دانلود کتاب دانشگاهی

اگر در دانلود کتاب دانشگاهی مورد نظرتان دچار مشکل هستید و یا پیدا کردن این کتاب ها زمان زیادی از شما می گیرد،

توسط DOSTEMANSALAM در 24 آذر 1399
اگر در دانلود کتاب دانشگاهی مورد نظرتان دچار مشکل هستید و یا پیدا کردن این کتاب ها زمان زیادی از شما می گیرد، پیشنهاد می کنم این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. کتاب های دانشگاه های معمولا در اغلب کتاب فروشی ها موجود هستند. اما گاهی دانشجویان برای خرید کتاب های دانشگاهی دچار مشکل می شوند. این کتاب ها عموما به صورت نسخه های زبان اصلی و اورجینال هستند. درست است که دانلود بسیاری از نسخه های الکترونیکی کتب دانشگاهی رایگان است، اما گروهی دیگر از آن ها نیز وجود دارند که دانلود کردن آن ها باید با پرداخت هزینه انجام شود. این کتاب ها را عموما می توان از سایت های ایرانی تهیه کرد اما تعداد زیادی از این کتاب ها در سایت های ایرانی پیدا نمی شوند، بنابراین دانشجو به ناچار باید آن را از سایت های خارجی خریداری کند.
دانلود کتاب دانشگاهی
دانلود کتاب دانشگاهی

مشکل دانلود کتاب دانشگاهی اورجینال از سایت های خارجی را برطرف کنید!

خرید و دانلود کتب دانشگاهی ازسایت های خارجی از داخل ایران کمی مشکل است. این کتاب ها را باید با پرداخت هزینه ای که معمولا به دلار است، تهیه کرد. معمولا این کار امکان پذیر نیست. چرا که داشتن یک حساب بانکی بین المللی و کارت های بانکی مربوط به آن برای هر کسی امکان پذیر نیست. این مشکل توسط برخی از سایت ها که نقش واسطه در خرید کتاب های اورجینال و زبان اصلی دارند، حل شدنی است.

بهترین سایت دانلود کتاب دانشگاهی کمیاب اورجینال کدام است؟

یکی از سایت هایی که در زمینه فروش کتاب های دانشگاهی کمیاب، اورجینال و زبان اصلی فعالیت می کند. سایت ایران پیپر است. سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر با در نظر گرفتن تمام مشکلات مربوط به کاربران ایرانی و دانشجویان، تعداد زیادی از کتاب های دانشگاهی که دسترسی به نسخه های الکترونیکی آن ها امکان پذیر نیست را خریداری کرده است. این سایت تمام کتاب ها را در یک آرشیو میلیونی در اختیار دانشجویان قرار داده است.

دانلود کتاب دانشگاهی بصورت رایگان!

تمام کتاب های دانشگاهی که در سایت ایران پیپر وجود دارد، بصورت فایل الکترونیکی هستند. تعداد زیادی از این کتاب ها به صورت رایگان قابل دانلود هستند و شما می توانید بدون پرداخت هزینه آن ها را دریافت کنید. برای این کار کافی است نام کتاب مورد نظرتان را بدانید. وقتی وارد سایت می شوید (https://iranpaper.ir) با وارد کردن نام صحیح کتاب، کتاب به همراه تصویر آن برایتان به نمایش گذاشته می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود کتاب دانشگاهی زیر قیمت سایت مرجع

گروهی دیگر از کتاب های موجود در سایت ایران پیپر با پرداخت هزینه قابل دانلود هستند. البته این هزینه بسیار پایین تر از آن چیزی است که شما در سایت مرجع کتاب می بینید. به عنوان مثال کتابی که قیمتی معادل ۶ دلار دارد، با تبدیل دلار به تومان چیزی در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزا تومان هزینه دارد. ایران پیپر این کتاب را با قیمت ۸۰ درصد پایین تر یعنی مبلغ ۲۰ هزار تومان به شما عرضه می کند. با خرید کتاب دانشگاه مورد نظرتان باید نام آن را در قسمت جست و جو به درستی وارد کنید. پس از انتخاب گزینه سایر کتاب ها، و کلیک کردن بر روی گزینه جست و جو، تعدادی از کتاب های موجود در سایت برای شما به نمایش در می آید.
دانلود کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
  کتاب مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را در سبد خرید قرار می دهید. پس از پرداخت لینک دانلود کتاب در اختیار شما قرار می گیرد.

سفارش دانلود کتاب دانشگاهی نایاب از سایت ایران پیپر

در صورتی که کتاب مورد نظر شما در سایت ایران پیپر موجود نبود، می توانید از ادمین های سایت سفارش دهید تا آن را خریداری و در اختیار شما قرار دهند. برای این کار باید وارد قسمت سفارش کتاب شوید و مشخصات کتاب خود را در بخش های مربوطه وارد کنید. ایران پیپر آن را دریافت و پس از اعلام قیمت به شما و پرداخت هزینه، لینک دانلود آن را در ختیار شما قرار می دهد.
خرید کتاب از آمازون با ایران پیپر
خرید کتاب از آمازون با ایران پیپر لینک منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن