آنی فارمر، دادستان اپستین، شهادت داد که گیسلین ماکسول به او گفت که تاپش را دربیاورد و در سن 16 سالگی او را ماساژ داد.

[ad_1] در این طرح در دادگاه، آنی فارمر در دادگاه تجاوز جنسی Gislane Maxwell، جمعه، 10 دسامبر 2021، در نیویورک

توسط DOSTEMANSALAM در 20 آذر 1400
[ad_1]
آنی فارمر در جریان محاکمه تجاوز جنسی گیسلین ماکسول شهادت داد.

در این طرح در دادگاه، آنی فارمر در دادگاه تجاوز جنسی Gislane Maxwell، جمعه، 10 دسامبر 2021، در نیویورک، در جایگاه شاهد شهادت داد. تصویری از ماکسول بر روی صفحه نمایش در پیش زمینه ظاهر می شود.الیزابت ویلیامز از طریق AP

  • چهارمین و آخرین دادستان پرونده علیه Gislane Maxwell به دلیل قاچاق جنسی کودکان در روز جمعه این موضع را گرفت.

  • آنی فارمر شهادت داد که ماکسول در 16 سالگی در حین بازدید از مزرعه ی اپستین در نیومکزیکو سینه های او را نوازش کرد.

  • پس از آن که مادر و دوست پسر سابق فارمر، داستان او را تایید کردند، دولت این پرونده را متوقف کرد.

چهارمین و آخرین دادستان در محاکمه گیسلین ماکسول در مورد قاچاق جنسی کودکان داستان خود را در روز جمعه بیان کرد و شهادت داد که ماکسول پس از اینکه به او دستور داد تا در طول بازدید از مزرعه بزرگ جفری اپستین در نیومکزیکو در سال 1996 او را درآورد او را ماساژ داده است.

این زن، آنی فارمر، تنها دادستانی است که تحت نام کامل خود شهادت می دهد. یکی دیگر، کارولین، با استفاده از نام خود شهادت داد و دو دادستان دیگر نیز پیش از این در دادگاه با نام مستعار «جین» و «کیت» شهادت دادند.

بعدازظهر جمعه پس از شهادت آنی، دادستان پرونده خود را تعطیل کردند. اما قبل از شروع به کار، قاضی منطقه ای ایالات متحده، آلیسون ناتان، به هیئت منصفه گفت که شهادت آنی نباید مدرکی دال بر "فعالیت جنسی غیرقانونی" تلقی شود، همانطور که دادستان در کیفرخواست اصلی گفته بود. ناتان دستورات مشابهی در مورد شهادت کارولین در اوایل محاکمه داد.

یک کشاورز داستان خود را قبلاً در رسانه ها و در دعاوی مدنی به طور عمومی گفته است. او برای اولین بار در 16 سالگی اپستین را ملاقات کرد، زمانی که از خانه اش در آریزونا به نیویورک پرواز کرد تا در اواخر سال 1995 و اوایل سال 1996، ماریا فارمر، خواهر بزرگترش ماریا فارمر را ببیند. سپس در 25 سالگی، در یک 500 متر مربع زندگی کرد. آپارتمان پا در وست ویلج، منهتن، و توسط اپستین، که در آن زمان سرمایه‌دار ثروتمندی بود، استخدام شد تا کارهای هنری را سفارش دهد.

در یادداشتی که آنی قبل از سفر نوشت، که روز جمعه در دادگاه نمایش داده شد، گفت که امیدوار است اپستین - که علاقه مند به آموزش خوب بچه ها بود - به او کمک کند تا وارد دانشگاه شود و بورسیه تحصیلی دریافت کند. در آن زمان، آنی دانش‌آموز دبیرستانی بود و شهادت داد که پس از طلاق والدینش، پول خانه مادرش محدود شده است.

اولین ملاقات آنی با اپستین در عمارت او در Upper East Side بود، جایی که او شهادت داد که اپستین در مورد برنامه های او برای کالج پرسید و به او توصیه کرد که برای کمک به درخواست کالج به خارج از کشور سفر کند. آنی گفت که اپستین سپس راننده خود را فرستاد تا خواهران کشاورز را برای اجرای شبح اپرا به منطقه تئاتر بیاورد.

آنی در این سفر تعامل دیگری با اپستین داشت. او، ماریا و اپستین «12 میمون» را در سینما تماشا کردند. آنی شهادت داد ماریا و آنی در دو طرف اپشتین نشسته بودند و در طول فیلم او دست‌ها، پاها و بازوهای او را نوازش می‌کرد. آنی گفت که به دلیل تعاملش با اپستین احساس "بیماری" می کند.

در دفتر خاطرات دیگری که در دادگاه در 7 ژانویه 1996 نشان داده شد، همان روزی که آنی به آریزونا بازگشت، او در مورد چاپلوسی در سینما دوگانگی ابراز کرد. او در این صفحه نوشت که اگرچه در مورد لمس اپستین "عجیب" بود، اما نمی‌خواست کار خواهرش را به خطر بیندازد و ترجیح داد به کسی درباره آنچه اتفاق افتاده است نگوید. (ماریا اتهامات خود را مبنی بر بدرفتاری علیه اپستین و همکارانش مطرح کرد، اما در پرونده جنایی علیه ماکسول به عنوان شاهد احضار نشد.)

آنی روز جمعه به هیئت منصفه گفت: "من سعی می کردم بهانه ای بیاورم تا خوب به نظر برسم."

آنی گفت که ماکسول او را متقاعد کرد که یک ماساژ تاپلس انجام دهد

آنی ماکسول را در نیویورک ملاقات نکرد. او شهادت داد که ماکسول را در یک سفر دیگر در آوریل 1996، پس از پرواز به مزرعه بزرگ اپشتین زورو در نیومکزیکو، که بیش از هزاران هکتار وسعت دارد، ملاقات کرد. اپستین طی ماه‌هایی که از سفر به نیویورک می‌گذرد، حداقل دو بار تلفنی با آنی صحبت کرده است، او شهادت داد، و به نظر می‌رسد علاقه‌مند به کمک به او برای ورود به یک کالج خوب است.

آنی گفت که از رفتن به سفر آخر هفته عصبی بود، اما احساس آرامش می کرد زیرا معتقد بود مکسول در مزرعه خواهد بود. او شهادت داد که فکر نمی کرد اپستین برای او پیشرفت کند زیرا فکر می کرد ماکسول دوست دختر او است. بعداً، وقتی مادر آنی، جانیس سواین، به غرفه فراخوانده شد تا داستان دخترش را تأیید کند، سواین گفت که اپستین به او گفته بود که همسرش، ماکسول، آنی را در سفر همراهی خواهد کرد.

وقتی به مزرعه رسید، آنی فهمید که اپستین، ماکسول و او در یک خانه خواهند ماند، او شهادت داد. او گفت که آنها تنها کسانی بودند که در شب آنجا بودند، زیرا کارکنان مزرعه اپشتاین در ساختمان های دیگر می خوابیدند.

او روز جمعه گفت: دیدن من به عنوان یک نوجوان غیرعادی به نظر می رسید.

جفری اپستین گیسلین ماکسول

جفری اپستین و گیسلین ماکسول.دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک

آنی که اکنون یک درمانگر است، ماکسول را با ژاکت قهوه ای روشن خود به هیئت منصفه معرفی کرد. ماکسول، که معمولاً در طول شهادت در دادگاه بی حرکت می‌نشست، در پاسخ به نظر می‌رسید که قورت داده شده بود و بعداً به نظر می‌رسید که به فارمر لبخند می‌زد.

دادستان ها ماکسول را متهم کردند که دخترانی را به اپستین عرضه می کند، آنها را برای تجاوز جنسی آماده می کند، در تجاوز جنسی شرکت می کند و در شهادتش در مورد اقدامات او دروغ می گوید. آنها گفتند که مکسول و اپستین اغلب تحت پوشش ماساژ با دختران بدرفتاری می کردند. مکسول نسبت به اتهامات وارده بی گناه اعتراف کرد.

در نیومکزیکو، اپستین و ماکسول آنی را برای تماشای یک فیلم بردند، او شهادت داد. آنی گفت که آنها «ترس اولیه» را تماشا کردند که شامل یک کشیش پدوفیل و آزار جنسی یک پسر محراب و یک نوجوان است.

سالن سینمایی که مکسول و اپستین آنی را بردند در یک مرکز خرید بود و او اشاره کرد که اپستین و ماکسول در آنجا نابالغ بوده‌اند. آن دو بزرگسال شوخی می کردند و ماکسول در یک لحظه شلوار اپستین را درآورد که آنی به گفته آنی "عجیب" بود.

آنی گفت که امیدوار است تماشای فیلم در نیومکزیکو با بیرون رفتن با اپستین در نیویورک متفاوت باشد زیرا ماکسول در اطراف بود. اما او شهادت داد که اپشتین در طول فیلم او را لمس کرد، دست او را گرفت و بازو و پایش را نوازش کرد.

وقتی بعد از فیلم به مزرعه برگشتند، ماکسول به آنی گفت که پاهای اپستین را ماساژ دهد، و او شهادت داد که اطاعت می‌کند، حتی اگر احساس «ناراحتی» می‌کرد. سپس، آنی گفت، ماکسول به او گفت که شخصاً فارمر را ماساژ خواهد داد.

آنی شهادت داد، مکسول در اتاق خوابی که آنی در آن اقامت داشت، میز ماساژ گذاشت و به او گفت که لباس هایش را کاملاً زیر ملحفه ای بالای میز در بیاورد. آنی گفت، در وسط ماساژ، ماکسول به او گفت که بچرخد و به پشت دراز بکشد، در این لحظه مکسول ملحفه را عقب کشید و سینه او را لمس کرد.

او شهادت داد: "وقتی او ملحفه را کشید، من به نوعی یخ زده بودم." خیلی دلم می‌خواست ماساژ تمام شود.»

آنی گفت که معتقد است ماکسول در حین ماساژ را باز گذاشته است و اپستین می‌تواند او را بدون تنه ببیند.

او گفت که می خواهد در آغوش بگیرد.

آنی گفت صبح روز بعد از ماساژ، اپشتین وقتی از خواب بیدار شد "وارد اتاق شد".

او شهادت داد: «او گفت می‌خواهد در آغوش بگیرد. "پس با من به رختخواب رفت."

او گفت که اپستین آنی را نوازش کرد و او را در آغوش گرفت. صدایش در جایگاه شاهد شکست، آنی گفت که به اپستین گفته که باید به حمام برود و از تخت بلند شد. او گفت که می دانست در خانه ای با دو نفر که اساساً غریبه بودند تنها است، در حمام منتظر ماند تا اپستین برود.

آنی گفت: "من فقط می خواستم هفته تمام شود."

تست گیسلین ماکسول

گیسلین ماکسول در حالی که وکیل مدافع بابی استرنهایم سخنان آغازین خود را بیان می کند گوش می دهد.رویترز/ جین روزنبرگ

او به هیئت منصفه گفت که رفتار ماکسول و اپستین در قبال آنی بخشی از "الگویی برای گیج کردن مرزهای من بود." او شهادت داد این زوج او را به این فکر انداختند که فکر می کند «درست یا غلط» با «هدف نهایی آزار و اذیت من» چیست.

هنگامی که پس از سفر به نیومکزیکو به آریزونا بازگشت، آنی چیزی در مورد تعطیلات آخر هفته در دفتر خاطرات خود ننوشت.

آنی شهادت داد: "من واقعاً می خواستم آن را از ذهنم بیرون کنم."

مادرش همچنین شهادت داد که وقتی بعد از سفر آنی را از فرودگاه برد، دخترش "بسیار ساکت" و "کناره گرفته" بود. سواین گفت که سعی کرده بعداً در مورد اتفاقاتی که در طول سفر افتاده با دخترش صحبت کند، اما آنی بارها گفته است که نمی‌خواهد وارد این سفر شود.

سواین گفت: "او همیشه می گفت: "من نمی گذارم این زندگی من را خراب کند."

آنی گفت که او برای رفتن به یک سفر فرهنگی به ویتنام و تایلند در تابستان امسال از اپستین کمک مالی پذیرفته است، که به گفته او کمک می کند تا برای کالج درخواست بدهند. اما او شهادت داد که اپستین یا ماکسول را پس از پذیرش بودجه در هیچ زمانی ندید.

او گفت که تا پاییز به کسی درباره تجربه‌اش در نیومکزیکو نگفت تا زمانی که اطلاعاتی را برای دوست پسرش دیوید مولیگان، که روز جمعه در جعبه شاهد ایستاده بود، فاش کرد.

مولیگان به دادگاه گفت که آنی به او درباره اتفاقاتی که در طول سفر به نیومکزیکو پس از شروع قرار ملاقات آنها رخ داده است، گفت. مولیگان گفت، آنی ماکسول را "مردی بسیار جذاب و خوش تیپ" توصیف کرد که به او سلام کرد و او را به خرید برد. اما او گفت که ماساژ ماکسول باعث شد دوست دختر سابقش احساس "ترس، بی دست و پا و درماندگی" کند.

آنی به هیئت منصفه گفت که تجربیاتش با ماکسول و اپستین "بسیار ناراحت کننده و گیج کننده" بود و برای مدت طولانی "نمی خواست به آن فکر کند"، اما "بارها و بارها برمی گشت".

آنی گفت: «در یک نقطه، احساس کردم مجبور شدم. «زیرا اگر می‌توانستم در مسئولیت‌پذیری کمک کنم، یا اگر بتوان جلوی این افراد را گرفت، به نوعی ارزشش را داشت.

او افزود: «امیدوارم که گیسلین ماکسول در قبال آسیبی که به بار آورده پاسخگو باشد.»

آنی در طول شهادتش در مورد نگهداری یک جفت چکمه 100 دلاری کابوی صحبت می کند که اپستین هنگام خرید با ماکسول برای او خریده بود. بابی اس. استرنهایم، وکیل ماکسول، در اظهارات مقدماتی در ابتدای محاکمه، گفت که این واقعیت که او چکمه هایش را نگه داشته ثابت می کند که آنی «آنچه را که اتفاق افتاده مشخص نکرده است».

آنی گفت که وقتی به آریزونا برگشت، چکمه هایش را در پشت کمدش فرو کرد، اما چند سال بعد آنها را پاک کرد و شروع به پوشیدنشان کرد.

«این یک خاطره سیاه بود. من از آن استفاده کرده بودم، "او افزود:" با استفاده از چکمه ها، من به نوعی آن را تغییر دادم. یه جوری ترمیمش کردم

مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن