بک لینک PBN چیست ؟

دامین آتوریتی بالایی دارد و اجازه میدهد درون پستها لینک قرار دهید. به هنگام استفاده از این ابزار، تنها کاری که

توسط DOSTEMANSALAM در 16 اسفند 1399

دامین آتوریتی بالایی دارد و اجازه میدهد درون پستها لینک قرار دهید. به هنگام استفاده از این ابزار، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که دامین وب سایت رقیب را وارد کنید تا ابزار بک لینک های آن را به شما نشان دهد. بزرگترین استراتژی توصیه شده بازاریابی محتواست ، زیرا بدون محتوا گرفتن لینک های قوی دشوار خواهد بود. گرچه این روش روشی محبوب بود که کارشناسان بازاریابی از استفاده آن افتخار میکردند، اما دیگر کارآمد نیست. نوشتن نظر خود به همراه لینک اصلی سایت در بلاگ های دیگر سایت ها بهترین راهی است که می توان بازاریابی محتوا را به وسیله ی آن انجام داد. سایت های مبدا را از نظر اعتبار دامنه، اعتبار پیج و از همه مهم تر ارتباط موضوعی با وبسایت خود بررسی و در صورت مساعد بودن تمام این شرایط اقدام به لینک سازی در سایت مشابه با کلمه کلیدی خاص خود کنید. در این صورت باید فعال باشید!

معمولا این کار را رباتها انجام میدهند. سئو خارجی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که در خارج از سایت و بر اساس استاندارهای سئو، برای ارتقاء رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می شود. همانطور که گفته شد سئوخارجی، شامل تمام فعالیت های شما در خارج از سایت میباشد. در واقع مواردی که در بالا برای بک لینک خیلی قوی گفته شد جزو بهترین بک لینک ها بود. من میخواهم سایتم در گوگل بالا بیاید ولی هیچ هزینه ای نکنم. دیده شدن در موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد زیرا به دلیل راحتی اغلب کاربران نیازهای خود را در آن جستجو می نمایند برای تایید این موضوع می توان به تعداد جستجو که بیش از ۱۰۰ میلیون جستجو در روز است اشاره نمود. تگ a ویژگیهای تکمیل کننده دیگری نیز دارد که میتوان به title اشاره کرد. از فصل اول این راهنما، چندین بار به اهمیت مرحله پی گیری اشاره کرده ایم.

یکی از مشکلاتی که در این روش وجود دارد، این است که گوگل متوجه شود تمام وبلاگ ها و صفحاتی که به سایت شما لینک داده اند متعلق به یک نفر است. سئو خارجی یا off-page SEO، به صورت کلی به مجموعه فعالیت هایی اطلاق میشود که یک کارشناس سئو و یا وبمستر در خارج از سایت (پیشخوان مدیریت سایت) برای بهبود عملکرد و رشد سایت انجام می دهد. برای اینکه بدانید سئو خارجی چیست، همانطور که از نامش پیداست، سئو خارجی یا Off-Page SEO به اقداماتی که در خارج از سایت شما انجام میشود اشاره دارد. در نهایت اگر تصمیم به لینکسازی در یک انجمن خاص گرفتید، چند محل برای این کار وجود دارد. سئو خارجی سایت به تمام فعالیتهایی که در خارج از سایت شما اتفاق میافتد تا رتبهبندی سایت شما را افزایش دهد و سئو بهتری برای سایت شما بسازد اشاره دارد. یعنی میتوانید از این لینکها برای افزایش ترافیک سایت و طبیعی کردن ساختار لینک سازی خود استفاده کنید. بنابراین نمیتوانید انتظار داشته باشید ترافیک زیادی نصیبتان کند. البته زمزمههایی شنیده میشود که این شبکه هم قرار است لینکها را نوفالو کند. Tier دو شامل بک لینکهایی میشود که برای Tier یک ساختهاید. اگر بخواهیم یک آمار برای تعداد بک لینک های PBN داخلی در سایت شما ارائه کنیم باید بگوییم بین 70 تا 80 درصد لینک های موجود در هر مقاله باید به بک لینک های پی بی ان داخلی اختصاص یابد.

زمانی که شما کشور مورد علاقۀ خود را انتخاب می کنید، محتوای موجود در کسری از ثانیه تغییر می کند. 2. سپس سایت موردنظرتان را انتخاب کرده و روی Disavow Links کلیک کنید. در این مطالعه از ابزار ممیزی بک لینک سایت SEMrush جهت جمع آوری داده های بیش از 830 پروفایل بک لینک مربوط به سایت هایی استفاده کرده ایم که طی دو سال گذشته توسط گوگل جریمه شده اند. اگر لینک باکیفیتی را در گذشته دریافت کرده اید و پس از مدتی حذف شده یا از دست رفته ، حتما به فکر بازیابی آن باشید. گذشته از مسئله فالو یا نوفالو بودن، لینکهایی که در صفحات و گروههای خصوصی باشند برای گوگل قابل دید نیستند. تمرکز خود را بر روی ۱ یا ۲ شبکه اجتماعی که در زمینه کاری شما فعال هستند قرار دهید. پس قطعا یکی از بخشهای مهم آموزش لینک سازی به شبکه های اجتماعی اختصاص مییابد.

مثلا از وبلاگتان به آن ویدئو لینک میدهید. به عبارت بهتر، حضور من در این فضا صرفا کاری نیست و از عمق وجودم به علاقمندیهایم همچون وب، عکاسی و غیره عشق میورزم و تا جایی که در توان داشته باشم در این عرصه تلاش میکنم تا خدماتی شایسته تقدیم تمامی عزیزان کنم و برای کسانی که همراه من هستند، هم دوست خوبی باشم و هم همکار خوب. سعی کنید جایی لینک سازی کنید که متن مرتبط دور کلمه کلیدی شما باشد. به این صورت که کاربران متن و لینکهایی از اخبار مورد نظرشان میگذارند و دیگران رای میدهند. معمولا جرایم دستی گوگل به دلیل استفاده از روش های سئوی کلاه سیاه و عدم اطمینان از ایجاد پروفایل بک لینک وب سایت به صورت طبیعی و مطابق با دستورالعمل های گوگل، اعمال می شود. در این سرویس لینک سازی از طریق دامنه های با اعتبار بالا ساخته می شود ، لینک های PBN مانند معدن طلاست در سئو و سئوی کلاه خاکستری حساب می شود . در شکل بالا مهمترین عوامل بهبود سئو سایت برگرفته شده از بررسی هزاران وبسایت توسط سایت Moz نشان داده شده است. خب تا این جا مهمترین نکات را در آموزش لینک سازی با هم بررسی کردیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن