آشنایی با Autodesk Character Generator

Autodesk Character Generator نرم افزار محبوب مبتنی بر ابر است که کاراکترهای سه بعدی را بدون ابزار یا عملکردهای

توسط DOSTEMANSALAM در 30 تیر 1401

Autodesk Character Generator نرم افزار محبوب مبتنی بر ابر است که کاراکترهای سه بعدی را بدون ابزار یا عملکردهای خارجی طراحی می کند. با رشد سریع فناوری در صنعت سه بعدی، کاربران اکنون می توانند مدل های سه بعدی و شخصیت های انسانی را با کمک این نرم افزار طراحی و ایجاد کنند.

Autodesk Character Generator مفید است و رابط کاربری دوستانه ای دارد. این محصول در نسخه های پولی و رایگان برای دانش آموزان، معلمان، مربیان حرفه ای و مدل سازان سه بعدی در دسترس است. هنرمندان سه بعدی از این نرم افزار برای طراحی پروژه ها و تکالیف استفاده می کنند که در آن مدل ها با دقت و دقت ایجاد می شوند. علاوه بر این، حداقل تلاش کاربر را برای تولید کاراکترهای مورد نیاز نیاز دارد.

Autodesk Character Generator چیست؟

Autodesk Character Generator یک ابزار نرم افزاری است که برای سهولت تلاش و زحمت هنرمندان و ایجاد شخصیت های سه بعدی واقع گرایانه و معقول با ایده ها و تخیل خلاقانه طراحی شده است. این برنامه به کاربر کمک می کند تا مدل های سه بعدی و شخصیت های انسانی کاملاً تقلبی ایجاد کند. علاوه بر این، کاربران می توانند لباس ها، موها و ساختارهای صورت را با بافت ها، سبک های گرادیان، بافت های هنری و الگوهای مختلف انتخاب و ایجاد کنند.

Autodesk Character Generator همچنین به کاربر کمک می کند تا مدل ها و مدل های تقلبی و بافتی ایجاد کند که می توانند در انیمیشن ها و فیلم ها استفاده شوند. نرم افزار Autodesk Character Generator دارای مجموعه عظیمی از فرم های پوست، نمونه های مو، رنگ چشم، لباس و سایر ویژگی های خلاقانه است که در ایجاد یک مدل سه بعدی به خوبی طراحی و به تصویر کشیده شده است. کاربران به راحتی می توانند سبک ها و طرح های موجود مدل ها را انتخاب و تغییر دهند و شخصیت های منحصر به فرد خود را با این برنامه ایجاد کنند.

Autodesk Character Generator یک برنامه با مهارت است که دارای کتابخانه ای از شخصیت ها و مدل های مرد، زن، طرح های خلاقانه و غیره است. بهترین بخش ایجاد طرح در این برنامه این است که به کاربر کمک می کند مدل ها را به سایر برنامه های Autodesk مانند MAYA، BLENDER، MAX و برنامه های دیگر صادر کند. این به کاربران کمک می کند تا مدل هایی برای تجسم ایجاد و تولید کنند و ایده ها و تخیل را به واقعیت تبدیل کنند.

برخی از عملکردهای اصلی مولد کاراکتر عبارتند از:

مدل ها و کاراکترها را می توان از یک کتابخانه وسیع با Character Generator انتخاب کرد. علاوه بر این، برای استفاده مستقیم از مدل‌های سه‌بعدی در برنامه‌های بازی یا فیلم‌های انیمیشن، این نرم‌افزار طیف گسترده‌ای از مدل‌های کاملاً تقلبی مردانه، زنانه و طرح‌های دیگر را ارائه می‌دهد.

بهترین ویژگی که Character Generator در اختیار کاربران خود قرار می دهد، انتخاب پوست بدن، رنگ و تیپ مو، لباس، کفش و سایر ویژگی های دنیایی از طیف وسیعی از کتابخانه های از پیش تعریف شده است. علاوه بر این، این تکنیک به کاربران اجازه می دهد تا مدل های سه بعدی و شخصیت های خود را به راحتی تغییر دهند.

یکی دیگر از عملکردهای مهم ارائه شده توسط Character Generator، عملکرد ترکیب دو کاراکتر مختلف از یک گروه است. کاربران می توانند از دو مدل مختلف استفاده کرده و آنها را ادغام کنند تا یک مدل واقعی و غیرعادی ایجاد کنند.

اگرچه نسخه رایگان Character Generator خاتمه یافته است، این برنامه فقط با سایر مجموعه های برنامه Autodesk از Maya، Maya LT، 3D Max، Mudbox و برنامه های دیگر در دسترس است.

چگونه از Autodesk Character Generator استفاده کنیم؟

در زیر مراحل استفاده از Character Generator آمده است.

در مرورگر وب، https://charactergenerator.autodesk.com/ را باز کنید.

در مرحله بعد روی گزینه SIGN IN کلیک کنید.

با شناسه ایمیل ایجاد شده به وب سایت Autodesk وارد شوید.

پس از ورود به سیستم، صفحه ای که در زیر نشان داده شده است آپلود می شود.

پس از کلیک بر روی NEW، صفحه ای آپلود می شود که در زیر نشان داده شده است.

مدل و کاراکتر را مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

برای تغییر و افزودن ویژگی های دیگر به مدل موجود، بر روی customize کلیک کنید.

پس از این، صفحه ای را می بینیم که در آن تمام ویژگی ها مانند صورت، چشم ها، مو، اندام و لباس برای انتخاب و انتخاب

وجود دارد.

در مرحله بعد، چشم ها را از گزینه انتخاب کنید و بر اساس آن انتخاب کنید.

بعد، مدل مو را از گزینه انتخاب کنید و بر اساس آن انتخاب کنید.

در مرحله بعد، نوع بدن را از گزینه انتخاب کنید و مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

بعد، نوع پارچه را از گزینه انتخاب کنید و مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

در نهایت بر روی FINISH کلیک کنید و Character را مطابق شکل زیر ذخیره کنید.

به همین ترتیب، ما می توانیم شخصیت های زن و سایر مدل های خلاقانه را نیز خلق کنیم.

در مقاله فوق با جزئیات بیشتر در مورد Character Generator و عملکردها و ویژگی های متعدد آن آشنا شدیم. این برنامه نرم افزاری مفید با حداقل یا بدون تلاش اضافی از طرف کاربر است.

منبع: ایسنا

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن