بک لینک PBN شبکه وبلاگ های خصوصی چیستی چرایی چگونگی - مثناسئو

ویژگی رل مقادیر متنوعی میگیرد که بعضی از آنها dofollow و nofollow می باشد. در نتیجه با مقدار nofollow به گوگل

توسط DOSTEMANSALAM در 28 دی 1399

ویژگی رل مقادیر متنوعی میگیرد که بعضی از آنها dofollow و nofollow می باشد. در نتیجه با مقدار nofollow به گوگل می شناسانیم که این لینک را نادیده بگیرد. بک لینکها به طور کلی به دو دسته nofollow و dofollow تقسیم میشوند. ابزارهایی برای ساختن بک لینک به صورت خودکار وجود دارند که شما باید از آن ها دوری کنید. برای لینک های تجاری داشتن تگ نوفالو الزامی است . اما لینک های نوفالو لینک هایی هستند که گوگل به آنها هیچ ارزشی نمی دهد. اما این دسته پیوند ها اکثرا نوفالو هستن اما عالی گشوده نیز باشند بد نیست . شما می توانید برای افزایش تاثیر بک لینک ها، از طریق انتشار آنها در فروم ها و وب سایت ها به صورت اظهار نظر نیز استفاده کنید. اینگونه بک لینک ها برای موتورهای جستجو فاقد ارزش هستند و اگر شما زمانی برای ساختن آنها نمی گذارید، چیزی را از دست نداده اید.

نکته دیگری که می توان در مورد تاثیر بک لینک ها گفت می توان به زمان بندی استفاده از بک لینک ها اشاره نمود. ”خرید بک لینک چه زمانی تاثیر خود را نشان خواهد داد؟ یکی از محصولات یا خدمات این وب سایت، فروش بک لینک به کاربران است. وبسایت معتبر medium یکی از صدها وبسایت معتبر دنیاست که میتوانید با ساخت یک حساب کاربری در این وبسایت، مقالات خود را منتشر کرده و نه تنها به ساخت بک لینک برای سایت، کمک زیادی خواهد کرد، بلکه سبب ورودی واقعی به سمت وبسایت شما خواهد شد. برای بهبود تاثیر بک لینک ها لازم است تا تعداد ایجاد بک لینک ها به صورت متعادل و در طول هفته (در تمامی روزها) انجام شود. یکی دیگر از راه های استفاده بهینه از بک لینک ها و افزایش تاثیر بک لینک ها، استفاده از آنها در شبکه های اجتماعی مختلف است. در واقع شما می توانید با این کار بخشی از ترافیک ورودی این وب سایت ها را به کمک بک لینک ها به سایت خود هدایت دهید و این باعث می شود تا تاثیر بک لینک ها به صورت مفید توسط موتورهای جستجو ارزیابی شود.

که به اعتبار سایت ما نزد گوگل کمک بسزایی می کند. البته گوگل برای فهمیدن این موضوع از نیروی انسانی کمک نمی گیرد. اگر با طراحی سایت آشنا باشید میدانید که تگها در HTML حاوی یک سری صفات می باشند تا به توضیح دقیق تر آن تگ بپردازند.در صورت لزوم می توانید برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. اگر نمی دانید چطور باید چنین لینک هایی را تشخیص دهید، می توانید در نرم افزار Moz Link Explorer به دنبال این موارد باشید. مزرعه لینک (Link Farm) چیست؟ یکی از عوامل مؤثر در سئو بک لینک یا inbound link می باشد. در مورد کیفیت آن می توان گفت؛ دو نوع داریم، بک لینک با کیفیت و بی کیفیت که در امتیاز دهی سایت از طرف گوگل تاثیر دارد. به اتصال یک سایت به سایت دیگر از طریق کلیدواژه سایت مقصد گفته میشود که میتواند در اعتبار سئوی سایت مقصد تاثیر گذار باشد.

بله برخی از این سایت بک لینک را به شما میفروشند و برخی دیگر هم با گرفتن مبلغی بیشتر این کار را انجام میدهند. انجام اینکار آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. اعتبار سایت نزد گوگل چیز کمی نیست و برای بسیاری برابر است با سود بیشتر یا بیشتر دیده شدن یا بطور کل داشتن اعتباری اجتماعی نزد کاربران آنلاین. درواقع آن سایت برای تکمیل توضیحات خودش از مطالب تکمیلی سایت ما بهره برده است و در اصطلاح یک بک لینک به ما داده است. به همین دلیل است که می گوییم چند ماه روی سایت کار کنید وقتی روند طبیعی خودش را گرفت، شروع به گرفتن بک لینک های رایگان کنید. استفاده از بک لینک ها در رپورتاژهای خبری و سایت های پربازدید می تواند به عنوان یکی از راه های تبلیغاتی و برندینگ شما نیز استفاده شود. این فعالیت ها شامل موارد متعددی می باشد. در تعریف سئو چنین آمده است: مجموعه فعالیت هایی که در سایت و محتوای آن برای بهتر دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو انجام می پذیرد را سئو می نامند. ما میخواهیم در ادامه شما را با چند روش در مورد ساخت بک لینک برای بهبود سئو در سایتهای جدید، راهنمایی کنیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن