بهترین اندروید باکس 2019

اما در ادامه به سراغ قابلیت های ارتباط بی سیم بهترین اندروید باکس را از سینماتیو بخواهید. در جعبه اندرویدی TA

توسط DOSTEMANSALAM در 25 مرداد 1399
اما در ادامه به سراغ قابلیت های ارتباط بی سیم بهترین اندروید باکس را از سینماتیو بخواهید. در جعبه اندرویدی TAB-100 خواهیم رفت. تسکو از دو کانال ارتباطی از جمله بلوتوث و وای-فای استفاده می کند. فرکانس پشتیبانی شده شبکه Wi-Fi در این دستگاه 2.4 گیگاهرتز است. در این بخش دو نکته منفی وجود دارد: بهترین اندروید باکس ناکارآمدی بلوتوث در ارتباط با بسیاری از دستگاه ها و قطع اتصال شبکه WiFi در برخی مودم ها و روترها. ما در بخش آزمون و معیار به این دو موضوع خواهیم پرداخت . بهترین اندروید باکس به طور کلی ، ما توصیه می کنیم برای اتصال به اینترنت از اتصال LAN در TAB-100 استفاده کنید.

ویندوز باکس چیست

رابط های ورودی و خروجی در TAB-100 کامل بهترین اندروید باکس هستند و نکته منفی خاصی در این بخش وجود ندارد. در صورت نصب ماوس USB ، صفحه کلید یا دانگل می توانید از ترمینال USB یا هاب نیز استفاده کنید. قابلیت های ارتباطی Miracast و DLNA گوگل به خوبی می دانست که ارتباط بی سیم بهترین اندروید باکس بین دستگاه های دیجیتال در سراسر جهان به یک نیاز مبرم تبدیل می شود و در نتیجه Miracast را به سیستم عامل های اندرویدی تزریق می کند. تمام تلفن های اندرویدی با سیستم عامل 4.2 و بالاتر قادر به پشتیبانی از فناوری بهترین اندروید باکس ارتباطات Miracast خواهند بود. علاوه بر Miracast ، فناوریهای مشابه دیگری مانند DLNA و Chromecast نیز وجود دارند.

با چه برنامه ای تبلت را به تلویزیون وصل کنیم

بدون شک یکی از ویژگی های مورد انتظار بهترین اندروید باکس جعبه سرگرمی خانگی امکان انتقال فایل های چندرسانه ای بصورت بی سیم و البته در زمان واقعی است. TAB-100 همزمان از DLNA و Miracast پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که برای هر دو اتصال ، ابتدا باید جعبه اندرویدی و تلفن های هوشمند را به یک روتر مودم وصل کنیم. بهترین اندروید باکس در مرحله بعد باید مطمئن شوید که تلفن یا رایانه لوحی شما از Miracast و DLNA پشتیبانی می کند. برای تسهیل این دو روش ارتباطی ، تسکو چندین برنامه به طور پیش فرض روی TAB-100 نصب کرده است. بهترین اندروید باکس برنامه هایی مانند Miracast و AirPin (Pro).

بهترین اندروید باکس 2019

((نمونه هایی از Bubble-UPnP ، محیط برنامه ویدیویی بهترین اندروید باکس بازیگران محلی و بازیگران وب))) از آنجا که برنامه AirPin با سهولت استفاده و پیکربندی ، امکانات بسیار بالاتری را در اختیار ما قرار داد ، ما این برنامه را برای اتصال DLNA و Miracast آزمایش کردیم. AirPlay در نسخه Pro با سیستم عامل های Android و iOS کاملاً سازگار است. بهترین اندروید باکس بنابراین از این نظر محدود به تلفن های اندرویدی نخواهید شد. این برنامه بطور خودکار فعال می شود و پس از تشخیص به سرعت فعال می شود. بهترین اندروید باکس می توان گفت Miracast همیشه در TAB-100 و در پس زمینه فعال است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن