آموزش سئو صفحات فرود یا لندینگ پیج به صورت گام به گام

آیا در گذشته تیمی برای انجام پروژههای سئو داشتهاید؟ سایتها اگر در سئو کردن مدل کلاه خاکستری اشتباهی را مرتکب

توسط DOSTEMANSALAM در 22 شهریور 1401

آیا در گذشته تیمی برای انجام پروژههای سئو داشتهاید؟ سایتها اگر در سئو کردن مدل کلاه خاکستری اشتباهی را مرتکب شوند، وارد مرزهای سئو کلاه سیاه میشوند و باید منتظر جریمه از گوگل باشند. سئو کلاه خاکستری چیزی بین این دو مورد است.


سئو سازی وب سایت

یعنی شما هر عنوانی را که برای مطلب بنویسید بهصورت خودکار در این تگ بسیار مهم قرار میگیرد. این مورد در تمامی قالبهای حرفهای که بهصورت استاندارد کدنویسی شدهاند وجود دارد. اما میتوان با یک برنامه منظم و حرفهای خیلی طبیعی برای سایت خود لینک سازی کرد بدون آنکه جریمهای در کار باشد.


لینک هایی که استفاده می کنید، باید سه ویژگی اساسی داشته باشند؛ مفید، کیفیت بالا و طبیعی. کسب و کار خود را چه به صورت آنلاین یا آفلاین اداره کنید، می توانید از محتوا برای دستیابی و تبدیل مخاطبان هدف خود به مشتری استفاده کنید.


سئو صفحات سایت

و از آنجایی که الگوریتم های موتورهای جست جو ستجو همیشه در حال تغییر هستند، کسب اطمینان از به روز بودن دانش سئوی برای شما امری بسیار ضروری است. روز به روز که الگوریتمهای گوگل پیشرفتهتر میشوند، اهمیت این مورد یعنی کلمه کلیدی (Keyword) کمتر میشود.


دقت کنید اگر فقط 200 ورودی در روز داشته باشید، باید چیزی حدود 3 الی 4 میلیون در ماه هزینه تبلیغات بنری کنید! یک میلیون و یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی وجود دارد. ۸. چگونه بفهمیم که از تعداد مناسبی از کلمات کلیدی در یک صفحه استفاده میکنیم؟


همچنین این کار باعث میشود که مقاله و محتوای شما در سایر کلمات کلیدی نیز خود را نشان دهد و رتبه بگیرد. همچنین استفاده از کلمات کلیدی همخانواده نیز برای بالا بردن ارزش صفحه از لحاظ سئو، موثر است.


ما تحقیقات عمیقی در مورد کلمات کلیدی انجام می دهیم تا تعیین کنیم رتبه بندی برای کدام کلمات کلیدی منطقی تر و پر سود تر است. اما برای اینکه این مقاله در گوگل بهتر دیده شود تا کاربران بر روی آن کلیک کنند، میتواند عنوان صفحه را تغییر دهید و برای مثال به این شکل آن را دربیاورید «همهچیز در مورد تولید محتوا | انواع فرم و ساختار محتوا».


همچنین سایت شما در ساختار خود باید دارای بخشهایی برای تعیین کدهای هدینگ H1 برای عنوان پستها، تگ متا دیسکریپشن (توضیحات متا - Meta Description) باشد. سایت کلاه سئو توضیحات متا هر مقاله یا صفحه باید در یک خط، خیلی خلاصه چیزی که قرار است در آن صفحه نمایش داده شود را توضیح دهید.


سئو صفر تا صد

اهمیت توضیحات متا برای سئو کردن یک صفحه این است که موتورهای جستجو بهتر ارتباط عنوان صفحه با محتویات درون آن را درک میکنند. عنوان صفحه که برای سئو کردن یک صفحه استفاده میشود، میتواند با عنوان مطلب (یعنی چیزی که در سایت منتشر میشود) متفاوت باشد.


نشانه گذاری Schema که با عنوان دادههای ساختاریافته نیز شناخته میشود، به درک صفحات سایت فروشگاهی کمک میکند و تاثیر بسزایی روی سئو خواهد داشت. با این وصف تولید محتوای اصولی از جمله مهمترین مراحلی است که باید در سئو به آن توجه ویژه داشت.


در اواخر سال 2012 ، او در درام روزانه "Here Comes Mr" انتخاب شد جایی که او اولین نقش اصلی خود را داشت. اولین نکته در این قسمت این است که نباید این آدرس بسیار طولانی باشد.


اولین مورد که میتوان آن را بیس و پایه اصلی سئو معرفی کرد، سئو تکنیکال (Technical) است. برای جلوگیری از لینک های مرده غیر ضروری، همیشه باید URL یک صفحه را هنگام حذف یا جابجایی، تغییر مسیر دهید یعنی آن را ریدایرکت کنید.


ایجاد شبکههای پویا و تبادل لینکهای بیش از اندازه، میتواند سبب شود که سایتها به مزارع لینک تبدیل شوند. کانگ ۳ ژوئیه ۲۰۱۴ پس از توافق خارج از دادگاه دادخواست خود را پس گرفت. به غیر از مباحث داخل سایت، فعالیت های خارج از وبسایت نیز برای ما مهم می باشد.


وقتی شما سئو تکنیکال و سئو درون صفحه را پشت سر بگذارید، به مرحله آخر یعنی سئو خارج از صفحه - آفپیج سئو (Off-Page SEO) میرسید. البته هزینه این ابزار کمی بالاست و استفاده از آن نیز به دانش کافی برای تحلیلهای تخصصی نیاز دارد تا بتوان از آن به سود سایت خود استفاده نمود.


اما بهتر است ابتدا کمی با اصطلاحات اولیه آن آشنا شویم. اما از طرف دیگر میخواهد به رونق کسب و کار خود و افزایش رتبه در گوگل، سرعت ببخشد. همچنین ساختاردهی درست و صحیح Url سایت هم از دیگر موارد فنی است.


در واقع در این روش، با حفظ قوانین و رعایت تکنیکهای مورد تأیید موتورهای جستجو، بهینهسازی سایت انجام شده و ارتقای سایت به شکل صحیح صورت میگیرد. اینکار و در اصل مشخص کردن عنوانهای مهم صفحه به موتورهای جستجو کمک میکند که بهآسانی ساختار مقاله شما را تشخصی دهند.


بهاین صورت گوگل و سایر موتورهای جستجو بهتر میتوانند موضوع مقاله را تشخیص دهند. مواردی را بازگو می کنم که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که کاربران محتوای شما را دوست دارند و همراستای اهدافشان است.


آموزش بهینه سازی وب سایت و اجرای سئو میتواند بسیار پیچیده باشد اما اگر آن را بفهمید، میتوانید تا حد زیادی با بهینهسازی وبسایت برای سئو، به هدف خود که جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری بالقوه است برسید.


سئو وب سایت چیست؟ این ابزار کمک بسیار زیادی به وب مسترها، برنامه نویسان و افرادی که نیاز به خدمات سئو دارند مینماید. یعنی کاملا اصولی و با برنامه بلندمدت یک وبسایت کار خود را شروع میکند و اصلا هم دوست ندارد توسط گوگل جریمه شود.


استفاده از تصاویر بهینه نشده میتواند سرعت لود سایت شما را بالا ببرد و این اصلا مناسب سایتی که برای کسب رتبه گوگل برنامه دارد، نیست. در مجموع استفاده از هدینگها در یک مقاله، یکی از فاکتورهای مهم برای رعایت اصول سئو است.

آخرین مطالب