تاثیر چیدمان محصولات در طراحی داخلی مغازه

در طراحی ورودی مغازه مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید و سعی کنید که تا به گونه‌ ای آن را طراحی کن

توسط DOSTEMANSALAM در 15 آبان 1400

در طراحی ورودی مغازه مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید و سعی کنید که تا به گونه‌ ای آن را طراحی کنید که مشتری را از دست ندهید. طراحی داخلی مغازه دارای ابعاد بسیار گسترده ای است اما بدون شک ورودی نمای اولی خواهد بود که مشتریان شما با آن رو به رو می شوند و این عامل می تواند منجر به جذب یا از دست دادن مشتریان شود.

 

تاثیر چیدمان محصولات در طراحی داخلی مغازه

هیچ‌ گاه تأثیر طراحی دکور مغازه را دست‌ کم نگیرید و بگذارید در این راه یک شرکت طراحی داخلی کمکتان کند. نحوه چیدمان محصولات شما باید به‌ گونه‌ ای باشد که بر جذابیت و فروش محصولات مؤثر واقع شود. محصولات شما باید در معرض دید مخاطبین قرار بگیرد و سعی کنید از محصولات پرفروش در طراحی دکور مغازه خود بیشتر استفاده کنید. هیچ‌ گاه تصور نکنید که چیدن محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه‌ های بالایی می‌ تواند به افزایش فروش شما کمک کند. نحوه چیدمان محصولات دارای اصولی است که می‌ تواند بر میزان فروش تاثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین دسته‌ بندی محصولات در طراحی ویترین مغازه مؤثر واقع خواهد شد. چیدمان صحیح و اصولی باعث می‌ شود تا مشتریان شما به‌ راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا نموده و برای خرید به شما مراجعه کنند. البته در دکوراسیون مغازه کوچک ممکن است این موضوع کمی چالش برانگیز باشد و شما برای انتخاب اجناس خود کمی سردرگم شوید. بهتر است دست بر روی پرفروش ترین اجناس مغازه گذاشته و آنان را برای چیدمان اصلی انتخاب کنید. با این کار مشتریان بیشتری سمت مغازه شما می آیند و چیدمان صحیح منجر به افزایش میزان فروش مغازه شما خواهد شد.

 

اهمیت طراحی سمت راست در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

تحقیقات بسیاری درباره ورود مشتریان به مغازه و محل فروش اجناس انجام‌ شده است. بر اساس این تحقیقات بیش‌ از ۹۰ درصد از افرادی که وارد مغازه شما می‌ شوند ابتدا به سمت راست خود توجه می‌ کنند. به‌ همین دلیل در طراحی نمای مغازه به آن دیوار قدرت هم گفته می‌ شود. توجه بسیاری به سمت راست فروشندگان خود داشته باشید. زیرا می‌ تواند بر افزایش فروش شما تأثیرات بسیار زیادی را بگذارد. سعی کنید در این قسمت از مغازه اجناس پر فروش را بر روی آن بگذارید و یا سعی کنید محصولات بسیار خاص را بر روی آن قرار دهید.

آخرین مطالب