیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه گارد ملی باید به سانفرانسیسکو اعزام شود تا غارت را متوقف کند.

مقامات منتخب می گویند که آنها در حال مبارزه با درد عمیق اجتماعی هستند که مشخصه هر شهر بزرگ ایالات متحده است.

درصد زیادی از حدود 8000 بی خانمان در سانفرانسیسکو با اعتیاد مزمن یا بیماری روانی شدید دست و پنجه نرم می کنند که معمولاً هر دو است. برخی افراد برهنه و نیازمند مراقبت پزشکی در خیابان ها دعوا می کنند. سال گذشته، 712 نفر بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست دادند، در حالی که 257 نفر بر اثر کووید-19 جان خود را از دست دادند.

لیان کورپوس، یک دستیار اداری که عاشق اسکیت بازی است، از پیست‌های پیست در مرکز شهر دوری می‌کند و پسر 8 ساله‌اش را بعد از تاریکی هوا به دلیل استفاده آشکار از مواد مخدر به آنجا نمی‌برد. با این حال، شرارت های شهری شهر به منطقه پورتولا آن دور از مرکز نفوذ کرده است.

مرد بی خانمان با دوچرخه و ملحفه جلوی خانه اش چادر موقتی برپا کرد و در پیاده رو خیالش راحت شد. او با پلیس تماس گرفت که دو ساعت بعد آمد تا آن را تمیز کند، اما در خانه خاله‌اش مردی بی خانمان به مدت شش ماه در حیاط خلوت چادر زد، علیرغم تلاش برای جلب مقامات برای حذف او.

سپاه نسل سوم گفت: «این شهر دیگر همان حس را ندارد.

ساکنان سانفرانسیسکو که معمولا از نظارت دولت ناراحت هستند، دوربین های امنیتی و پیچ و مهره ها را برای جلوگیری از نفوذ نصب کرده اند و شروع به نگاه مشکوک به خارجی ها کرده اند.

آن شب، شوهر جویا پرامانیک، فردی را با ماسک اسکی در یک عصر گرم در خیابان آرام آنها دید. او نگران بود که مرد نقابدار به چیز خوبی فکر نکرده باشد - و گفتن این حرف او را آزار می دهد، زیرا چیزی که او در مورد سانفرانسیسکو دوست دارد در آغوش گرفتن آسان او از همه نوع شخصیت است.

پرامانیک، مدیر پروژه که در نوجوانی از هند به ایالات متحده نقل مکان کرد، از انتخاب مجدد ناموفق ترامپ استقبال کرد، اما گفت که خیلی دیر متوجه شد که فعالان دموکراسی شهر او را ربوده اند.

او گفت: «اگر بگویم می‌خواهم قانون اجرا شود، نژادپرست هستم. "من می گویم، "نه، من یک نژادپرست نیستم." دلیلی وجود دارد که من در سانفرانسیسکو زندگی می کنم."

سال گذشته، وولف، یک شطرنج باز بازنشسته، به راه اندازی یک سازمان سیاسی جدید کمک کرد که هدف آن انتخاب مقامات محلی متمرکز بر حل مشکلات فوری است. او گفت که خانواده‌ها در سانفرانسیسکو دموکرات‌ها را انتخاب خواهند کرد، اما این امر خارج از حکومت شهری قدرتمند حزب دموکرات سازماندهی شده است.

وولف امیدوار است که تفکر مدنی را تغییر دهد، چیزی که دیگر از خدمات عمومی عمومی انتظار زیادی ندارد.

جنیفر لاسکا، رئیس انجمن محله، گفت، برای مثال، در دره مدرن هیز، صاحبان مشاغل خسته از دیدن زباله و شهر که هیچ کاری برای حل این مشکل انجام نمی دهد، گرد هم آمده اند تا سطل های زباله بسته را از یک شرکت خصوصی اجاره کنند. پس از پایان مدت اجاره، انجمن موفق شد شهر را با خرید و نصب سطل های زباله عمومی جدید که برای دور نگه داشتن زباله و دزدان طراحی شده بودند، به توافق برساند.

چهار ماه پیش بود.

لاسکا گفت: «ما هنوز فقط برای خرید سطل های زباله در حال مبارزه هستیم.

در مارینا، محله‌ای ثروتمند با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از خلیج و پل گلدن گیت، ده‌ها نفر از ساکنان اخیراً پس از افزایش سرقت‌های خودرو، نگهبان خصوصی را استخدام کردند.

لوید سیلورستاین، اهل سانفرانسیسکو و رئیس انجمن بازرگانان دره هایس، گفت که شرکت ها در حال بررسی استخدام نگهبانان و نصب دوربین های امنیتی با وضوح بالا هستند. او این تصور را که هر مسئول شهری مقصر این وضعیت است را رد می کند و به بهبودی شهر خوش بین است.

ما زلزله‌های بزرگ، فرورفتگی‌ها و چیزهای زیادی را تجربه کرده‌ایم، اما نگرش نسبتاً خوبی نسبت به بهبودی داریم. ما مشکلاتی داریم، اما آنها را برطرف خواهیم کرد.» او گفت: ممکن است کمی طول بکشد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن