نکات ضروری جهت بهره برداری از دیزل ژنراتور اجاره دیزل ژنراتور، فروش دیزل ژنراتور، خرید دیزل ژنراتور،دیزل ژنراتور دست دوم دیزل بان

موتور الکتریسیته ها میتوانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر برای منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک و تا۲۰۰۰KVA یا این که

توسط DOSTEMANSALAM در 28 شهریور 1401
موتور الکتریسیته ها میتوانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر برای منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک و تا۲۰۰۰KVA یا این که به عبارتی ۲ MVA قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها الکتریسیته ساخت کنند. ژنراتورها در توانهای گوناگون را می توان داخل یک اتاقک ایزوله قابل حمل قرار داد. همین اتاقک که نقش حساس آن کاهش صدای ژنراتور است را در اصطلاح کانوپی سایلنت یا این که به کلمه درست خیس کانوپی سایلنسر می گویند. مخزن و سیستم سوخت در دیزل ژنراتور وظیفه تامین و انتقال سوخت را برعهده دارد. مخزن سوخت در دیزل ژنراتورهای ریز به طور معمول در کنار شالوده شاسی قرار دارد البته برای دیزل ژنراتور های سایز پهناور خیس تهی دست کارگزاری مخرن سوخت خارجی به صورت جداگانه هستید. عمومی دیزل ژنراتور پرکینز تولید یک کمپانی انگلیسی میباشد که در حوزه‌ی ساخت موتورهای دیزل فعالت می‌کند. بازدهی قابل‌توجه ژنراتورهای به‌دلیل سرعت بالای عملکرد آنها، از مهم‌ترین مزیت‌های تعیین و خرید کردن ژنراتور دیزلی پرکینز است. کلیدی ارایه‌ی رنج اقتدار گسترده از 10 تا 2000 کیلوولت آمپر، دیزل پرکینز به مارک مشهوری در صنعت ایجاد مولدهای الکتریسیته تبدیل شده است. همان‌طورکه اشاره‌ شد، دستگاه دیزل ژنراتور، نوعی مولد الکتریسیته است که متشکل از یک موتور دارای سوخت دیزلی و یک ژنراتور است. ادغام و تعامل همین دو دستگاه به همپا برخی از تجهیزات فرعی دیگر همچون شاسی، کانوپی یا این که عایق صدا، کنترلرها، سیستم جدا لازم مدار، دستگاه تولید گرما، استارتر اتومات و...

موتور دیزل روشن نمی شود یا این که به سختی واضح می‌شود

درواقع مولدهای تولید برقی که کلیدی سوخت فسیلی کار می کنند را ژنراتور برق گویند. دیزل ژنراتورهای برق دارای تعدادی بخش میباشند که در ادامه به آن ها می پردازیم. بها دیزل ژنراتور مهم اعتنا به جور برند و همینطور اقتدار آن متغییر می باشد همینطور ارزش دیزل ژنراتور دست دوم هم دارای اعتنا به میزان کارکرد ، سال تولید ، مارک ، سرزمین تولید کننده نیز متغیر می باشد . سیستم خنک کننده و پمپ آب باید آنگاه از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. فضای استاندارد دستکم 3 فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است، مهم در حیث گرفتن جریان آزاد هوا. در کشور‌ایران هم دیزل ژنراتورها پاسخگوی مصارف صنعتی و خانگی هستند و شرکت‌های زیادی در راستا تامین همین نیازها کار می‌کنند. هنگام سرویس های روزانه و زمان عمل موتور، آب در داخل ظرف شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می اقتدار آنها را بیرون نمود. از این رو شما می بایست برای تعیین دقیق یک دیزل ژنراتور موارد حیاتی را در ذهن بسپارید. ما هم در همین نوشته کارایی داشته ایم شما را در انتخاب یک ژنراتور دیزلی مطلوب راهنمایی کنیم. لازم به ذکر است که بعضا از موتور ژنراتورها اساسی توان دو تا سه هزار کیلو ولت آمپر و یا این که مقدار بخش اعظم از همین هم به جهت مصارف دیگری کاربرد ندارند. کشتی ها و وسایل نقلیه بزرگ نظیر قطارها هم نیکی فقط به جهت تأمین روشنایی آیتم نیاز خود بلکه برای تأمین نیروی محرکه خویش از همین موتورها استفاده می کنند. برای خرید کردن دیزل ژنراتور، موتور برق و قطعات ژنراتور اهمیت ما در تماس باشید.
  • بیایید فرض کنیم یک کارگاه یا این که کارگاه (مثل کارگاه ایجاد محصولات لبنی یا یک مرغداری …) در فصل تابستان و در اوج گرما هنگام قطعی برق چه خواهد کرد.
  • بنده قصد تنظیم ژنراتور برای مصرف 90 آمپر به صورت دایم کار را دارم.
  • با کشیدن خط قرمز‌رنگ بر بر روی ژنراتور مهم سوخت بنزینی به بررسی دو آیتم ما‌نده خوا‌هیم پرداخت.
  • ژنراتور 1500 به دور پرمصرف‌ ترین گونه دیزل ژنراتور به‌حساب می‌آید و از یک سیلندر تا 16 سیلندر قابل تولید هست که بسته به سایز ژنراتور متعدد خواهد بود.
دلالان اکثر اوقات ژنراتورها را از خارجی ها و مواردی نظیر آن تهیه و تنظیم می کنند. آن ها اکثر اوقات نمی‌دانند که از چه جایی امده می باشد و برای چه کاری به کار گیری می‌شده است. در آن‌گونه موارد ، پیشینه و دارای فروشنده و خبرگی فنی فروشنده حیاتی دوچندان بیشتری دارد. زیرا به هر هم اکنون ، آن ها (امیدوارانه) کسانی میباشند که هر چیزی را که ممکن هست قبل از فروش ناقص باشد را بررسی ، تعمیر، نوسازی ، آزماشی ، و بازسازی می‌کنند. دیزل ژنراتور ها در مکان هایی آیتم به کارگیری قرار می گیرند که به شبکه الکتریسیته متصل نیستند، همینطور به جهت کاربردهای پیچیده خیس مانند ژنراتور ثانویه جهت تامین الکتریسیته توشه اضافی شبکه و ارسال الکتریسیته به کانال برق رسانی به کار گیری می شوند. در علیه هم موتور کامینز QSL9-G5 هشت و هشت دهم لیتری را داریم که دمایی مساوی ۵۶۰ رتبه سانتی گراد خواهد داشت. حال نوبت به اهمیت ترین و مهم اصلی ترین گزینه در تعیین بهترین ژنراتور رسیده میباشد . در شرکت عارف دیزل پارس ترجیح بر موقعیت نخستین (اتصال مستقیم) می باشد زیرا بسیار ظریف بوده و عیوب سیستم را کمتر می دهد . در بسیاری از مشاغل و مناطق قابلیت دسترسی و استعمال از الکتریسیته شهری به راحتی وجود دارد البته هر مدل قطع الکتریسیته حتی به صورت لحظه ای ممکن میباشد موجب خسارات سنگین مالی (برای نمونه در دیتا سنتر ها) و حتی جانی ( در اتاق کار بیمارستان‌ها) شود. تهران-تقریبا تاریخ اختراع اولی مولد الکتریسیته به زمانه کشف انرژی برق بر می گردد. ماینرها و گلخانه‌ها از پاراگراف مکان‌هایی میباشند که از عملکرد کلیدی کیفیت به گزارش همین سایت بنز به جهت تامین الکتریسیته دایم عمل خود به کارگیری می‌کنند. به‌دلیل همین که دیزل ژنراتورها کم‌تر در شرایط استاندارد عمل می‌کنند، مانند محل کارگزاری دیزل ژنراتور، به طور معمول اقتدار عملی قابل دستیابی کم‌تر از توان‌های اعلام‌شده در کاتالوگ است. قبل از استعلام قیمت دیزل ژنراتور و خرید دیزل ژنراتور حساس پشتیبان‌های آبیاران تماس بگیرید. در اکنون حاضر، ذخیره سازی برق در صنعت، خانه و محل عمل که به نتورک برقی متصل باشد فراوان مورد نیاز است.

نکات لازم جهت بهره برداری از دیزل ژنراتور

اکثراً موتور های تراکتور و خودرو های کشاورزی و صنعتی کلیدی یک پیش صافی در شروع محل ورود هوای موتور هستند. پیش صافی حیاتی ظرف ای پلاستیکی روشن است که بوسیله درب آن محصور می گردد. نصیب ورود هوا به پیش صافی از پره های مورب ساخته شده میباشد و لوله مکش هوای موتور در وسط آن قرار می گیرد. توان خروجی ژنراتور بر حسب کیلو وات یا این که کیلو ولت آمپر بیان می شود که kva متداول خیس است. در کاربرد های بی آلایش جریان آیتم نیاز مصرف کننده را (در صورتی که مصرف کننده موتوری نباشد) برابر کلیدی قدرت خروجی ژنراتور در لحاظ میگیرند. شرکت آسان ژنراتور دانیال ( Diesel Generato - Generator) بعنوان وارد کننده همگی برندهای موتور و ژنراتور از امریکا ، اروپا ، چین و... میتواند هر جور سفارشی را در خصوص گونه های دیزل ژنراتور پذیرا باشد. برای این که بدانیم چه موتوری را اهمیت چه ژنراتوری کوپل کنیم نیاز به محاسباتی هست که در این مقاله به آن اشاره زیادی نخواهیم کرد. در بعضا بخش ها ممکن میباشد الکتریسیته وجود نداشته باشد یا این‌که نیاز باشد به جهت اضطرار از ژنراتور به جهت تأمین برق به کارگیری شود. نکته نخستین به کار گیری طولانی در محدوده توانی قلیل خیس از 30 % اقتدار اسمی به صورت طولانی مدت زخم جدی به آن وارد می کند. همان طور که به کارگیری طولانی مدت در محدوده توانی بیش خیس از اقتدار اسمی به جهت دستگاه مضر است. نقد کردن درآمد ارزی از مهمترین بخش معضل های کار در تارنما های بین المللی است که اغلب فریلنسرها و همچنین تریدرها حساس آن دست و پنجه نرم می کنند.

نظرات

شرکت راد دیزل وارد کننده و ایجاد کننده انواع دیزل ژنراتور در کشور‌ایران می باشد جهت بازدید محصولات می توانید به برگه مربوط به مارک آیتم حیث خود مراجعه نمائید و توان مورد نیاز خود را مشاهد کنید. ۱- کیفیت قطعات به کار گیری شده در تابلو در اختیار گرفتن (چینی بودن قطعات به شدت بر روی کیفیت پایانی و بها دیزل ژنراتور موءثر است). موتورهای دیزلی در حجم بالا و سیلندرهای مضاعف صدای گوش خراشی ایجاد میکنند و سبب ایجاد آلودگی صوتی می‌شوند.

سیستم سوخت

در به کارگیری از دستگاه‌های ژنراتور الکتریسیته غالبا از اتاقک مخصوصی برای قرارگیری دستگاه در آن به کارگیری می‌شود، تا جمع سیستم را از خطر کارداران جوی محفوظ نگه داراست و مانع از ارتعاش صدای کارکردن موتور به محفظه بیرونی شود. در شرایطی هم قابلیت اختصاص اتاق سایلنت به جهت ژنراتورها وجود ندارد، براین اساس از نحوه یک محفظه‌ی فلزی با عنوان کانوپی، که بر روی شاسی کارگزاشتن شده است، تمام دستگاه در داخل یک گوشه و کنار قرار می‌گیرد. براساس اندازه‌ی ژنراتور و میزان قدرت ژنراتور در لحاظ گرفته می‌شود. محاسبات میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی است و تماما دقیق نیست. به عامل وجود فاکتور های مختلف، میزان سوخت مصرفی در ژنراتورها می‌تواند کمتر یا این که افزایش یابد. سالیان متمادی هست که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد اقتدار صنعتی دوچندان دقت می نمایند، تا در روزگار های واجب از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، ز‌لزله و گردباد سوای هیچگونه نگرانی برق خویش را تامین کنند. بخش معدن و استخراج مواد معدنی در سراسر جهان به شدت وابسته به اقتدار موتور دیزل به بهره برداری از منابع طبیعی نظیر شن، ماسه، فلزات گران بها، سنگ آهن، نفت، گاز و زغال سنگ است. به طور کلی، 72 % از کاربرد موتور دیزل و ژنراتور گازوئیلی مربوط به بخش معدن است. در حوزه کشاورزی، تراکتور، پمپ های آب پاشی و خرمن کوبی ماشین آلات و تجهیزات دیگر عمدتا از موتور دیزلی استفاده می شود. صنعت تولید و ساز و راهسازی یک عدد دیگر از بخش هایی است که به شدت وابسته به توان موتور دیزل است. توماس ادیسون نخستین لامپ خویش را اختراع کرد، به این ترتیب روشنایی الکتریکی را معرفی کرد. اولی نیروگاه برق DC در آمریکا ساخته شد و همین آغاز جریان الکتریکی در جهان بود. دیزل ژنراتور ۳۰۰ کاوا پرکینز حیاتی ژنراتور استمفورد، که از موتور پرکینز۱۵۰۶A-E88TAG5 بهره می جوید، اصلی موتور ۸٫۸ لیتری دمایی هم اندازه ۵۶۵ رتبه سانتی گراد در محل اگزوز خواهد داشت.

ژنراتور گازسوز MAN (مان)

این دستگاه ها به طور قراردادی بر اساس توان تولید الکتریسیته بر حسب “کیلو ولت آمپر” و یا این که کیلو وات تقسیم بندی می شوند. در سال 1247 خورشیدی متساوی (1868 میلادی ) در مرز و بوم سوئد کارگاه کوچک ریخته گری و مکانیکی حساس تولیداتی مانند گاو آهن، دیگ بخار، قابلمه و غیره آغاز به فعالیت نمود. کارگاهی کوچک که طی 150 سال، امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین و رهبری پیشرو در راستا ایجاد انواع موتور دیزل به جهت مصارف خوردروئی و صنعتی و دریائی شده است. امروزه کاهش کسی در دنیا پیدا میگردد که اصلی محصولات شرکت ولوو سوئد VOLVO آشنائی نداشته باشد. امروزه در سراسر عالم محصولات کمپانی ولوو مثل اشکال خودرو سواری ولوو، کامیون های ولوو، اتوبوس های ولوو، ماشین الات راهسازی ولوو، موتورهای دیزلی صنعتی ولوو، موتورهای دریائی قایق های ولوو و تجهیزات نظامی ولوو در حال کار میباشند. کمپانی ولوو پنتا VOLVO PENTA پایین مجموعه مجموعه صنعتی ولوو میباشد که به تولید انواع موتورهای دیزل صنعتی و من پاراگراف آنان موتورهای دیزل جهت به کار گیری در دیزل ژنراتور یا این که اصطلاحا دیزل های ژنراتوری میپردازد. این برند که هم از لحاظ کارکرد و نیز از لحاظ مشخصات متمایز که در محصولات آن دیده می‌شود، در اقصی نقاط عالم از استقبال مهربانی برخوردار است. اعتنا به نوع تابلو ، قطعات بکار رفته در آن و همینطور برند کار ساخت کننده این قطعات زیاد حائز اهمیت ژنراتور مکانیکی است. بقیه قسمت‌های سیستم سوخت شامل لوله‌کشی برای رساندن سوخت به موتور، پمپ بنزین شبیه آنچه در اکثر خودروها وجود دارد، فیلتر سوخت و لوله یا روزنه تهویه برای مخزن سوخت میباشد که از فشار بیش از حد یا این که خلاء باطن آن جلوگیری می‌کند. امروزه دیگر قطع الکتریسیته یک تهدید برای کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها و… محسوب می‌شود، حتی در بعضی مواقع جدا الکتریسیته علاوه بر ضرر مالی، خسارت‌های جانی هم به دنبال دارد. به جهت خرید، حتمی میباشد ابتدا دیتاها کافی را کسب کنید؛ سپس اهمیت باز‌نگری نیازهای خود و مشورت با کارشناسان فروش در شرکت‌ کشتیران، بهترین گونه آیتم نیاز خود را انتخاب کنید. خرید دیزل ژنراتور با توان مناسب منجر می‌شود سال‌ها خیالتان سهل وآسان باشد و در مواقع بحرانی و اضطراری با آرامش به عمل خویش ادامه دهید. در این نوشته سعی شده تا اطلاعات مفیدی درباره اجزای دیزل ژنراتور، موارد کاربرد و اشکال آن و همچنین جواب به این سوال که دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟ ارائه شود. دیزل ژنراتورها گزیده از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از نحوه احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. بارهای الکتریکی حیاتی حرکت سیم در یک میدان مغناطیسی در سیم القا می شوند. در یک کاربرد ژنراتور الکتریکی، دو آهنربای پلاریزه به طور معمول عرصه مغناطیسی را تولید می کنند. بعد از آن یک سیم بارها به دور میل لنگ دیزل ژنراتور پیچیده می شود که میان آهنرباها و در عرصه مغناطیسی قرار می گیرد. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا اساسی یک سیستم الکترونیکی امنیتی میباشند که همین سیستم ایمنی مانع از افت اقتدار و کاهش عملکرد این دستگاه در هنگام فعالیت می شود. موتورهای ولوو پنتا تا طول 2000 متر از مرحله دریا فارغ از هیچ نقص‌ و سوای ایجاد افت در توان، فعالیت می کند. آنان را می اقتدار نیز برای منشا تغذیه پشتیبان و نیز به جهت منشاء تغذیه اساسی خریداری کرد. بخش اعظمی از دیزل ژنراتورها به جهت عمل مداوم طراحی شده اند، به عنوان مثال، در یک ساختمان مسکونی، در یک منزل روستایی یا در تولید.

برد کنترلی دیپسی DSE 720 علاوه بر این، بدنه تضمین میکند که اجزای الکتریکی به صورت ایمن زمین شده‌اند. همین گازها بعضاً سمی هستند و باید به دور از خویش موتور و اشخاص اطراف آن باشند. اگزوزها لوله‌هایی میباشند که از مسیری عبور داده شده و به هوای خارج سوق‌دهی می‌شوند. طبق معمول مقررات مربوط به بهداشت و ایمنی در گزینه چگونگی و محل قرارگیری سیستم‌های اگزوز وجود دارااست و قبل از نصب ژنراتور تازه می بایست به همین موردها اعتنا کرد. پس خوبتر آن است که بها را حق تقدم اخیر خود در تعیین یک طرز کار نیروگاه دیزلی مناسب قرار دهید. به جهت باز‌نگری همین مورد قضیه می توانید به مشتریان کمپانی های فروشنده و ارائه دهنده سرویس ها دیزل ژنراتور مراجعه نمائید و از آن ها پیگیر حالت سرویس ها پس از فروش شرکت ها شوید. علاوه بر نکاتی که شما باید در لحاظ داشته باشید، خدمت و نگهداری دستگاه در زمان‌های بیان شده به وسیله تولید کننده می بایست به وسیله مجموعه متخصص انجام شود. به طور کلی ارزش همین دستگاه‌ها اثبات نیست و با دقت به نوسانات بازار قابلیت تغییراتی در نرخ این فرآورده وجود دارد. سوخت دیزل که همان سوخت مصرفی در ژنراتورهای دیزلی می‌باشد، نوعی سوخت فسیلی بوده که از تقطیر نفت خام به دست می‌آید. گازوئیل به نسبت بنزین، آلاینده‌های کمتری تولید میکند و به روند تصفیه کمتری هم نیاز دارد. البته حیاتی این درحال حاضر به نسبت سوخت گاز طبیعی ایجاد آلاینده بیشتری دارد. از پاراگراف فعالیت‌های مطرح مارک بنز که حیاتی آوازه جهانی می‌باشد، ایجاد دیزل ژنراتورهای دارای کیفیت است.

آخرین مطالب