مدل کت و دامن مجلسی برند

بسته به اندام خود می توانید مدل کت و دامن مناسب بهترین کت و دامن زنانه اینجا کلیک کنید را انتخاب کنید. در این

توسط DOSTEMANSALAM در 16 شهریور 1399
بسته به اندام خود می توانید مدل کت و دامن مناسب بهترین کت و دامن زنانه اینجا کلیک کنید را انتخاب کنید. در این مقاله ، ما یک راهنمای خوب برای انتخاب لباس با توجه به اندام های مختلف توضیح خواهیم داد.

راهنمای انتخاب کت و دامن

اگر قد بلندی با لگن های پر و زیبا دارید ، بهترین انتخاب برای شما دامن بلند زیر زانو با کت تا کمر است تا زیبایی باسن شما مشخص شود. چنین افرادی بهترین کت و دامن زنانه می توانند از رنگ های روشن و تیره برای لباس های خود استفاده کنند. اگر قد متوسطی دارید و از باسن کامل و دامن های کوتاه استفاده می کنید. افراد چاق همچنین می توانند کت و دامن کوتاه با کت بلند بهترین کت و دامن زنانه را برای پوشاندن شکم انتخاب کنند و این افراد سعی می کنند از رنگ های تیره استفاده کنند. می توانید با توجه به رنگ و مدل کت و دامن خود ، یک پاشنه بلند و یک کیف دستی انتخاب کنید تا جلوه شما بیشتر شود. کت ها و دامن هایی را انتخاب کنید که می توانند کمربند بهترین کت و دامن زنانه کمری داشته باشند ، تا بدن شما را بهتر و لاغر نشان دهند. کت های کمر یک مدل جدید و جالب است. • اگر پاهای زیبایی دارید دامن های تا زانو بپوشید. • از پوشیدن دامن های بزرگ و حجیم خودداری کنید. یک زن دارای اضافه وزن اغلب با پوشیدن چنین لباسی بزرگتر و چاق به نظر می رسد. بهترین کت و دامن زنانه در عوض ، لباسی بپوشید که نقاط قوت شما را برجسته کند.

مدل کت و دامن مجلسی گیپور ترکیه ای

  مدل مانتو دامن مجلسی جدید انتخاب دامن غیررسمی و اسپرت می تواند انتخاب بسیار خوبی برای یک مهمانی باشد. دامن از آن دست لباس هایی است که هرگز قصد پیر شدن ندارد. بهترین کت و دامن زنانه استفاده از این لباس از مهمانی های آخر هفته گرفته تا مراسم رسمی و کلاسیک بسیار گسترده است. اگرچه امروزه تنوع طرح و رنگ این لباس ها بسیار زیاد شده است ، اما باید بدانید که حتی اگر زیباترین لباس ها متناسب با فرم اندام شما نباشند ، قابل مشاهده و جذابیت نخواهند بهترین کت و دامن زنانه بود. رعایت نکاتی در ادامه این مقاله به شما در انتخاب عالی کمک می کند. کت زنانه متناسب با اندام انتخاب کنید داشتن کت زنانه متناسب (سایز) یکی از مهمترین مواردی است که هر خانم جوانی باید به آن توجه کند ، اما سوالی که اکنون پیش می آید بهترین کت و دامن زنانه این است که چگونه کت زنانه مناسب را انتخاب کنیم؟ راهنمای انتخاب مانتو زنانه افرادی که اندام مستطیلی دارند اگر اندام مستطیلی دارید ، پهلوها ، سینه و باسن تقریباً در یک خط مستقیم قرار دارند. برای داشتن تناسب اندام بیشتر کافی است کاپشن هایی انتخاب کنید که کمر کرست داشته باشند. پارچه های گیپور نیز می توانند به زیبایی شما بهترین کت و دامن زنانه کمک کنند. استفاده از کت با پارچه های طرح دار و رنگی توصیه می شود.

کت و دامن بلند ترکیه

  افرادی با اندام گلابی شکل باسن افرادی که اندام گلابی دارند بزرگتر از بالاتنه است بهترین کت و دامن زنانه ، بنابراین از پوشیدن کت زنانه که به طور جداگانه روی باسن شما قرار گرفته است خودداری کنید. زیرا در این صورت باسن های شما بزرگتر از آنچه هستند به نظر می رسند. برای اینکه چاقی شما در ناحیه ران کمتر قابل توجه باشد ، بهتر است کتهایی بپوشید که لبه آنها بزرگتر باشد. گربه ای انتخاب کنید که شانه هایش پهن باشد بهترین کت و دامن زنانه و از ناحیه کمر باریک باشد. دامن هایی را انتخاب کنید که ران شما را کوچکتر و متناسب نشان دهد. اگر رانهای بزرگ و پهن دارید ، دامن خطی مناسب شماست. کت و دامن هایی را انتخاب کنید که بتواند کمر کمربند داشته باشد بهترین کت و دامن زنانه ، تا بدن شما را بهتر و ظریف نشان دهد. کت های کمر یک مدل جدید و جالب است. اگر پاهای زیبایی دارید دامن های تا زانو بپوشید. از پوشیدن دامن های بزرگ و حجیم خودداری کنید. یک زن دارای اضافه وزن اغلب با پوشیدن چنین لباسی بزرگتر و چاق به نظر می رسد. در عوض ، بهترین کت و دامن زنانه لباسی بپوشید که نقاط قوت شما را برجسته کند.

بهترین پارچه برای کت و دامن

  مدل کت دامن را بر اساس رنگ انتخاب کنید کت و دامن های مجلسی طیف گسترده ای بهترین کت و دامن زنانه از رنگ ها را پوشش می دهد. بیشتر خانم ها ، به خصوص خانم های مسن ، همیشه به دنبال رنگ های سیاه و تیره هستند ، اما رنگ های شادتر مانند قرمز ، صورتی و سبز را می توان در لباس مجلسی نیز استفاده کرد. اما اگر به هر دلیلی دوست دارید مشکی بپوشید ، از پارچه های طرح دار بهترین کت و دامن زنانه استفاده نکنید زیرا همسان سازی سایر لوازم جانبی مانند کیف و کفش و ... با آنها بسیار دشوار است. البته پارچه های بافته شده و گیپور از این موارد مستثنی هستند.

کت دامن مجلسی ایرانی مدل کت و دامن با پارچه دو رنگ

کت ها و دامن ها ممکن است یک رنگ نباشند ، بهترین کت و دامن زنانه مانند قرمز و سیاه ، یا خاکستری و سیاه ، در این صورت بهتر است یکی از دو رنگ انتخاب شود: سیاه یا نقره ای یا خاکستری. مدل کت و دامن زیبا و شیک 2018
آخرین مطالب