بررسی تخصصی ردیاب خودرو، ۳ مورد از بهترین ردیابها را بشناسید - همشهری آنلاین

البته توصیه می کنم قبل از انجام این کار استعلام لازم از مراجع قضایی را دریافت کنید تا این کار برای شما عواقبی

توسط DOSTEMANSALAM در 20 دی 1399

البته توصیه می کنم قبل از انجام این کار استعلام لازم از مراجع قضایی را دریافت کنید تا این کار برای شما عواقبی در بر نداشته باشد. ردیابهای پیشرفتهتر میتوانند اطلاعات دقیقتری مانند میزان مصرف سوخت تک خودرو یا گروههای مختلف، رانندگی ایمن رانندهها و تعداد خطاهای آنها، اطلاعات سرویسدهی به ماشینها و هزینههای آنها و گزارشات لازم برای ایجاد هماهنگی میان دادههای موجود را در اختیار شما قرار دهند. این دستگاه ها قابلیت دزدگیر را هم دارند و امکاناتی مانند خاموش کردن خودرو، آلارم های حین سرقت و کنترل سوخت را درخدمت کاربران قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از نحوه عملکرد دزدگیرهایی که قابلیت خاموش و روشن کردن ماشین را دارند به بررسی صفحه جی پی اس دیاگ مراجعه کنید.چراکه برخی از مدل های ردیاب مانند همین جی پی اس دیاگ، امکان خاموش و روشن کردن اتومبیل را برای کاربران فراهم کرده اند. به طور کلی جی پی اس های ماشین به دزدگیر خودرو شباهت دارند و نقشه نصب نیز به همراه آن خواهد بود. به همین دلیل ابتدا از GPS در نقشه برداری، کشتیرانی و خلبانی استفاده می شد. حتی دستگاههای پیشرفته این امکان را به شما می دهند تا سرعتی را بر روی ردیاب خود تعریف کنید، تا با عبور از این سرعت، دستگاه با سیمکارتی که درون خود دارد، هشداری به شما ارسال کند.

دستگاه های ردیاب مقدار زیادی از اطلاعات مربوط به سفرهای شما را جمع آوری و انتقال می دهند و تمام داده های مسیر تا 12 ماه در سرورهای شرکت سرویس دهنده ذخیره می شوند. دارای اپلیکیشن رایگان تلفن همراه: برنامه ردیاب خودرو سایه، دارای اپلیکیشن رایگان برای گوشیهای اندروید و وب اپلیکیشن برای گوشیهای IOS است و حتی افرادی که دارای گوشیهای غیر هوشمند هستند، میتوانند از امکانات ردیاب خودرو سایه استفاده کنند. این دادهها و اطلاعات میتوانند بسیار ساده بوده و تنها موقعیت جغرافیایی را نمایش دهند یا میتوانند بسته به نیاز مشتریان کاملتر بوده و حتی اطلاعات عملکرد رانندگان را نیز در اختیار کاربران قرار دهند. اما به قدری توانسته است نیازهای مختلفی از خودرو سواران و حتی صاحبان کسب و کارها را پوشش دهد که هر روز استقبال بیشتری از این وسیله کاربردی را شاهد هستیم. بسیاری از ردیاب ها قیمت ارزانی دارند اما کیفیت بسیار خوب و قابلیت های مناسبی ارائه می دهند. زمان باقی ماندن این اطلاعات داخل سرور بستگی به شرکتی دارد که این دستگاه را به شما می فروشد.

همچنین نمی توان نسبت به صحت عملکرد این ردیاب ها مطمئن بود زیرا احتمال خطا در آن ها وجود دارد. از طریق اپلیکیشن و همچنین پیامک و یا ایمیل به کاربر منتقل میشود. این نوع ردیاب ها نیز به سبب مشخص بودن محل قرار گیری از ایمنی کمتری در مواقع سرقت برخوردارند. این اطلاعات را می توان بصورت آنلاین و در لحظه و یا به کمک گزارش های مختلف در اختیار داشت. با اتصال یک سنسور دما به یکی از ورودی های این دستگاه، این امکان را خواهید داشت تا با گذر اتاق از دمای تعیین شده، دستگاه هشداری را برای شما ارسال نماید. برای شرح عملکرد این دستگاهها به زبان ساده باید بگویم که، آنها در هر لحظه اطلاعاتی را از طریق ماهواره دریافت می کنند و این اطلاعات را به کمک سیمکارت داخل دستگاه به سرور منتقل می کنند. با این به جای ساخت ردیاب خانگی برای مصرف همیشگی ما پیشنهاد متفاوتی برای شما داریم.

اگر به دلیل صرفه جویی در هزینه، قصد ساخت ردیاب خانگی را دارید ما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید زیرا پس از پرداخت هزینه های متفاوت برای خرید قطعات، به خوبی متوجه می شوید که این ردیاب به درد شما نمی خورد. پیشنهاد ما خرید ردیاب ارزان قیمت است. دستگاه ردیاب خودرو آی آر 69 دارای ردیابی لحظه به لحظه و قیمت مناسب و قابلیت ماهواره ای است. این کاربرد بیشتر برای شرکتهایی مناسب است که از کامیونهای یخچال دار برای جابجایی مواد غذایی استفاده می کنند. اطلاعت مربوط به ولتاژ مناسب بر روی دستگاههای ردیاب ثبت شده است. این اطلاعات شامل حداقل و حداکثر ولتاژ ورودی می باشد. سرور نیز اطلاعات دریافتی را که بصورت کد می باشند را رمزگشایی کرده و به کاربر تحویل می دهند. این وسیله با استفاده از سیستم مکان یاب GPS، موقعیت مکانی خودرو را به صورت اطلاعات دقیق به سرور ارسال کرده و موقعیت مکانی مورد نظر را از طریق اینترنت به منبع اصلی ارائه می دهد.

شاید بارها برای بعضی از شما اتفاق افتاده است که جهت استفاده از ردیابهای شنوددار، چه ردیاب خودرو باشد یا انواع ردیاب اشخاص، دچار تردید و دلهره شدهاید و برای شما سوال پیش آمده که استفاده از این نوع ردیابها جرم محسوب میشود یا نه؟ اگر خودروی شما بسیار گران قیمت است و به دنبال گزینه ای هستید که هیچ نیازی به سیم کشی نداشته باشد، می توانید از مدل ردیاب پلیسی مدل GM300 استفاده کنید که دارای یک آهنربای بسیار قوی برای چسباندن دستگاه به اتومبیل است. حتی اگر وسیله نقلیه در حال حرکت باشد شما می توانید از طریق ردیاب قدم به قدم مسیر حرکت وسیله را تعقیب نمایید و یا وسیله نقلیه خود را خاموش کنید. به طور مثال انواع ردیاب آهنربایی به سادگی به قسمت های مختلف خودرو می چسبد و با توجه به پوششی که دارد، احتمال خراب شدن، خیس شدن و یا کنده شدن آن کم است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن