بهترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی

لپ تاپ hp pavilion Gaming15-RTX 2060 در حالی که منتظر موج لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر پردازنده‌ها

توسط DOSTEMANSALAM در 21 تیر 1401

لپ تاپ hp pavilion Gaming15-RTX 2060

در حالی که منتظر موج لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک ارائه شده در CES هستیم، با این کودک نوپا HP مواجه شدیم که پردازنده AMD و ضعیف‌ترین کارت GeForce RTX موبایل را ترکیب می‌کند.

سری HP Pavilion Gaming 15 برای گیمرها یا کاربرانی که خواهان لپ‌تاپ با کارایی بالا هستند، مدلی که ما آزمایش کردیم مبتنی بر پردازنده 8 هسته‌ای Ryzen 7 5800H و گرافیک GeForce RTX 3050 Ti است که مجموعاً قدرت گرافیکی 60 وات بدون Ti دارد که برای مشاهده عکس و مشخصات کامل این لپ تاپ می توانید کلیک کنید.

بودجه برق کارت استفاده شده می تواند از 35 تا 80 وات باشد، بنابراین کپی در این لپ تاپ به محدوده عملکرد بالاتری با 60 وات تعلق دارد. البته به خاطر داشته باشید که این کارت تنها با 2460 هسته CUDA و 4 گیگابایت حافظه داخلی است. حافظه، که می تواند عملکرد را در عمل محدود کند.

لبه بالایی کیس، جایی که لولای صفحه نمایش قرار دارد، صاف نیست بلکه سه طرفه است. این قسمتی است که لولا روی آن بیشتر به سمت بیرون کشیده می شود و در نتیجه ظاهری غیرعادی به دست می آید. برخلاف لپ‌تاپ‌های سری Omena که دارای بدنه‌ای فلزی هستند، Pavilions Gaming بر روی پلاستیک متکی است که از نظر استحکام، سازش‌های خاصی را به همراه دارد، هم پوشش صفحه نمایش و هم خود پایه.

پلاستیک تیره و از نظر بافت مات است که جلوه خوبی از زیر انگشتان به جا می گذارد اما به دلیل رنگ تیره بر اثر انگشت تاکید می کند. کنتراست خوبی با اجرای یک لوگوی تزئینی سبز روی درب و استفاده از دکمه هایی با علائم و لبه های سبز به دست می آید. کلیدهای روی صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه سبز هستند - نورپردازی RGB فقط در Omen گران‌تر موجود است.

لپ تاپ hp pavilion gaming15 – 1050

همه ما با بازی های ویدیویی بزرگ شده ایم و یکی از موارد مورد علاقه من ماریو بود. من هنوز به یاد دارم که همه ما بعد از زنگ طولانی از مدرسه برگشتیم تا فقط جوی استیک ها را انتخاب کنیم و بازی های مورد علاقه خود مانند Contra، Volleyball، Excite Bike و بسیاری دیگر را انجام دهیم. هیچ چیز تغییر نکرده است؛ فقط بازی‌های جدید زیادی با گرافیک شگفت‌انگیز وجود دارد که می‌توان آن‌ها را حتی بر روی گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها هم بازی کرد، اما هنوز هم، شوق بازی‌ها ثابت است.

لپ تاپ HP Pavilion Gaming Ryzen 5 با طراحی عجیب و غریب چشم نواز عرضه می شود. کیفیت ساخت لپ تاپ درجه یک است. صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 215 نیت است که در بخش قیمت آن قابل توجه است. نه فقط بازی، بلکه هنگام ویرایش ویدیو یا تماشای محتوا نیز اوقات خوبی خواهید داشت که می توانید به این سایت مراجعه کنید. بازتولید رنگ لپ تاپ نیز آنقدر دقیق است که بازی با لپ تاپ شما را واقعی تر می کند.

انیمیشن در یک بازی اصلی ترین چیزی است که شما را به دنیای خیالی می برد و HP Pavilion Gaming انیمیشن های روان را بدون کاهش کیفیت ارائه می دهد. شما می توانید هر یک از بازی های مورد علاقه خود مانند GTA و Pubg را در لپ تاپ HP Pavilion Gaming Ryzen 5 Quad Core Windows 10 بدون مواجه شدن با هیچ نوع مشکل معمولی مانند بارگذاری ضعیف و تاخیر بازی کنید.

لپ تاپ اچ پی OMEN 15X- RTX2060 - i5-9300H

لپ تاپ استوک 15.6 اینچ HP OMEN GTX1650

پردازنده: Core i7 9750H
حافظه RAM رم: 8GB
نوع حافظه رم: DDR 4
ظرفیت حافظه داخلی: 512SSD
پردازنده ی گرافیکی: NVIDIA GTX 1650 4GB
اندازه نمایشگر: 15.6 اینچ

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن