مادران با تاج گذاری چگونه باید نوزادان خود را شیر دهند؟

این متخصص زنان درباره انتقال ویروس از شیر مادر به نوزاد مادران فردا نیوز و شرایط شیردهی یک مادر مبتلا به بیمار

توسط DOSTEMANSALAM در 4 مرداد 1399
این متخصص زنان درباره انتقال ویروس از شیر مادر به نوزاد مادران فردا نیوز و شرایط شیردهی یک مادر مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب توضیح داد. به گزارش خبرنگار ایمنا ، مادرانی که نوزادان خود را شیر می دهند دائما نگران انتقال بیماری های مختلفی از طریق شیر به نوزادان خود هستند و این روزها که موضوع ویروس کرونا هزار چهره داغ است و نگرانی از شناسایی چهره جدیدی وجود دارد. این ویروس غیرقابل توصیف است ، مادران فردا نیوز مادرانی که شیر می دهند نیز از انتقال ویروس به نوزاد خود از طریق شیر وحشت دارند و وقتی کوچکترین علامت کروناویروس را در خود مشاهده می کنند ، اضطراب آنها دو چندان می شود. استرس زیادی بر مادران باردار و شیرده و سؤالات بسیاری در ذهن آنها وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با فاطمه بحرینی ، متخصص زنان و زایمان صحبت کردیم و به شرح زیر است: آیا شیر مادر می تواند ویروس تاج را از مادر به نوزاد منتقل کند؟ انتقال عمودی مادر از کودک در دوران بارداری و انتقال مادران فردا نیوز مادر به کودک از طریق شیردهی وجود ندارد ، به این معنی که ویروس در شیر ترشح می شود و شیردهی می تواند کودک را آلوده کند ، بنابراین امکان انتقال ویروس از طریق جفت وجود دارد. کاملاً رد کرد نه به جنین و نه از طریق ترشح شیر به کودک.

رایج ترین نوع انتقال مادر به کودک چیست؟

متداول ترین نوع انتقال از طریق تماس کودک با ترشحات تنفسی مادر و دست های آلوده است. با این حال ، انتقال ویروس کرونا نیز از طریق آلودگی سطحی که مادر و نوزاد مادران فردا نیوز در معرض آن قرار دارند ، و ضد عفونی سطوح توسط مادر به ویژه کودک امکان پذیر است. در ارتباط با آن ، بسیار مهم است. آیا مادران مبتلا به تاجگذاری می توانند نوزادان خود را شیر دهند؟ مادران شیرده به دو گروه مادران دارای تاج گذاری قطعی و مادران با مشکوک عروق کرونر و همچنین مادران با تاج گذاری قطعی ، مادران با وضعیت عمومی بد و مادران با وضعیت عمومی خوب تقسیم می شوند. مادرانی که در شرایط بدی قرار دارند و در شرایط کلی عمومی مادران فردا نیوز قرار ندارند ، نباید شیر مادر خود را شیر دهند و نوزاد باید کاملاً از مادر جدا شود. کودک باید از طریق بانک شیر تغذیه شود و تا زمانی که وضعیت مادر عادی نباشد و او بتواند شیر مادر دهد. این کار را بطور روزانه انجام دهید ، این کار باید ادامه یابد ، در برخی بیمارستان ها یک بانک شیر وجود دارد و شرایط جمع آوری شیر باید از مادران سالم باشد مادران فردا نیوز و شیر را باید در شرایط استریل نگه دارید. در مواردی که عفونت قطعی مادر شیرده وجود داشته باشد ، اما مادر در شرایط عمومی و مطلوب قرار دارد و در وضعیت پایداری قرار دارد و توانایی شیردهی را دارد ، می تواند فرزند خود را شیر دهد.

مادري كه بيماري قلبي قلبي داشته باشد چه كاري بايد انجام دهد؟

مادری که توانایی و شرایط شیر دادن به شیرخوار خود را دارد ، باید شستشو و ضد عفونی کننده دست و وسایلی را که شیر با آنها در تماس است (رعایت شیر) ، شیر دوش و غیره مشاهده کند. مادران این گروه وضعیت بهتری دارند. آنها باید شیر خود را شسته و برای انجام این کار ، باید مادران فردا نیوز دست خود را ضد عفونی کرده و از ماسک استفاده کنند. همچنین با تجهیزات قبلی استریل شده ، شیر مادر باید توسط شخص سالم شیر داده شود و به کودک داده شود. بهتر است مادران با بیماری انسداد شرایین قلب تماس بگیرند. با پوستی که ابتدا توسط مادران توسط همه نوزادان انجام می شود ، پوست نکشید.   کودک باید در یک اتاق جداگانه نگهداری شود تا احتمال مادران فردا نیوز ابتلا به عفونت کاهش یابد. اگر این امکان پذیر نباشد ، پرده ای بلند از سقف تا پایین بین کودک و مادر قرار می گیرد و نوزاد باید حداقل دو متر از مادر فاصله داشته باشد و افراد سالم باید مسئولیت مراقبت و نگهداری را بر عهده بگیرند. از طرف مادر و نوزاد ، در این زمان برای کاهش استرس بر مادر ، مادر باید توجیه شود که این جدایی موقتی است و چه فایده ای برای کودک دارد. آیا مادران مشکوک به کرونر نیز باید از نوزادان خود جدا شوند؟ در مواردی که مادر مشکوک به شریان کرونر است ، جدایی مادر و نوزاد باید تا زمان انجام آزمایش انجام شود و مسلم است که مادر آلوده است یا در یک گروه سالم ، یا حداقل دو متر با آن فاصله دارد ، زیرا و همچنین نکاتی درباره تغذیه با شیر مادر که ذکر شد. .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن