قیمت میلگرد آجدار ضد زنگ بهبهان

قیمت میلگرد آجدار میانه و میلگرد در بازار ایران شامل 304 میلگرد-316 میلگرد -201 میلگرد -420 میلگرد (میلگرد) اس

توسط DOSTEMANSALAM در 8 دی 1399

قیمت میلگرد آجدار میانه و میلگرد در بازار ایران شامل 304 میلگرد-316 میلگرد -201 میلگرد -420 میلگرد (میلگرد) است. قاب فولادی برای گرفتن و... گاهی آلیاژهای نسوز و خاص مانند مونل و اینکونل نیز موجود هستند. یکی از ساده ترین و آسان ترین راه های تمیز کردن میلگرد از غیر میلگرد داشتن آهنربا است. این از اشتباهات هنگام فروش میلگرد جلوگیری می کند. قیمت میلگرد به دلیل فرآیند ساخت آسان، از نظر هر کیلو از سایر فولادها ارزان تر است.

تهیه فولاد با اندازه های مختلف و اشکال فولادی از انواع آلیاژهای فولادی برای کارفرمایان عزیز است. قیمت میلگرد 304 در بازار ایران به خارج از کشور بستگی دارد (تولید کارخانه در آسیای شرقی و اروپا). گروه دیگری از آلیاژهای معرفی شده به طور جداگانه، فولاد ضد زنگ است. وجود کروم در ترکیبات سازنده فولاد این آلیاژ جدید را با خواص منحصر به فرد ایجاد می کند. خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد چیست

میلگرد فولادی در واقع همان شمش آلیاژ فولاد است که برای اهداف خاص مانند شافت فولادی در لوله فولادی استفاده می شود که ابعادی ندارد. میلگرد در بازار ایران شامل فولاد 304 دور، دور فولاد 316، دور فولاد 320، دور فولاد 321 و دور فولاد 420 است. 1.4301 نوار تقویت کننده فولاد ضد زنگ به اصطلاح حفره بینی با نام دیگر 304 است. (خاصیت مغناطیسی ندارد.) فولاد ضد زنگ 304 معمولاً حاوی 18٪ کروم و 8٪ نیکل است.

قیمت امروز میلگرد همچنین از آلیاژ دیگری به نام میلگرد 316 یا 1.4401 تولید می شود. این نوع قاب در ابتدا اسید و همچنین ضد زنگ است. ورق L 316 و فولاد 316Ti مشابه ورق 316 است و برخی از خصوصیات با تغییر اندک در مقدار عناصر آلیاژی (مانند کروم، نیکل و مولیبدن) تغییر می کنند. یکی از ساده ترین و آسان ترین راه های تمایز بین میلگرد و غیر میلگرد استفاده از آهن ربا برای جلوگیری از اشتباهات فروش میلگرد است.

میله های تقویت کننده فولادی به صورت ریخته گری گریز از مرکز یا ریخته گری گریز از مرکز و به صورت ریخته گری (فرم ریخته گری) در کارخانه های ریخته گری در سراسر کشور تولید می شوند.

در برخی کاربردها و اصطلاحات، در انگلیسی از تقویت کننده فولاد با نام Rod Steel یا Rod Stainless Steel یاد می شود، به این معنی که همان فولاد ضد زنگ است. مشرق از آنجا که هزینه نگهداری کم است، می توان از میلگرد به طور مثر برای ایجاد محیطی تمیز و زیبا استفاده کرد. فولاد 316-قاب فولاد ضد زنگ-فولاد 320-فولاد 420 با تهیه میلگرد فولادی 10 تا 160 مایلی، می توانیم به مشتریان و همکاران گرانقدر خود خدمت کنیم. فولاد ضد زنگ قاب فولاد 320 فولاد 420 فولاد 316 فولاد 310 خرید میلگرد ظفر بناب


کاربرد میلگرد در صنایع

قیمت میلگرد 310: استیل 310 از فولاد ضد زنگ برای کاربردهای با درجه حرارت بالا است. به دلیل نسبت زیاد نیکل و کروم در ساختار آلیاژ، این فولاد آستنیتی در دمای بالا (تا 1100 درجه سانتیگراد) مقاومت خوبی در برابر گوگردزدایی و کربورزدایی دارد. فولاد 310 برای استفاده در محیط های با درجه حرارت بالا با محتوای کربن بسیار بالا یا در محیط های دارای شوک حرارتی و دوچرخه سواری دمای متناوب (برخی از فرآیندهای عملیات حرارتی آلیاژی) مناسب نیست.

 در این موارد، فوق آلیاژهای پایه نیکل مانند RA330 و RA333 گزینه های مناسبی هستند. در مقایسه با آلیاژهای نیکل مانند Inconel 600 و Incolo 800، فولاد 310 مقاومت کمتری در برابر کربوراسیون و نیترید کردن دارد، اما در مقایسه با سایر فولادهای ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت، خواص بهتری دارد. در برابر خوردگی در دمای بالا. به طور کلی، فولاد 310 گزینه خوبی برای محیط های با درجه حرارت بالا با محتوای کربن متوسط است که معمولاً در کاربردهای پتروشیمی وجود دارد. Steel 310S یک خط تولید با کربن کمتری نسبت به Steel 310 است. خرید میلگرد سیاه کربنی

نسبت کم کربن ساختار آلیاژ فولاد 310S کاربرد آن را در فرآیندهای تولید مانند فرم دهی، جوشکاری و ماشینکاری آسان می کند. فولاد درجه 310H که کربن بیشتری نسبت به فولاد 310 دارد، خواص مقاومت در برابر خزش را بهبود بخشیده است. استیل 310S گزینه مناسبی برای کاربردهای برودتی (برودتی) است. این کلاس د

وقتی روی شمش فولادی انجام می شود تا سطح مقطع مورد نظر تقریبی شود. سپس، هنگامی که روی چندین مجموعه غلتک قرار می گیرد، سطح مقطع کاهش می یابد، طول افزایش می یابد و در نهایت، یک قاب فولادی به اندازه دلخواه تولید می شود.

قیمت میلگرد حرارتی میله های تقویت کننده به روشی ساده تولید می شوند و پس از برش به طول مشخص راه راه می شوند تا یک سطح صاف و براق ایجاد شود. همانطور که گفته شد، در زیر یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تقویت کننده فولاد آلیاژی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

درجه آلیاژ میلگرد فولادی

دسته عمومی فولاد را می توان به گروه آلیاژ سری 4XX، سری 3XX فولاد ضد زنگ و سری نسوز تقسیم کرد. دلیل نامگذاری سری 4XX برای گرفتن، به دلیل خاصیت مغناطیسی آن در دمای اتاق است و سری 3XX هیچ خاصیت مغناطیسی ندارد. می توان از آهن ربا برای شناسایی و تفکیک این دو خانواده محصول از یکدیگر استفاده کرد.

خرید میلگرد به نرخ کارخانه مشهورترین درجه فولاد را بدست آوردید فولاد 410 از این گرید به عنوان فولاد ضد زنگ مارتنزیتی نیز یاد می شود. به دلیل پایداری مارتنزیتی در دمای اتاق، سختی و مقاومت این درجه بسیار زیاد است. مقاومت در برابر خوردگی سری 410 عمومی. فولاد 420 از فولاد این گرید برای ساخت نوک تیز و لوازم جانبی اتاق عمل استفاده می شود که نیاز به مقاومت در برابر خوردگی دارند. فولاد 430 این سری از فولاد به دلیل ظاهر براق و زیبا به عنوان فولاد تزئینی شناخته می شود و در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. معروف ترین درجه فولاد را دریافت نکنید فولاد 304 این شناخته شده ترین نوع فولاد ضد زنگ است که به دلیل وجود 18٪ کروم و 8٪ نیکل به فولاد 8-18 نیز معروف است. برای ساخت ظروف آشپزخانه، تجهیزات و وسایلی که به مقاومت در برابر خور احتیاج دارند

میلگرد زنگ نزنید. نمرات 304-316-420 از جمله انواع میله های تقویت کننده فولاد ضد زنگ میله های گرد استیل، یکی از فولادهای ضد زنگ آلیاژهای 304، 316 و 420 است. میله های گرد استیل ضد زنگ درجه 420 ظاهری مات دارند و گریدهای 304 و 316 صیقل داده می شوند. ضخامت این نوع آرماتورها از 5 تا 300 میلی متر است. تقویت کننده فولاد ضد زنگ دارای ویژگی های اصلی مقاومت در برابر خوردگی، زنگ زدگی و گرما به دلیل عناصر کروم، کربن و نیکل مورد استفاده است. یکی از عوامل موثر بر قیمت میلگرد فولاد ضد زنگ، آلیاژ مورد استفاده است.

نوع قاب فولاد ضد زنگ مبتنی بر آلیاژ

قیمت میلگرد استیل 304 میلگرد فولاد ضد زنگ 304 متعلق به سری فولاد ضد زنگ آستنیتی است که به دلیل خاصیت غیر مغناطیسی به فولاد ضد زنگ معروف است و با عملیات حرارتی سخت نمی شود. مقاومت کششی زیاد میلگرد 304 فولاد ضد زنگ به دلیل شکل پذیری عالی آن در هندسه های پیچیده است. ترکیب شیمیایی این نوع تقویت کننده به شرح زیر است:

  • کربن
  • سیلیکون
  • منگنز
  • کروم
  • نیکل
  • گوگرد

از کاربردهای میلگرد 304 فولاد ضد زنگ در صنعت می توان به تولید تجهیزات صنایع غذایی، پزشکی، آزمایشگاهی، نساجی، پتروشیمی و خانگی اشاره کرد. قاب فولاد ضد زنگ درجه 316 قاب های این نوع از فولاد آستنیتی ساخته شده اند و به دلیل خاصیت غیر مغناطیسی بودن از جنس استنلس استیل نیستند. بلوک های ساخت میلگرد 316 شامل کربن، سیلیسیم، منگنز، فسفر، گوگرد، مولیبدن و نیکل است که به دلیل وجود مولیبدن در ترکیب، در برابر خوردگی مقاوم هستند. در محیط های شیمیایی، دریایی و اسیدی از نوار گرد فولاد ضد زنگ 304 بالاتر است. خرید میلگرد شاهرود

برخی از مشخصات میلگرد 316 فولاد ضد زنگ به شرح زیر است:

  • مقاومت در برابر درجه حرارت بالا
  • سختی، خصوصاً در دماهای پایین
  • اسیدی
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون در دمای بالا
  • شکل پذیری بالا
  • توانایی جوشکاری بالا

قاب فولاد ضد زنگ درجه 420 این نوع تقویت کننده ها در گروه فولادهای مارتنزیتی قرار دارند که حاوی عناصر کربن، منگنز، فسفر، گوگرد و کروم هستند. میلگرد فولاد ضد زنگ 420 به دلیل خاصیت مغناطیسی و جذب مغناطیسی، فولاد ضد زنگ نیز نامیده می شود. از ویژگی های میلگرد فولاد ضد زنگ 420 می توان به انعطاف پذیری خوب، مقاومت، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، سختی بالا و قابلیت جوشکاری اشاره کرد. موارد استفاده از نوار گرد فولاد ضد زنگ 420 شامل موارد زیر است:

  • تجهیزات پزشکی مانند سرنگ و اتاق عمل
  • ابزار برش تیز مانند چاقو، چاقو و قیچی
  • صنعت خودرو
  • تجهیزات هیدرولیک
  • صنعت پتروشیمی

خرید میلگرد استیل

برای خرید، سفارش و کسب اطلاعات تکمیلی در مورد میلگردهای فولاد ضد زنگ 304، 316 و 420 با یک شرکت بازرگانی پارس اینوکس تماس بگیرید. خرید میلگرد کارخانه شاهین بناب

قیمت میلگرد استیل

به دلیل نوسانات موجود در بازار فولاد ضد زنگ، برای اطلاعات قیمت روز در مورد میلگردهای فولاد ضد زنگ 304، 316 و 420 با مشاوران پارس اینوکس تماس بگیرید. مجموعه پارس اینوکس با ارزانترین قیمت آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن